![]() |
Wie is je beste K1 Fighter?!
Die van mij zijn, Sem Schilt, Melvin Manhoef, Bjorn Bregy, Paul Slowinski, Ernesto Hoost, Bonjasky, En ga maar door !
die heeft zijn beste tijd gehad.
dat hij gewonnen heeft was meer, omdat er toen niet van die sterke tegenstanders zijn als er nu lopen
die heeft zijn beste tijd gehad.
dat hij gewonnen heeft was meer, omdat er toen niet van die sterke tegenstanders zijn als er nu lopen
dacht dat je er naar 1 vroeg
Vind et wel goed voor een meisje van 16 dat ze daaerin geinteresseerd is!! weer es wat anders dan pony's
Jammer dat het zon klein opdondertje is alleen
Ramon dekker
ik zal het nooit winnen van Sem schilt, maar wat een drol van een vechter zeg
saaie en in verhouding trage techniekloze vechter...
wat een drol van een vechter zeg
Dat kan dan misschien wel een beetje waar zijn,
maar ik vind het een topvechter als tie misschieni ets wat sneller word okee, maar die knieen
Hij heb zn beste tijd ook wel gehad, toen vorig jaar tegen yoeri mes ooh wat een afgang
Peter Aerts, Ramon dekker, Bonjasky allemaal snelle vechters
Zelf hou ik meer van lomp en kracht boven snelheid
Boeie, die frontkick van hem gaat gewoon door elke dekking heen...
Maakt niet uit hoe je het doet, als je ze maar nokkie trapt
Zelf hou ik meer van lomp en kracht boven snelheid
Bob sapp bijvoorbeeld..
Dan moet je lekker gaan american footballen
thai-/kick-boxing is een combi van techniek en snelheid
Snelheid = automatisch kracht btw
Hoeft niet, ligt er gewoon aan in welke proporties je het plaatst...
Wat ik probeerde te zeggen voor iemand hier begon te huilen, dat ik liever een pot heb in een zwaardere gewichtklasse waar het hard om hard gaat dan een gevecht in een lichte klasse waar allebei de mannetjes het van hun snelheid moeten hebben...
Net als op een gala de eerste wedstrijdjes, kom pas bij de bar vandaan als de zwaardere gewichtklasse's op komen...laatste aanpassing 17 augustus 2007 19:14
Crocop
The Red Scorpion
Natuurlijk is sem de beste.
Het is erg leuk trainen bij sem.
Dus geintereseerd kom dan eens meedoen.
Uitspraak van TheDon op vrijdag 17 augustus 2007 om 14:44:
Bob sapp bijvoorbeeld
Je kan me niet vertellen dat je Le banner en Abidi vroeger geen beesten vond, dat waren krijgers ware vechters.
Melvin Manhoef
neej peter aerts blijft toch wel mijn nr. 1
Zeker ook mijn favoriet. Hopelijk dit jaar weer de titel van Sem overnemen. Momenteel vind ik hem voor zo'n ouwe rot in het vak een top vorm hebben
Hoelaat? meetsal tegen middernacht tog?
voor de vroege vogels onder ons begint het zaterdag om 09.00 op mma.tv
ik vind FEITOSA onwijs vet..niemand noemt hem trouwens op..beetje vreemd
23.15uur volgens mij....
maar weet het niet zeker..
en ik hoop dat bonjasky dit jaar wint...vorig jaar 2x een trap in ze zak gehad..beetje jammer...
ik vind FEITOSA onwijs vet..niemand noemt hem trouwens op..beetje vreemd..en tsjah badr hari is een topper en remy bonjasky...peter aerts etc je kan blijven doorgaan
zo'n saaie lul als schilt en meer vechters die amper bewegen.. ga ik niet voor zitten...wil explosie zien zoals het hoort..
dat neemt niet weg dat sem schilt niet sterk is want dat is hij zeker..
wel jammer voor Lebanner dat hij een zware loting
heb je m de laatste 3 maanden beetje gevolgd???
hij was echt vatzig, hoopt dat ie nu WEL is afgetraind..
