Partyflock

Forumonderwerp · 959888

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=196 cacheid=000e305e002883fc2d9eb66c1a01f2d68e]http://www.vermist.nl/common.image.resize.php?src=sonnevijllearianne_15832.jpg&x=150&add=med[/img]

Maandag 9 juli 2007 - TERNEUZEN - De zestienjarige Arianne Sonnevijlle uit Terneuzen wordt sinds vrijdag 15 juni vermist. Ze liep die dag weg uit een instelling in het Gelderse Zetten. Haar moeder Lineke vreest dat Arianne opnieuw in een loverboy-circuit verkeert.

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Een kleine maand eerder was Arianne ook al weggelopen uit de instelling. Na tweeënhalve week werd ze teruggevonden in een 'loverboypand' in de Utrechtse wijk Ondiep. "Toen ze terugkwam in Zetten, werd ze tijdelijk in een besloten groep geplaatst, in afwachting van een zitting waarin zou worden beslist of ze terug moest naar een strengere, gesloten instelling", vertelt haar moeder. "Ze wist hoe dat was, omdat ze in Brabant al eens vijf maanden lang in zo'n instelling had gezeten. De gedachte dat dit weer zou kunnen gebeuren, vond ze vreselijk. Tien dagen nadat ze in Utrecht was gevonden, is ze onder schooltijd opnieuw weggelopen. Net als twee andere meiden, die inmiddels weer terecht zijn."

Arianne moet bij haar vlucht hulp van volwassenen hebben gehad, alleen al omdat ze is opgehaald door een auto.

De problemen met Arianne begonnen tweeënhalf jaar geleden. Ze kreeg verkeerde vrienden en liep in korte tijd meerdere keren weg van huis, om telkens weer in Terneuzen te worden teruggevonden. Lineke Sonnevijlle: "Vanaf de tweede klas middelbare school is ze langzamerhand haar eigen leven gaan leiden. De laatste keer werd ze na vijf weken gevonden, waarna ze in een gesloten instelling in Brabant is geplaatst. Na vijf maanden mocht ze naar Zetten verkassen. Daar ging het goed. Ze liep stage en haalde goede cijfers op haar horeca-opleiding. En ze mocht op verlof. Met Hemelvaart was ze vier dagen bij ons, waarna ik haar op de trein heb gezet in Kruiningen voor haar terugreis naar Zetten. Toen een paar uur later de telefoon ging, wist ik het meteen: ze is niet aangekomen."

Tips over Arianne's vermissing leiden opnieuw naar Utrecht, hoewel ook Rotterdam regelmatig wordt genoemd als mogelijke verblijfplaats. ,,Ik heb het idee dat ze zich regelmatig verplaatst. Schijnbaar is haar lange haar afgeknipt, zodat ze minder snel wordt herkend. Ik vermoed ook dat ze via internet nog contact heeft met vrienden in Terneuzen. Die zullen het misschien als verraad voelen, maar ik roep hen toch op de politie te bellen. Uiteindelijk helpen zij Arianne hier mee.''

De opsporing van Arianne wordt geleid door de politie in Elst (Gelderland). Tips kunnen worden doorgegeven via het algemene politienummer 0900-8844.

bron: BN de Stem.

Vreselijk genoeg is er weer iemand vermist. De mensen die van haar leeftijd zijn (waaronder ik) en omgeving Terneuzen wonen zullen haar wel kennen. Als er informatie is, bel dan a.u.b. naar de politie. Dit meisje hoort zo snel mogelijk weer veilig thuis of in de inrichting waarin ze zat. Ik hoop dat ze veilig terug kan keren, mede misschien dankzij jullie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet best hoor :(

Waarschuw beheerder
Is niet niks nee :|

Waarschuw beheerder
zo rottig zeg!

wel vaag he dat dat iedere keer maar weer kan gebeuren, maar hoop dat ze gauw gevonden wordt(Y)
Waarschuw beheerder
Jeetje gebeurd ook steeds vaker dit :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:15:
Haar moeder Lineke vreest dat Arianne opnieuw in een loverboy-circuit verkeert.

Gewoon opnieuw zeg maar :/

het gaat te ver met dat zieke kind
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op maandag 9 juli 2007 om 17:23:
Haar moeder Lineke vreest dat Arianne opnieuw in een loverboy-circuit verkeert.

Gewoon opnieuw zeg maar

het gaat te ver met dat zieke kind

Ik denk niet dat we haar een ziek kind moeten noemen, maar eerder een meisje wat erg beinvloedbaar is. Iets wat ik niet achter haar zag, aangezien ze meestal wel zelfverzekerd op mij over kwam, maar schijn bedriegd dus achteraf misschien wel.
Ik hoop gewoon dat ze snel weer terug is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:25:
maar eerder een meisje wat erg beinvloedbaar is.

Ze gaat blijkbaar op eigen initiatief weer terug :/ Dus volgens mij wordt ze niet beïnvloed :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
weinig medelijden... opgesloten zitten kan ze niks aan doen maar om dan al 2 keer weg te rennen
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:27:
weinig medelijden... opgesloten zitten kan ze niks aan doen maar om dan al 2 keer weg te rennen

waarschijnlijk heeft ze niet door dat ze verkeerd bezig is..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:26:
dan ga je tog ook twijfele ofnie

NEE

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:28:
IQ boven de 42

Doet me denken aan Bonnie St. Claire
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:29:
waarschijnlijk heeft ze niet door dat ze verkeerd bezig is..

:lol:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:26:
als je zou moete kieze tusse een inrichting of een jongen die je alles wil geven blabla (want dat zeggen die loverboys) dan ga je tog ook twijfele ofnie.. tss

doe mij ook maar een loverboy voor sinterklaas..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:18:
Ze wil gewoon graag weer geneukt worden, als ze mannen in die instelling hadden geplaatst was ze niet weg gelopen

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:22:
Van dat soort meisjes moet je maar blij zijn dat ze weg lopen

Als jy met een loverboy te maken krygt wil ik jou reactie wel eens zien, en dan hoop ik dat mensen ook zo op jou reageren..
Je weet er duidelyk niks van dus moet je je ook maar nergens mee bemoeien..
Ik hoop maar voor haar ouders en zusje dat ze snel teruggevonden wordt,..
En als Petratje geen fatsoenlyke of nuttige opmerkingen kan plaatsen.. kan ze het beter laten toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt te erg voor woorden ! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:34:
hoor wat je zegt tering wijf denk eerst na voordat je wat zegt en vooral over zoiets.

Inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:25:
Ik hoop gewoon dat ze snel weer terug is.

Natuurlijk!

Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:32:
Ze stond er hier wel om bekend dat ze iemand was die geregeld wel eens met iemand het bed in dook, maar maakt dat het meteen minder erg?

Als ze wordt ingepalmd dan ziet ze het geeneens. Maar dan krijgt ze ook nog eens wat ze wil. Ze zoekt het op of ze weet niet beter

Teringloverboys!Dát moeten ze maar eens aanpakken die 'mensenhandel'!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:32:
maakt dat het meteen minder erg?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:32:
Als jy met een loverboy te maken krygt wil ik jou reactie wel eens zien, en dan hoop ik dat mensen ook zo op jou reageren..

Lol, ik heb hersenen.. Zeg maar.. Meer dan 1 afstervende cel.
En als Petratje geen fatsoenlyke of nuttige opmerkingen kan plaatsen

Nuttig it will be;

Snij haar clitoris eraf en ze is zo weer veilig thuis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op maandag 9 juli 2007 om 17:36:
Teringloverboys!Dát moeten ze maar eens aanpakken die 'mensenhandel'!

Precies!
Waarschuw beheerder
Jezus hou je bek ofzo?
Je weet er duidelyk niks van dus moet je je ook maar nergens mee bemoeien..
Ik hoop maar voor haar ouders en zusje dat ze snel teruggevonden wordt,..
En als Petratje geen fatsoenlyke of nuttige opmerkingen kan plaatsen.. kan ze het beter laten toch?

breezertje als je zo dom bent om 2 keer je te laten playen door loverbois dan vraag je erom (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:34:
hoor wat je zegt tering wijf denk eerst na voordat je wat zegt en vooral over zoiets.

ga buiten spelen vlegel
Waarschuw beheerder
Hoop dat ze snel weer terecht is!
En ja loverboys kunnen zoveel invloed op dit meisje hebben dat ze zelf terug is gegaan!
Ze palmen je in! Meiden worden niet voor niets voor die gasten gewaarschuwd!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je 16 jaar bent, kan je volgens mij al aardig voor jezelf denken..
Meisje is dus gewoon niet lekker in d'r bolletje en mag wat mij betreft wel terug in dat gesticht (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 17:37:
breezertje als je zo dom bent om 2 keer je te laten playen door loverbois dan vraag je erom

waar slaat dat nou op? zo'n meisje wordt helemaal beinvloed en denkt dus zelf niet meer na..voor de familie en vrienden is zoiets onwijs erg

Waarschuw beheerder
Hmmm hmmm vind het zo raar dat ze in een lover-boy pand ooit zal zijn gevonden... waarom is daar dan niets over bekend geweest in het journaal? Zoiets sluiten ze toch meteen en scoort toch media-aandacht op en top?
Kan niet zeggen dat ik haar dom vindt, ze weet wel meerdere malen weg te lopen uit een instelling.

Het is in mijn ogen op dit moment min of meer ook haar eigen keuze. Als ze 2 jaar ouder was geweest had niemand boe of bah geroepen. Ik wacht nog af met mn oordeel, maar ben niet geschokt net zoals ik dat wel kan zijn bij vele andere verdwijningen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 17:37:
breezertje als je zo dom bent om 2 keer je te laten playen door loverbois dan vraag je erom

Heb jy nooit les gehad over loverboys?
Die jongens spelen het goed, zonder dat je het doorhebt.. en als je dan ook nog een beetje naief bent.. Zit je zo in haar situatie..
En jullie reacties zyn gewoon pure onzin.. Dit is nergens voor nodig toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:41:
zo'n meisje wordt helemaal beinvloed en denkt dus zelf niet meer na..

