Partyflock

Forumonderwerp · 967197

Waarschuw beheerder
Vroegah was het zowat gratis, een pil knetterlijp :D....nu moet je je best doen om een fatsoenlijke pil te scoren.
Waarom?
We zijn toch hoofdproducent van de wereld!!
Tis gewoon te goedkoop geworden voor de thuismarkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 19 augustus 2007 om 04:59:
Vroegah was

alles beter

yeah dude, wierie in de tuin, paddo's in de sjop, coke voor een meier per gram. Can't stop the progress:P Wacht maar totdat die gristenhonden hun ding doen, dan wordt het nog veel erger:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 05:04:
Wacht maar totdat die gristenhonden hun ding doen, dan wordt het nog veel erger

ja daar ben ik ook bang voor. een volksopstand zal dan nodig zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zondag 19 augustus 2007 om 05:06:
ja daar ben ik ook bang voor. een volksopstand zal dan nodig zijn.

Hell yeah....Nederland moet wel Nederland blijven he. De VOC mentaliteit moet leven:D Handeleng zullen we:P

Waarschuw beheerder
misschien wel omdat je het te vaak gedaan heb..
dan werkt het ook niet zo goed meer he...
Waarschuw beheerder

misschien ligt het wel aan jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 04:54:
Vroegah was het zowat gratis,

Das nie waar toen waren ze erg duur!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 05:14:
Handeleng zullen we

:yes:

beter voor de markt zodat er weinig troep meer is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 05:40:

dat denk ik ook;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 06:56:

dat denk ik ook;)

weet wel zeker;)
Waarschuw beheerder
De VOC mentaliteit moet leven

Handeleng zullen

roven, moorden en plunderen bedoel je denk ik?

Waarschuw beheerder
donateur
Vroegah was het zowat gratis, een pil knetterlijp

gratis??ik moets gewoon 30 gulden neerleggen voor me eerste pilletje,maar goed dan had je ook wel wat want inderdaad vroeger was alles beter
Waarschuw beheerder
50 gulden nog betaald :D eind jaren 80 maar dan had je er ook maar 1 nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 19 augustus 2007 om 08:32:
50 gulden nog betaald eind jaren 80 maar dan had je er ook maar 1 nodig.

zoo :O
toen was da nog niet zoveel denk ik he

Waarschuw beheerder
donateur
50 gulden nog betaald eind jaren 80 maar dan had je er ook maar 1 nodig.

Dan kun je spreken over vroeger ja.

Waarschuw beheerder
50 gulden nog betaald

dan ben je duidelijk verneukt :/
Waarschuw beheerder
donateur
topic opener heeft gewoon teveel gedaan.
Waarschuw beheerder
50 gulden nog betaald

Dat is wel heel erg veel vind je niet? Heb ik nooit meegemaakt.
Waarschuw beheerder
De kwaliteit van XTC varieert enorm, zowel vanwege de hoeveelheid als de soort werkzame stof. Dus een prijs kwestie!

Bij steeds regelmatiger gebruik van XTC zullen de positieve en gelukzalige gevoelens meer en meer afnemen vanwege het steeds groter wordende tekort aan serotonine, de over gebleven dopamine geeft steeds meer een speedy gevoel waardoor het lijkt alsof de pillen niet meer zo goed werken (of niet meer zo goed zijn als vroeger) en er dus steeds meer nodig zijn om het échte gevoel te krijgen. Dus veel slikken sucks!

Jaren geleden waren de pillen echt wel beter! Heeft ook te maken met nieuwe wetten in verschillende landen.

UIT JE DAK MET SALMIAC
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op zondag 19 augustus 2007 om 05:56:

misschien ligt het wel aan jou

Beroep: Chemicus
Maak je om mij maar niet druk.

Alleen mdma poeder voelt zo kut in je maag vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 13:48:
Alleen mdma poeder voelt zo kut in je maag vind ik.

het gevoel dat die begint te werken, er kan niets beter zijn:lol:
Waarschuw beheerder
nou de yingyangs op het moment zijn toch wel heel lekker hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op zondag 19 augustus 2007 om 12:07:
Jaren geleden waren de pillen echt wel beter!

