Partyflock

Forumonderwerp · 960361
Waarschuw beheerder
wie van jullie heeft er wel eens een tattoo of piercing laten zetten waarvan je achteraf dacht shittt dit was tog niej de bedoeling.
Of dat er iets mis is gegaan?

vertel, vertel :P
Waarschuw beheerder
btw zelf heb k een navelpiercing gehad die vanaf t begin al onstoken was, en waar nu een vaag litteken over heen zit.

en me eerste tattoo viel wa groter uit dan da k verwacht had :P

Waarschuw beheerder
Me surface onder me navel uitgegroeit wist dat het kon gebeuren en nu ook een litteken..pech (n)

Waarschuw beheerder
donateur
nope, alleen tattoo op mn linker arm hadde ze iets mooier moge zette
Waarschuw beheerder
ik heb ook een litteken van een navelpiercing ja
soit, tis nie anders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [A]. nGeL [A] (L) op woensdag 11 juli 2007 om 17:31:
tattoo

zit er helemaal onder,heb veel spijt van!!

Waarschuw beheerder
donateur
Twee piercings gehad en er allebei binnen een half jaar uitgehaald. Was er al snel op uitgekeken. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 11 juli 2007 om 17:41:
soit, tis nie anders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 17:42:
en er allebei binnen een half jaar uitgehaald. Was er al snel op uitgekeken

:/

Waarschuw beheerder
donateur
anderhalve week geleden een tepelpiercing laten zetten...zat ie scheef...
hij was goed afgetekent,maar gewoon slordig gezet
vond het zo lelijk dat ik hem er gelijk weer uit heb laten halen...
beetje jammer verhaal...

maar het is weer genezen,dus snel weer laten zetten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 17:47:
anderhalve week geleden een tepelpiercing laten zetten...zat ie scheef...

jaaaa gwoon goed stil blijven staan volgende x jij ;P

(f)

maarrr f ot: heb 2 kleeeine foutjes in me tatt..krulletjes lopen niet helemaal door zoals ze moeten maar stoor me dr niet aan hoor..ben zelf ook niet perfect ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 17:49:
jaaaa gwoon goed stil blijven staan volgende x jij

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn tepelpiercing was scheef gezet dus die heeft t 3 dagen volgehouden :/

Waarschuw beheerder
donateur
gebeurd dat vaker ofzo :/ de mijne zit aardig recht :woop:
Waarschuw beheerder
soit, tis nie anders

tjah een litteken hou je altijd wel maar bij mij zitten er een soort jah euhh bobbeltjes op en niej op de plek waar de piercing heb gezeten, maar ernaast.
Waarschuw beheerder
maar t is niej altijd de schuld van de piercer, maar in mijn geval was da wel zijn schuld. ook een beetj van die vanmezelf omda k wist da hij geen diploma ofsow had.

Maar hij had al verschillende piercings gezet bij vrienden waaronder tong en tepel, en da was allemaal goed. dus k dacht dan zal een navelpiercing ook wel goed gaan.
Maar hij was niej hygenisch enzow, maja shit happens.
me volgende piercing laat k gwoon bij me ma zetten dan weet k cker dat het goed gebeurt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 17:47:
weer genezen,dus snel weer laten zetten

Dat gaat pijn doen!!

Mijn tepelpiercing ook na een jaar opnieuw laten zetten, was vet snel dichtgegroeid nadat ik hem er ff uit had, ook opnieuw laten doen maar deeed echt pijn :|

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij was t gewoon de schuld van de piercer... die kerel was er volgnes mij ram vanaf, maar helaas dacht ik daar pas later aan :/

Maar ja
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is t niet echt mis gegaan, maar k heb die op mn enkel laten zetten door iemand die t aan t leren was :D .. en hij is best mooi op zich, maar je ziet wel dat er een paar kleine foutjes in zitten :)

Maar ben nog steeds te lui om m bij te laten werken :bloos:
Waarschuw beheerder
jah idd bij mij was da ook zown beetj t geval haha:P
maja zo leer je dr wel van en weet je bij wie je je piercing niej meer moet laten zetten.
Waarschuw beheerder
soit, tis nie anders

Ik ook, mijne is alleen maar gaan ontsteken & die gast had er een ringetje ingezet i.p.v een staafje dus hij is gewoon scheef gegroeit :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [A]. nGeL [A] (L) op woensdag 11 juli 2007 om 17:32:
btw zelf heb k een navelpiercing gehad die vanaf t begin al onstoken was,

Niets geiler dan een navelpiercing met een dikke ontsteking (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tepelpiercing die scheef was gezet, 9 maanden ontstoken is geweest en toen eruit is gescheurd :lief:

lekkerrrr :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 11 juli 2007 om 18:10:
Niets geiler dan een navelpiercing met een dikke ontsteking

bij mij liep de mayonaise eruit :9

maar hij is na een jaar wel rustig geworden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 11 juli 2007 om 18:10:
9 maanden ontstoken is geweest en toen eruit is gescheurd