= dom
Waarschuw beheerder
Is `t nou gewoon zo moeilijk om hier FATSOENLIJK op te reageren. Het is al erg genoeg voor familie/vrienden dat ze weg is. Dat het haar "eigen schuld" is, zoals sommige van jullie dit zeggen, maakt het nog niet minder erg voor haar familie/vrienden. We zoeken hier een meisje, geen discussies over dat haar clitoris d`r af moet of dat ze er om vraagt. We zoeken hier gewoon tips en mensen die er misschien voor kunnen zorgen dat Arianne veilig terug thuis of in de inrichting komt.
Waarschuw beheerder

:gaap: kom eens met iets beters
Het is in mijn ogen op dit moment min of meer ook haar eigen keuze. Als ze 2 jaar ouder was geweest had niemand boe of bah geroepen

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 17:42:
Het is al erg genoeg voor familie/vrienden dat ze weg is

dat zoiezo

nee jij wel?
en als je dan ook nog een beetje naief b

een beetje shit ze gaat neuken met vreemde kerels dan ben je toch niet een beetje naief
En jullie reacties zyn gewoon pure onzin..

want? ze is zielig die jongens bespelen haar en ze heeft zelf niets te willen :lol:
Waarschuw beheerder
jee, hou eens op met die rot opmerkingen, tis al erg genoeg dat ze vermist is! Of ze nou vrijwillig weg is of niet!
Kan me voorstellen dat haar familie nu door een hel gaat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 17:43:
kom eens met iets beters

bekijk het lkkr

Waarschuw beheerder

is dat tegenwoordig ook al een vak op school?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 17:43:
Uitspraak van Marl1 op maandag 9 juli 2007 om 17:41:

kom eens met iets beters

nou tis wel zo ... sown loverboy kom je niet snel vannaf :s

Waarschuw beheerder
Ja ik heb daar les in gehad ja..
Want ik weet tenminste wat het begrip loverboy betekent ..
MEISJES KUNNEN ER NIKS MEER TEGEN DOEN ALS ZE ER EENMAAL IN ZITTEN!
En onzin omdat deze topic geplaatst is om haar terug te vinden, niet om jullie onzin op te slaan..
Arianne is niet zielig, ze is niet dom.. Ze kan er gewoon niks aan doen..
Als jy eenmaal ingepalmd bent door een leuke jongen, je krygt er kadootjes van, gaat met hem uit.. Denk jy dan gelyk van.. Hmm Loverboy? Neeh dan word je verliefd.. en dat was by haar waarschynlyk ook zo he?
Nouu.. wat voor domme reactie heb je hier op?

Waarschuw beheerder
donateur
De gedachte dat dit weer zou kunnen gebeuren, vond ze vreselijk

Nou, een een pand opgesloten zitten en geneukt wotrden voor een paar tientjes waarvan je het grootste gedeelte ook nog aan Yousef moet geven lijkt me een beter alternatief :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Miranda op maandag 9 juli 2007 om 17:48:
jee, hou eens op met die rot opmerkingen, tis al erg genoeg dat ze vermist is! Of ze nou vrijwillig weg is of niet!
Kan me voorstellen dat haar familie nu door een hel gaat!

Ja, natuurlijk kan ik me dat voorstellen... uiteraard! Maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen hier maar moet doen:
Ach arm kind, als er maar niets ergs overkomt!!!

Natuurlijk hoopt iedereen dat het goed komt met haar, anders zou je wel achterlijk zijn qua gevoelsleven.
Maar ik vind dat je het ook vanaf een andere kant MAG bekijken.
Wie zegt dat ze het niet zelf min of meer wil? Niet ieder meisje is dom en naïef als ze kiezen voor een seksvol leven....

er zijn meerdere wegen naar Rome en misschien is haar weg nog wel 2 jaar te vroeg aangezien haar ouders zich er nog mee mogen bemoeien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 17:52:
dus als ik jou mooie kadootjes geef ga je ook uit de kleren?

Als jy een tydje een leuke vriend hebt, die je inderdaad kadootjes geeft en lief voor je is.. Gaa je toch uit de kleren?
Weet jy hoe het precies gegaan is? Nee dat lykt me duidelyk..
Het is waarschynlyk niet zo gegaan dat hy haar 1 kadoo geeft en ze is gaan strippen he..
Maarja.. j begrypt er dus helemaal niks van?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:55:
Als jy een tydje een leuke vriend hebt, die je inderdaad kadootjes geeft en lief voor je is.. Gaa je toch uit de kleren?

Een vriend van mij is al een tijdje vrijgezel, echt een lieve jongen, geeft meisjes genoeg aandacht en kadootjes maar ze vinden hem dan te lief en het lukt hem niet om een leuke meid te krijgen.

Waarom lukt het die klootzakken dan wel, en het mooie is nog dat die meiden terug blijven komen, hoeveel slaag ze ook krijgen :vaag:
Die meiden blijven verliefd, ook al worden ze als hoer gebruiikt, in mekaar gebeukt en heeft Yousef er nog 4 chicks naast :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of jij denkt alles te weten, maar weet het ook niet helemaal en daarom speculeer je maar raak?

Ze zal allang met haar neus op de feiten zijn gedrukt mbt loverboys de eerste keer dat ze was weggelopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En voordat je weer iets terug gaat zeggen;
ik zei een tydje een vriend hebt he.. een paar maanden.. weet jy veel hoelang die jongens bezig zyn met haar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:58:
Waarom lukt het die klootzakken dan wel, en het mooie is nog dat die meiden terug blijven komen, hoeveel slaag ze ook krijgen

behoorlijk offtopic haha maar meestal gaat het ook om uiterlijk en om welke cadeautjes er worden gegeven. Loverboys geven dingen als gsm's, mp3's en Ipods etc.. Niet de standaart cadeautjes.
Daarnaast geven ze je net die aandacht die je wilt zodat je hunkert, eenmaal daar laten ze je een beetje in het gewis... Zo blijf jij bij hen en zij kunnen je gaan beïnvloeden op den duur.

Probleem van je vriend is misschien het uiterlijk (niet lullig bedoeld) of misschien issie TE lief of te snel met dingen geven.
Vrouwen: wie zal ze ooit snappen!

Waarschuw beheerder
Een vriend van mij is al een tijdje vrijgezel, echt een lieve jongen, geeft meisjes genoeg aandacht en kadootjes maar ze vinden hem dan te lief en het lukt hem niet om een leuke meid te krijgen.

Waarom lukt het die klootzakken dan wel, en het mooie is nog dat die meiden terug blijven komen, hoeveel slaag ze ook krijgen

Weet ik veel ik ken je vriend toch niet:S?

of jij denkt alles te weten, maar weet het ook niet helemaal en daarom speculeer je maar raak?

Ik denk niet alles te weten.. maar ik kan haar wel een beetje verdedigen.. iedereen valt haar maar aan.. terwyl ze er niks van weten.. misschien hebben jullie allemaal in zekere zin wel gelyk.. Op een normale manier dan tminste:S.. maar tot we meer weten vind ik dat ze ook normaal behandeld kan worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:55:
j begrypt er dus helemaal niks van?

1 Je vocabulaire en spelfouten zijn wel heel erg voor een 16 jarige (n)
2 Ik begrijp wel wat je bedoeld en het is zeer rot voor haar familie.
Maar er zijn zoveel meisjes al in getrapt er moet na verloop van tijd toch wel een belletje gaan rinkelen *hier klopt iets niet*.
3 wie weet is het vrijwillig.
4 het is wel heel stom om je 2 keer te laten playen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind niet dat mensen haar aanvallen, maar ze zien het misschien ook een beetje van een andere kant als jij. Meer perspectieven.
En ga niet zeggen dat ik abnormaal reageer hier, dat doen er echt hooguit 2... maar daar reageer ik dan ook niet op haha :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:00:
Weet ik veel ik ken je vriend toch niet?

haha zo bedoeld hij het ook echt niet hoor...

Waarschuw beheerder
De zestienjarige Arianne Sonnevijlle uit Terneuzen wordt sinds vrijdag 15 juni vermist. Ze liep die dag weg uit een instelling in het Gelderse Zetten. Haar moeder Lineke vreest dat Arianne opnieuw in een loverboy-circuit verkeert.

Damn :x

en dan ook nog eens alweer? de eerste keer was niet erg genoeg? :|
Lekkere instelling trouwens als je daar zo makkelijk ervandoor gaat (N)

Het kind is stom bezig, dat valt niet te betwisten, maar rotzakken die daar misbruik van maken wens ik het allerergste toe :[

Hoop dat het goed komt (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:03:
haha zo bedoeld hij het ook echt niet hoor...

Snap ik ook wel, maar een loverboy is een bepaald soort jongen..

Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 18:03:
1 Je vocabulaire en spelfouten zijn wel heel erg voor een 16 jarige

Sorry dat het me geen reet kan schelen wat jy vindt van myn vocabulaire en spelfouten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:06:
Het kind is stom bezig, dat valt niet te betwisten, maar rotzakken die daar misbruik van maken wens ik het allerergste toe

hier ben ik het mee eens (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:07:
hier ben ik het mee eens

(y) ik ook

Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik veel ik ken je vriend toch niet

Gaat er effe serieus op in, ik vraag toch geen antwoord :S

ik wilde gewoon ff aangeven dat het krom is waarom die domme meiden wel in de stinkpraatjes van een of andere lul trappen terwijl een jongen met een hart van goud helemaal niks heeft...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:13:
ik wilde gewoon ff aangeven dat het krom is waarom die domme meiden wel in de stinkpraatjes van een of andere lul trappen terwijl een jongen met een hart van goud helemaal niks heeft...

dat ligt aan die chicks he, sommigen zijn nou eenmaal behoorlijk zelfdestructief. Misschien zoekt hij zelf steeds de verkeerden uit? kan ook nog ;)

Waarschuw beheerder
lol allereerst vind ik het geweldig om te zien dat iedereen zo lekker agressief reageerd op mijn posts...

in mijn opinie praten jullie alleen maar lulkoek..

als dat meisje weg wil kan ze weg hoe leuk ze het vriendje ook vond zodra je voor een ander uit de kleren moet en je dat niet wilt (wat zij blijkbaar erg lekker vond) kun je er altijd een punt achter zetten.. denk hierbij aan familieleden politie etcetera

ik heb op deze manier meer medelijden met de mensen die medelijden met dat kind hebben dan met die stomme prostituee zelf

AMEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

doet me denken aan de gemiddelde amerikaanse sitcom :lol: uh a friend of my... :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:50:
en dat was by haar waarschynlyk ook zo he?

ja ok, dat het je 1x gebeurd vergeef ik der, maar als je expres uit een instelling wegloopt en weer meteen in de armen van een loverboy loopt, terwijl je weet wat de intenties van zo een gozer is. Dan is het gewoon haar eigen domme schuld..

Voor familie is het natuurlijk een ander verhaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:19:
ik heb op deze manier meer medelijden met de mensen die medelijden met dat kind hebben dan met die stomme hoer zelf

AMEN

Waarschuw beheerder
ik vind de verpakking van je opmerking meer als ongepast. Waarom scheld je het kind uit voor dat? Ken je haar? heeft ze jou iets aangedaan? Je vriendje afgepakt.

Ben het redelijk met je mening eens denk ik zo, tenminste van wat ik terug lees van je. Maar je benamingen en gescheld vind ik echt ongepast.

Maar goed, t is internet: we moeten hier niet komen voor wel gemanierde replies. Dat is iets van een x-aantal jaren terug.

Waarschuw beheerder
ik heb op deze manier meer medelijden met de mensen die medelijden met dat kind hebben dan met die stomme hoer zelf

Dankje (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:20:
doet me denken aan de gemiddelde amerikaanse sitcom uh a friend of my...

ja, eigenlijk gaat het om mij... :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:22:
Waarom scheld je het kind uit voor dat?

omdat ze neukt voor geld en slim is ze niet

Waarschuw beheerder
wie zegt dat ze het doet voor geld???? echt feiten die slaan op niets.
En wie zegt dat ze niet slim is? Misschien is het wel haar eigen 'carrière keuze'. Kijk, niet dat ik het dan slim vind haha maar goed: ieder zijn vak.

