Partyflock

Forumonderwerp · 965388

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - Een Engelse televisieploeg filmde in het geheim in diverse moskeeën in Groot-Brittannië en kwam met schokkende beelden. De tienduizenden bezoekers krijgen over en over te horen dat het westen niet deugt en vernietigd moet worden.

bron: telegraaf

http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etelegraaf%2Enl%2Fbuitenland%2F68735561%2FUndercover%5Fgruwelen%5Fin%5Fmoskee%2Ehtml%3Fp%3D8%2C1

http://www.youtube.com/watch?v=V4Zv3BUmwqs&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Etelegraaf%2Enl%2Fbuitenland%2F68735561%2FUndercover%5Fgruwelen%5Fin%5Fmoskee%2Ehtml%3Fp%3D8%2C1

Gezellige lui die haatzaaiende imams :beer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 21:15:
Ennuhhh...REVIL lijkt me mans genoeg om zijn eigen reactie te geven of niet? Waar bemoei jij je mee joh.....ik had het tegen hem of niet?
Stakker!!!

chill down.,,

late we het gezellig houde (Y)

Waarschuw beheerder
Misschien ook wel interessant om te weten:

De Engelse politie heeft inmiddels alle 56 uur aan materiaal doorgenomen om te kijken of er vervolging tegen de betreffende imams moest worden ingesteld, maar kwam tot de conclusie dat er wel HEEL erg in was gemonteerd en dat als je alles in contxt bekeek, het eigenlijk best wel mee viel.

Het is trouwens niet de eerste keer dat ITV voor iets dergelijks op de vingers wordt getikt, want in een documentaire over Alzheimer waren ze laatst ook nog al creatief aan het knippen geweest.

LONDON (Reuters) - British police said on Wednesday they had made an official complaint to the country's television regulator saying a documentary about British mosques had contained misleading footage.

The Channel 4 Dispatches programme "Undercover Mosque", broadcast in January, purported to feature "chilling sermons" from Saudi-trained preachers which were secretly recorded by an undercover reporter.

The claims were investigated by police in the West Midlands, central England, who found there was insufficient evidence to charge the speakers featured in the documentary.

Instead, prosecutors said the footage, which provoked anger among Britain's 1.7 million Muslims, had been "heavily edited" and the speeches appeared to be "taken out of context".

"The splicing together of extracts from longer speeches appears to have completely distorted what the speakers were saying," said Crown Prosecution Service lawyer Bethan David.

Bron: http://in.reuters.com/article/worldNews/idINIndia-28889320070808

Ja, het kan soms lekker stormen in een glaasje water. :P

(En dan heb ik het er nog niet eens over dat de Telegraaf dus met iets komt waarvan AL EEN DAG EERDER bekend was dat het niet klopte.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 15:00:
elk geval: gaan ze nu ook tot ver in West-Europa boos worden op Appa omdat hij zo over een politicus praat??

:lol: wat denk je zelf?

Ja, ik weet ook wel dat dat niet gebeurt, maar daar bedoel ik dus maar ff het verschil mee aan te geven!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 15:00:
Gebeurd niet, zo dom zijn we toch zelf niet? Eens en nooit meer zou ik zeggen.. En wij komen daarvoor teveel in opstand plus dat wij een aardige achterban hebben..

Nou, vergis je daar niet in. Ik denk dat het percentage mensen dat daadwerkelijk iets zal dóen bedroevend laag zal zijn. Zo werken die dingen namelijk. Het zinnetje "natuurlijk gebeurt dat hier in Nederland niet, dat zou toch niemand pikken!" is een jaartje of 65 geleden ook regelmatig geroepen. En guess what...uiteindelijk waren er maar een paar die het niet pikten. Ik verwacht niet dat de mensen nu dusdanig veel veranderd zijn vergeleken met toen. :no:

Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 10 augustus 2007 om 17:39:
Een keer gaat het ook hier zooooo fout.

Jep, daar kun je idd echt op wachten. En dan kunnen de mensen die nu wakker zijn en het aan zien komen alleen nog maar zeggen "zie je nou wel, we hadden het al gezegd"...jammer alleen dat dat dan ook niet meer zo bijster zinvol is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 21:15:
Who died and made you psychiater joh mafkees....oprotten man.............lees eerst even wat ik bedoel te zeggen !!!

Agressieve manier van discusseren heb jij... remember ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 00:30:

De Engelse politie heeft inmiddels alle 56 uur aan materiaal doorgenomen om te kijken of er vervolging tegen de betreffende imams moest worden ingesteld, maar kwam tot de conclusie dat er wel HEEL erg in was gemonteerd en dat als je alles in contxt bekeek, het eigenlijk best wel mee viel.