Bij steeds regelmatiger gebruik van XTC zullen de positieve en gelukzalige gevoelens meer en meer afnemen vanwege het steeds groter wordende tekort aan serotonine, de over gebleven dopamine geeft steeds meer een speedy gevoel waardoor het lijkt alsof de pillen niet meer zo goed werken (of niet meer zo goed zijn als vroeger) en er dus steeds meer nodig zijn om het échte gevoel te krijgen.

je spreekt jezelf nogal tegen.. als je veel hebt geslikt kan je nooit meer beoordelen of de pillen vroeger beter waren, omdat je ze anders ervaart..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 08:25:
gratis??ik moets gewoon 30 gulden neerleggen voor me eerste pilletje,maar goed dan had je ook wel wat want inderdaad vroeger was alles beter

die gast zal denk k rond 7 jaar geleden met slikken zijn begonnen, niet in de begintijd. Kan me herinneren dat vrienden van mij toen 3 gulden per pil betaalden.

Waarschuw beheerder
UIT JE DAK MET SALMIAC

salmiac zat gewoon naast mdma ook opium in, was om ze verslavender te maken. Doen ze ook af en toe met hasj, opium dr onder mengen.

Iedereen vond die shit lekker, terwijl je gewoon aan de bruni zat :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 17:53:
UIT JE DAK MET SALMIAC

salmiac zat gewoon naast mdma ook opium in, was om ze verslavender te maken. Doen ze ook af en toe met hasj, opium dr onder mengen.

Iedereen vond die shit lekker, terwijl je gewoon aan de bruni zat :lol:

Ik heb heel vaak helemaal geen zin om in te loggen op PF, behalve als iemand weer poeppraat verkoopt. Hoe kom je hierbij. Ben zelf 35 jaar en heb de begintijd meegemaakt. Het waren gewoon MDMA pillen en niets anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 17:51:
die gast zal denk k rond 7 jaar geleden met slikken zijn begonnen, niet in de begintijd. Kan me herinneren dat vrienden van mij toen 3 gulden per pil betaalden.

En nog een keer: 7 jaar geleden was 2007. Ik heb 30 gulden neer moeten lappen rond 90-92 denk ik. Ik kan me zelfs nog wel 40 gulden herinneren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 19 augustus 2007 om 20:36:
7 jaar geleden was 2007

:p
Waarschuw beheerder
Misschien toch het negatieve effect van het drugsgebruik. Pff, gisteren nog naar lakedance geweest. Zal wel daar aan liggen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 17:51:

In die tijd betaalde je idd niks, nog minder dan 3 euro. Volgens mij is 3 euro nu een redelijk gangbare prijs, 5 euro hooguit. Soms zitten er goeie tussen zoals de blauwe mitsubichi's van een jaar terug de meeste zijn but echter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur

Waren hoofd producent :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 22:47:
In die tijd betaalde je idd niks, nog minder dan 3 euro. Volgens mij is 3 euro nu een redelijk gangbare prijs, 5 euro hooguit. Soms zitten er goeie tussen zoals de blauwe mitsubichi's van een jaar terug de meeste zijn but echter.

Tja voor 4euro heb je hier ~140 mg en voor 3euro ~100mg snoepjes, deze zitten nog steeds boven het gemiddelde van wat je nu tegen komt!
Tegenwoordig Is het allemaal mcpp of onder de 90mg!

Kwestie van goed zoeken ;)
Waarschuw beheerder
~160 mg voor 2,5 eurie :lol: alleen die producent is opgepakt :p nog wel wat gestashed gelukkig (F)

Waarschuw beheerder
[img width=523 height=268 cacheid=0013c0f800231936e5cac6251a01fdd5ee]http://www.drugs-test.nl/Images/Word/import/ResultatenDIMS2005drugstest(2)008.gif[/img]
ik kan er zelf niet oordelen over vroeger maar dit testje laat zien dat ze er niet minder op geworden zijn.. ik denk eerder dat het aan de gewenning ligt

Waarschuw beheerder
Gewoon goed zoeken...