Ze zal niet de eerste zijn die er voor kiest.
En ze denken dat het gaat om Loverboys weer dit maal, er staat dus niet dat het zo is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 17:37:
Lol, ik heb hersenen.. Zeg maar.. Meer dan 1 afstervende cel.

Je zegt dat je hersenen hebt...
Echter heb ik nog nooit eerder zulke hersenloze opmerkingen gelezen !

:loser: :bye:

Waarschuw beheerder
denk dat er dadelijk bannetjes worden gesmeten of opmerkingen gewist worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:33:
Lol.

Het is nog veel triester dat jij 'lol' hebt om zulke dingen :loser:
Waarschuw beheerder
Als je het verhaal van 2 kanten bekijkt is het misschien stom van Arianne om weer terug te gaan (als dat al zo is)
Maar schelden is toch niet nodig?
Misschien hebben ze haar wel bedreigd dat ze terug moet komen anders pakken ze haar jongere zusje of nichtje? (ik weet niet of ze die heeft, maar jullie begrijpen me wel toch?)

Waarschuw beheerder
Lopen heel veel mensen weg daar.
Ik werk in Zetten, en de mensen uit die instelling komen vaak bij mij in de winkel en ik heb van vele het idee dat ze het vreselijk vinden om daar te zitten, dus geen wonder dat ze weglopen lijkt me.

Ik hoop dat ze snel gevonden word en dat ze niet in verkeerde handen is gevallen.
Waarschuw beheerder
Ze liep die dag weg uit een instelling in het Gelderse Zetten

En daar wil je ook echt graag weg hoor!

Al die mensen hier met die K*T opmerkingen hebben geen idee waar ze over praten.
9 van de 10 weet niet eens hoe het er in zo'n instelling aan toe gaat!

Desondanks is weglopen niet de manier (spreek uit ervaring)
En ik hoop dan ook voor haar dat ze gauw terug komt zonder dat haar wat overkomt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:43:
Ik werk in Zetten, en de mensen uit die instelling komen vaak bij mij in de winkel en ik heb van vele het idee dat ze het vreselijk vinden om daar te zitten, dus geen wonder dat ze weglopen lijkt me

Zetten staat idd slecht bekend!
Op veel internaten waar ik zat werden meiden helemaal gek als ze hoorden dat ze naar Zetten overgeplaatst zouden worden.

Waarschuw beheerder
je wordt toch niet voor niets ergens geplaatst?........

Waarschuw beheerder
donateur
gezellige maandag avond babbel hier :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 18:57:

dat lijkt mij ook ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:08:
gezellige maandag avond babbel hier

sommige mensen jwt ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony Abuse op maandag 9 juli 2007 om 19:13:
sommige mensen jwt

8)

vind t altijd wel mooi om te lezen hoe onbenullig en dom sommige mensen zijn :lol:

(vooral mensen van breezerleeftijd die denken dat ze heel de wereld al meegemaakt hebben)
Waarschuw beheerder
raar dat zo'n kind tot 2 maal toe weg kan lopen:O hadden ze dit niet kunnen aan zien komen?

Waarschuw beheerder

Precies! En die loverboys weten ook heus wel wat voor meisje ze uitkiezen.. denk dat dat kind gewoon behoorlijk naïef is!

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:15:
vooral mensen van breezerleeftijd die denken dat ze heel de wereld al meegemaakt hebben

:roflol: haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vooral mensen van breezerleeftijd

niet alleen die :lol:

lol allereerst vind ik het geweldig om te zien dat iedereen zo lekker agressief reageerd op mijn posts...

in mijn opinie praten jullie alleen maar lulkoek..

als dat meisje weg wil kan ze weg hoe leuk ze het vriendje ook vond zodra je voor een ander uit de kleren moet en je dat niet wilt (wat zij blijkbaar erg lekker vond) kun je er altijd een punt achter zetten.. denk hierbij aan familieleden politie etcetera

ik heb op deze manier meer medelijden met de mensen die medelijden met dat kind hebben dan met die stomme prostituee zelf

AMEN

Gaat het? :aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nel.nl op maandag 9 juli 2007 om 19:17:
hadden ze dit niet kunnen aan zien komen?

hier in NL ???
waar om de andere dag 1 of andere TBS-er zo maar weg kan lopen ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:19:
vooral mensen van breezerleeftijd die denken dat ze heel de wereld al meegemaakt hebben

Het merendeel van de mensen hier valt Arianne gelijk aan, en het spijt me dan dat er mensen zijn die voor haar op komen.
Het is dus ook wel duidelijk dat veel mensen in Nederland niet weten wat het begrip loverboy inhoudt, en daardoor denken dat het allemaal Arianne's schuld is, en dat ze een hoer is.
De domme opmerkingen die Petratje & vanalles maken, slaan gewoon nergens op, en voor die opmerkingen is deze topic ook niet gemaakt.

En het spijt me dan voor jou dat jij er problemen mee hebt dat er ook mensen van 'breezerleeftijd' zijn die hersens hebben en het voor haar opnemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:08:
gezellige maandag avond babbel hier

8)

Waarschuw beheerder
donateur
goh, je voelt je wel aangesproken zeg :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:20:
hier in NL ???
waar om de andere dag 1 of andere TBS-er zo maar weg kan lopen ...

ja maar vrienden/familie enz merken toch dat ze iets van plan is..

bedoel ik:P

Waarschuw beheerder
donateur
meestal hebben die dat pas in de gaten als het te laat is...
ouders van tegenwoordig zijn veels te druk met carriere maken...
staan smorgens om 5 uur op de kinders om stipt 6 uur bij de babydump af te gooien en de opvoeding overlaten aan een of ander persoon.
dan gaan ze eindelijk naar school, blijven ze tussen de middag eten en na school zwerven ze over straat want er is toch niemand thuis.
en dan vinden ze het gek dat het hier uit de hand loopt in Nederland...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:34:
goh, je voelt je wel aangesproken zeg

Tja vast omdat jij zóveel weet met al je levenservaring...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:40:
Tja vast omdat jij zóveel weet met al je levenservaring...

weet genoeg om niet in een lover boy/girl te trappen...
en ik zeg niet dat ik alles weet, maar altijd 10 jaar meer als jij :bye:
Waarschuw beheerder
meestal hebben die dat pas in de gaten als het te laat is...
ouders van tegenwoordig zijn veels te druk met carriere maken...
staan smorgens om 5 uur op de kinders om stipt 6 uur bij de babydump af te gooien en de opvoeding overlaten aan een of ander persoon.
dan gaan ze eindelijk naar school, blijven ze tussen de middag eten en na school zwerven ze over straat want er is toch niemand thuis.
en dan vinden ze het gek dat het hier uit de hand loopt in Nederland...

helemaal waar en dat i.c.m met een groep vieze crimineeltjes goh over wie zouden we het toch hebben ??

worden zwakkeren er uit gepikt ,en ten gelde gemaakt .....en hoe stom deze persoontjes ook zijn ,of hoe slecht ze ook voor zichzelf kunnen zorgen opkomen .....het zijn en blijven slachtoffers heel makkelijk om te roepen dat het hun eigen schuld is ......je weet wat je bent maar je weet nooit wat je wordt ....en als jij in de shit zit ...hoop je ook op hulp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnnyD op maandag 9 juli 2007 om 19:43:
worden zwakkeren er uit gepikt ,en ten gelde gemaakt .....en hoe stom deze persoontjes ook zijn ,of hoe slecht ze ook voor zichzelf kunnen zorgen opkomen .....het zijn en blijven slachtoffers heel makkelijk om te roepen dat het hun eigen schuld is ......je weet wat je bent maar je weet nooit wat je wordt ....en als jij in de chit zit ...hoop je ook op hulp

goed gezegd(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JohnnyD op maandag 9 juli 2007 om 19:43:
helemaal waar en dat i.c.m met een groep vieze crimineeltjes goh over wie zouden we het toch hebben ??

worden zwakkeren er uit gepikt ,en ten gelde gemaakt .....en hoe stom deze persoontjes ook zijn ,of hoe slecht ze ook voor zichzelf kunnen zorgen opkomen .....het zijn en blijven slachtoffers heel makkelijk om te roepen dat het hun eigen schuld is ......je weet wat je bent maar je weet nooit wat je wordt ....en als jij in de shit zit ...hoop je ook op hulp

true, maar na 2x weglopen voel ik toch al minder mee :kots:
Waarschuw beheerder
Jaja,allemaal alweer conclusies over iemand die je niet kent...
Echt sommigen zouden zich echt dood moeten schamen.
Als je zelf een keer iemand écht kwijt bent waar je om geeft,dan zullen we in jouw topic ook zulke erge opmerkingen neerzetten..
:looser:

OT: Heel lastig verhaal,jonge meiden zijn in hun hoofd vaak al heel volwassen en denken zelf de juiste beslissingen te kunnen nemen.Dat heeft niks met opvoeding of mentale gesteldheid te maken.

Hoop dat ze snel beseft dat ze misschien toch niet de juiste beslissing neemt..
Sterkte aan de mensen die haar kennen...:bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 9 juli 2007 om 19:52:
jonge meiden zijn in hun hoofd vaak al heel volwassen en denken zelf de juiste beslissingen te kunnen nemen.

maar dat zijn ze dus juist niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op maandag 9 juli 2007 om 19:54:
maar dat zijn ze dus juist niet..

Nee idd... dat weet jij en ik maar dat weten zij nog niet :P
Ik dacht ook dat ik op die leeftijd alles al wist...:lol:

Maar daarom ben je nog niet meteen dom.
Ik vind de gasten van tegenwoordig eerder dom dat ze "chickies gaan hosselen" want laten we effe nie vergeten dat het daarmee begint he..

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heeft niks met opvoeding of mentale gesteldheid te maken.

niet?
nou, ik denk van wel...
zeker het gedeelte opvoeding ...
als mensen wat meer tijd in hun kroost steken ipv carriere maken, dan gaat het vanzelf stukken beter hier ...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 9 juli 2007 om 19:58:
Ik dacht ook dat ik op die leeftijd alles al wist...

ik ook, maar dát onderscheid goede ouders van minder goede :kots:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:46:
maar na 2x weglopen voel ik toch al minder mee :kots:

omdat het voor de tweede keer gebeurd vind ik het alleen maar triester :/
OT: Heel lastig verhaal,jonge meiden zijn in hun hoofd vaak al heel volwassen en denken zelf de juiste beslissingen te kunnen nemen.Dat heeft niks met opvoeding of mentale gesteldheid te maken.

denk eerder dat het een combi van die drie is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:30:
En het spijt me dan voor jou dat jij er problemen mee hebt dat er ook mensen van 'breezerleeftijd' zijn die hersens hebben en het voor haar opnemen.

jij noemt het hersens ik noem het prik...

Tuurlijk is het kut en gun je het niemand maar je ze doet het toch echt ook een beetje zelf...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:01:
jij noemt het hersens ik noem het prik...