Het is trouwens niet de eerste keer dat ITV voor iets dergelijks op de vingers wordt getikt, want in een documentaire over Alzheimer waren ze laatst ook nog al creatief aan het knippen geweest.

Had het indd gelezen en een goed voorbeeld hoe je kudde-dieren laat ontstaan.

Waarschuw beheerder
Ja, want ze lopen allemaal meteen te blaten "Bèèèèèh, bèèèèèh, zie je wel dat Wilders gelijk heeft" terwijl het gewoon GROTE ONZIN blijkt te zijn.

Ben benieuwd hoveel mensen hier nu gaan reageren met "Ja, maar waar rook is, is vuur" en dat de Engelse politie uit zijn nek lult "uit angst voor de moslim-overheersers" of zo iets :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 00:30:

Kijk eens aan :loL:

Waarschuw beheerder
:o rode kaart voor die bois ik zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 00:41:
maar daar bedoel ik dus maar ff het verschil mee aan te geven!

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor............goed voorbeeld (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 20:34:
ja....ik ben het daar wél mee eens....de moslim cultuur past simpelweg niet op deze aarde

ben het met je eens :D
Waarschuw beheerder
Er zal altijd een strijd blijven bestaan tussen de geloven
nu tussen de christenen/ niet gelovigen en de moslims..
enigste manier om dit de kop in te drukken is gewoon plat gooien heel die boel :P
tuurlijk zijn er ook goeie tussen maar de slechten overheersen de boel
of je kiest voor de moslims of voor jezelf en gelukkig is het merendeel zo slim om in te zien dat samenleven met deze cultuur niet gaat, tis het een of het ander
ook al zouden de christenen samen willen leven met de moslims, hun kunnen/willen/mogen dit niet van allah. dus dan zit er maar 1 ding op toch?

gegroet jo en babs

Waarschuw beheerder
:O rode kaart voor die bois ik zeggen

Nou ja, we weten zo langzamerhand ook al dat als het over Moslims gaat en er staat

bron: telegraaf

dat het meestal geen kwaad kan om zelf even te gaan kijken hoe het ECHT zit. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Exact StamperJopie : Islam en democratie gaan niet samen, dat geven ze zelf ook vaak ruiterlijk toe.

Dus zit er inderdaad maar 1 ding op :

Enkele reis terug.

Waarschuw beheerder
ook al zouden de christenen samen willen leven met de moslims, hun kunnen/willen/mogen dit niet van allah

En waar staat dat precies volgens jou?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh ja RoeRoe als het slechte nieuws over de multi-criminele samenleving jou niet goed uitkomt dan is het ineens die zogenaamd foute / rechtse krant zeker die Telegraaf?

Vandaar dat het de meeste gelezen krant met de grootste oplage is(naar ik meen iets van 900.000, het AD zit nog niet eens op de helft....!).

Lees hem al jaren die krant van de wakkere Nederlanders, laat de rest zoals Volkskrant lezers maar lekker verder slapen.

Sinds enige tijd zelfs een abonnement op die ochtendkrant, naast mijn abonnement op de middagkrant het Reformatorisch Dagblad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:17:
En waar staat dat precies volgens jou?

staat in de koran, preciese tekst weet ik niet op het moment,
maar er staat een stuk over ongelovige, dat ze deze dood moeten maken
niet in deze woorden maar komt er op neer

en blijkt ook wel, want waarom plegen ze anders aanslagen op de westerse wereld? dat doen ze niet voor niks
als hun samen wilde leven met de christen en alle andere geloven zouden er geen aanslagen zijn gepleegd
en dat dit tegen amerika als eerste is gebeurd, wtc torens, is begrijpelijk, amerika is het land met een van de grootste invloeden

babs

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wellicht RoeRoe zijn we nog niet duidelijk genoeg geweest, dus nog maar een keer
(want je kan je in allerlei retorische bochten wringen, en praten / schrijven als Brugmans),
maar wij binnenlanders zeggen:

Islam?