anders kan ie t sowiezo schudden
trainde wel maar voorzichtiger ivm zn arm,kan me voorstellen dat je dan wat bijkomt..
heb zn laatste partij van m gezien waar die juist geen enkele trap heeft uitgedeeld
moet dan slim vechten...je weet welke tegenstanders je gaat overhouden dus als je je benen en schenen kan sparen scheelt dat een hele boel,want met 2 kapotte schenen vol bulten etc.een toernooi winnen zal bijna niet lukken snap je t een beetje?
en ik hooop dat schilt dr uit wordt gestompt met een KO
haha en of dat ik het snap maar hij heeft er weinig aan om zn benen te sparen als ie in zn laatste wedstrijd (voor final elimination) k.o wordt geslagen
sem is nog NOOit zo scherp geweest
ik gun t lebanner meer dan schilt
en nee ben geen landverraaaier
bekijk t wat breder
Dus jij als lief klein meisje van 16 jaar wil ook 2,13 lang zijn en 130 kilo wegen?
Wordt de wedstrijd van het jaar.
Hoop toch wel dat Bonjasky wint.
halve finales schilt-choi
aerts-hari
finale schilt-aerts
gun t lebanner ook wel
als je knie het begeeft ben je tog niet knock out?
sorry dat heet TKO in onze termen
Uitspraak van SNY op zondag 9 december 2007 om 16:14:
als je knie het begeeft ben je tog niet knock out?
sorry dat heet TKO in onze termen
Wat een K*T einde van een mooi seizoen
Kan er gewoon niet overuit dat Peter zo verloor
En Schilt gunde ik het eigenlijk niet.
En kan AUB iemand die Hong Man Choi verbannen van de K1
dr gaan geruchten dat sem schildt dr mee gaat stoppen
wat ik me eigelijk afvraag,moet je voor k1 nou een bepaalde techniek leren zoals karate ofzo?Of is het gewoon rammen geblazen
k1 komt voort uit karate, kungfu, kickboksen
combinatie sport
aangezien karate, kungfu en kickboksen moeilijk naar ne hoger level te tillen is qua commercie, belangstelling etc, is de K1 sinds begin jaren 90 k1 gekomen
Want als je zo kijkt rossen ze er gewoon oplos
Aah,dus je kan dus niet zomaar "op" k1? Je moet dus die andere dingen kunnen?
1 ding kan ik jullie melden;dr gaan geruchten dat sem schildt dr mee gaat stoppen of in iedergeval met k1 heb ik gelezen
gister was ie ff bij Holland Sport. En hij besprak nog even hoe ze in japan volgend jaar er voor gaan zorgen dat Sem niet meer wint
snap ook wel dat het een sport is,maar een echte vaste techniek is er niet,vandaar mijn vraag.
Wat bedoel je met een vaste techniek dan
Aah,dus je kan dus niet zomaar "op" k1? Je moet dus die andere dingen kunnen?
snap ook wel dat het een sport is,maar een echte vaste techniek is er niet,vandaar mijn vraag.
ja weet ik veel,boksen,karate,bla bla hebben vaak een techniek.Ik hoefde met karate niet te proberen om volluit te gaan rossen
is k1 gewoon een sport waar je op kan gaan?Wat je kan leren,dat bedoel ik met techniek
Bob sepp is een voorbeeld van iemand met wat minder techniek..
en je ziet wel hoe snel hij soms down gaat
dus dat er maar gerost word is onzin
Neem nou Bob Sapp als bekenste voorbeeld..
Dat sloeg nergens op, hem eerst een marathon laten lopen voordat hij moet vechten, wat een lol...praten kan ie ook al niet trouwens.
Je had natuurlijk dat UFC in de jaren 80 en 90 wat 't begin van de K1 was. De vechters kwamen uit hun sport om tegen andere takken van vechtsport te vechten. Dus een karateka tegen een kickbokser, free-fighter tegen weet-ik-wat-al-niet-meer... Dat ging natuurlijk ver, niemand wist echt wat hij deed en uiteindelijk is er K1 ontstaan (simpel gezegd en wat ik ervan begrepen heb).