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:00:
Uitspraak van rOxXy op maandag 9 juli 2007 om 19:58:
Ik dacht ook dat ik op die leeftijd alles al wist...

ik ook, maar dát onderscheid goede ouders van minder goede

heeft niet altijd met ouders te maken.. ook met het karakter van het kind en de omgeving.. ik denk dat iemand in een klein dorpje minder risico loopt dan in denhaag/rotterdam/amsterdam (in de steden)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:59:
niet?
nou, ik denk van wel...
zeker het gedeelte opvoeding ...
als mensen wat meer tijd in hun kroost steken ipv carriere maken, dan gaat het vanzelf stukken beter hier ...

Hoe weet jij dan óf haar ouders een carriere hebben??:rot:
ik ook, maar dát onderscheid goede ouders van minder goede

Geloof me,de tijden zijn veranderd.Zoals wij vroeger waren.....

Ze zijn nu 10 keer zo erg.Nou ik weet dan genoeg..:P
Moeilijk hoor pubers.
Vind niet dat je direct over slechte ouders kan spreken want die mensen zoeken haar toch en plaatsten haar zelfs in een inrichting om haar te beschermen.*Edit: of om andere redenen...
:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo lekker agressief reageerd op mijn posts...

reageert met een t. Dat zou je wel moeten weten met al je hersens. ;) Kijk maar uit, nu dit al niet meer lukt zul je vast snel in handen van loverboys vallen. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op maandag 9 juli 2007 om 20:03:
heeft niet altijd met ouders te maken.. ook met het karakter van het kind en de omgeving.. ik denk dat iemand in een klein dorpje minder risico loopt dan in denhaag/rotterdam/amsterdam (in de steden)

(Y) Inderdaad!

Ik ben best netjes opgevoed maar ik was met 16 jaar ook echt een kreng :[ Alles gedaan wat god verboden heb :P kwam puur door omgeving en vriendenkring..

Waarschuw beheerder
donateur
en de omgeving..

denk dat ouders ook onder omgeving vallen
ik denk dat iemand in een klein dorpje minder risico loopt dan in denhaag/rotterdam/amsterdam (in de steden)

dat denk ik ook ja, maar die gemeenschappen zijn over het algemeen ook hechter.
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 9 juli 2007 om 20:04:
Geloof me,de tijden zijn veranderd.Zoals wij vroeger waren.....

8)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 9 juli 2007 om 20:04:
Ze zijn nu 10 keer zo erg.Nou ik weet dan genoeg..
Moeilijk hoor pubers.
Vind niet dat je direct over slechte ouders kan spreken want die mensen zoeken haar toch en plaatsten haar zelfs in een inrichting om haar te beschermen.

nee, zei ook niet dat haar ouders slecht waren, maar in 99 van de 100 gevallen heeft het er wel mee te maken :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:08:
denk dat ouders ook onder omgeving vallen

ja maar sommige hebben schijt aan hun ouders.. kunnen ouders nog zo streng zijn, of goed hebben opgevoed, maar dan lopen ze gwoon weg en zie ze dan maar te vinden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op maandag 9 juli 2007 om 20:19:
of goed hebben opgevoed

Goed opvoeden betekent júist, je kinderen niet loslaten op hun 16e en zoek het maar uit.
En goed opvoeden brengt ook veel spanning met zich mee.Immers,alle "leuke" dingen zoals vriendjes,uitgaan en buitenactiviteiten worden gecheckt of verboden en misschien krijgt ze ook wel huisarrest enz enz.Dat geeft ook geen leuke sfeer en kan een reden zijn om steeds weg te lopen.
Terwijl haar ouders het beste met haar voor hebben,denk ik.In elk geval heb ik het gevoel dat deze ouders alles op alles zetten om hun dochter een goede toekomst te geven.
(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 9 juli 2007 om 20:23:
Goed opvoeden betekent júist, je kinderen niet loslaten op hun 16e en zoek het maar uit.
En goed opvoeden brengt ook veel spanning met zich mee.Immers,alle "leuke" dingen zoals vriendjes,uitgaan en buitenactiviteiten worden gecheckt of verboden en misschien krijgt ze ook wel huisarrest enz enz.Dat geeft ook geen leuke sfeer en kan een reden zijn om steeds weg te lopen.
Terwijl haar ouders het beste met haar voor hebben,denk ik.In elk geval heb ik het gevoel dat deze ouders alles op alles zetten om hun dochter een goede toekomst te geven.

nee maar er is een grens tussen 'los laten'/'zoek het maar uit' en niets mogen.. ik bedoel er zijn echt wel kinderen die weglopen omdat ze helemaal niks mogen.. en er zijn ook kinderen die de vrijheid niet aan kunnen.. ligt een beetje aan het kind en (ja alweer:P) de omgeving

Waarschuw beheerder
donateur
ik durf hier al niks meer te zeggen... zie teveel paars :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:39:
zie teveel paars

:/
wat heb je op ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:44:
wat heb je op ?

cola B)

nee, vorige post was verwijderd :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:48:
cola

met een rietje ? :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 20:48:
nee, vorige post was verwijderd

aaah, die zie ik dus niet staan he :lol:

Waarschuw beheerder
In een instelling zitten lijkt me ook geen pretje..
WAs daar ook niet gebleven..
Hoop niet dat ze weer bij de loverboys zit!
Waarschuw beheerder
Ik vind het meisje niet dom, ze heeft alleen nog niet geleert van de vorige x, en zolang ze er nog niet van geleert heeft blijft het zich herhalen..

Ik hoop dat ze dat meissie snel vinden en weghalen uit zetten
Waarschuw beheerder
Toch vind `k het jammer dat ik een topic open voor meer informatie wat men zou kunnen weten over Arianne om haar zo snel mogelijk terug te krijgen. Niet om te discusseren over Arianne dat ze het zelf wilt of wat dan ook. Arianne is vermist, ze is niet waar ze hoort. We weten niet of ze veilig is of waar ze zit. Het is toch belangrijker dat Arianne veilig thuis of in de inrichting komt waar ze hoort. Prima als er dingen gezegd worden die waar zouden kunnen zijn, maar maak het niet TE gek. We zoeken een vermist meisje. Ookal was het haar eigen verantwoording dat ze weg is gegaan, misschien was dit het wel, misschien ook, dan nog wil IK teminste dat ze veilig thuis komt. Ik heb via PB nog maar 1 zinnige tip gehad.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
misschien wil ze wel helemaal niet gevonden worden!
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op maandag 9 juli 2007 om 21:14:
in de inrichting komt waar ze hoort.

ook lekker om te zeggen :/
Waarschuw beheerder
je wordt toch niet voor niets ergens geplaatst

Klopt!

Maar er zijn wel heel veel uiteenlopende redenen om iemand te plaatsen.
BV: crimineel gedrag
Maar veel meiden/jongens worden ook geplaatst om ze tegen zichzelf in bescherming te nemen (tegen bijv loverboys)
Maar er zaten bij mij ook meisjes die daar geplaatst werden omdat ze bijv bedreigd werden door familie ofzo...

Bij mij lag het nog weer anders.
Ik heb nooit thuis gewoond omdat de situatie dat niet toeliet.
Ben dus gewoon op internaten opgegroeid.
Op een zeker moment ga je puberen en ga je je verzetten (ik heb er immers niet om gevraagd)
Bij mij uitte zich dat in constant weglopen, omdat ik zelf wilde bepalen waar ik woonde en wat ik deed.
Natuurlijk was ik daar nog veel te jong voor maar hey, wie waren hun omdat voor mij te bepalen! (ik kon toch al de hele wereld aan)
Een gemiddelde puber schopt tegen ouderlijk gezag, ik tegen de kinderrechter ;P
En ja dan word je op een gegeven moment ook in een gesloten instelling geplaatst.
En als je dan geluk heb (zoals ik) ga je verstandig nadenken en haal je er toch nog het beste uit, maar heel veel meiden die ik heb gekend uit die tijd zijn er stukken slechter af gekomen helaas!

Ik hoop alleen maar dat dit meisje er ook goed doorheen komt en dat er in de tussentijd geen gore klootzakken rondlopen die misbruik van haar situatie maken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 21:18:
ook lekker om te zeggen

Dit is zeker niet lekker om te zeggen, maar ik denk dat ze beter hier terug kan komen, dan dat ze thuis weer het verkeerde pad op gaat en weer de verkeerde vrienden opzoekt. Misschien kan ze hier haar les leren. Tot nu toe mocht dit nog niet baten misschien, maar op den duur zal ze toch wel moeten veranderen en zal ze toch moeten inzien dat wat ze gedaan heeft, fout is.
Waarschuw beheerder
kan je niet foto's verspreiden?
al haar vrienden laten uithoren door de politie?
of langs laten komen bij de ouders van arianne? (want misschien willen ze niet met de politie praten? zou ik zelf ook niet zo op zitten wachten want dat staat toch meer als verraad)

Waarschuw beheerder
Lineke Sonnevijlle: "Vanaf de tweede klas middelbare school is ze langzamerhand haar eigen leven gaan leiden.

sorry hoor, maar dan zit er bij die ouders ook niet echt wat goed..
als ik toen al 'mijn eigen leventje' ging leiden dan kwam ik gewoon
een paar week de deur niet uit. kind is waarschijnlijk gewoon altijd
verwent geweest en krijgt nu der zin niet en gaat maar weer de hort op.

zou het lef niet eens hebben om op die leeftijd weg te lopen, tenzij
ik werd mishandeld ofzo natuurlijk.
en dat ze het al paar keer eerder heeft gedaan zegt wel genoeg.

zulke dingen komen MEESTAL ( lees goed ) voort uit een slechte opvoeding,
om het kind maar stil te krijgen er zin maar geven.
dit krijg je der van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 21:42:
een paar week de deur niet uit. kind is waarschijnlijk gewoon altijd
verwent geweest en krijgt nu der zin niet en gaat maar weer de hort op.

zou het lef niet eens hebben om op die leeftijd weg te lopen, tenzij
ik werd mishandeld ofzo natuurlijk.
en dat ze het al paar keer eerder heeft gedaan zegt wel genoeg.

zulke dingen komen MEESTAL ( lees goed ) voort uit een slechte opvoeding,
om het kind maar stil te krijgen er zin maar geven.
dit krijg je der van.