Nee dank u!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:25:
e hebt vast en zeker cijfers hiervan?

waarom heb je cijfers nodig?
afgelopen paar jaar niet geleefd? wtc vergeten? daarmee is al het gedonder begonnen
je kan niet ontkennen dat de moslims een wereld willen creeren zonder de christenen
want daar zijn ze mee bezig

ik heb geen cijfers nodig, ik heb me ogen op, en dat zullen meer mensen moeten hebben

babs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stamper-Jopie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:24:
staat in de koran, preciese tekst weet ik niet op het moment,
maar er staat een stuk over ongelovige, dat ze deze dood moeten maken
niet in deze woorden maar komt er op neer

en blijkt ook wel, want waarom plegen ze anders aanslagen op de westerse wereld? dat doen ze niet voor niks
als hun samen wilde leven met de christen en alle andere geloven zouden er geen aanslagen zijn gepleegd
en dat dit tegen amerika als eerste is gebeurd, wtc torens, is begrijpelijk, amerika is het land met een van de grootste invloeden

babs

Nee staat niet in de Koran :)

Waarom plegen mensen aanslagen en waarom de WTC... ik zou zeggen zoek het uit en je zal uitvinden dat het bar weinig met het islam te maken heeft :)
En nee het is niet begrijplijk.

Uitspraak van Stamper-Jopie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:24:
anders aanslagen op de westerse wereld?

Er zijn aanslagen gepleegd in Marokko, Tunesie, Turkije, Jemen, Jordanie, Indonesie, Filipijnen, Saudi Arabie etc en dat is geen westerse wereld.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We hebben dus ook geen statistieken / cijfers nodig Rafa,
want wij moeten die Pislam niet.

Helaas voor de islamitische :

NL was geen islamitisch land,
NL wordt is geen islamitisch land
en NL wordt nooit geen islamitisch land.

Toen niet,
nu niet,
NOOIT meer (islamitisch) fascisme!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stamper-Jopie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:29:
waarom heb je cijfers nodig?
afgelopen paar jaar niet geleefd? wtc vergeten? daarmee is al het gedonder begonnen
je kan niet ontkennen dat de moslims een wereld willen creeren zonder de christenen
want daar zijn ze mee bezig

ik heb geen cijfers nodig, ik heb me ogen op, en dat zullen meer mensen moeten hebben

Ga je dit ook aan je kinderen doorgeven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:29:
Waarom plegen mensen aanslagen en waarom de WTC... ik zou zeggen zoek het uit en je zal uitvinden dat het bar weinig met het islam te maken heeft

dan mag je zeggen waar het wel om draait
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:30:
Ga je dit ook aan je kinderen doorgeven?

ja liever vandaag dan morgen
ik heb nog geen kinderen ( ben babs op jo haar pf ff)
maar ik zal ze leren om respect te hebben voor de medemens
en degene die geen respect tonen tegen over ons ( autochtonen) hoeven zij ook geen respect voor te hebben
zal niet weten wanneer ik kinderen krijg, maar weet wel dat de samenleving dan absoluut niet verbeterd is
Waarschuw beheerder
Nee staat niet in de Koran

rafa gisteren nova gezien? was een arabist in de studie die zei dat het 3 keer in de koran staat.

maar ach wat hij er nou van?

http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=5367

hier ken je het zelf nog terug zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:29:
Er zijn aanslagen gepleegd in Marokko, Tunesie, Turkije, Jemen, Jordanie, Indonesie, Filipijnen, Saudi Arabie etc en dat is geen westerse wereld.

dat heeft hier niets mee te maken
het gaat nu om een strijd tussen de christenen en de moslims
wat hun met hun buurlanden uitvechten boeit me niet, van mij part gooien ze er een bom op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:35:
rafa gisteren nova gezien? was een arabist in de studie die zei dat het 3 keer in de koran staat.

hij spreekt arabisch, heeft tientallen jaren de koran bestudeerd, maar ach wat hij er nou van?

dit heb ik niet gezien, maar weet 100% zeker indd dat dat wel in de koran staat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:35:

maar ach wat hij er nou van?

Er stond ook iemand naast die het jad pver ''context-reading'' en als je goed had opgelet dan had die arabist het over ''in de ogen van de extremist''

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja je hebt altijd wegkijkers en ontkenners StamperJopie, zijn geen mensen om mee te discussieren, bereik je toch nul komma nul mee.

Zei geloven zeker dat het de Indianen, Eskimo's of onze SGP´ers waren die de Twin Towers bombardeerden en de metro's in Madrid op 03-11-2004 en Londen op 07-07-2005 opbliezen?

Voor mij is dat ordinaire terreur van Allahs wereldwijde terreurleger.

Klaar uit.

Als zij dat anders zien, dan hebben ze gewoon een klap van de molen opgelopen.