K1 is geen boksen, geen kickboksen, geen thai-boksen, geen karate... Het heeft aparte regels en de vechters komen uit alle hoeken en gaten.
deed eerst aan american footbal ofzoiets
daarom moeten ze uitkijken als hij naar voren komt gesprint met die mokerslagen,maar vaak is hij na zn eerste sprintje al moe
paar ketsen op zn lever en houdoe
heet dus helemaal niks met elkaar te maken.
Persoonlijk vind ik K1 een stuk intressanter als UFC, maar het lijkt of ik één van de weinige ben op PF
K1 is ook een beetje op z'n retour lijkt het wel...
bij k-1 gaat het nog veel meer om techniek finesse etc......
ufc is veel meer erop los beuken en zien wie t het langst weet uit te houden of de andere ko te slaan.
ik vind juist van niet, k-1 begint nu de wereld echt te veroveren , vooral het westen, het leeft enorm nu in landen als frankrijk, spanje, duitsland etc, voorheen leefde het eigenlijk nergens behalve zuid oost azie..
nee joh. Gaat om de meest allround-fighter... Je eigen technieken toepassen en natuurlijk ook wel beuken, maar is niet minder mooi omdater andere regels zijn...
Ja, hier in het westen wel ja. Maar het kickboksen zowiezo komt meer op hier. Eurosport had altijd enkel k1 en nu veel meer kickboksen er omheen. Maar de finale van K1 dit jaar trok geloof ik (uit mijn blote hoofd) 50.000 minder bezoekers dan de K1-s ervoor. De 'echte' fans zijn die poppenkast eromheen zat. Sapp die na 10 seconden ko gaat door aerts en zegt dat ie voor het geld kwam (hij kreeg meer als Aerts!)
daarom ben ik gestopt
ja maar het ging om de naamsbekendheid van de sport in de wereld en populariteit, er hebben nog nooit zoveel mensen gekeken als dit jaar, miljoenen mensen meer dan de jaren ervoor
het is veel vrijer en er is veel meer toegestaan
kooigevechten vind ik ook niks om naar te kijken
Jawel, dat is zo... Maar de westerling ziet over het algemeen neit meer als harde tikken en hopen op die KO. In het oosten is vechtsport natuurlijk net als voetbal hier moetje ook wel aan denken
Ja, komt natuurlijk omdat je een free-fighter als free-fighter tegenover een kickboksende kickbokser zet
http://www.youtube.com/watch?v=M_FrHN05Y34
is een lang filmpje, maar mijn persoonlijke held en indirect de baas van 't schooltje waar ik sport (sateliet vereniging van zijn dojo) Zie je toch ook dat niet alles mag, maar je wel rare combinaties van vechters krijgt, die in mijn ogen echt de moeite waard zijn
bij het muay thai horen eigenlijk allerlei rituelen en dansen van te voren
Uitspraak van Relke op maandag 10 december 2007 om 21:16:
1 ding kan ik jullie melden;dr gaan geruchten dat sem schildt dr mee gaat stoppen of in iedergeval met k1 heb ik gelezen
maar ligt dat aan sem of de andere vechters???
zeg niet dat t aan Sem ligt ,hij doet gewoon zn werk
denk dat ze gewoon,klinkt trouwes wel idiooot wat ik ga zeggen
maar t gewicht enzo als je k1 doet maakt t niet meer uit of je nou 90kg weegt of 190 kg weegt
denk dat ze een k1 moeten beginnen voor de echte grote,zoals sem...
weet nie hoor
USH
ze motte gewoon verder kijken dan hun neus lang is ,dr zullen toch wel enkele semtypes rondlopen op deze aardbol??
die lopen er vast genoeg rond..
maar om zoiemand dan klaar proberen te stomen terwijl sem zn hele leven al vecht
lijkt me niet verstandig voor degene die tegen sem de ring in stapt
heb wel een beetje medelijden met zn vriendin
die is denk ik rond de 1.60 haha
ja wordt een jongetje..
kijken of het net zo'n reus
kon zijn..
