Partyflock

Forumonderwerp · 963027

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - Raborenner Michael Boogerd heeft voor de rit van Pau naar Castelsarrasin een toeschouwer vol in het gezicht geklapt.
Dat gebeurde nadat de toeschouwer hem zou hebben beledigd. Het is nog onbekend wat de toeschouwer heeft gezegd.

Boogerd had al eerder laten weten de Ronde van Frankrijk het allerliefste de rug toe te keren. De Nederlander vertrok donderdag met veel tegenzin aan de zeventiende etappe.

De voormalig ploeggenoot van de inmiddels ontslagen Michael Rasmussen, zei voor de start dat hij zonder moraal op de fiets stapt. "Ik heb absoluut geen zin om te gaan rijden. Voor ons is de Tour voorbij.”

www.telegraaf.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Grootste onzin dit :s

Vooral met rasmussen :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De man zal het er wel naar gemaakt hebben. Een Zidane-kopstoot had dan beter op z'n plaats geweest.
Heel goed dus! Eigenlijk had hij harder moeten slaan(y).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:11:
Het is nog onbekend wat de toeschouwer heeft gezegd.

"Die rit was echt dope man!"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Boogerd had al eerder laten weten de Ronde van Frankrijk het allerliefste de rug toe te keren.

Ik heb absoluut geen zin om te gaan rijden. Voor ons is de Tour voorbij.”

dan moet ie dat doen

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

kutfransen :[

Waarschuw beheerder
eindelijk :d
gaat nergens meer om de tour :/
Waarschuw beheerder
cker kutfransen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind die Boogerd een latent homootje :x

En wat het topic betreft: eindelijk presteert ie 's iets in de Tour :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 20:15:
kutfransen

En die Fransen zijn zelf ook niet heilig hoor:S
Het is weer zoals altijd.
Komt de commercie in de sport... de gehele sport wordt geknecht ten gunste van 'het grote geld'.
Het gehele gezeik over doping of geen doping overstemd de sport. Die 'kut' Fransosen maken elke renner die niet uit Frankrijk komst verdacht.
Het wordt eens tijd dat alle tv-kijkers evenementen als de Tour de France gaan boycotten.
Ook hier zitten die geile fransosen achter!!
Weg met de Tour de France!!

Kut Fransosen:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij hebben we een schyzofreen persoon op het forum :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HAHAHAHA.
Fysiek geweld ontbrak er nog maar aan:roflol:
Wat een aanfluiting, dat wielrennen.
Lullig voor Boogerd, altijd wel een sympathieke jongen geweest.
Maar als je wordt omgeven door leugenaars en oplichters slaan op een gegeven moment de stoppen kennelijk door:S.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:22:
Lullig voor Boogerd, altijd wel een sympathieke jongen geweest.

...die echt nooit iets te zoeken heeft gehad in de Tour :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:29:
...die echt nooit iets te zoeken heeft gehad in de Tour

hij staat nu anders 16e. toch best goede prestatie toch?

Waarschuw beheerder
haha hij zei laatst al in een interview toen hij werd weg gedrukt, zometeen krijg 1 een beste rechtse :p

boogerd :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 20:16:
gaat nergens meer om de tour

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op donderdag 26 juli 2007 om 20:31:

is de rest al niet gestop of geschorst ?
dan vind ik het nog vrij laag 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 20:16:
gaat nergens meer om de tour

ging t toch al nooit (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heerlijk actie van Boogerd, moet opluchten..

Ik zou het ook niet trekken tussen die Fransen.. je fietst je helemaal de klote in tijdens je laatste Tour, voor Jan Lul blijkt achteraf.. gaan ze ook nog bijdehand doen..

Heerlijk!

GRAFVOLK!
Waarschuw beheerder
hoe dan ook, Boogerd is koning :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Housewerk op donderdag 26 juli 2007 om 20:57:
hoe dan ook

Alle respect voor zo'n actie juist.. niet helemaal correct.. maar ik vind het niet meer dan terecht.. achterlijk onsportief volk, veel van de Fransen. Lekker zielig doen omdat die Fransen er dit jaar weer niks van bakken.. stakkers..

Waarschuw beheerder
Saaie kutsport.
Waarschuw beheerder
donateur
De voormalig ploeggenoot van de inmiddels ontslagen Michael Rasmussen, zei voor de start dat hij zonder moraal op de fiets stapt. "Ik heb absoluut geen zin om te gaan rijden. Voor ons is de Tour voorbij.”

echt jammer voor ze :(
:aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is het verschil tussen een junk en een wielrenner?

Een wielrenner verkoopt zijn fiets niet.
Waarschuw beheerder
donateur
vol in het gezicht geklapt

www.telegraaf.nllaatste aanpassing 26 juli 2007 20:13

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 21:15:

Haha hee jezus man, jij moet gaan solliciteren voor de rol in het pak van Ab Normaal!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:20:
En die Fransen zijn zelf ook niet heilig hoor:S
Komt de commercie in de sport... de gehele sport wordt geknecht ten gunste van 'het grote geld'.
Het gehele gezeik over doping of geen doping overstemd de sport. Die 'kut' Fransosen maken elke renner die niet uit Frankrijk komst verdacht.
Het wordt eens tijd dat alle tv-kijkers evenementen als de Tour de France gaan boycotten.

Kut Fransosen:@

]
Gast wat wil je nou?