Die slachting van Theo van Gogh op 2 november 2004 was zeker ook naar aanleiding van een verkeersruzie?
En dat briefje (DIE OORLOGSVERKLARING AAN HET NEDERLANDSE VOLK)zeker
het schadeformulier, of nog mooier een liefdesbrief van een teleurgestelde homovriend?

Whahaha, wat een lachertjes kom je toch in die late uurtjes hierzo tegen....!
Waarschuw beheerder
Er stond ook iemand naast die het jad pver ''context-reading'' en als je goed had opgelet dan had die arabist het over ''in de ogen van de extremist''

daar heb je een punt.... niet iedereen vat het zo op.... maar et staat er wel
Waarschuw beheerder
Ben daar heb je gelijk in ja
mensen willen het ontkennen, de feiten niet onder ogen zien
dat is het nou eenmaal. bang voor wat er komen gaat misschien?

iedereen leest/ziet wat er de laatste jaren gebeurd, maar helaas zijn er altijd nog mensen die geloven in het goeie van de mens
doe ik ook, maar in dit volk geloof ik niet meer, nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen

maar de tijd zal het leren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stamper-Jopie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:36:
dat heeft hier niets mee te maken
het gaat nu om een strijd tussen de christenen en de moslims
wat hun met hun buurlanden uitvechten boeit me niet, van mij part gooien ze er een bom op

Dat heeft alles er mee te maken :)
Maar goed ik merk dat jij nog veel moet leren en je er blijkbaar niet zo verdiept in hebt.

Geen kinderen dus? houden zo (y)

Uitspraak van Stamper-Jopie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:37:
dit heb ik niet gezien, maar weet 100% zeker indd dat dat wel in de koran staat

Heb je de koran zelf gelezen?

Er staat in ''verwerp elk andere geloof of kwaad'' en voor de rest gaat het over de Jihad en die is alleen bruikbaar tijdens een oorlog :)

Ik ben zelf niet eens moslim maar ik neem tenminste de moeite om zelf te lezen waar het over gaat en wat er bedoeld wordt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk:

Waarom nog langer ontkennen dat de vijand onder ons is?

Waarom nog langer de aanwezigheid van die islamitische kolonisten op ons grondgebied laten voortduren?

Absoluut geen enkele verrijking aan.
Bovendien schadelijk voor het collectieve veiligheidsgevoel van ons binnenlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:41:
Ben daar heb je gelijk in ja
mensen willen het ontkennen, de feiten niet onder ogen zien
dat is het nou eenmaal. bang voor wat er komen gaat misschien?

iedereen leest/ziet wat er de laatste jaren gebeurd, maar helaas zijn er altijd nog mensen die geloven in het goeie van de mens
doe ik ook, maar in dit volk geloof ik niet meer, nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen

maar de tijd zal het leren

Ben is zelf een extremist :D

Nee ik noem m niet zo want hij is echt eentje.
Hele bekende heb ik mij laten vertellen en laat Rollie hier niet achterkomen wat voor een :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben wel heel blij en in m´n nopjes dat ze mijn treffende reacties niet weten te beantwoorden en te repliceren.

Daar hebben ze (die Rafa en RoeRoe) niets van terug vermoed ik zo.
Waarschuw beheerder
Hele bekende heb ik mij laten vertellen en laat Rollie hier niet achterkomen wat voor een :D

dat weet ik al heel lang en daarom negeer ik hem als de pest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:43:
Bovendien schadelijk voor het collectieve veiligheidsgevoel van ons binnenlanders.

In jouw collectief is er sprake van haat jegens vreemdelingen.

Jouw collectief en laat Babs (Jo) hierbuiten.

Mensen ronselen voor jouw zaak doe je maar ergens anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:46:
dat weet ik al heel lang en daarom negeer ik hem als de pest

O ok!

Ik dacht echt dat je met 140 kmpu ff over hem heen zou rollen :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Extremist is een bijvoegelijk naamwoord, is een etiket, meer niet.

En dus, wat dan nog?
Wat moet je dan?

Wat de één extreem vindt, vinden velen heel gangbaar.

Kijk maar naar Wilders.
Die vertegenwoordigt met zijn negen zetels ook zomaar (grove schatting hoor)
een half miljoen mensen........!

Allemaal extremisten?

Geef niet hoor, dan maar extremist!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:41:
Maar goed ik merk dat jij nog veel moet leren en je er blijkbaar niet zo verdiept in hebt.

