Partyflock
 
Forumonderwerp · 966822
 
De bekende vechters:)!

Maar mn voorbeeld is toch echt Semmy Schilt :respect:
laatste aanpassing
 
sem schilt en ramon "diamond" dekkers
 
cliff richards
 
shit gister kwam ik in eindhoven samen met mn vriend, gewooon PETER AERTS tegen bij de q8 benzinepomp !:o zag t eerst niet ik wachte in de auto,hij kwam naar buiten hebben we nog ff zitten ouwehoere met elkaar!!:d echt hij zag dr goed uit!:kwijl: had mn telefoon natuuurlijk niet bij! grrr:[
:lief:
laatste aanpassing
aerts woont vlakbij mij :D
 
Uitspraak van ReD W@nKeR op woensdag 27 februari 2008 om 15:08:
aerts woont vlakbij mij

doe je wel is aan belletjetrekken bij zn huis??? :P
 
ik zou dan expres niet wegrennen..:lol:
en dan zegge kom dan!!:[ :lol: (grapje):x
 
Of als ie open doet een zeepje achter hem gooien. En dan terwijl je je broek los begint te knopen met een uitgestreken smoelwerk zeggen: "Petertje, help mij es even. Raap jij dat zeepje es op voor pappie" ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 23:30:
samen met Bas Rutten.

vind Fred Rutten beter :jaja:
brain van de gouden kooi
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 10:29:
Maar mn voorbeeld is toch echt Semmy Schilt

nee vind ik niet... vind hem te sloom qua beweging hij is lang en stevig en kan beste knallers geven maar nee.. vind peter aerts toch 1 van de beste hij is een harde!
 
Uitspraak van jackanapes op zaterdag 1 maart 2008 om 12:56:
brain van de gouden kooi

Het vriendje van Pinky?



Ze zitten wel in een kooi iig!
laatste aanpassing
 
pinky and the brain :respect: (Y)
one is the genius, the other is insane :jaja::respect:
 
Uitspraak van Paulobadboy1992 op maandag 3 maart 2008 om 15:44:
Peter Aerts ;)

Ik ga ook voor "The Lumberjack" :respect:
 
Peter Aerts en Muhammed Ali :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Kymbo
 
zijn er mensen die zich er echt in verdiepen? wat zijn bijvoorbeeld goeie aankomende talenten, a-b-c- klasse?
Uitspraak van Tim :X op vrijdag 15 februari 2008 om 10:00:
HET IS BUAKAW POR PRAMUK

niet puramuk urg irritant :[

Excusus!:Dliever jij kwaad dan hij:-o
remy vind ik erg goed :jaja:
 
Aerts was het is het en zal het blijven
 
Melvin Manhoef

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 17:34:
Aerts was het is het en zal het blijven

Aerts is absolute top, hemaal mee eens, maar......

26 april 2008 (Amsterdam Arena) tegen Manhoef

één om naar uit te kijken, op zeker !
 
Uitspraak van Gaaies op woensdag 13 februari 2008 om 22:59:
Sam Schilt Zal aardige gozer zijn hor hij kan hard slaan maar Echte Vechter neeh.. dan moet ie nog wel ff paar jaartjes oefenen vind niet Echt flexibel gaan,meer LOG bijna lomp af en toe..

dit is echt een antwoord van iemand die er geen verstand van heeft..
weet je hoeveel titels die man binnen gehaald heeft in verschillende vechtstijlen???

als je de echte topvechters hoort over een semmy schilt en een bjorn breggy krijg je echt niet te horen dat ze lomp en log zijn, ze zijn (zeker voor hun lengte) zeer explosief, loop maar is tegen een poeier aan, zijn harder dan die van een bonjasky of aerts (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 00:34:
zijn er mensen die zich er echt in verdiepen? wat zijn bijvoorbeeld goeie aankomende talenten, a-b-c- klasse?

zeker weten!!!! weet ik dat! :d maar t zijn dr te veel om op te noemen..:lol: maar bv c-klasse is nog laag,daar kom je in als je 5 partijen heb gewonnen of dat talent is? dan ga je naar de b klasse dan heb je meer talent a klasse =top:respect:
wil je meer info? kijk dan op www.kickbox.nl !!!!
daar staat een Forum hierover (Y)
badr hari.. hijs de enige die k ken :)
 
bonjasky en buakaw ;)
en ik als aankomend talent natuurlijk :P
 
Bonjasky, hij vecht gewoon mooi:D
Idd, heeft echt dat atlethische.. Maar mijn held is toch wel peter aerts! Jammer dat hij geblesseerd raakte in de finals dit jaar :(
En tsja over semmy schild, tis een topper maar ik vind hem altijd wat log overkomen.
simon tahamata :jaja: supertalent :respect:
 
ikke..:roflol:

Free fight???? iemand?? :lol:
 
ramon dekker
serkan yilmaz
:respect:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2008 om 17:18:
ikke..