Je hebt een behoorlijk bord voor je k*p als je niet eens verder kunt kijken dan je eigen situatie. (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op maandag 9 juli 2007 om 18:48:
Op veel internaten waar ik zat werden meiden helemaal gek als ze hoorden dat ze naar Zetten overgeplaatst zouden worden

Dan hebben ze het ook wel erg bont gemaakt hè..
Dat is niet zomaar een internaat als alle andere..
Is een justitiele inrichting.. dus die mensen zijn allemaal voor de rechter verschenen..
Waarschuw beheerder
Okee ik weet niet waarom deze shit allemaal op internet staat want dat gaat ze niet leuk vinde
Arianne is mij tweelingzusje en beter gaat die petratje & de rest hun grote bek is houwe want je weet geen fuck er van. ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje.
en ze zit in dat 'gesticht' omdat ze voorwaardelijk heeft & dus nergens plek was en niet omdat ze gestoord is. & als jy weet dat je tot je 18e vast moet gaan zitte zou ik ook weg zijn daar, want zetten is helll. dus beter gaat dit bericht gewoon van internet , zodat iedereen die denkt het zo goed te weten maar er niks van weet ze grote bek kan houde, want kan pas oordelen als je het hele verhaal kent.
& nicky bedankt voor die reacties eh je bent een schat:)
i love you arri je weet t ik ben daar voor jou, sister systemm
xxx dr zusje
Waarschuw beheerder
& niks over mijn spelling want kan me geen reeed schele

Waarschuw beheerder
hopelijk komt ze weer terecht! :) :flower:

en wat een zielige kut reacties zeg.. :S :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 22:01:
Je hebt een behoorlijk bord voor je k*p als je niet eens verder kunt kijken dan je eigen situatie. (n)

ach rot toch op, meestal komen dit soort problemen door een slechte
opvoeding..

Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 01:28:
en ze zit in dat 'gesticht' omdat ze voorwaardelijk heeft & dus nergens plek was en niet omdat ze gestoord is. & als jy weet dat je tot je 18e vast moet gaan zitte zou ik ook weg zijn daar, want zetten is helll.

dan heeft ze er zelf voor gevraagd, wel dom doen, geen verantwoordelijkheid nemen voor wat erna komt, goed bezig dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Okee ik weet niet waarom deze shit allemaal op internet staat want dat gaat ze niet leuk vinde
Arianne is mij tweelingzusje en beter gaat die petratje & de rest hun grote bek is houwe want je weet geen fuck er van. ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje.
en ze zit in dat 'gesticht' omdat ze voorwaardelijk heeft & dus nergens plek was en niet omdat ze gestoord is. & als jy weet dat je tot je 18e vast moet gaan zitte zou ik ook weg zijn daar, want zetten is helll. dus beter gaat dit bericht gewoon van internet , zodat iedereen die denkt het zo goed te weten maar er niks van weet ze grote bek kan houde, want kan pas oordelen als je het hele verhaal kent.
& nicky bedankt voor die reacties eh je bent een schat
xxx dr zusje

Aangemeld op: 10 juli 2007 01:12
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 01:42
Laatste aanpassing: dinsdag 10 juli 2007 om 01:14

jaja......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: goeiemorgen allemaal..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 08:25:
opvoeding..

jup!

dan heeft ze er zelf voor gevraagd, wel dom doen, geen verantwoordelijkheid nemen voor wat erna komt, goed bezig dus

:jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 08:32:
Beetje weird..

Hier zit een vreemd luchtje aan :D

Waarschuw beheerder

idd (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
opvoeding..

:jaja:

Gewoon een dom kind van 16 die alles al denkt te weten. Lekker laten gaan, we zien dr vanzelf in de goot of achter een raam (Y)
Waarschuw beheerder
:[

@Zusje...zoals je kan zien is het niveau hier op PF te laag.Beter zet je een oproep op andere forums waar mensen wel een normale reactie kunnen geven.
Ik ben zelf ook 1 van een tweeling en snap dat het echt niet tof is als mensen zo over je zus schrijven.
Je kan bij PF "contact" een slotje aanvragen,want de vervelende opmerkingen en veroordelingen zullen wel geschreven blijven worden hiero.

:bah: sterkte wijfie,hoop dat alles goed met jullie allemaal komt :bah:
Waarschuw beheerder
Triest
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal vooroordelen en oordelen.

Wat weten de mensen die dit doen nu van Arianne s situatie, het is allemaal gissen.

Beetje respect zou hier niet verkeerd staan lijkt me.

Denk niet dat dat de bedoeling is geweest van deze topic.

:flower:
Waarschuw beheerder
Tsja, wat kan je d'r van zeggen. De meisjes die door een loverboy worden ingepalmd lijken mij niet al te slim nee. Maar om dan direkt te zeggen dat ze aan haar lot overgelaten dient te worden..?

Een jong meisje met hoogstwaarschijnlijk een beperkte intelligentie die ook nog eens verliefd wordt op de verkeerde is wat mij betreft ontoerekeningsvatbaar.
Waarschuw beheerder

Die meiden blijven verliefd, ook al worden ze als hoer gebruiikt, in mekaar gebeukt en heeft Yousef er nog 4 chicks naast

Ik denk dat jouw vriend ook mikt op een heel ander slag vrouw dan dat youssef en henkie dat doen?
Waarschuw beheerder
Ik denk niet alles te weten.. maar ik kan haar wel een beetje verdedigen.. iedereen valt haar maar aan.. terwyl ze er niks van weten.. misschien hebben jullie allemaal in zekere zin wel gelyk.. Op een normale manier dan tminste.. maar tot we meer weten vind ik dat ze ook normaal behandeld kan worden..

waarom type jij voor iedere "ij" een y? :p

Waarschuw beheerder
opvoeding..

Dat kan zeker zo zijn alleen is dat niet in alle gevallen zo. Jammer dat jij door je opvoeding alleen zo bekrompen in jouw straatje kan denken. Ieder kind is anders en groeit in een andere omgeving op. Het is te simpel om het alleen op opvoeding te gooien. Nog een paar jaar verder leren en dan snap jij dat ook. (y)

Werkzaam bij Ultra Music
Artiest {SHOWLIST artist 74248, 28495, 28992, 65520}
Waarschuw beheerder
laten ze die loverboy's eens flink aanpakken....maar die tijd komt nog wel...

Waarschuw beheerder
vooral mensen van breezerleeftijd die denken dat ze heel de wereld al meegemaakt hebben)

%) hoe kan jij nou weten wat een 14 jarige of wat dan ook allemaal al heeft meegemaakt?
Wij weten niet wat jij hebt meegemaakt, maar jij ook zeker niet wat zij al hebben meegemaakt.
Ik zou niet weten hoe het er in Zetten aan toe gaat, heb zelf stage gelopen bij een internaat, maar heb er nog nooit zelf gezeten.
En inderdaad, je komt daar vrijwel nooit zonder reden. Alhoewel dat soms wel het geval is. Als je hieraan twijfelt: open je ogen dan maar eens.
Op je 14 jarige leeftijd kan je hele wereld al in duigen liggen (kom nu aub niet aanzetten met dat iedere puber dat denkt) en kun je al meer hebben meegemaakt dan een volwassene van 30 jaar. Zeg niet dat het niet zo is, want je weet dat het wel zo is.

Enige waarin er vaak onderscheidt is, is dat een 'breezer'jeugdige er nog niet altijd emotioneel mee om kan gaan. Zich vaak moeilijker kan uiten (wat wij als onbeschoft of ongeïnteresseerd achten). Maar ook volwassenen hebben hier soms last van.

Maar terug OT:
Is er al iets meer bekend dan over haar? Want naast al deze oordelen, gaat het daar uiteindelijk om toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje.

Waarom heet het een loverboypand als er geen loverboys zitten of als de meisjes niet door loverboys 'geronseld' zijn? Je kan beter meehelpen erachter te komen waar je zus (als je verhaal waar is) is. Ze is in Zetten altijd beter af dan bij loverboys.
Waarschuw beheerder
tot 2 keer aan toe nog wel :s maarja ik begrijp dat meisje aan de ene kant wel. als je tegenwoordig geen buitenlander als vriend hebt dan hoor je er niet bij. kijk maar in elke stad, dorp straat waar je komt. tegenwoordig is het helemaal ''hot'' om met een Marokkaan, turk, antiliaan of surinamer te gaan. Maarja neemt niet weg dat ik het vreselijk vind voor de ouders hoop dat ze snel weer terechtkomt.

Waarschuw beheerder
hmmm hier is die hype eerder andersom
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 11:31:
ze is gevonden in een loverboy pand gevonden maar is niet met loverboys & is al zeker geen hoertje

nee... ze zit er te ganzenborden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vrij, sociaal en nationaal op dinsdag 10 juli 2007 om 12:26:
tegenwoordig is het helemaal ''hot'' om met een Marokkaan, turk, antiliaan of surinamer te gaan

Jij loopt volgens mij een paar jaar achter
Waarschuw beheerder
omdat het voor de tweede keer gebeurd vind ik het alleen maar triester :/

Waarschuw beheerder
pff praat maar door , jully weten het tog allemaal zo goed.
ik ga me er niet meer druk om maken, ik weet hoe het wel zit.
ja & of je nu wil geloven of ik haar zusje ben of niet maakt me al helemaal niks uit. de mense die t moete weten, weten dat t waar is en dat is genoeg.
dus doe jully best maar:)

Waarschuw beheerder
hee mensen

ikke ben Brian saaritha haar broer
maaree wa hier staat is onzin ikk ken arrianne een beetje en het gaat daar niet eens om al die dome berichten met een verwent nest enzo da is niet waar sister system is mijn ex dus ik weet donders goed hoe het er thuis bij hun aan toe gaat en a- rank je mot je bek houden over ganze borden ben ej zelf al in aanraking geweest mee lover boys nee zkr dus hou je bek er over als e niet ken oordelen doe da dan ook niet een voor oordeel hebbe juliie allemaal dus ga zelf maar mee dan weet je wa je te wachten staat arrianne is iemand die graag haar eigen ding doet zonder mensen rond haar en ze is echt niet dom da zkr niet ookal denke jullie da da ze daar zit omda ze debiel is (not) da is ze niet ze zit er omda ze voorwaardelijk heeft en geen zin heb om daar nog zo lang te zittee voor ze een plekje hebbe ik ken arrianne nogmaals dus doe lkkr verder mee da gezijk hier want ben het stronte beu ja bedankt om ut te llezen want de onzin die hier staat van mensen die haar niet kenne is bullshit
xxx brian ik steun je hilde xxx
Brian

Waarschuw beheerder
Inderdaadd broerr!
Groot gelijk ..
Fock die praters! ;

Hilde we zyn er voor je (K)xx

Waarschuw beheerder
Ik vind het een beetje zinloos topic. Mensen die het goed thuis hebben. En weglopen of een probleem geval zijn moet je lekker laten gaan. Door te zoeken, kost het je alleen maar inspanning, terwijl deze mensen er zelf voor kiezen. Ken meer van personen die af en toe eens weglopen uit aandacht en wordt daar aardig moe van. In het begin doen ze je pijn, maar nu kan het mij niks meer schelen. Ieder zijn eigen leven en shit. Pas als mensen door omstandigheden, bepaalde acties moeten ondernemen en ook echt hulp willen dan kan je er serieus op ingaan. Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:15:
Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan.

enigszins wel mee eens ja. Je kan haar wel gaan dwingen haar ogen open te doen en wijs en verstandig te worden, maar dat gaat dus niet lukken waarschijnlijk...

Aan de andere kant, zoals iemand eerder al zei; om iemand aan het lot over te laten terwijl die persoon klaarbljkelijk niet in staat is om zichzelf te redden, tsja.. dat vind ik op zich ook niet echt gepast...

Waarschuw beheerder
:gaap:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 15:42:
ikke ben Brian saaritha haar broer

je ziet er niet echt uit als een broer..