Waarschuw beheerder
idd, gewoon zorgen dat je aan meerdere verschillende soorten kan komen.. kun je zelf kiezen welke je wil :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Eind jaren 80 waren ze idd 40 piek per stuk. Uitgaan was toen erg duur ... nu kosten ze bijna helemaal niets meer. MDMA = MDMA
Waarschuw beheerder
Bij steeds regelmatiger gebruik van XTC zullen de positieve en gelukzalige gevoelens meer en meer afnemen vanwege het steeds groter wordende tekort aan serotonine, de over gebleven dopamine geeft steeds meer een speedy gevoel waardoor het lijkt alsof de pillen niet meer zo goed werken (of niet meer zo goed zijn als vroeger) en er dus steeds meer nodig zijn om het échte gevoel te krijgen. Dus veel slikken sucks!

Maar hoelang heeft je lichaam dan nodig om de normale hoeveelheid serotonine weer aan te vullen...? Met andere woorden, hoeveel tijd moet je tussen je gebruik laten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 22 augustus 2007 om 09:11:
Maar hoelang heeft je lichaam dan nodig om de normale hoeveelheid serotonine weer aan te vullen...? Met andere woorden, hoeveel tijd moet je tussen je gebruik laten?

naar mijn weten had je een voorraad van een jaar of 18 ofzo.. het zit hem ws gewoon in het veelvuldig gebruik en dat je het "normaler" gaat vinden..

zie het maar als het winnen van de loterij, als je een miljoen wint ben je hardstikke blij maar als je 100x achter elkaar een miljoen wint ben je er veel minder blij mee als de eerste keer (niet echt realistisch dit maar het is maar een voorbeeld;))

btw, bij de smartshop kun je wel van die middeltjes halen om je serotinepijl weer omhoog te krikken ;)
Waarschuw beheerder
Oké, maar k wilde eigenlijk weten hoelang het dus duurde voordat het weer op een normaal peil was....? Duurt dat dan 18 jaar? Dat lijkt me erg veel! Is het een paar weken, een maand misschien enkele maanden (maar lijkt me ook veel). Ik snap dat je na vaak gebruik minder effect ervan hebt.

Waarschuw beheerder
Een middeltje 5-htp genaamd, zorgt er volgens mij voor dat serotonine sneller aanvult. Ook Multi-Vitamines eten en drinken wil helpen;)
Waarschuw beheerder
verschillende onderzoeken hebben aangetoond dat je de risico's van gebruik minimaliseert als je per kg lichaamsgewicht niet meer dan 1 a 2 mg MDMA gebruikt. Daarnaast raden wij aan na gebruik een periode van 4-6 weken geen drugs beruiken. Dit is onder andere om je serotonine voorraad weer aan te vullen. Er zijn inderdaad middelen die een positief effect hebben op je serotonine voorraad, voorbeelden zijn 5-HTP en L-Tryptophaan.

Overigens heeft onderzoek uitgewezen dat het niet klopt dat er tegenwoordig minder mdma in xtc pillen zit. ( markies-de-gekste laat dit hierboven ook zien in het tabelletje). Als men het gevoel heeft dat de stof minder goed werkt, kan dit te maken hebben met gewenning voor de stof, te vaak achter elkaar gebruiken (je serotonine is nog niet aangevuld) maar vergeet ook het psychologische effect niet van het 'spannende' eerste pilletje. Je eerste biertje was ook spannend en de eerste keer achter het stuur van een auto ook.pvd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

das belgie
Waarschuw beheerder
Iemand daar ervaringen mee?

*edit* Ervaring met die 5HTP of L-Tryptophaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Unity.nl op woensdag 22 augustus 2007 om 11:33:
Daarnaast raden wij aan na gebruik een periode van 4-6 weken geen drugs beruiken.

d8 altijd 2 tot 3 maanden?