Partyflock

Forumonderwerp · 961906
waar speel je en wat is je naam :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 10:55:
pas je op dat je sociale leven er niet onder lijdt?

wasda :O

^^ idd:P
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 10:55:
pas je op dat je sociale leven er niet onder lijdt?

cs is onze sociale leven
Artiest Z1ppo
condition zero is gewoon lachen :D ik speel daar nu gg dm op,eerst deed ik dat altijd op source maar omdat me maat alleen maar zero en 1,6 heeft spelen we veel zero nu

Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 12 augustus 2007 om 23:30:
En counterstrike heeft natuurlijk een veel fijnere gameplay dan battlefield (headshot is ook echt dood bv.)

vind je?
je zegt het verkeerd denk ik, CS is stabieler en heeft betere registratie van hitpoints...
maar qua gameplay is er weinig teamplay en spannends te beleven.
Bij BF2 daarentegen sta of val je als team zijnde, als je niet als team samenwerkt zakt alles in elkaar...
er moet daar ook een verdeling zijn tussen medics/support/snipers etc. om een goed balanced team te hebben..
ik vind de gameplay van BF2 uiteindelijk leuker, maar het is idd een (helaas) best wel bugged spel
CS public is niet echt teamplay, meer beetje rondrennen en campen :P
bij BF2 is het veel tactischer met squads/commanders etc. die de lijnen uit moeten zetten waar aangevallen moet worden
maar het is natuurlijk persoonlijk wat je leuker vind
laatste aanpassing
campen is triest..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:18:
je zegt het verkeerd denk ik, CS is stabieler en heeft betere registratie van hitpoints...

nah ik speel dan denk ik vooral met mn clanmates samen, en wij spelen toch wel (misschien meer dan anderen) op teamwork...

En speelde net weer eens battlefield, zie een vijand voor mij schieten, ik heb mn pitool vast, schiet hm 3x in zn hoofd, hij draait zich om, en g3't mij dood... geweldig :/ *not* dat is mijn grootste ergernis aan bf, samen met van die trieste figuren die met zn tienen op een heli staan te wachten (dat heet dus teamplay) of vijandige vliegtuigen die wat bommen over de carrier gooien (altijd fijn)
dat vind ik dus even erg, danwel erger dan het gecamp bij CS
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:18:
Bij BF2 daarentegen sta of val je als team zijnde

dan moet je naar n clan

Speelde vaak als ;(

op de deathmatch servers moorde ik vaak samen met n maat van me hele teams uit als 2 man army :) en ging t meeste voor de knive kills...

Bij BF2 daarentegen sta of val je als team zijnde, als je niet als team samenwerkt zakt alles in elkaar

vroeger :P voordat ze kwamen met al die irritante patches bij BF om van alles te verbieden,moorde je ook als 1 man army hele squads weg met je grenade launcher en knive....met teamplay sta je iets sterker..maar als je (ook met cs) eens een paar spelers tegenkomt die niet als kuddevolk en blinde kippen spelen,leg je alsnog het loodje..inc je hele squad :P
mat_bumpmap 0
mat_specular 0

set the shaders to low in the video options.

en nog n paar tweak voor fps

aa en af uit + vsync ook uit

dit als je n iets oudere card hebt zoals ik
laatste aanpassing

NBL

als kip ^. of Ploppy ^.

cs geen teamplay? nee idd op public servers niet.

In clanmatches juist. Zonder goede tactics ben je nergens. Het timen van flashbangs op bepaalde punten etc was juist altijd cruciaal. Afleidingsmaneuvres op bombspot A om vervolgens op B aan te vallen enz...

T leidde vaak tot een hoop frustratie, maar het gaf toch ook wel een goed saamhorigheidsgevoel als t wel lukte. :D
achja,ik ren gewoon altijd een kant op,..en aan teamwork doe ik zelf ook nooit .simpel weg omdat ik solo spelen fijn vind,maar soms ren ik ook wel achter iemand aan,
Uitspraak van Z1ppo(F) op woensdag 15 augustus 2007 om 22:22:
en aan teamwork doe ik zelf ook nooit

zal wel snel dood gaan dan
uhu dat klopt maar goed daarom doe ik ook liever gg dm :) en dan heb je gewoon niet echt teamwork nodig :P , dm anders niet meer,want die tijden datje moet wachten vind ik gewoon niks aan...
Artiest SMR
source zuigt. 1.6 zuigt. doe mij maar 1.5
zero rocks :P
Ben bezig met Wolfenstein ET, gratis game
Wel vet spel. Heb ook al ooit van een server online gehad.