:O OMG! .. dat doet pijn..dat kan niet anders..
Waarschuw beheerder
Bij mij is t niet echt mis gegaan, maar k heb die op mn enkel laten zetten door iemand die t aan t leren was .. en hij is best mooi op zich, maar je ziet wel dat er een paar kleine foutjes in zitten

Maar ben nog steeds te lui om m bij te laten werken

Ik ken t haha, k heb er ook een op me enkel en die moet oowk nog ff bijgewerkt worden, omda die door mijn eigen schuld onstoken was.
Toen heb t ongeveer 2 maanden geduurt voordat die helemaal genezen was. Omdat da ging irriteren enzow ga je er aan krabben ( wa je nooit moet doen maja :P), en daarom zitten er wat vlekjes in.

maar toch tijd zat om het bij te laten werken, en 9 van de 10 keer kost het bij de tattooshop waar je je tattoo heb laten zetten tog nix om je tattoo bij te werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 11 juli 2007 om 18:11:
bij mij liep de mayonaise eruit

Ik gooi NU mijn haar los :kwijl:

maar hij is na een jaar wel rustig geworden

Wat een deceptie :'(

Waarschuw beheerder
bij mij liep de mayonaise eruit

:honger:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik loop nu met 2 mislukte tattoo's rond,omdat ik ze allebei aan het weglaseren ben..en ben op de helft,dus het ziet er niet echt mooi uit ofzo.Die ene is nu een vage vlek en die ander een grijze met witte vlekken ipv zwarte..Ik laat ze trouwens niet weghalen omdat ze verkeerd gezet zijn,maar omdat ik ze niet mooi meer vind.
Maar nog een jaartje en dan zijn ze (hopelijk) helemaal weg.
Wel kut trouwens,ze zitten op mijn bovenarmen,moet dus voorlopig iets met mouwen aan,of pleisters erover..of voor lul lopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom heb je dan geen cover up laten doen?
Waarschuw beheerder
Mijn tattoo was mislukt, bij een prutser van een thuistattooerder laten doen.

Nu heb ik een cover-up laten doen en hij is nu veeeeeeeeeeel beter dan eerst(L)
Waarschuw beheerder
Bij mij hebben ze me tongpiercing 2 keer moeten prikken, de 1e keer was scheef gedaan. Voor de rest niks aan over gehouden.

Waarschuw beheerder
donateur
waarom heb je dan geen cover up laten doen?

omdat ik helemaal geen tattoo's meer wil op die plek

Waarschuw beheerder
Mn tattoo op mn arm is niet wat ik er van verwachte en niet mooi gezet dus binnenkort maar een keer een cover erover heen ofzo
!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Adios op woensdag 11 juli 2007 om 18:04:
Dat gaat pijn doen!!

ja,das het rotte ervan...vond het die keer niet echt pijn doen ofzo...beetje zeurderig gevoel,irritant...
maar weet wel dat deze keer wel pijn gaat doen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
M'n navelpiercing is scheef gezet en te ver in m'n navel, ziet er een beetje vaag uit.. En die is de eerste pak 'm beet 8 maanden ontstoken geweest, bleek ineens dat ik niet tegen gouden piercings kan :|

Verder nergens last mee gehad eigenlijk, alle piercings gingen goed en niks aan 't handje (Y) Nou ja, m'n tandvlees is teruggetrokken door m'n labret, maar dat is geen fout..dat kan gewoon gebeuren :)

Waarschuw beheerder
Wat rare dingen tijdens het zetten van mn tongpiercing, verder absoluut nergens spijt van of dat iets verkeerd is uitgevallen!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn tepelpiercing bleek scheef en te diep gezet, aardig wat ellende van gehad :s
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 11 juli 2007 om 18:51:
En die is de eerste pak 'm beet 8 maanden ontstoken geweest, bleek ineens dat ik niet tegen gouden piercings kan

had ik ook :(

en maar denken dat goud het beste is :yes:

daarna nog 1 x geprobeerd.. maar nu is die goed (N)

titanium (L)

Waarschuw beheerder
Heb mn tepelpiercing vrijdag laten zetten..

Hij is niet echt scheef.. alleen zit aan 1 kant net missn 1mm ofzo door mn tepelhof..

je ziet het eigenlijk niet eens.. maar ga er tcoh elke keer naar zitten kijken 8)

Maarja je ziet het niet eens als je gewoon kijkt dus moet me er maar overheen zetten :P

Vind het onzin om voor 1mm verschil hem opnieuw te zetten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [A]. nGeL [A] (L) op woensdag 11 juli 2007 om 17:31:
wie van jullie heeft er wel eens een tattoo of piercing laten zetten waarvan je achteraf dacht shittt dit was tog niej de bedoeling.

Deze toen ik nog ietsje dikker was.

