Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 20:23:ben jij arrogant?
Soms ja
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 20:23:vinden anderen jou arrogant?
Mensen die mij niet kennen, vinden mij behoorlijk arrogant jaa
Maar als ze me eenmaal kennen valt het wel mee
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 20:23:of doe je alleen maar alsof je arrogant bent?
Nee, waarom zou ik?
Ben heel erg arrogant.
Maar niet dat k met me neus in de lucht loop ofzo, niet dat type arrogant. Ik ben meer het type van 'luister naar mij want jouw iq is tog maar 2 cijferig en dat van mij 3 cijferig'-arrogant, maar dat ben ik alleen tov mensen die irritant dom zijn.
Verder ben ik vrij arrogant kwa mening die ik heb over de muziek die ik maak, maar daarmee loop k ook niet te koop, alleen als mensen me af zeiken
Maar niet dat k met me neus in de lucht loop ofzo, niet dat type arrogant. Ik ben meer het type van 'luister naar mij want jouw iq is tog maar 2 cijferig en dat van mij 3 cijferig'-arrogant, maar dat ben ik alleen tov mensen die irritant dom zijn.
Verder ben ik vrij arrogant kwa mening die ik heb over de muziek die ik maak, maar daarmee loop k ook niet te koop, alleen als mensen me af zeiken
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 21 juli 2007 om 03:01:Mensen die me niet persoonlijk kennen, vinden me vaak behoorlijk arrogant. Like i fooking care
Same here
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 10 juli 2007 om 20:23:ben jij arrogant?
vinden anderen jou arrogant?
of doe je alleen maar alsof je arrogant bent?
of wat ben jij?
mensen noemen je al snel wat...
ze denken altijd beter te weten hoe iemand is, dan diegene zelf
ik stel me altijd de vraag ? moet ik tevreden met mijzelf zijn of een ander? leef ik voor mijzelf of voor een ander?
mensen moeten je maar nemen zoals je bent
ik kan arrogant zijn ja, maar daar is dan wel een reden voor.
anderen kunnen mij best eens arrogant vinden ja
en soms doe ik als of ik arrogant ben
ik ben van alle markten thuis