Free fight???? iemand??

haha oke op k1 regels o:)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 maart 2008 om 21:54:
buakaw
Branko Cikatic 1ste K1 winnaar!
NR 1 is voor mij gewoon aerts!!

maar schild doet het ook super..

vind die bonjaski ook wel leuk om naar te kijken, al heeft hij wel een slecht seizoen gehad pas.. t ging laatst wel beter..

wanneer is er weer k1 op tv?? zie er weinig van momenteel
 
Uitspraak van stampkaboutster op donderdag 20 maart 2008 om 16:24:
wanneer is er weer k1 op tv?? zie er weinig van momenteel

ik weet ook niet precies.(want eurosport is een beetje onbetrouwbaar).maar ik heb voortaan digitenne b)en zo n decoder die 100uur kan opnemen:kwijl: je kunt gewoon een week van te voren in je digitaletv gids kijken ,instellen die hap en alles laten opnemen!!!!
ik mis niks meer:respect:
Kijk das nog eens handig!!

hmm maar ff goed in de gaten houden allemaal!!
 
gottegod stampkaboutstser ik was aan t eten is dat een clitje op je forumfotoo:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 15:25:
haha oke op k1 regels

altijd in voor een goede partij...:lol:



OT nog steeds Peter aerts
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 15:19:
altijd in voor een goede partij...

oke ff clinchen dan :knuffel: *boksie* ;p
OT bauqaw por pramuk :respect:
andy souwer
 




denk dat Ramon Dekkers & Rob Kaman makkelijk de vloer aan had geveegd met al die K1 gasten van tegenwoordig :yes:

vind de K1 de laatste tijd meer show & bullshit dan dat er echt gevochten word...
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 23:30:
Bas Rutten

echt een held:D
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:27:
denk dat Ramon Dekkers & Rob Kaman makkelijk de vloer aan had geveegd met al die K1 gasten van tegenwoordig :jaja:

Por Pramuk & Aerts zijn denk ik van hetzelfde niveau.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:27:
vind de K1 de laatste tijd meer show & bullshit dan dat er echt gevochten word...

Je moet ook de partijen met Akebono, Sapp of Choi gewoon niet kijken. Dan is het allemaal gewoon nog heel gaaf!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 maart 2008 om 18:27:
denk dat Ramon Dekkers & Rob Kaman makkelijk de vloer aan had geveegd met al die K1 gasten van tegenwoordig

vind de K1 de laatste tijd meer show & bullshit dan dat er echt gevochten word...

ALLE toppers van toen, leggen het af tegen de toppers van nu!!!
 
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 30 maart 2008 om 17:23:
ALLE toppers van toen, leggen het af tegen de toppers van nu!!!

:no: ben ik het niet mee eens,maar dat zullen we nooit weten helaas..aangezien de toppers van toen nu allemaal te oud zijn :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 17:57:
ben ik het niet mee eens,maar dat zullen we nooit weten helaas..aangezien de toppers van toen nu allemaal te oud zijn

Ik denk wel dat je het met mij eens zult zijn na mijn uitleg.
Het is een feit dat elke sport vooruit gaat, records worden gebroken, elk jaar weer. Mensen kunnen steeds "dieper" gaan en door onderzoek en trainings methodes zijn mensen nu ook veel vaker in staat om 100m onder de 10sec te sprinten, meer dan 300 kilo tillen, en ga zo maar door.
De toppers van toen hadden niet de luxe van onbezorgd trainen, en de kennis over voeding en supplementen van nu.
Daarintegen zouden ze NU dezelfde leeftijd hebben, en de training van nu, en voeding, dan zou het een ander verhaal zijn.
Ik ben ook van mening dat het elftal van 88 ht niet gaat redden tegen het huidige Oranje, en dat Tyson (mijn held) zeker zal verliezen van een Klitschko
Vechters van toen zijn simpelweg in de verkeerde tijd geboren :-)
 
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 30 maart 2008 om 18:36:
Ik denk wel dat je het met mij eens zult zijn na mijn uitleg.
Het is een feit dat elke sport vooruit gaat, records worden gebroken, elk jaar weer. Mensen kunnen steeds "dieper" gaan en door onderzoek en trainings methodes zijn mensen nu ook veel vaker in staat om 100m onder de 10sec te sprinten, meer dan 300 kilo tillen, en ga zo maar door.
De toppers van toen hadden niet de luxe van onbezorgd trainen, en de kennis over voeding en supplementen van nu.
Daarintegen zouden ze NU dezelfde leeftijd hebben, en de training van nu, en voeding, dan zou het een ander verhaal zijn.
Ik ben ook van mening dat het elftal van 88 ht niet gaat redden tegen het huidige Oranje, en dat Tyson (mijn held) zeker zal verliezen van een Klitschko
Vechters van toen zijn simpelweg in de verkeerde tijd geboren :-)

dat snap ik :yes:

maar toch,de helden van toen hadden toch iets magisch....