waar speel je en wat is je naam 
is gaaf!!
ik zat op n duitse gungame server
omg die sounds die ze er bij hebben gezet !
ik viel onder mn stoel van het lachen
weet je wat helemaal hardcore is gungame deathmatch , de tering dat is dan alleen maar buttonbashen en hopen dat je nog leeft
die hitbox probleem is allang opgelost
Je moet wel eerst een tijdje oefenen voordat je alles onder de knie hebt.
leuk voor ff, maar vind de gameplay niet echt boeiend meer. een groot camp feest is het, met al die awp hoeren00bs en blockers.
geef me dan maar liever de snelle gameplay en het niet-campen van Battlefield 2, helaas dat dat spel zo gefuckt is door EA.
maar CS zal voor altijd een deel van me blijven na 5 jaar spelen ofzo ^^ vroeger was het echt geweldig, nu verwacht je toch wel wat meer van een game eigelijk
dat is dodelijk een andere shooter tussendoor. Dan is je hele gevoel weg idd.
maar waarschijnlijk ben ik zo'n geval dat weinig meer aan zn cs-skill kan verneuken, met een gemiddeld game patroon van zo'n 40 uur CS in de w
En counterstrike heeft natuurlijk een veel fijnere gameplay dan battlefield (headshot is ook echt dood bv.)
je zegt het verkeerd denk ik, CS is stabieler en heeft betere registratie van hitpoints...
maar qua gameplay is er weinig teamplay en spannends te beleven.
zijn er hier ook mensen die soccerjam spelen op cs 1,6? zoniet zeker keer doen!
ik hunt nooit,maar als ik de kans krijg om zoon gast neer kniven dan doe ik dat natuurlijk , maar goed ik zal wel wwna op die server spelen
Uitspraak van Bassjuh op dinsdag 21 augustus 2007 om 01:06:
a speel je op Dikke piemels United.. Ben admin daar
wat is de adres?
Loena
Bij BF2 daarentegen sta of val je als team zijnde, als je niet als team samenwerkt zakt alles in elkaar...
er moet daar ook een verdeling zijn tussen medics/support/snipers etc. om een goed balanced team te hebben..
net als bij assault
het is heel makkelijk ALS je echt als goed team speelt... ik heb een hele strategie ervoor bedacht, en als die goed wordt toegepast werkt het echt 95% van de keren...
probeer het altijd aan mensen te leren om op een bepaalde manier te handelen, maar in public server is men daar meestal te stom voor
jawel maar een totaal andere gameplay daar kan je bal niet vast houden , daar kan je als het ware heel makkelijk bal weg slaan
met 1,6 pak je de bal aan en op e kan je bal wegschoppen,je kunt ook effect ballen maken,en skils die je kan upgraden wat source niet heeft
opzig wel meer fair maarja ik ben soccerjam gewent op cs 1,6
heel erg vaag,ik kan gewoon niet meer maps en mods downloaden in game met cs 1,6 nu heb ik spel eraf gehaald en opnieuw opgegooit,maar probleem blijft zig voor doen,.nu gooi ik steam van me laptop op pc misschien dat het dan verholpen is
Ik speel als: [BUNG]Audiowaste
Steam: Audiowaste
Leuk om met je te spelen!
Nog steeds problemen?
maps als ka_soccer_v3 ... doe dat eigenlijk best veel, zit in een soccer clan en we organiseren er wedstrijden mee... is echt vet als je er wat bekwaam in wordt
84.243.254.181:27025 van een pro-soccer server in Source
counter strike source
counter strike 1.6 is veel beter
counter strike source
mja gameplay van 1.6 is gwn super