Maar hap rustig door hoor lieverds (F)

als ze bij loverboys zit zal ze toch wel een beetje aandachtstekort krijgen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ze is echt niet dom da zkr niet ookal denke jullie da da ze daar zit omda ze debiel is (not) da is ze niet ze zit er omda ze voorwaardelijk heeft

:S
Vanaf de tweede klas middelbare school is ze langzamerhand haar eigen leven gaan leiden. De laatste keer werd ze na vijf weken gevonden

arrianne is iemand die graag haar eigen ding doet zonder mensen rond haar

vanaf haar 12e/13e? ik geloof niet dat ik dat had hoeven te proberen in die tijd (nu trouwens nog steeds niet, je hebt je nou eenmaal aan bepaalde regels te houden) dat zij dat niet kan zegt alweer genoeg. en dan lopen sommige mensen het hier nog goed te praten ook :S tuurlijk is het verschrikkelijk voor de ouders, ik moet er niet aan denken dat mn kind wegloopt terwijl ze al een keer tussen de loverboys is teruggevonden. maar met dat kind zelf kan ik dus echt geen medelijden hebben. gewoon een aandachtszoeker.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 16:23:
als ze bij loverboys zit zal ze toch wel een beetje aandachtstekort krijgen

De grote truc van die klerelijers is dat ze al die aandacht geven terwijl zo'n meisje die aandacht niet eens op dat moment hoeft te zoeken. En het wordt pas echt rampzalig als die meiden verliefd worden op zo'n mafketel...en dat is op die leeftijd, met al die cadeaus en aandacht snel gebeurd :-(

'loverboypand' in de Utrechtse wijk Ondiep

Het is toch ONGELOOFLIJK dat zo'n pand bestaat??? Afbranden die zooi! :[

Waarschuw beheerder
nou als iemand mij aandacht geeft terwijl ik er geen zin in heb... ben ik toch echt heeeel snel uitgsproken met diegene
Waarschuw beheerder
Pas als mensen door omstandigheden, bepaalde acties moeten ondernemen en ook echt hulp willen dan kan je er serieus op ingaan. Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan

Ze moet eerst keihard op d'r bek gaan om het in te zien. Helaas.
Nou zo te lezen kiest ze er zelf voor om steeds weg te gaan.
En zoals al eerder steeds gezegt word...wat zijn dat voor ouders die hun kind op hun 16de jaar al een eigen leven laten leiden !!
16 ??? en kind ??? sorry maar ik vind dat die ouders ook fout zitten.

Maar goed het is natuurlijk wel erg dat ze weg is maar ja de vraag is wil ze wel gevonden worden aangezien dit niet de eerste keer is.
Waarschuw beheerder
Terneuzen de gekste lol! :D

wel schraal voor dat meisje d'r familie..
kan me bijna niks dramatischer voorstellen dan je dochter in handen van loverboys..

Waarschuw beheerder
Met dit soort topics bereik je gewoon niets. Vinden ze waarschijnlijk gewoon nog mooi ook. Bel gewoon de politie en laat die het oplossen. Zegt al genoeg dat ze voorwaardelijk heeft. Gewoon laten gaan die hap en de mensen hier niet met dat probleem opzadelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
& nicky bedankt voor die reacties eh je bent een schat
xxx dr zusje

Misschien gaat ze dit niet leuk vinden, maar er zijn mensen die wel willen dat ze graag terug komt. Ik kende haar ook alleen maar van school. Is dat een reden waarom ik hier geen topic mag openen, omdat ik wil dat ze veilig terug thuis komt, net als jou toch? En hierbij dacht ik misschien intresse te wekken, door mensen die Arianne misschien gezien zouden kunnen hebben. Dat ze het dus niet leuk gaat vinden, prima, maar IK deed het in iedergeval, omdat `k haar veilig terug wil hebben thuis, want dat is voor haar ook beter dan dat ze daar in een "loverboypand" zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !.. Marlon ..! op maandag 9 juli 2007 om 21:07:
Ik vind het meisje niet dom, ze heeft alleen nog niet geleert van de vorige x

Dus als je herhaaldelijk de fout in gaat en/of niet wil leren van de in het verleden gemaakte fouten ben je niet dom?
Waarschuw beheerder
Ja het is oke dat je haar zo graag terug wil vinde enzo maar kijk het staat al overal op internet en met deze topic krijg je alleen maar van zulke reacties , zou jy leuk vinde als je zusje zo voor gek word gezet en je ma omdat 'dr opvoeding zo slecht was' . daarom wil k dat t hier liever af gaat;)
& iedereen praat wel over als je 2x dezelfde fout maakt, maar uhm ze is 1ex in dat loverboy pand gevonden ja en politie is daar 2ex gaan kijke en toen was ze daar niet dus hoezo 2x dezelfde fout ?
& A-rank je moet egt je grote smoel is gaan houde want je denkt dat je alles weet maar je weet niks, ga leven zoeke ofzo damn

Waarschuw beheerder
:roflol: nouja leven kan je toch in eigen hand houden ? laat staan met keuzes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 18:44:
Ja het is oke dat je haar zo graag terug wil vinde enzo maar kijk het staat al overal op internet en met deze topic krijg je alleen maar van zulke reacties , zou jy leuk vinde als je zusje zo voor gek word gezet en je ma omdat 'dr opvoeding zo slecht was' . daarom wil k dat t hier liever af gaat
& iedereen praat wel over als je 2x dezelfde fout maakt, maar uhm ze is 1ex in dat loverboy pand gevonden ja en politie is daar 2ex gaan kijke en toen was ze daar niet dus hoezo 2x dezelfde fout ?
& A-rank je moet egt je grote smoel is gaan houde want je denkt dat je alles weet maar je weet niks, ga leven zoeke ofzo damn

Tuurlijk is dit niet leuk, maar nogmaals: Ik opende het topic om meer informatie over haar te krijgen, met waar ze zou kunnen zitten of wie haar eventueel gezien kan hebben. Ik heb dit topic absoluut niet geopend, omdat ik allemaal van die "leuke" opmerkingen zoek, die nergens op slaan. Prima als er wat gespeculeerd wordt, maar wel tot op een zekere hoogte. Hier staan gewoon dingen bij die nergens op slaan, en zeker niet zullen helpen om Arianne terug te vinden.

Zelf kan ik het topic er niet afhalen, ookal heb ik het zelf geopend. Dit moet door een mod. gedaan worden. Maar er zijn hier nog wel serieuze mensen die waarschijnlijk toch willen weten of Arianne al veilig terug is, en die dit topic misschien wel volgen op een serieuze manier. Dus als er meer informatie is over haar, laat het hier in weten, zodat er mensen meer weten over Arianne. De serieuze mensen hier onderons willen waarschijnlijk hetzelfde als mij, en dat is dat ze veilig terug thuis komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op dinsdag 10 juli 2007 om 18:55:

gut o gut o got... ik heb al een leven en zelfs een eigen menig en ik geloof dat een forum daar voor is:D

ben jij nou echt zo dom ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 11:08:
Dat kan zeker zo zijn alleen is dat niet in alle gevallen zo. Jammer dat jij door je opvoeding alleen zo bekrompen in jouw straatje kan denken. Ieder kind is anders en groeit in een andere omgeving op. Het is te simpel om het alleen op opvoeding te gooien. Nog een paar jaar verder leren en dan snap jij dat ook. (y)

wie is er hier nou bekrompen dan? ik zeg toch MEESTAL..
en als ik dit zo lees ook in dit geval. Als dat kind al op der 16e
daar geplaatst word omdat ze voorwaardelijk heeft zegt dat al genoeg.
maar dat staat haar vast niet aan en dus loopt ze maar weg, zonder ook
maar enige verantwoordelijkheid te nemen voor haar daden..

en dan is dit ook nog niet de 1e keer dat ze wegloopt, als ik zoiets zou
flikken op die leeftijd zou me pa me gewoon aan een paal in huis zetten bij wijze van.. en daar zou ik hem achteraf dankbaar voor zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 21:42:
een paar week de deur niet uit

Idd, als ik het nu nog doe heb ik al problemen :roflol: krijg genoeg vrijheid en shit maar ik moet het niet in me hoofd gaan halen om dat te misbruiken.,.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucky 13 (L) op dinsdag 10 juli 2007 om 00:48:
Is een justitiele inrichting.. dus die mensen zijn allemaal voor de rechter verschenen..

Hooguit voor een KINDERrechter...
Zoals ik al zei, de meesten hebben echt niks crimineels gedaan.
Er is namelijk een heel groot verschil tussen een Besloten/Gesloten instelling en een jeugdgevangenis...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley3x0 op dinsdag 10 juli 2007 om 18:23:
Dus als je herhaaldelijk de fout in gaat en/of niet wil leren van de in het verleden gemaakte fouten ben je niet dom?

wel..
het gezegde zelfs een ezel stoot zich niet..

(Y)

Tweemaal dezelfde fout maken is niet slim.
Uitspraak van Darinka (K) op dinsdag 10 juli 2007 om 22:00:
Zoals ik al zei, de meesten hebben echt niks crimineels gedaan.

Sorry hoor maar je zal echt iets moeten doen om voor een rechter te moeten komen. En ze zetten je echt niet na twee winkeldiefstallen en een mishandeling weg, daar moet veel meer voor gebeuren helaas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 19:20:
ben jij nou echt zo dom ?!

Volgens my vindt jy iedereen behalve jezelf dom..
En dat betekent alleen maar dat je het zelf bent..
Als jy nou eens na gaat lezen wat je allemaal geschreven hebt,
ben je dan trots op jezelf?
Tenzy jy met nuttige opmerkingen komt; kan je beter je bek gewoon houden.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:34:
my vindt jy

geweldig, 3 woorden achter elkaar, en niet 1 goed geschreven :roflol:
Als jy nou eens na gaat lezen wat je allemaal geschreven hebt,

of jij...
maak je eens wat minder druk om anderen en neem een cursus Nederlands schrijven :lol:
ipv die br33z4h taal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 02:09:
hopelijk komt ze weer terecht!

en wat een zielige kut reacties zeg..

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanalles op maandag 9 juli 2007 om 18:03:
1 Je vocabulaire en spelfouten zijn wel heel erg voor een 16 jarige (n)
2 Ik begrijp wel wat je bedoeld en het is zeer rot voor haar familie.

Eerst zelf leren spellen, dan op anderen zeiken...

On topic: hoop dat ze snel weer terecht is, of t nou eigen keus is of niet...

Waarschuw beheerder
donateur
wat is dat ineens met die invasie van 14 tot 17 jarige wijsneuzen hier :/
liggen TMF en Hyves plat ofzo ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 10 juli 2007 om 22:45:
Eerst zelf leren spellen, dan op anderen zeiken...

OVER anderen, als we dan toch bezig zijn 8)

;)

Waarschuw beheerder
Volgens my vindt jy iedereen behalve jezelf dom..

Nee hoor,als ik alles zo een beetje lees zit iedereen toch echt op dezelfde hoogte..