Uitspraak van Busty. op donderdag 26 juli 2007 om 20:25:
volgens mij hebben we een schyzofreen persoon op het forum

Dat bedoel ik dus.. deze gast lult echt onzin en naar ieders straatje..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klasse Michael, laat je niet uitmaken voor iets wat je niet bent.. Waarschijnlijk had je in je carrière nog veel meer gewonnen, als er geen dopinggebruikers waren geweest.
We hebben van je genoten.
Geweld is nimmer goed te praten maar wel te begrijpen.
Dan staat zo'n vette volgevreten beterweter aan de zijkant om iets te roepen wat de renners niet leuk vinden.
Boogie dacht, 1-0 voor Boogie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 21:15:

Een wielrenner verkoopt zijn fiets niet.

3fm zitten luisteren vandaag zeker :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Elke dag blijkt het alleen maar gekker te worden met de "Tour de Farce"!
Gewoon aflasten op dit punt.
Nog nooit zo een zooitje gezien in de sportwereld:rot:.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan het mij wel voorstellen dat het Boogerd even te veel werd. Slaan is uiteraard niet goed, dat weet Boogerd natuurlijk zelf ook. Het moet denk ik uitermate frustrerend zijn voor de wielrenners die wel clean zijn (ik kan niet beoordelen of dit er veel zijn).
Voor mij is het geen Tour de France maar een Tour de Farce geworden. Heel jammer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 21:44:
Ik kan het mij wel voorstellen dat het Boogerd even te veel werd. Slaan is uiteraard niet goed, dat weet Boogerd natuurlijk zelf ook. Het moet denk ik uitermate frustrerend zijn voor de wielrenners die wel clean zijn (ik kan niet beoordelen of dit er veel zijn).
Voor mij is het geen Tour de France maar een Tour de Farce geworden. Heel jammer!

Ik kan je vertellen alle middelen die toegestaan zijn worden gebruikt door alle renners. Ook ben ik er overtuigds van dat rasmussen niks met shit te maken heeft wat niet mag. Dat hij gelogen heeft over zijn verblijfplaats en daar een boete en een fikse waarschuwing voor kreeg vindt ik oke. Maar dat hij nu ontslagen is vindt ik dubbel op. doe het dan na de tour en maak het niet bekend..... Dit is echt slechte publiciteit voor de tour en de rabobankploeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op donderdag 26 juli 2007 om 21:26:
Dat bedoel ik dus.. deze gast lult echt onzin en naar ieders straatje..

ja idd.
en volgens mij merkt ie t zelf niet eens:S
de 2 posts achter elkaar hierboven zijn weer eens heerlijk tegenstrijdig.

denk dat hij of zwaar aan de bruin zit of iets teveel tikken op zn hoofd heeft gehad :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Raborenner Michael Boogerd heeft voor de rit van Pau naar Castelsarrasin een toeschouwer vol in het gezicht geklapt.

zat zeker onder de doping

Waarschuw beheerder
:respect: Boogert :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:20:
En die Fransen zijn zelf ook niet heilig hoor

Kut Fransosen

Volgens schreef jij steeds in een ander topic dat je niet iedereen over 1 kam mag scheren.
In dat topic over politie mag van jou ook niemand zeggen dat ze een hekel aan politie hebben,maar hier zit je wel ff alle Fransen af te zeiken :[
Echt een mtfg :looser: ben je...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rafa op donderdag 26 juli 2007 om 21:26:
Gast wat wil je nou?

hij snapt t leven niet zo... :no:

maar geef m wel gelijk wat betreft dat franse volk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Overeenkomst tussen een bejaarde in bed en Boogerd in de Tour: ze presteren allebei helemaal niks...

Uitspraak van Busty. op donderdag 26 juli 2007 om 20:31:

Nou, pfoeh! Boogerd is een beetje de Christiaan Albers van het wielrennen; het is dat ze geen grindbak hebben daar in Frankrijk, want anders :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 09:25:
de Tour

is

helemaal niks

Waarschuw beheerder
word steeds leuker die wielrenneng :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk is actie in het wielrennen :honger:

Waarschuw beheerder
Nou, pfoeh! Boogerd is een beetje de Christiaan Albers van het wielrennen; het is dat ze geen grindbak hebben daar in Frankrijk, want anders

och donder toch op man

hoeveel wielrenners doen er mee aan het begin van de tour 100 ofzo en als je dan bijna op de laatste dag 16 van de 100 staat doe je het zo slecht nog niet. Hij fietst de tour tenminste uit.

Dat kennen we van albers niet zeggen die haalt het einde van de race niet eens en als ie het haalt is ie nr. 16 van de overgebleven 17.

Verschil is toch aanzienlijk dacht ik zo.

En wat de Fransen betreft dat zijn gewoon een stelletje chauvinistische eikels.

Ik hoop dat Boogerd hard genoeg geslagen heeft, zo'n toeschouwers verdienen dat gewoon.
Waarschuw beheerder
geklapt.

Telegraaftaal? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 10:51:
hoeveel wielrenners doen er mee aan het begin van de tour 100 ofzo en als je dan bijna op de laatste dag 16 van de 100 staat doe je het zo slecht nog niet. Hij fietst de tour tenminste uit.

Het is maar waar je tevreden mee bent als TOPSPORTER...ik zie Boogerd altijd half jankend een interview geven bij de finish; hij is zelf ook nooit blij met z'n resultaat in de Tour...en terecht. 1 keer 5e worden in de 10 jaar dat hij meedoet aan de Tour de France...een mietje is het. Fiets dan niet! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wielrenners zijn ook mensen. (Voor 90% dan, 10% doping)

Mensen meppen andere mensen dus niet echt nieuwswaardig :/

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Boogerd:respect:

Waarschuw beheerder
vol in het gezicht geslagen? heb de beelden 100x op tv gezien en hij raakt m neit eens. Tenzij er weer een nieuw incident is geweest.