[O.D] dan ken je [IwS] ook wel ik speelde vroeger op de od servers maar daar groeit je skill nie van al die koter naabjes op die pubs daaro!
ken er best veel maar iemand met die tag heb ik nog nooit gezien op de servers van [O.D]. OD servers zijn echt lache, NL-BE en altijd lache op TS, zitten best wel veel progamers bij
wolfenstein et,ghehe heb ik zeer lang gespeeld,ma goed lol is er van af :P
Is counterstrike ook gratis?
nope kope, 15 euro was het toen ik hem kocht vlgnsm
cs source kost 25 euro in de winkel, het online spelen is wel altijd gratis
laatste aanpassing

ik speel source, mijn naam spelers naam is Loena ennuh ik speel vaak op doomy's en op dikke piemels united
Uitspraak van smR^ op donderdag 16 augustus 2007 om 13:55:
source zuigt. 1.6 zuigt.

je moeder ook
zijn er hier ook mensen die soccerjam spelen op cs 1,6? zoniet zeker keer doen!:D
Uitspraak van Z1ppo(F) op zondag 19 augustus 2007 om 17:43:
zijn er hier ook mensen die soccerjam spelen op cs 1,6? zoniet zeker keer doen!

ik wel zoiets in source

maps als ka_soccer_v3 ... doe dat eigenlijk best veel, zit in een soccer clan en we organiseren er wedstrijden mee... is echt vet als je er wat bekwaam in wordt
84.243.254.181:27025 van een pro-soccer server in Source
soccer clan hehe sounds nice,nee ik speel op een duitse ea server,begin al steeds meer skilled te worden,waar nog wel een regel over mogt komen bij alle soccer servers.geen gehunt, wel hunten waneer je kan maar niet de heletijd stom achter de persone aan te rennen om je puntjes te halen

ik hunt nooit,maar als ik de kans krijg om zoon gast neer kniven dan doe ik dat natuurlijk , maar goed ik zal wel wwna op die server spelen

ik speel op 89.106.65.197:27315 dat is dus die ea server

en hier nog een vidje van een gast die druk bezig is met keepen maar een van myg0t loopt te iriteren geweldig :D

{argument 'id' ontbreekt}
:roflol:
Uitspraak van Z1ppo(F) op zondag 19 augustus 2007 om 20:11:
ik hunt nooit,maar als ik de kans krijg om zoon gast neer kniven dan doe ik dat natuurlijk , maar goed ik zal wel wwna op die server spelen

dat is het goede bij de soccer mod op goede soccer servers in source, Het anti kill script...
je krijgt 250 hp (gaat ook niets af) en je als je knived wordt je op een of andere manier gestraft...

zo gaat het er bij pro's ongeveer aan toe
nr 2 is van mij :D
maar ik moet toegeven, tegenstanders zijn wel n00bs... dit is ook van een jaar terug ofzo, met nog oude instellingen van Counterstrike (nu kan je niet meer zo diep zitten met de ctrl) en er is VEEEL meer competitie gekomen... zit nu in xgoal, wel een van de beste clans ;) maar onder die goede clans is het gewoon een groot samenhorigheidsgevoel... we spelen oefenwars met spelers van zomaar wat clans bij elkaar in een server tegen elkaar... ECHT leuk :D
laatste aanpassing
hehe indd,ziet er ook heel erg vet uit btw,maja omdat me maat geen source heeft speel ik samen met hem op de 1.6 zonet weer even gedaan maar teveel hunters om ziek van te worden..maar anti kill moest gewoon op elke server eigenlijk :P
heb trouwens eerder in de nacht soccerjam op source geprobeerd,maar vind gameplay van cs 1,6 toch beter,met e over pasen en niet met het mes,en bal aan nemen kan gewoon,maar goed ik hou het toch maar bij 1,6 soccerjam
source is moeilijker met overpassen als je het voor de eerste keer doet, ik kan de bal echt op de plek precies ongeveer krijgen waar ik wil...
dat zijn de skills 8)
ach :P met fifa2007 heb je ook gewoon de bal vast , hou mij het toch maar bij cs 1,6 :9
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 14:59:
ik speel source, mijn naam spelers naam is Loena ennuh ik speel vaak op doomy's en op dikke piemels united

Whaha speel je op Dikke piemels United.. Ben admin daar. wat is je nickname..

Uitspraak van Z1ppo(F) op zondag 19 augustus 2007 om 17:43:
zijn er hier ook mensen die soccerjam spelen op cs 1,6? zoniet zeker keer doen!

heb t een tijdje gedaan in 1.6 wel leuk jah :D

Uitspraak van Bassjuh op dinsdag 21 augustus 2007 om 01:06:
Whaha speel je op Dikke piemels United.. Ben admin daar. wat is je nickname

Loena :p
a speel je op Dikke piemels United.. Ben admin daar

wat is de adres?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 07:15:
heb t een tijdje gedaan in 1.6 wel leuk jah :D

speel nog es keer met mij mee :D
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 21 augustus 2007 om 15:22:
a speel je op Dikke piemels United.. Ben admin daar

wat is de adres?

80.69.77.176:27015

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 07:16:
Loena

Nou dan zal ik wel een x hoi zegge :)
Speel ook vaak op Dpu.......

ik zit er nu :)
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 22 augustus 2007 om 13:06:
Speel ook vaak op Dpu.......

wel welke nick?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 17:55:
ik zit er nu

ah shit ben ik je misgelopen.

noujah
voeg me dan maar toe bij friends
pancake06@hotmail.com
glf ik :p
laatste aanpassing
gister gecheckt ma lag dubbel vooral vanaf 3:49 :D
die kerel zou echt al 350 x gebanned zijn bij ons wat een simple gast joh.. steam account banne van alle servers
lol zn gfx was ook zwaar fuked up