Partyflock

Forumonderwerp · 960361
Waarschuw beheerder
wie van jullie heeft er wel eens een tattoo of piercing laten zetten waarvan je achteraf dacht shittt dit was tog niej de bedoeling.
Of dat er iets mis is gegaan?

vertel, vertel :P
Waarschuw beheerder
maja ze kunnen altijd wel vaag worden naar een aantal jaren, ligt er denk ook wel een beetj aan bij wie je hem laat zetten.
k heb mijn tattoo op me rug bij bonkerk laten zetten 4 jaar geleden en hij staat er nog kei strak op net alsof die pas gezet is.

maar wel jammer dan

Waarschuw beheerder
ik heb geen spijt van mijn tattoo, maar ze hebben volgens mij een iets te dikke naald gebruikt, en hij is erg vervaagd. Wat een oog moest zijn en gewoon 1 grote zwarte vlek... en dat staat dan bekend om een goede artiest, pff

Waarschuw beheerder
Tepelpiericing was niet echt een succes bij mij... Na 10 maanden ofzo een ringetje te hebben gehad, had ik er een staafje ingedaan, dat ging dus ontsteken.
toen ik 'm eruit haalde om de boel goed schoon te maken kreeg ik er geen ringetje of staafje meer terug in :(
Gelukkig wel weer goed genezen. Wil er toch graag weer een laten zetten :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb een navelpiercing
en sinds k hem vervangen heb
kwam er een rode cirkel om mijn navel..
blijk ik niet tegen nikkel te kunnen:lol:
dus kan alleen nog maar titanium of goud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [A]. nGeL [A] (L) op dinsdag 17 juli 2007 om 22:18:
ligt er denk ook wel een beetj aan bij wie je hem laat zetten.

:yes:

die wat vervaagt zijn heb ik bij mijn eerste tatooerder laten zetten,

ze zeiden dat dat een goeie was met goeie inkt....

daar ben ik wel na een paar jaar achter gekomen..

de tattoos van mijn huidige tattoeerder zijn nog altijd mooi zwart gebleven :)

ik laat de andere tattoos die vervaagd zijn nog wel eens bijkleuren door hem :)
Waarschuw beheerder
donateur
:no: tong,tepel en navel perfect
Waarschuw beheerder
een lijntje van mijn tattoo is niet overal even dik. het zetten liep gruwelijk uit en hij zag onderhand niet meer wat hij aan het doen was door rood/bloed/dik en inkt, afgesproken terug te komen om te checken.
dat is 11 jaar geleden.... het hoort erbij :)

laat het wel rechttrekken als ik 'm opnieuw in laat kleuren, maar zie er nogal tegenop. het is in mijn zij te doen en dat viel qua pijn nogal tegen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gelukkig niet :lol:
Waarschuw beheerder
Mijne is gelukkig ook niet mislukt kheb hem bij de ouders van me vriendin laten zetten en hij is perfect gezet hoor :P
[img width=800 height=600 cacheid=000e3cfd0028a4294371d6af1a01f63456]http://i14.tinypic.com/68aar8y.jpg[/img]

^^
mijn tattoo vers gezet :P
gr psycho
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja ik heb wel een mislukte tongpiercing gehad maar dat was min of meer mijn eigen schuld omdat ik toen de tijd aan de speed zat en de hele tijd met die piercing in me mond zat te spelen. het staafje was te lang en al snel werd het gat in me tong groter en groter. tot dat de piercing er gewoon doorheen viel ik had een gat van bijna een centimeter doorsnee in mijn tong zitten.

Maar toch laat ik er weer 1 opnieuw zetten bij de ouders van mijn vriendin.

Waarschuw beheerder
heb een tattoo die gewoon zwaar mislukt is gezet.. begin volgend jaar ga ik beginnen om em weg te laten halen :)

verder is alles goed gegaan :D
Waarschuw beheerder
Mijn navelpiercing is scheef gezet :/ wel zuur.
Waarschuw beheerder
mijn tepelpiercing was scheef.. nu is hij er gelukkig uit omdat het moest.. maar hij heb er 3 jaar ingezeten :D