Waarschuw beheerder
nog een paar jaar en er is geen tour meer !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 10:58:
Het is maar waar je tevreden mee bent als TOPSPORTER...ik zie Boogerd altijd half jankend een interview geven bij de finish; hij is zelf ook nooit blij met z'n resultaat in de Tour...en terecht. 1 keer 5e worden in de 10 jaar dat hij meedoet aan de Tour de France...een mietje is het. Fiets dan niet!

Normaal gesproken gaat hij voor een ettappe zege en dat was ook dit jaar de planning totdat Rasmussen geel pakte.
Tjah dan moet je als teammember alles geven voor je klassementsrijder en is 16e plaats juist een enorme prestatie. Gast dat je Boogerd persoonlijk niet mag dat kan, maar praat geen poep
Waarschuw beheerder
die wielrenners zijn toch arrogante kwasten.
op straat duwen ze ook gewoon mensen van de weg als ze niet hard genoeg kunnen fietsen. :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 11:16:
Normaal gesproken gaat hij voor een ettappe zege

Dat zei Albers ook altijd voor elke Grand Prix en dat is ook het MINSTE wat je mag verwachten van een TOPSPORTER
en is 16e plaats juist een enorme prestatie

Dat zeg ik net; het is maar waar je als TOPSPORTER tevreden mee bent. Volgens mij ben jij er meer tevreden mee dan Boogerd zelf...
Gast dat je Boogerd persoonlijk niet mag dat kan, maar praat geen poep

Ik ken Boogerd persoonlijk niet eens (en Albers ook niet), maar ik hou er niet van als sporters over het paard getild worden terwijl ze geen ene moer presteren :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 11:35:
Ik ken Boogerd persoonlijk niet eens (en Albers ook niet), maar ik hou er niet van als sporters over het paard getild worden terwijl ze geen ene moer presteren

:looser: rot toch op man :gaap:

Hij is altijd goed bezig die boogie en de laatste jaren is ie sterk gegroeid en nu rijdt ie een supertour en in het naseizoen is ie ook altijd goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 10:58:
Het is maar waar je tevreden mee bent als TOPSPORTER...ik zie Boogerd altijd half jankend een interview geven bij de finish; hij is zelf ook nooit blij met z'n resultaat in de Tour...en terecht. 1 keer 5e worden in de 10 jaar dat hij meedoet aan de Tour de France...een mietje is het. Fiets dan niet!

er zijn meer topsporters die altijd in de middenmoot staan dan dat er topsporters zijn die altijd bovenaan in het klassement staan.
Zoals zoveel voetballers nooit landskampioen of bekerwinnaar zullen worden/zijn, maar dan zijn het toch evengoed topsporters.

Alleen al omdat ze alles laten om hun sport te beoefenen, ik zou het persoonlijk niet kunnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 11:35:
terwijl ze geen ene moer presteren

Volgens mij zit jou iets dwars.....

Boogerd heeft als TEAMGENOOT ontzettend veel werk verricht deze tour voor de gele trui. Na dat zware kopwerk toch nog in de top 20 eindigen (dus constant in de wind gereden te hebben) is een knappe prestatie, net als het werk wat Dekker (Thomas) verricht heeft deze tour.

Dus houdt aub op over geen ene moer presteren......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach, die Boogers zal nooit echt iets bereiken in de Tour; lekker thuisblijven en al die geweldige profrondes van Steenwijk, Spijkenisse en Boxmeer weer winnen...topperrrrrr :[

Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op vrijdag 27 juli 2007 om 14:05:
Volgens mij zit jou iets dwars.....

Nou je het zegt; ik ga effe schijten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op donderdag 26 juli 2007 om 22:56:
denk dat hij of zwaar aan de bruin zit

:p:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 14:44:
die Boogers

Doet die ook mee......hahaha

Ooh,je bedoeld Boogerd.....hahaha.En jij gaat zeker een hele hoop bereiken in je leven.Je leest de titel van dit topic,en als je reageerd een paar tellen later(terwijl de naam nog wel een paar keer genoemd wordt boven)weet je niet eens 7 letters te onthouden om zijn naam even goed te schrijven.Aan jou kunnen we een voorbeeld nemen :vaag:

Ontopic:goeie actie,Boogerd.Ik zou me ook niet laten beledigen door zo'n fransoos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 14:44:
Ach, die Boogers zal nooit echt iets bereiken in de Tour; lekker thuisblijven en al die geweldige profrondes van Steenwijk, Spijkenisse en Boxmeer weer winnen...topperrrrrr

ben je nu aan het kijken? hij rijdt op het moment in de kopgroep op ruim 17 minuten van het peleton. zou ik jou nog wel eens willen zien doen, met je grootspraak
Waarschuw beheerder
15.54u - nog 71 km
Dankzij de voorsprong van 16'30" klimt Michael BOOGERD voorlopig naar de zevende plaats in het virtuele klassement.
Waarschuw beheerder
op 55 km nu 17'29"
hij laat zien dat hij veel tegenslagen aankan
Waarschuw beheerder
ik hoop op 10 minuten voorsprong. dan wordt hij 7e algemeen
Waarschuw beheerder
4e.
heeft t niet slim weten te spelen. moest teveel zelf opknappen.
Waarschuw beheerder
hij heeft wel gevochten. jammer dat die andere niet zo durfden, dat was ook de enige reden dat ze op hem wachtte met die lekke band, zodat ze van hem konden profiteren.
Waarschuw beheerder
ja. hij is en blijft een rijder die vol wil gaan en waar anderen graag achter blijven rijden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tsjah Boogerd is en blijft een Haags straatvechtertje :)

ik vind het terecht, ze moeten die mensen met rust laten. De Tour rijden als superknecht van je kopman is al stressvol, als die kopman wordt ontslagen terwijl ie vrijwel zeker was van de eindzege, en je bent het er niet mee eens, dan raak je nog gefrustreerder.

