Partyflock

Forumonderwerp · 963027

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - Raborenner Michael Boogerd heeft voor de rit van Pau naar Castelsarrasin een toeschouwer vol in het gezicht geklapt.
Dat gebeurde nadat de toeschouwer hem zou hebben beledigd. Het is nog onbekend wat de toeschouwer heeft gezegd.

Boogerd had al eerder laten weten de Ronde van Frankrijk het allerliefste de rug toe te keren. De Nederlander vertrok donderdag met veel tegenzin aan de zeventiende etappe.

De voormalig ploeggenoot van de inmiddels ontslagen Michael Rasmussen, zei voor de start dat hij zonder moraal op de fiets stapt. "Ik heb absoluut geen zin om te gaan rijden. Voor ons is de Tour voorbij.”

www.telegraaf.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:25:
En de zin van het opnieuw opschrijven zou zijn????

Dat je jezelf graag hoort? Ik heb anders geen idee, sorry.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
hij slaat wel een beetje als een wijf trouwens

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Ik heb anders geen idee, sorry

Nee om dit nogmaals te benadrukken

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:14:
Zelfs die spiegel van hem is nutteloos joh....Deze 'man' is zo vol van zichzelf...alleen voor veertjes in zijn reetje is hij gevoelig, maar verder is iedereen in de wereld dom en alleen hij weet het allemaal

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Ik heb anders geen idee, sorry.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 19:19:
echt te simpel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nu dan toch oprecht en uit m'n tenen : :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 10:26:
En hier laat ik het bij, want als ik het nu nog een keer ga herhalen, raak ik misschien wel echt gefrustreerd van al die fans hier die een mening als de mijne toch niet weten te respecteren...

Blijf dan nu eindelijk weg a.u.b We worden er allemaal een beetje moe van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 19:26:
Maar om hem af te serveren als een nobody gaat ook zeker te ver, daarvoor zijn zen prestaties door de jaren heen te goed geweest

Juist, en Rudie, jouw reacties laten mij meer neigen te denken dat jij Boogerd het licht in de ogen niet gunt. Nogmaals, je hebt helemaal gelijk dat Jan en Joop toendertijd een betere prestatie hebben neergezet, maar ik vind wel dat je een beetje meer respect voor Boogerd mag tonen, omdat hij (vaak in de rol van knecht) de laatste paar jaren toch veel werk verricht had. Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juli 2007 om 20:11:
Raborenner Michael Boogerd heeft voor de rit van Pau naar Castelsarrasin een toeschouwer vol in het gezicht geklapt

En terecht :D

Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 31 juli 2007 om 15:29:
Juist, en Rudie, jouw reacties laten mij meer neigen te denken dat jij Boogerd het licht in de ogen niet gunt. Nogmaals, je hebt helemaal gelijk dat Jan en Joop toendertijd een betere prestatie hebben neergezet, maar ik vind wel dat je een beetje meer respect voor Boogerd mag tonen, omdat hij (vaak in de rol van knecht) de laatste paar jaren toch veel werk verricht had. Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.

Omdat hij niet goed genoeg is om met de eersten de berg op te komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op dinsdag 31 juli 2007 om 15:54:

hij heeft anders bewezen :yes:
en een kopman wordt juist de berg opgeholpen door zijn knechten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 31 juli 2007 om 18:57:

hij heeft anders bewezen
en een kopman wordt juist de berg opgeholpen door zijn knechten.

Juist, een kopman hoeft niet de hele rit vol met zijn kop in de wind te zitten en kan daardoor zijn krachten sparen voor de laatste pak 'm beet 40-50 kilometer.
Waarschuw beheerder
sniksnik huilen in de krant :cry:

Waarschuw beheerder
bogey
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op dinsdag 31 juli 2007 om 15:29:
Ik snap dan ook niet dat de leiding van de Rabobank hem niet als kopman aan heeft gewezen de afgelopen tour.

In zijn sterkste jaren was hij kopman, maar liet het het in het klassement altijd afweten vandaar dat de rabo mensen als leipheimer of menchov aantrekt maargoed das oko geen garantie :P..
Benieuwd wat de aspiraties van menchov zijn voor de vuelta :)

Waarschuw beheerder
soms denk je wel eens staan ze voor je fiets te rennen en raken je bijna aan of gaan je duwen terwijl het tegen de regels is ik zal dan ook wel eens willen uithalen als ik op de fiets zal zitten.