COTIN schreef:
Maar even tussen jou en mij zodat niemand het leest
Wat is dat met het persoon Ben Mysterieus dat iedereen zo op je hakt?
Ik ken je niet verder maar ben even benieuwd of en wat er van waar is van datgeen dat ze over je roepen....no bad intentions....just a question....
Tja wat er is, dat moet je aan die mensen vragen die zo graag op mij in willen hakken.
Inhoudelijk reageren ze niet op mijn vaak uitgebreid onderbouwde en geïllustreerde stellingen en replieken, maar eerder gaan ze gelijk allergisch zitten boeroepen en schreeuwen.
Gewoon ordinaire kuddedieren, meer niet.
Wat kun je daar tegen doen als ze de moderators overruled / aan hun kant krijgen?
Weinig hé
(Momenteel wordt er gewerkt aan een oplossing / alternatief in de vorm van overleg en samenwerking diverse organisaties, maar daarover komt tezijnertijd meer naar buiten)
Kijk gelijk hebben, is in het leven soms wat anders als het krijgen.....!
Wat betreft die beschuldiging van een zwaar misdrijf (te weten brandstichting):
Daar ben ik op 12 oktober 2006 door het Haagse Gerechtshof INHOUDELIJK van vrijgesproken...!
In Nederland telt nog steeds het laatste woord van de rechters, en niet van extreem-linkse figuren, die overal tegen iedere rechts-georiënteerde
'racist', 'fascist' en zelfs 'nazi' lopen te schreeuwen zoals hier op dit forum er ook een paar bezig zijn,
en van het forumteam van PF velen malen meer speelruimte voor hun meningen krijgen dan de rechtse, terwijl die veruit in de meerderheid zijn in de Nederlandse house-scene.
Naar ik heb begrepen zijn er de afgelopen jaren op dit forum dus vele honderden, zo niet duizenden rechtse jongeren tijdelijk dan wel defintief geband.
Hoeveel (extreem)-linkSen?
Ik vermoed nog geen handje vol.
Maar uiteraard benadrukken de diverse media ze altijd dat ze politiek neutraal en onafhankelijk zijn....begrijpen we ondertussen toch wel......bla bla bla bla bla en bla bla bla bla bla
Ondertussen blijken ze vaak het uithangbord / pressiegroep van omstreden partijen als de linkSe PvdALL, en extreem-linkSe partijen als de Thee'66, SP en GroenLink.