En als dan een of andere toeschouwer met een verkeerde opmerking aan komt zetten en je weet je reactie te beperken tot een muilpeer, dan verdien je respect vind ik (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 18:10:
tsjah Boogerd is en blijft een Haags straatvechtertje :)

haags kakkertje ja

Waarschuw beheerder
[quote element=message id=32988571]{element is niet toegankelijk}www.telegraaf.nl

Nou breekt mij de klomp. In een ander topic jij mij aan alle kanten aanvallen omdat ik mijn informatie uit "de Telegraaf" haalde en hoe onwaar deze krant is en alleen voor het domme volk etc....

En wat zie ik?

De pot verwijt de ketel?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 27 juli 2007 om 17:46:
hij heeft wel gevochten

Story of his life...story of a loser...:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WTF gast??

Hij heeft etappes in de Tour gewonnen, klassiekers, semi-klassiekers, eindigt al 12 jaar in de top20 van de Tour met 1 uitzondering, hij staat kwa wereldbekerpunten net achter Sean Kelly en Michele Bartoli, is een van de beste renners van Nederland allertijden en jij noemt hem een loser?

Wat zou jij doen als je levenswerk in 1 dag verwoest wordt door een besluit van je ploegbaas waar je het niet mee eens bent? Of niet eens door je ploegbaas maar de directeur, Erik Breukink wilde Rasmussen in 1e instantie namelijk in koers houden...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 23:53:
WTF gast??

Hij heeft etappes in de Tour gewonnen, klassiekers, semi-klassiekers, eindigt al 12 jaar in de top20 van de Tour met 1 uitzondering, hij staat kwa wereldbekerpunten net achter Sean Kelly en Michele Bartoli, is een van de beste renners van Nederland allertijden en jij noemt hem een loser?

Wat zou jij doen als je levenswerk in 1 dag verwoest wordt door een besluit van je ploegbaas waar je het niet mee eens bent? Of niet eens door je ploegbaas maar de directeur, Erik Breukink wilde Rasmussen in 1e instantie namelijk in koers houden...

Wat maak jij je druk over zo'n latent homootje, joh...ik moet alweer poepen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 19:52:
www.telegraaf.nl

Nou breekt mij de klomp. In een ander topic jij mij aan alle kanten aanvallen omdat ik mijn informatie uit "de Telegraaf" haalde en hoe onwaar deze krant is en alleen voor het domme volk etc....

En wat zie ik?

De pot verwijt de ketel?laatste aanpassing 27 juli 2007 19:52

OOk nog ja...:[
Wat een :looser: is tie ook he...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 23:55:
Wat maak jij je druk over zo'n latent homootje, joh...ik moet alweer poepen

ja als je het nu nog niet snapt.... Boogerd is een held en is gewoon als mens ook oke, dus wat heb je in gods fucking hemelsnaam tegen hem?

Als hij er nie was geweest had Nederland heel wat minder succes gehad met wielrennen de afgelopen jaren. En hij kan op de weg echt ALLES, hij kan top-10 eindigen in Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen, hij kan heuvelklassiekers winnen, bergritten, is een goed tijdrijder.

kortom een compleet renner en jij zit em af te kankeren?

waar ik me druk om maak is dat kneusjes als jij zitten te zeiken om een hele menselijke reactie van iemand die totaal niet arrogant is maar wel reden zou hebben om dat te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 juli 2007 om 00:26:
waar ik me druk om maak is dat kneusjes als jij zitten te zeiken om een hele menselijke reactie van iemand die totaal niet arrogant is maar wel reden zou hebben om dat te zijn.

neem dat kneusje toch niet zo serieus.
hij kijkt zelfs nooit wielrennen, weet r geen fuck vanaf en loopt alleen mensen op te stoken. beter gaat hij poepen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha ja... volgens mij moet ie dr zelfs pilletjes voor slikken anders komt die droge shit dr nie eens uit.

Want een krentenkakker is ie zeker ;)
Waarschuw beheerder
:roflol: :lol:
daarom :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is tog ook doping jwt b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja als je het nu nog niet snapt....

Wat valt er nou te snappen? Boogerd wint bijna nooit iets in de Tour...Joop Zoetemelk (1980), Jan Janssen (1968)...DAT waren winnaars!

Als hij er nie was geweest had Nederland heel wat minder succes gehad met wielrennen de afgelopen jaren. En hij kan op de weg echt ALLES, hij kan top-10 eindigen in Parijs-Roubaix en de Ronde van Vlaanderen, hij kan heuvelklassiekers winnen, bergritten, is een goed tijdrijder.

Hij kan alles rijden, maar hij WINT zo verdomd weinig...frustrerend, niet?