[img width=283 height=487]http://www.sauron-evolution.blogger.com.br/Piercing20umbigo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn tattoo staat een beetje scheef, je ziet het niet maar ik hoorde dat ze hem niet recht konden krijge omdat ik niet recht stond ofzow,:S naja mijn onder rug staat niet recht heel vaag kan niet uitleggen, maar dat hoorde ik van hun

en me wenkbrauw piercing was onstoke dus die heeft er 3maanden ingezeten, was niet goed gezet , en zat niet een steriel sieraad in

mijn navelpiercing was ook een maandje onstoken ,
zat een rood bultje bij het gat, toen heeft me moeder jodium gehaald
om te ontsmetten en na 10keer wassen was het al over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mja das kut

Waarschuw beheerder
Traguspiercing, ging helemaal ontstoken en toen
groeie hy vast.
best pynlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee nergens spijt van !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer:lautje op donderdag 12 juli 2007 om 00:46:
mijn tattoo staat een beetje scheef, je ziet het niet maar ik hoorde dat ze hem niet recht konden krijge omdat ik niet recht stond ofzow, naja mijn onder rug staat niet recht heel vaag kan niet uitleggen, maar dat hoorde ik van hun

hey heb precies hetzelfde, hoorde het paar weken geleden, nooit van iemand gehoord, maar idd de mijne staat ook scheef :/ lekker dan
Waarschuw beheerder
in me arm is eruit gegeroeit, maar me eigen schuld want de piercer heeft me ervoor gewaarschuwd.
maar ik moest em gewoon hebben. :9

en 3 in me navel, alle 3 eruit moeten halen helaas.
Waarschuw beheerder
maja ze kunnen altijd wel vaag worden naar een aantal jaren, ligt er denk ook wel een beetj aan bij wie je hem laat zetten.
k heb mijn tattoo op me rug bij bonkerk laten zetten 4 jaar geleden en hij staat er nog kei strak op net alsof die pas gezet is.

maar wel jammer dan

Waarschuw beheerder
ik heb geen spijt van mijn tattoo, maar ze hebben volgens mij een iets te dikke naald gebruikt, en hij is erg vervaagd. Wat een oog moest zijn en gewoon 1 grote zwarte vlek... en dat staat dan bekend om een goede artiest, pff

Waarschuw beheerder
Tepelpiericing was niet echt een succes bij mij... Na 10 maanden ofzo een ringetje te hebben gehad, had ik er een staafje ingedaan, dat ging dus ontsteken.
toen ik 'm eruit haalde om de boel goed schoon te maken kreeg ik er geen ringetje of staafje meer terug in :(
Gelukkig wel weer goed genezen. Wil er toch graag weer een laten zetten :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb een navelpiercing
en sinds k hem vervangen heb
kwam er een rode cirkel om mijn navel..
blijk ik niet tegen nikkel te kunnen:lol:
dus kan alleen nog maar titanium of goud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [A]. nGeL [A] (L) op dinsdag 17 juli 2007 om 22:18:
ligt er denk ook wel een beetj aan bij wie je hem laat zetten.

:yes:

die wat vervaagt zijn heb ik bij mijn eerste tatooerder laten zetten,

ze zeiden dat dat een goeie was met goeie inkt....

daar ben ik wel na een paar jaar achter gekomen..

de tattoos van mijn huidige tattoeerder zijn nog altijd mooi zwart gebleven :)

ik laat de andere tattoos die vervaagd zijn nog wel eens bijkleuren door hem :)
Waarschuw beheerder
donateur
:no: tong,tepel en navel perfect
Waarschuw beheerder
een lijntje van mijn tattoo is niet overal even dik. het zetten liep gruwelijk uit en hij zag onderhand niet meer wat hij aan het doen was door rood/bloed/dik en inkt, afgesproken terug te komen om te checken.
dat is 11 jaar geleden.... het hoort erbij :)

laat het wel rechttrekken als ik 'm opnieuw in laat kleuren, maar zie er nogal tegenop. het is in mijn zij te doen en dat viel qua pijn nogal tegen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gelukkig niet :lol:
Waarschuw beheerder
Mijne is gelukkig ook niet mislukt kheb hem bij de ouders van me vriendin laten zetten en hij is perfect gezet hoor :P
[img width=800 height=600 cacheid=000e3cfd0028a4294371d6af1a01f63456]http://i14.tinypic.com/68aar8y.jpg[/img]

^^
mijn tattoo vers gezet :P
gr psycho
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja ik heb wel een mislukte tongpiercing gehad maar dat was min of meer mijn eigen schuld omdat ik toen de tijd aan de speed zat en de hele tijd met die piercing in me mond zat te spelen. het staafje was te lang en al snel werd het gat in me tong groter en groter. tot dat de piercing er gewoon doorheen viel ik had een gat van bijna een centimeter doorsnee in mijn tong zitten.

Maar toch laat ik er weer 1 opnieuw zetten bij de ouders van mijn vriendin.

Waarschuw beheerder
heb een tattoo die gewoon zwaar mislukt is gezet.. begin volgend jaar ga ik beginnen om em weg te laten halen :)

verder is alles goed gegaan :D
Waarschuw beheerder
Mijn navelpiercing is scheef gezet :/ wel zuur.
Waarschuw beheerder
mijn tepelpiercing was scheef.. nu is hij er gelukkig uit omdat het moest.. maar hij heb er 3 jaar ingezeten :D