Hoop ook heus voor je dat ze terug komt maar
Uitspraak van Shizlle My Nizlle neeeds Summer op dinsdag 10 juli 2007 om 20:48:
Uitspraak van Roos B) op maandag 9 juli 2007 om 21:42:
een paar week de deur niet uit

Ouders durven volgeens mij hun kinderen gewoon niet meer aan te pakken!

Maarja hea.. laten we maar OT blijven (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 22:39:
of jij...
maak je eens wat minder druk om anderen en neem een cursus Nederlands schrijven
ipv die br33z4h taal

Zoals ik al een keer gezegd heb, het kan me geen ene reet schelen wat JY of jullie van MYN manier van typen vinden,
als JY er zoveel problemen mee hebt dan kom je toch gewoon lekker niet meer op deze pagina? Want het enige wat JY hier doet is commentaar geven op andere mensen..
Wat ben je? MYN leraar Nederlands? Nee.. mooi.. dan heb je er ook niks over te zeggen.. ik hoef je gezeik over MYN spelling niet te lezen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:11:
Zoals ik al een keer gezegd heb, het kan me geen ene reet schelen wat JY of jullie van MYN manier van typen vinden,

reageer dan niet, als het je geen ene reet kan schelen :woop:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:11:
Wat ben je? MYN leraar Nederlands?

gelukkig niet, onbegonnen werk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:13:
gelukkig niet, onbegonnen werk

Het is dat ik je niet ken:) Anders kwam ik even myn rapport langsbrengen he:D Als je het toch allemaal zó interessant vind :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:16:
Anders kwam ik even myn rapport langsbrengen he

dat mag altijd, maar niet denken dat je geld krijgt :lol:
;)
Waarschuw beheerder
ik ben niet dom maar je zit tog egt wel me zusje enzo te beledigen , je kan je mening ook fatsoenlijk zegge in plaats van die kinderachtige shit met je ganzenborden.

& leuk je zet t dr op maar je kan het er niet afhalen.
zinnige reacties van waar ze is ga je echt niet op internet vinden dat zie je zo maar weer, maargoed bedankt eh:S

oja er zitten vast heel veel spelfouten in dus doe je best
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 23:18:
zinnige reacties van waar ze is ga je echt niet op internet vinden dat zie je zo maar weer, maargoed bedankt eh

er zitten misschien ook nuttige dingen bij.. ik vind dat je een beetje raar doet tegen de topicopener.. zij heeft dit topic geopent met als doel je zusje terug te vinden!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet dom maar je zit tog egt wel me zusje enzo te beledigen , je kan je mening ook fatsoenlijk zegge in plaats van die kinderachtige shit met je ganzenborden.

heb je het tegen mij :bloos:

Waarschuw beheerder
Nope.. ik ben daar de schuldige van.. Maar kom op hoor met van die domme dingen vraag je er ook een beetje om!!

Waarschuw beheerder
donateur
ooh, snapte al ff niets van dat ganzenborden :lol:
Waarschuw beheerder
jaa a-rank maar vind gewoon lullig dat je er zulke grappen over gaat maken,
zou jy ook niet leuk vinden

& jaa ik vind t goed dat die topicopener haar graag wil terugvinden enzo maar politie in heel nederland is er al mee bezig dus denk niet dat zo heel veel zin heeft, en zulke reacties lezen is ook niet zo vet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sistah systemm op dinsdag 10 juli 2007 om 23:26:
& jaa ik vind t goed dat die topicopener haar graag wil terugvinden enzo maar politie in heel nederland is er al mee bezig dus denk niet dat zo heel veel zin heeft, en zulke reacties lezen is ook niet zo vet.

das waar..
maar op deze site zitten heel veel jongerenn uit heel nederland.. dus er is best een kansje dat iemand haar heeft gezien maar snap dat je het niet kik vind dat de helft zo lullig doet..

Waarschuw beheerder
Eehh Sistaa :P Lees je privéberichten f :)

Waarschuw beheerder
Mensen toch...lekkere ongepaste reacties hier weer van mensen die het allemaal zo goed denken te weten.

Slachtoffers van loverboys zijn niet voor niets beïnvloedbare pubermeisjes van tussen de 14 en 17 jaar. Vaak meisjes met een laag zelfbeeld en weinig eigenwaarde, die hunkeren naar een beetje liefde en geborgenheid.

In het begin geven loverboys je het gevoel dat je eindelijk hebt gevonden wat je altijd al zocht. De meisjes voelen zich eindelijk gewaardeerd. Omdat ze zelf geen eigenwaarde hebben, halen ze het gevoel van eigenwaarde uit hun vriend.
Daarna, als hij verandert, zit het meisje al te erg aan hem vast om zomaar weg te gaan. Je bent dan al met allerlei onzichtbare draden aan hem verbonden (emotioneel) - en toch blijf je, omdat je diep van binnen hoopt dat hij ooit weer de jongen wordt die hij in het begin was. En daar doen die meisjes heel hard hun best voor, want ze hebben aan dat goede gevoel geproefd in het begin, en ze zullen alles doen om dat weer terug te krijgen.

Zelfde idee als met vrouwen die bij een kerel blijven die ze slaat. Die hebben ook geen eigenwaarde, en doen ook alles om te proberen dat hij weer lief voor ze wordt zoals vroeger. Want ze willen het gevoel dat ze bemind worden niet kwijtraken. Als ze bij hem weggaan, dan blijven ze alleen over, en dat trekken ze niet, want dan weten ze niet meer waar ze het goede gevoel vandaan moeten halen. Dat kunnen ze namelijk niet uit zichzelf halen, want dat hebben ze nooit geleerd.

Tel daar dan ook nog eens bij op dat de ouders van tegenwoordig hun kids maar een beetje laten waaien, en behoorlijk tekort schieten op gebieden als: bijbrengen van trots en eigenwaarde. Logisch dus dat de jeugd van tegenwoordig maar wat tussen wal en schip valt. Nou, en dan heb je dus meteen de reden waarom loverboys tegenwoordig zoveel kans maken. Zij maken heel manipulatief gebruik van de steekjes die ouders vaak hebben laten vallen.

Ik zeg: breng de jeugd wat meer eigenwaarde en zelfrespect bij en die loverboys kunnen wel inpakken! Als meiden leren hun zelfrespect uit zichzélf te halen ipv uit anderen, dan trappen ze niet meer in die manipulatieve spelletjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 23:19:
heb je het tegen mij

Ja dat blijkt wel he.
Waarschuw beheerder
zinnige reacties van waar ze is ga je echt niet op internet vinden dat zie je zo maar weer, maargoed bedankt eh

Als je dan zo graag wilt dat het eraf gaat, PB dan een Mod.?!

Uitspraak van nel.nl op dinsdag 10 juli 2007 om 23:19:
er zitten misschien ook nuttige dingen bij.. ik vind dat je een beetje raar doet tegen de topicopener.. zij heeft dit topic geopent met als doel je zusje terug te vinden!!

Dankjewel. Inderdaad, maar blijkbaar word er niet begrepen dat hier alleen maar goede bedoelingen achter zitten. Maargoed.

Ik snap dat het niet leuk is om te lezen allemaal, want er zijn hier van zulke "lollige" mensen, met van die "leuke" opmerkingen. Helaas kan je dat niet tegenhouden maar nogmaals, ik bedoelde het goed.
Uitspraak van nel.nl op dinsdag 10 juli 2007 om 23:29:
maar op deze site zitten heel veel jongerenn uit heel nederland.. dus er is best een kansje dat iemand haar heeft gezien

Inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 02:04:
Ik zeg: breng de jeugd wat meer eigenwaarde en zelfrespect bij en die loverboys kunnen wel inpakken! Als meiden leren hun zelfrespect uit zichzélf te halen ipv uit anderen, dan trappen ze niet meer in die manipulatieve spelletjes

Amen!
Waarschuw beheerder
Hooguit voor een KINDERrechter

Bedoel ik ook (F)

de meesten hebben echt niks crimineels gedaan

Iemand die voor de KINDERrechter verschijnt en 'veroordeeld' wordt heeft iets 'crimineels' gedaan... anders hoef je ni naar de kinderrechter ?!

Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd als ik 16 was
en ik zou weten dat mijn vrijheid voor 2 jaar werd afgenomen
zou ik ook de benen nemen....
Het nadeel is dat je het zo alleen maar moeilijker voor
jezelf maakt.
sterkte ermee !

Waarschuw beheerder
Ik vind het een beetje zinloos topic. Mensen die het goed thuis hebben. En weglopen of een probleem geval zijn moet je lekker laten gaan. Door te zoeken, kost het je alleen maar inspanning, terwijl deze mensen er zelf voor kiezen. Ken meer van personen die af en toe eens weglopen uit aandacht en wordt daar aardig moe van. In het begin doen ze je pijn, maar nu kan het mij niks meer schelen. Ieder zijn eigen leven en shit. Pas als mensen door omstandigheden, bepaalde acties moeten ondernemen en ook echt hulp willen dan kan je er serieus op ingaan. Maar meerdere keren weglopen. Laat toch lekker gaan

meisjes van 15 denken heel wat te weten maar hebben geen echte mening hoor, zijn zo naief als de pest, die moeten gewoon aan hun oren meegesleurd worden voor hun egen bestwil, het is ff kut voor ze maar later zullen ze je dankbaar zijn
Uitspraak van Weger op woensdag 11 juli 2007 om 17:25:
Ik zeg: breng de jeugd wat meer eigenwaarde en zelfrespect bij en die loverboys kunnen wel inpakken! Als meiden leren hun zelfrespect uit zichzélf te halen ipv uit anderen, dan trappen ze niet meer in die manipulatieve spelletjes

hoe wou je dat doen dan? tussen je 12e en 17e zit je barstensvol hormonen, en denk je meer aan de goede broek dan over hoe je over komt, er zijn er maar heeeeeel weinig die idd zo denken. De maatschappij s gewoon bikkelhard, achter de koliesen worden die meiden gepest als ze een foute broek hebben, of het foute kapsel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 10 juli 2007 om 17:03:
wat zijn dat voor ouders die hun kind op hun 16de jaar al een eigen leven laten leiden !!
16 ??? en kind ??? sorry maar ik vind dat die ouders ook fout zitten.

Heb je het topic wel gelezen????! %)

Is er al iets bekend van het meisje...
Want tussen de discussie door en al het gezeik zie ik het niet meer... en daar gaat het toch om!
Denk dat de discussie over wel schuld niet schuld, loverboy of niet... ondertussen wel gestreden is: we zijn het niet met elkaar eens.

lekker boeiend! Als er maar niets erg is met haar toch?

Waarschuw beheerder
het probleem ligt bij die gayboy's, die moet je gewoon afknallen of opsluiten

Waarschuw beheerder
:X ik zeg alleen dat ik geen medelijden heb......

Waarschuw beheerder
Kinderen/tieners die daar zitten, zijn geplaatst door justitie..
Ze zitten daar dus niet voor niks. Thuis is er een heleboel mis en daarom zitten ze daar, ze hebben meestal ook een flink dossier.