Weet je wat? Veel plezier nog met jullie HELD :gaap: :bye:
Waarschuw beheerder
en terecht dat hij geslagen heeft, kut fransen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 juli 2007 om 11:37:
Veel plezier nog met jullie HELD

Beter blijf je gewoon opgerot hierzo, want je voegt totaal niks onderbouwends toe, alleen maar pure frustratie.

Heeft Boogerd je vorig jaar soms geen handtekening gegeven en ben je daarom zo gefrustreerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op zaterdag 28 juli 2007 om 15:03:
Beter blijf je gewoon opgerot hierzo, want je voegt totaal niks onderbouwends toe, alleen maar pure frustratie.

Heeft Boogerd je vorig jaar soms geen handtekening gegeven en ben je daarom zo gefrustreerd?

nee volgens mij heeft Boogerd hem een muilpeer gegeven :) en meer als terecht ook dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 28 juli 2007 om 16:29:
is er al filmpje van?

Vast wel,zag ut op eurosport,Viel allemaal helaas wel mee.Had liever gezien dat die dikke trosfluit ze neus brak ofzo.

Waarschuw beheerder
stom.je moet je concentreren voor un wedstrijd.en niks aantrekken wat anderen er buiten zeggen toch ?:s ik vind het niet professioneel.

Waarschuw beheerder
Ik vind het zowiezo een onboeiende sport, maar dit soort dingen maakt het dan wel weer iets leuker
Waarschuw beheerder
wat klopt er hier niet

Boogerd slaat toeschouwer na (((zware belediging)))

Het is nog onbekend wat de toeschouwer heeft gezegd.

Waarschuw beheerder
de cantona van het wielrennen deze man
Waarschuw beheerder

Euuhh sorry.. maar Boogerd is absoluut geen goede tijdrijder :bloos:

Voor de rest klopt alles (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 28 juli 2007 om 19:06:
Euuhh sorry.. maar Boogerd is absoluut geen goede tijdrijder

Absoluut geen goede is misschien een beetje overdreven na wat hij in deze tour heeft laten zien,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kunga op zaterdag 28 juli 2007 om 20:50:
Absoluut geen goede is misschien een beetje overdreven na wat hij in deze tour heeft laten zien,

Nee Micheal Boogerd is absoluut geen goede tijdrijder :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zaterdag 28 juli 2007 om 22:48:
Nee Micheal Boogerd is absoluut geen goede tijdrijder

hij is niet de beste tijdrijder. maar 14e worden van de 141 is echt een goede prestatie voor iemand van 35
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 29 juli 2007 om 00:00:
hij is niet de beste tijdrijder. maar 14e worden van de 141 is echt een goede prestatie voor iemand van 35

bepaal jij niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zondag 29 juli 2007 om 00:00:

Ja maar dat is gewoon doping kan niet anders...vraag maar aan Polizia de Stato :jaja:

Echte insider JWT B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op zondag 29 juli 2007 om 00:43:
Ja maar dat is gewoon doping kan niet anders...vraag maar aan Polizia de Stato

spang mang

doodmakeng die gekke boy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op zaterdag 28 juli 2007 om 15:03:

Pfff...als ik om zo'n loser als Boogerd gefrustreerd zou raken... :gaap:

:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat hebben jullie allemaal tegen fransen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juli 2007 om 10:41:
Pfff...als ik om zo'n loser als Boogerd gefrustreerd zou raken...

Blijkbaar wel, anders zou je dit topic gewoon links laten liggen.

Smiley de gekste!

Waarschuw beheerder
(y) Boogerd, een week geleden hoorde ik hem nog "vieze Kut fr#@$nsman" roepen.
:lol:

Hij had bijvoorbaat al een hekel aan die Napoleonrukkers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op zondag 29 juli 2007 om 12:28:
Blijkbaar wel, anders zou je dit topic gewoon links laten liggen.

Neuh...een forum is om je mening te geven en zeker niet om gefrustreerd te raken; het is blijkbaar gewoon moeilijk toe te geven dat Boogerd niets presteert in de Tour. Anders zou er hier niet zo spastisch gereageerd worden alsof Boogerd onaantastbaar is :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juli 2007 om 13:26:
het is blijkbaar gewoon moeilijk toe te geven dat Boogerd niets presteert in de Tour

Hij presteert ieder jaar weer, maar hij is gewoon niet de kopman van de Rabo, wielrennen is teamwork, en hij sleept de potentieel winnaar/kopman van de Rabo altijd er doorheen. Maar zulke dingen begrijp je pas als je wielrennen volgt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 13:29:
Hij presteert ieder jaar weer, maar hij is gewoon niet de kopman van de Rabo, wielrennen is teamwork, en hij sleept de potentieel winnaar/kopman van de Rabo altijd er doorheen. Maar zulke dingen begrijp je pas als je wielrennen volgt.

En dat is duidelijk jouw mening; prima toch? Maar opmerkingen naar mij (terwijl ik net zoals jou ook mijn mening geef over Boogerd) als "ach donder toch op man", "blijf opgerot hierzo" en "WTF gast"...tja, nogals spastisch en kansloos. Een forum is een forum.

Waarschuw beheerder
als we nou eens allemaal t filmpje kijken zien we dat ie alleen de lucht een pak rammel geeft..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 13:44:
als we nou eens allemaal t filmpje kijken zien we dat ie alleen de lucht een pak rammel geeft..

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juli 2007 om 13:40:
als "ach donder toch op man", "blijf opgerot hierzo" en "WTF gast"...tja, nogals spastisch en kansloos.