ik doe ook wedstrijden
ik doe ook wedstrijden
is de laatste tijd heel erg in opkomst heb ik het idee
knakworst eten
heb het gevoel dat je helderziend bent
als die nog steeds zo arrogant is als 1st,
Uitspraak van Relke op donderdag 13 december 2007 om 16:42:
valt tegenwoordig wel mee
sinds kort zeker?
als die nog steeds zo arrogant is als 1st, mag die wat mij betreft oprotten
pardon??
als je niet weet waar je over praat moet je je stil houden..
bob sapp is van oorsrong een linebacker uit het american football
badr was vroeger gewoon zo hij had vaak woorden met zn trainer over t feit dat ie nie kwam trainen enzow,vlak voor een wedstrijd of hij kwam te laat,hij was echt een straatschoffie ,ook zn opkomsten bij bepaalde wedstrijden
maar nu is t serieus en heeft hij van zn fouten geleerd
ik vind hem explosiever en wendbaarder dan de meeste k1 vechters...
alleen zie je ook meteen duidelijk dat hij aan pure kracht moet winnen
maar hij is nog jong
hoop dat hij wel dezelfde vechtstijl aan zal houden als hij zwaarder word
dus van oorsrong is bob sapp een linebacker..
nu bevestig je wat ik zeg
Peter Aerts
had de K1 gewoon moeten winnen voor de laatste keer, maar de beste man word gewoon wat te oud helaas.. want zeg eerlijk iedereen vind de vechtstyle van hem beter dan die lompe houten klaas uit zuidlaren
had de K1 gewoon moeten winnen voor de laatste keer, maar de beste man word gewoon wat te oud helaas.. want zeg eerlijk iedereen vind de vechtstyle van hem beter dan die lompe houten klaas uit zuidlaren
dd hij had hem echt verdient, hij was vele malen beter
Idd hij had hem echt verdient, hij was vele malen beter
Zag je hoe hij in de eerste ronde gehakt maakte van die ene gast
Die Jap was al blij dat hij er mocht staan, had de angst in z'n ogen. Voor de tijd zei hij al dat hij geen kans had tegen Aerts, dat had ie mooi goed!
Maar waarom denk je dat hij er stond, terwijl je zo 10 betere K1 vechters kunt noemen...alleen dat zijn geen Jappen.
andy souwer
Buakaw Por. Pramuk
Ramon "Diamond" Dekkers, Gewoon een machine, echt prachtig om te zien.
tja dr zitten hier ook wel homo s
k1 gp
Maar mn voorbeeld is toch echt Semmy Schilt laatste aanpassing 17 augustus 2007 11:21
Aerts zn kruisband scheurde
maar Peter is de koning van de K-1 en hij had eigenlijk weer gekroond moeten worden!
ppfff dat wordt nooit wat.
leuk om hem 2 rondes te zien daarna kakt tie in
ppfff dat wordt nooit wat.
ik leef dan ook nog
bob marley
pcies
jeromeke is toch uit suske en wiske?
Maar Jeromeke is ook leuk om naar te kijken!
Zeker die 1ne partij dat ie tegen die andere Fransman moest Abidi..wat was dat een slachtpartij zeg en wat heb ik een respect voor die Abidi gekregen, hij bleef maar terug komen
Ja, dan zet je zomaar per ongeluk 2 berichtjes.
Als ik er eentje moest kiezen dan toch wel Buakaw Por. Pramuk.
Prachtige vechter
pa pa pa pa pramuk!!!!!
hijs mn held
sta met mijn pramuk op de fotoo
heb hem ontmoet in bangkok
pramuk&rel
ik kom zelf ook uit Thailand maar ik heb hem nog nooit in t echt gezien
meissy wanneer ga je weer naar Thailand dan?
en meid waarom ga je niet in Thailand trainen?
dat word je echt hard van
haha ben dr alllang geweest heb aan t wk in bangkok meegedaan en getraind in pattaya
ga binnenkort naar kohlanta..
kijk s in mn album dan zie je t en zie juh pramuk
r deze vechters kijk je, de smaakmakers
abidi is leuk om te zien. originele straatvechter. maar technisch komt ie te kort voor de top
Maar de coming man voor de komende 10 jaar is toch echt Badr Hari.