Geen kinderen dus? houden zo

IK heb me er genoeg in verdiept om te weten dat de islam geen goed voor ogen heeft

geen kinderen? geloof het niet schat, en als ik ze krijg zal ik ze leren wat ik geleerd heb, en dat is geen goed woord over de islam

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:43:
Waarom nog langer ontkennen dat de vijand onder ons is

ze zullen het niet lang meer kunnen ontkennen denk je niet? zo als het nu gaat zal het hoop ik niet lang meer doorgaan, en ik weet zeker dat er op zeer korte termijn verandering in zal komen

Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:44:
Ben is zelf een extremist

liever 10000 extremisten dan 1 terrorist

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:45:
Daar hebben ze (die Rafa en RoeRoe) niets van terug vermoed ik zo

gelijk heb je in alles wat je zegt, je weet het beter te verwoorden dan ik, alleen ik weet wel dat wij het zelfde denken, en zo nog vele met ons alleen deze mensen slapen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:48:
Extremist is een bijvoegelijk naamwoord, is een etiket, meer niet.

En dus, wat dan nog?
Wat moet je dan?

Wat de één extreem vindt, vinden velen heel gangbaar.

Kijk maar naar Wilders.
Die vertegenwoordigt met zijn negen zetels ook zomaar (grove schatting hoor)
een half miljoen mensen........!

Allemaal extremisten?

Geef niet hoor, dan maar extremist!

Wilders is een Socialist vergeleken met jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vergeet dan één ding niet, en dat is dat er dan wel heel veel extremisten zijn!

Dat zijn die minimaal 20.000 betogers die de 11e september in Brussel voor het Eurabisch Parlement gaan betogen (verbod of geen verbod) ook extremisten?

Lekker makkelijk hé, dat etiket extremist?

Hoef je niet meer te reageren, maar ik heb er bijzonder veel lol in, moet ik je zeggen.
En wordt ik dan weer eens verbannen, moet ik weer eens de straat op, om weer eens duidelijk te zijn, zal wellicht ook weer niet iedereen blij mee zijn.

Helaas mag je op sommige fora alleen maar slijmen over die islamitische kolonisten, iets waar ik me nog niet veel aan schuldig heb gemaakt mag ik hopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Babs! op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:52:
gelijk heb je in alles wat je zegt, je weet het beter te verwoorden dan ik, alleen ik weet wel dat wij het zelfde denken, en zo nog vele met ons alleen deze mensen slapen :P

Hoe triest :D

liever 10000 extremisten dan 1 terrorist

Ga emigreren dan :D. Duitsland schijnt genoeg plek te hebben voor jullie beiden.

IK heb me er genoeg in verdiept om te weten dat de islam geen goed voor ogen heeft

geen kinderen? geloof het niet schat, en als ik ze krijg zal ik ze leren wat ik geleerd heb, en dat is geen goed woord over de islam

Goed zo, nog meer wazi's :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 16:08:
AMSTERDAM - Een Engelse televisieploeg filmde in het geheim in diverse moskeeën in Groot-Brittannië en kwam met schokkende beelden. De tienduizenden bezoekers krijgen over en over te horen dat het westen niet deugt en vernietigd moet worden

pfft snap het niet, laat ze maar lekker in hun eigen land blijven en een grote hek er omheen, kunnen hun leven zoals ze willen en hoeven ze nix met het westerse manier van leven te maken hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:55:
Ga emigreren dan . Duitsland schijnt genoeg plek te hebben voor jullie beiden.

hoe triest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:55:
AMSTERDAM - Een Engelse televisieploeg filmde in het geheim in diverse moskeeën in Groot-Brittannië en kwam met schokkende beelden. De tienduizenden bezoekers krijgen over en over te horen dat het westen niet deugt en vernietigd moet worden

Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 00:53:
Uitspraak van RoeRoe (L) op zaterdag 11 augustus 2007 om 00:30:

Waarschuw beheerder
Lekker makkelijk hé, dat etiket extremist?

naja iemand die is veroordeeld door de rechter, voor het in de fik willen steken van een moskee noem ik eigenlijk wel een klein beetje extremistisch :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het al een keer eerder hier gezegd en daar blijf ik bij, discussies voeren tot dat je een ons weegt heeft voor mij weinig zin
blanke superieure ras :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 11 augustus 2007 om 03:58:
De Engelse politie heeft inmiddels alle 56 uur aan materiaal doorgenomen om te kijken of er vervolging tegen de betreffende imams moest worden ingesteld, maar kwam tot de conclusie dat er wel HEEL erg in was gemonteerd en dat als je alles in contxt bekeek, het eigenlijk best wel mee viel

viel best wel mee.. kortom het wordt dus niet ontkend