(y) daar heb je gelijk in, vind het ook altijd jammer als er directe beledigingen jegens mensen worden gegeven, je kan een meningsverschil hebben, ook over wielrennen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In die spurt in Angoulême legde de Nederlander het af tegen zijn vluchtgenoten, hij werd vierde. ,,Ik weeg amper nog 60 kilo, ik heb niet de macht om te sprinten. Maar al met al ben ik best trots op mezelf'', zei Boogerd.

Hij kreeg onderweg veel steun van een heleboel Nederlanders. ,,Ik hoorde vandaag een stuk minder boegeroep'', refereerde hij aan de etappe van donderdag, toen hij voor de start een vervelende Franse toeschouwer een klap verkocht. ,,Ik hoorde alleen maar aanmoedigingen.''

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als iedere Nederlander deze Michael Boogerd als voorbeeld zou nemen zal het een stuk prettiger worden om in dit land te wonen en leven.
Een pracht kerel en een vent met humor, karakter en doorzettingsvermogen zich dienstbaar stellen en relativerend over zich zelf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een puntje van kritiek: die klappen hadden van mij nog harder mogen zijn.
Zo'n vetbuikige Fransoos met z'n maffe alpinopet die een wielrenner schoffeert zonder ook maar te kijken tegen wie ie het heeft. Hypocriete chauvinistische zooi ....
Waarschuw beheerder
Anders zou er hier niet zo spastisch gereageerd worden alsof Boogerd onaantastbaar is

Er wordt hier helemaal niet gereageerd alsof Boogerd onaantastbaar is, de meesten hier hebben gewoon respect voor de manier waarop hij de meeste wedstrijden gereden heeft, in dienst van de ploeg. En dat vind IK terecht.

Dat jij alleen maar kunt reageren met woorden als 'Boogerd is een latent homootje' en 'een loser' zegt meer over jouw gebrek van onderbouwen van je eigen mening. IK vind hieruit dan ook blijken dat je nog steeds gefrustreerd bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo, weten die Fransen ook dat je niet moet spotten met een Hagenees:D.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben er ook helemaal klaar mee.
Wat een onzin die Tour en dat komt niet in de laatste plaats door die Fransen. Wat een arrogant en chauvinistisch ...volk.
Zijn ze Virenque alweer vergeten:@?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 juli 2007 om 23:53:

Boogaard :respect:
Waarschuw beheerder
respect voor boogerd, alle fransen zijn kut!!jwt

Waarschuw beheerder
Anders zou er hier niet zo spastisch gereageerd worden alsof Boogerd onaantastbaar is

Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op zondag 29 juli 2007 om 14:08:
Er wordt hier helemaal niet gereageerd alsof Boogerd onaantastbaar is, de meesten hier hebben gewoon respect voor de manier waarop hij de meeste wedstrijden gereden heeft, in dienst van de ploeg. En dat vind IK terecht.

Dat jij alleen maar kunt reageren met woorden als 'Boogerd is een latent homootje' en 'een loser' zegt meer over jouw gebrek van onderbouwen van je eigen mening. IK vind hieruit dan ook blijken dat je nog steeds gefrustreerd bent.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fuck frans volluk

Waarschuw beheerder
raar volk die fransen :P
Waarschuw beheerder
het is blijkbaar gewoon moeilijk toe te geven dat Boogerd niets presteert in de Tour

ehm als jij de enige bent die zo ontzettend negatief is over Boogerd, gaat er dan niet een lichtje branden? volgens mij snap jij niet helemaal wat een wielrenner goed maakt.. gaat natuurlijk om het winnen van dingen maar als knecht (en da's wat ie de meeste Tours toch is geweest) heeft ie wel meegeholpen aan een gele trui voor een groot deel van de Tour. maw hij heeft zijn taken goed uitgevoerd!! da's dus een goeie wielrenner lijkt mij dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roef op zondag 29 juli 2007 om 17:41:

praatjesmaker
:aai:

wie presteert er wel dan volgens jouw?

Waarschuw beheerder
zeg het op tv, gelijk heeft tie toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op zondag 29 juli 2007 om 18:25:
Uitspraak van Roef op zondag 29 juli 2007 om 17:41:

praatjesmaker

wie presteert er wel dan volgens jouw?

lekker geciteerd!! lijkt het net alsof het mijn uitspraak is :nocheer: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi hoor, die fanbase die hier te vinden is voor Boogerd. Maar goed ik vind 'm dus niets meer en niets minder dan een jankerd en een latent homootje die in mijn beleving nauwelijks iets gepresteerd heeft in de Tour de France in 10 jaar tijd. Eerder zei ik al dat Jan Janssen en Joop Zoetemelk dat ooit wel gedaan hebben in de Tour en sindsdien is Nederlands succes uitgebleven. Echt succes staat voor mij gelijk aan de overwinning. En dat is mijn ongezouten mening...die mag ik gelukkig hebben in dit land en dus ook op PF. Of ik nou verstand heb van wielrennen of niet, dat doet toch niet terzake in dit geval. En hier laat ik het bij, want als ik het nu nog een keer ga herhalen, raak ik misschien wel echt gefrustreerd van al die fans hier die een mening als de mijne toch niet weten te respecteren... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je mening gebaseerd was op feiten en dus een beetje te onderbouwen was dan zou men jou misschien wel serieus nemen. en aangezien je nu al 4 keer hebt gemeld dat je er geen woorden meer aan vuil zou maken en je tot nu toe steeds weer terugkomt, denk ik eerder dat jij het latente homootje bent en gefrustreerd bent omdat je ofwel moeilijk moet poepen of dat boogerd je ooit heeft afgewezen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op maandag 30 juli 2007 om 12:07:
als je mening gebaseerd was op feiten

Even wakker worden, OK? Mijn mening is dus persoonlijk en dat is op zich al een feit voor mij, snappie? Zeg dan niks :gaap:
denk ik eerder dat jij het latente homootje bent en gefrustreerd bent omdat je ofwel moeilijk moet poepen of dat boogerd je ooit heeft afgewezen.