Maar mn voorbeeld is toch echt Semmy Schilt
Peter Aerts
Die gast gáát dus gewoon niet liggen Dikke écht een knokker!
aerts woont vlakbij mij
Peter Aerts
Sam Schilt Zal aardige gozer zijn hor hij kan hard slaan maar Echte Vechter neeh.. dan moet ie nog wel ff paar jaartjes oefenen vind niet Echt flexibel gaan,meer LOG bijna lomp af en toe..
zijn er mensen die zich er echt in verdiepen? wat zijn bijvoorbeeld goeie aankomende talenten, a-b-c- klasse?
wanneer is er weer k1 op tv?? zie er weinig van momenteel
denk dat Ramon Dekkers & Rob Kaman makkelijk de vloer aan had geveegd met al die K1 gasten van tegenwoordig
vind de K1 de laatste tijd meer show & bullshit dan dat er echt gevochten word...
denk dat Ramon Dekkers & Rob Kaman makkelijk de vloer aan had geveegd met al die K1 gasten van tegenwoordig
vind de K1 de laatste tijd meer show & bullshit dan dat er echt gevochten word...
ben ik het niet mee eens,maar dat zullen we nooit weten helaas..aangezien de toppers van toen nu allemaal te oud zijn
Ik denk wel dat je het met mij eens zult zijn na mijn uitleg.
Het is een feit dat elke sport vooruit gaat, records worden gebroken, elk jaar weer. Mensen kunnen steeds "dieper" gaan en door onderzoek en trainings methodes zijn mensen nu ook veel vaker in staat om 100m onder de 10sec te sprinten, meer dan 300 kilo tillen, en ga zo maar door.
De toppers van toen hadden niet de luxe van onbezorgd trainen, en de kennis over voeding en supplementen van nu.
Daarintegen zouden ze NU dezelfde leeftijd hebben, en de training van nu, en voeding, dan zou het een ander verhaal zijn.
Ik ben ook van mening dat het elftal van 88 ht niet gaat redden tegen het huidige Oranje, en dat Tyson (mijn held) zeker zal verliezen van een Klitschko
Vechters van toen zijn simpelweg in de verkeerde tijd geboren
ben ik het niet mee eens,maar dat zullen we nooit weten helaas..aangezien de toppers van toen nu allemaal te oud zijn
vertel relke, wrom nie????
kutlokatie ten 1ste tis amsterdam nee hoor ik zat daar een keer viel bijna flauw joh,hoooogtevreees poehpoeh die vechters leken wel miniatuurpopkes t bier was keiduur de kaartjes trouwens ook belachelijk duur oowjaa de parkeergarage wat een drama
Andy Souwer is de beste k1 vechter op dit moment..... bukuaw kan het allemaal niet meer bij benen... ze laaste gevecht won ie onterecht van kraus..... Andy is gewoon super berekend en super efficient... en dat is wat een toernooi vechter nodig heb...
En dat al helemaaaaaaaaaaaaal
op de tv zie je het nog beter als dat je op de 2e rang zit
buakaw trapt trouwens wel heel vaak op de dekking. Telt dat ook als punten?laatste aanpassing 20 april 2008 10:39
WARREN STEVELMANS is een topper
op dekking niet nee ,hij trapt gewoon vaaak
maar een trap telt voor 2,een stoot voor 1
Snap je wel wat Emilio zegt?
maar na 2 rondes die trappen blokkeren gaan die handjes vanzelf wel hangen.. laatste aanpassing 20 april 2008 11:02
Yep, heb ik gezien, zie je in MMA weinig.
Denk dat je in een gemiddelde MT match erger gewond wordt.
hm ja, maar soms helpt aftikken ook niet veel
hm ja, maar soms helpt aftikken ook niet veel
weet nou niet wie een grotere lul is
Royce gracie of die scheidsrechter met poep in zijn ogen
in thailand was t zo erg dat mensen elkaar natrapte terwijl ze op de grond lagen maar als de scheids niks zegt gewoon doen !!!
Dat is belachelijk, je weet toch wat de regels zijn!