Ik zie dit dus als jouw mening en die respecteer ik. Al blijf ik de toon beledigend en zwakzinnig vinden, maar goed, daar sta ik ver boven :gaap:
4 keer

Oh? Dan lees jij meer dan ik geschreven heb, denk ik? :s Ik kom niet meer terug op het "verhaal Boogerd", maar ik reageer wel op woorden die naar mij gericht zijn, bij deze.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 juli 2007 om 13:55:
Als iedere Nederlander deze Michael Boogerd als voorbeeld zou nemen zal het een stuk prettiger worden om in dit land te wonen en leven.
Een pracht kerel en een vent met humor, karakter en doorzettingsvermogen zich dienstbaar stellen en relativerend over zich zelf.

:roflol: begin daar zelf dan eens mee Wilma!! want bovenstaande geldt zeer zeker niet voor jou!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 14:06:
begin daar zelf dan eens mee Wilma!! want bovenstaande geldt zeer zeker niet voor jou!

Ben ik het niet met je eens Cor:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 13:32:
Al blijf ik de toon beledigend en zwakzinnig vinden

Maar dat mag ik dan niet van jou vinden, terwijl jij Boogerd een latent homootje en een loser vindt, terwijl je hem niet eens kent?

Man, kijk eerst eens even in die spiegel van je, alvorens weer met een nutteloze reactie te komen......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 30 juli 2007 om 17:50:
Man, kijk eerst eens even in die spiegel van je, alvorens weer met een nutteloze reactie te komen

Zelfs die spiegel van hem is nutteloos joh....Deze 'man' is zo vol van zichzelf...alleen voor veertjes in zijn reetje is hij gevoelig, maar verder is iedereen in de wereld dom en alleen hij weet het allemaal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 30 juli 2007 om 17:50:
Maar dat mag ik dan niet van jou vinden, terwijl jij Boogerd een latent homootje en een loser vindt, terwijl je hem niet eens kent?

Jij mag alles van mij vinden (mag in dit land zoals ik al zei) terwijl je mij ook niet kent. Dus mag ik ook van Boogerd vinden wat ik van hem vind; zo moeilijk is het niet volgens mij. Zinloze opmerking dus :gaap:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:14:
Zelfs die spiegel van hem is nutteloos joh....Deze 'man' is zo vol van zichzelf...alleen voor veertjes in zijn reetje is hij gevoelig, maar verder is iedereen in de wereld dom en alleen hij weet het allemaal.

Zucht...en dat zijn dus jouw woorden, dus jouw mening en nogmaals (ook al ken je mij niet), die respecteer ik...al vind ik je mensenkennis je in mijn geval flink in de steek laten (let op; ook dit is slechts mijn bescheiden mening...) :gaap:

Al met al begrijp ik dus eigenlijk niet waarom ik, die een mening heeft over iemand meteen redelijk agressief en respectloos wordt beantwoord. Een vrije meningsuiting is persoonlijk en je kunt het met iemand eens zijn of niet; simpel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:01:
mag ik ook van Boogerd vinden wat ik van hem vind; zo moeilijk is het niet volgens mij.

Je kunt ook een mening hebben over 1 + 1, maar het antwoord blijft 2.

Het is gewoon feit dat Boogerd de meest succesvolle Nederlandse renner is van de afgelopen jaren, en dat hij op internationaal niveau ook altijd leuk mee heeft gedaan. Hij grossierde in 2de plekken, dan ben je mss niet de beste van de beste, maar behoor je zeker tot de top.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 19:12:
Je kunt ook een mening hebben over 1 + 1, maar het antwoord blijft 2

:lol: (y) !!!

Weet je wat ruudje....ik zou eens wat vroeger naar bed gaan. Iedere zin bij jou heeft wel een :gaap: bedenk eens wat nieuws joh!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 19:12:
Hij grossierde in 2de plekken, dan ben je mss niet de beste van de beste

Zucht...hier geef je dus zelf precies aan wat ik bedoel. En als 1+1 2 is zoals jij (heel goed) zegt, dan is een 2e plek geen overwinning, want daar moet je 1e voor zijn. Het wordt nu echt te simpel...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:19:
Zucht...hier geef je dus zelf precies aan wat ik bedoel. En als 1+1 2 is zoals jij (heel goed) zegt, dan is een 2e plek geen overwinning, want daar moet je 1e voor zijn. Het wordt nu echt te simpel...

Kortom in jou gedachtewereld ben je alleen topsporter als je altijd wint?
Dus als jij van de weet ik hoeveel miljard mensen op deze aarde het op één na beste kan fietsen behoor je niet tot de top?
Worden erg saaie wedstrijden dan, want dan kun je net zo goed alleen de nummer één laten rijden.
Volgens mij trek je je als topsporter op aan wat je concurrenten doen, hun gaan harder dan ga jij je best doen dat ook te doen.

Dus wil je AUB niet over simpel beginnen dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:15:
Iedere zin bij jou heeft wel een bedenk eens wat nieuws joh!

Je lacht nu om 1+1=2 (wat een humor), maar ik had graag gezien dat je mijn redenering over een mening hebben onderstreept. Volgens mij is het namelijk heel simpel...eh, 1+1=2 om jouw gevoel voor humor even aan te spreken.

Waarschuw beheerder
maar verder is iedereen in de wereld dom en alleen hij weet het allemaal.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 19:21:
Dus als jij van de weet ik hoeveel miljard mensen op deze aarde het op één na beste kan fietsen behoor je niet de top?

Jawel, hoor. Maar dat is Boogerd niet (om maar even on topic te blijven). En ook al behoor je tot de top, je bent simpelweg niet de 1e.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:22:
maar ik had graag gezien dat je mijn redenering over een mening hebben onderstreept

Rot toch op man....iedere mening die ik geef of aandraag beantwoord jij met :gaap: wat lul jij nou man over: meningen respecteren...

Jij bent de enige die weet hoe het zit toch? Als er iemand is die géén meningen respecteert ben jij het wel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Cotin, als je niks meer kunt toevoegen aan de discussie hier, kun je natuurlijk jezelf gaan citeren maar dat is een beetje zinloos, vind je niet?

Waarschuw beheerder
En de zin van het opnieuw opschrijven zou zijn????

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:25:
dat is een beetje zinloos

dat ben jij ook, maar jij bent er ook toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:24:
Rot toch op man...

Mag ik weer gapen? Ik beantwoord niets met :gaap: , dat is een toevoeging om te onderstrepen hoe vermoeiend het is om iets heel simpels als respect voor een mening over te brengen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:24:
Jawel, hoor. Maar dat is Boogerd niet (om maar even on topic te blijven).

Denk dat de feiten voor zich spreken, maar goed dat wil je schijnbaar niet in zien dan.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:24:
je bent simpelweg niet de 1e.

Dat is hij ook zeker niet, maar dat heb ik (en volgens mij niemand in dit topic) beweerd.

Maar om hem af te serveren als een nobody gaat ook zeker te ver, daarvoor zijn zen prestaties door de jaren heen te goed geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij slaat wel een beetje als een wijf trouwens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:25:
En de zin van het opnieuw opschrijven zou zijn????

Dat je jezelf graag hoort? Ik heb anders geen idee, sorry.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
hij slaat wel een beetje als een wijf trouwens

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Ik heb anders geen idee, sorry

Nee om dit nogmaals te benadrukken

Zelfs die spiegel van hem is nutteloos joh....Deze 'man' is zo vol van zichzelf...alleen voor veertjes in zijn reetje is hij gevoelig, maar verder is iedereen in de wereld dom en alleen hij weet het allemaal

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Ik heb anders geen idee, sorry.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:19:
echt te simpel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nu dan toch oprecht en uit m'n tenen : :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 10:26:
En hier laat ik het bij, want als ik het nu nog een keer ga herhalen, raak ik misschien wel echt gefrustreerd van al die fans hier die een mening als de mijne toch niet weten te respecteren...

Blijf dan nu eindelijk weg a.u.b We worden er allemaal een beetje moe van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Maar om hem af te serveren als een nobody gaat ook zeker te ver, daarvoor zijn zen prestaties door de jaren heen te goed geweest

Juist, en Rudie, jouw reacties laten mij meer neigen te denken dat jij Boogerd het licht in de ogen niet gunt. Nogmaals, je hebt helemaal gelijk dat Jan en Joop toendertijd een betere prestatie hebben neergezet, maar ik vind wel dat je een beetje meer respect voor Boogerd mag tonen, omdat hij (vaak in de rol van knecht) de laatste paar jaren toch veel werk verricht had. Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.
Waarschuw beheerder
Raborenner Michael Boogerd heeft voor de rit van Pau naar Castelsarrasin een toeschouwer vol in het gezicht geklapt

En terecht :D

Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 31 juli 2007 om 15:29:
Juist, en Rudie, jouw reacties laten mij meer neigen te denken dat jij Boogerd het licht in de ogen niet gunt. Nogmaals, je hebt helemaal gelijk dat Jan en Joop toendertijd een betere prestatie hebben neergezet, maar ik vind wel dat je een beetje meer respect voor Boogerd mag tonen, omdat hij (vaak in de rol van knecht) de laatste paar jaren toch veel werk verricht had. Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.

Omdat hij niet goed genoeg is om met de eersten de berg op te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op dinsdag 31 juli 2007 om 15:54:

hij heeft anders bewezen :yes:
en een kopman wordt juist de berg opgeholpen door zijn knechten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 31 juli 2007 om 18:57:

hij heeft anders bewezen
en een kopman wordt juist de berg opgeholpen door zijn knechten.

Juist, een kopman hoeft niet de hele rit vol met zijn kop in de wind te zitten en kan daardoor zijn krachten sparen voor de laatste pak 'm beet 40-50 kilometer.
Waarschuw beheerder
sniksnik huilen in de krant :cry:

Waarschuw beheerder
bogey
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 31 juli 2007 om 15:29:
Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.

In zijn sterkste jaren was hij kopman, maar liet het het in het klassement altijd afweten vandaar dat de rabo mensen als leipheimer of menchov aantrekt maargoed das oko geen garantie :P..
Benieuwd wat de aspiraties van menchov zijn voor de vuelta :)

Waarschuw beheerder
soms denk je wel eens staan ze voor je fiets te rennen en raken je bijna aan of gaan je duwen terwijl het tegen de regels is ik zal dan ook wel eens willen uithalen als ik op de fiets zal zitten.