Wees maar blij wanneer je gewoon bij je ouder(s) kunt wonen of op jezelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 09:57:
Is er al iets bekend van het meisje...
Want tussen de discussie door en al het gezeik zie ik het niet meer... en daar gaat het toch om!
Denk dat de discussie over wel schuld niet schuld, loverboy of niet... ondertussen wel gestreden is: we zijn het niet met elkaar eens.

lekker boeiend! Als er maar niets erg is met haar toch?

Voor zover ik weet is er verder nog niets bekend over haar, maar zodra ik meer weet zal ik het posten.

Waarschuw beheerder
dank je wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 08:11:
hoe wou je dat doen dan? tussen je 12e en 17e zit je barstensvol hormonen, en denk je meer aan de goede broek dan over hoe je over komt, er zijn er maar heeeeeel weinig die idd zo denken. De maatschappij s gewoon bikkelhard, achter de koliesen worden die meiden gepest als ze een foute broek hebben, of het foute kapsel.

Ja, dat was vroeger bij ons ook al zo...mijn middelbare schooltijd is ruim 10 jaar geleden, maar wat dat betreft zijn de normen echt niet veranderd.

Het gaat er gewoon om dat je je kinderen leert dat niet alles staat of valt met de goeie broek. Dat je ze leert dat ze zichzélf moeten zijn en dat ze het recht daartoe hebben, ongeacht wat de rest van de wereld daarvan vindt. En dat ze niet met de massa mee moeten lopen, want daar word je niet gelukkiger van, hoor.

Als je dat eenmaal doorkrijgt, dan heb je er een stuk minder moeite mee om je eigen plan te trekken. Je kunt het nou eenmaal toch nooit iedereen naar de zin maken.
Waarschuw beheerder
Ik hoop ook echt dat ze goed terecht komt( zoals zoveel meiden, zelfde situatie) maar feit blijft, ze LAAT zich mis/gebruiken :(

Ze hebben haar in die instelling gestopt, en dat is niet vrijwillig gebeurd, anders zou ze niet voor de tweede keer weglopen.
Ze moet het uiteindelijk toch echt zelf willen veranderen!
Je kan iemand de goede richting proberen in te krijgen, maar ze moet het zelf WILLEN.
Zo niet, jammer maar eigen keuze.

Waarschuw beheerder
Al iets bekend ? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 21:14:
Al iets bekend ?

Waarschuw beheerder
jammer dat het hier zo moet gaan

t is heel heel moeilijk te begrijpen waarom dat meisje dit toelaat
maar oordeel niet als je niet weet hoe t is
zij gaat op een bepaalde manier met dit soort mannen om maar dat doet ze niet met opzet
ze kan er alleen mee leren omgaan als ze zich daarvoor laat behandelen
gedwongen is in mijn ogen vaak ook niet goed
je moet er altijd zelf achter staan als je zoiets wilt leren
eesrt moet je het gaan inzien
dit meisje is pas 16 geloof me dan maak je echt niet altijd de juiste beslissingen en je maakt soms best eens een zelfde fout

Waarschuw beheerder
De politie is na haar tweede verdwijning wel bij dat pand naar binnen geweest, maar ze hebben Arianne niet gevonden. Wel heeft Arianne contact gehad met andere kinderen uit de instelling via een onbekend mobieltje. Ze zei dat ze bang was en een andere slaapplaats zocht."

bron: www.vermist.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m_IR 69 op dinsdag 17 juli 2007 om 16:20:
dit meisje is pas 16 geloof me dan maak je echt niet altijd de juiste beslissingen

juist.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 19:14:
Ze zei dat ze bang was en een andere slaapplaats zocht

klinkt niet goed :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m_IR 69 op dinsdag 17 juli 2007 om 16:20:
t is heel heel moeilijk te begrijpen waarom dat meisje dit toelaat
maar oordeel niet als je niet weet hoe t is
zij gaat op een bepaalde manier met dit soort mannen om maar dat doet ze niet met opzet
ze kan er alleen mee leren omgaan als ze zich daarvoor laat behandelen
gedwongen is in mijn ogen vaak ook niet goed
je moet er altijd zelf achter staan als je zoiets wilt leren
eesrt moet je het gaan inzien
dit meisje is pas 16 geloof me dan maak je echt niet altijd de juiste beslissingen en je maakt soms best eens een zelfde fout

helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n loverboy zouden ze inelkaar moeten stampen :S
En dan met een mes gaan martelen zout in e wonden gooien
Daarna tanden er uit trekken ogen er uit lepelen
En dan in de fik steken Tering mongolen die gasten :S

Ben zelf ook al eens een vriendin van me bijna kwijt geraakt doordat ze met zo'n loverboy omging....
En 9 van de 10x zijn het van die kut marokanen of antilianen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lucky 13 (L) op woensdag 11 juli 2007 om 23:04:
Iemand die voor de KINDERrechter verschijnt en 'veroordeeld' wordt heeft iets 'crimineels' gedaan... anders hoef je ni naar de kinderrechter ?!

Nope ik verscheen voor de kinderrechter ivm OTS (ondertoezichtstelling) als je dan steeds weg blijft lopen (wat natuurlijk niet crimineel is alleen lastig ;P) wordt je uiteindelijk door zo'n kinderrechter in een besloten/gesloten instelling geplaatst.
Dit soort gevallen vult geloof ik 80 procent van de instellingen hoor.
En dan niet de jeugdgevangenissen uiteraard ;)

Waarschuw beheerder
en ?

Waarschuw beheerder
Juist.

Waarschuw beheerder
die ezels zaten te flyeren hier in de buurt joh
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg: breng de jeugd wat meer eigenwaarde en zelfrespect bij en die loverboys kunnen wel inpakken! Als meiden leren hun zelfrespect uit zichzélf te halen ipv uit anderen, dan trappen ze niet meer in die manipulatieve spelletjes.

Leer de jeugd dan ook even respect voor elkaar te hebben.
Want vaak zijn deze meiden tot in den treure gepest door leeftijdsgenoten en hebben daardoor dus totaal geen zelfvertrouwen meer ;)

Hoop van harte dat ze snel gevonden word :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
verdomd kut als je dat in je omgeving gebeurd :(
sterkte !
Waarschuw beheerder
het gebeurt wel heel vaak heb ik het idee,als ik het zo allemaal eens lees is het vrij duidelijk dat dit gewoon iets is wat ze zelf wil.

als het niet zo is en ze wordt vastgehouden tegen haar wil,voor de topic opener,stuur me een pb,misschien dat we wat mensen bij elkaar kunnen krijgen om haar te gaan halen,ik heb het al een keer eerder meegemaakt met een nichtje van een maat van mij,de politie kan maar zoveel doen,ik veel meer.
Waarschuw beheerder
Ze wordt niet vermist. Ze is gewoon weggelopen. Als ik hrt zo lees vind ze dat leven dus wel leuk. Laat haar dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 5 augustus 2007 om 13:44:
Ze wordt niet vermist. Ze is gewoon weggelopen. Als ik hrt zo lees vind ze dat leven dus wel leuk. Laat haar dan.

je haalt me de woorden uit me mond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op donderdag 19 juli 2007 om 09:34:
Nope ik verscheen voor de kinderrechter ivm OTS (ondertoezichtstelling) als je dan steeds weg blijft lopen (wat natuurlijk niet crimineel is alleen lastig ) wordt je uiteindelijk door zo'n kinderrechter in een besloten/gesloten instelling geplaatst.
Dit soort gevallen vult geloof ik 80 procent van de instellingen hoor.
En dan niet de jeugdgevangenissen uiteraard

vervelend kutkind :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zondag 5 augustus 2007 om 01:22:
Leer de jeugd dan ook even respect voor elkaar te hebben.
Want vaak zijn deze meiden tot in den treure gepest door leeftijdsgenoten en hebben daardoor dus totaal geen zelfvertrouwen meer

Gek genoeg is dat ook een kwestie van zelfrespect.
Je gaat namelijk alleen maar een ander lopen pesten als je je zelf ook niet oké voelt. Dan heb je het 'nodig' om een ander naar beneden te halen zodat je je zelf beter voelt.
Als we allemaal zelfrespect zouden hebben, gebeurde dat dus niet meer. ;-)

Uitspraak van FC Lacoste op zondag 5 augustus 2007 om 13:44:

Ze is minderjarig, dus ze hoort gewoon terug te gaan. Als ze het op haar 18e nog steeds leuk vindt, dan is er sprake van: laat haar dan. Eerder niet.
Waarschuw beheerder
Dat meisje moet gewoon van de mocroflavour af en dan komt alles goed, zolang ze niet aan de drugs gaat:lol:

Waarschuw beheerder
hopen dat ze snel terug is,
maar alweer een meisje verdwenen uit een instelling
waar is de beveiliging dan van zo een instelling? als ze al vaker weg is gelopen

Waarschuw beheerder
Terechtmelding Arianne Sonnevijlle blijkt bitter misverstand

Maandag 6 augustus kregen de ouders van de zeven weken vermiste Arianne Sonnevijlle (16) het verlossende nieuws dat hun dochter terecht was. Althans, dat dachten ze; Arianne was helemaal niet gevonden, haar terechtmelding bleek een misverstand te zijn. Arianne's familie zag hun hoop vervliegen, ze zijn weer terug bij af.

Toen moeder Lineke het "goede" nieuws hoorde, lichtte ze gelijk haar familie en Vermist in. Nog dezelfde dag bleek Arianne toch niet gevonden te zijn, er was een miscommunicatie geweest tussen de instelling waar Arianne verbleef en de politie.

Lineke: ,,We vinden het heel triest, dat je als ouders hiervan het "slachtoffer" bent: we hopen dit nooit meer mee te moeten maken!"

Arianne draagt inmiddels haar haar korter en heeft het waarschijnlijk geverfd.

brond: vermist.nl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 15:32:
We vinden het heel triest, dat je als ouders hiervan het "slachtoffer" bent: we hopen dit nooit meer mee te moeten maken!"

omg, te triest voor woorden weer :/
Waarschuw beheerder
het begint hier nu wel een beetje een lost and found site worden

letten ouders tegenwoordig niet meer op hun kinderen ofzo ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 12 augustus 2007 om 16:06:
letten ouders tegenwoordig niet meer op hun kinderen ofzo ?

onzinnige opmerking..
Waarschuw beheerder
Tsja Loverboys zijn wel vaak van een andere afkomst dan de "gewone" nederlander...

Maar in het land van vrije meningsuiting is het normaal dat je niks mag zeggen over etnische minderheden(turkse,marrokaanse,antiliaanse mensen) omdat je dan een Racist bent.

Als we dit omdraaien...
Zien we dat je alles over een "gewone" nederlander mag zeggen.
Zelfs Witte of Bleekscheet wordt getolereerd.
Dit land gaat naar de klote...
Maar PF is er nog altijd:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cb2eHz5oOpHe op zondag 12 augustus 2007 om 22:17:
Maar in het land van vrije meningsuiting is het normaal dat je niks mag zeggen over etnische minderheden(turkse,marrokaanse,antiliaanse mensen) omdat je dan een Racist bent

het is best mogelijk het probleem in Nederland bij de naam te noemen, het is alleen vaak zo dat sommige mensen op de een of andere mannier zoveel woede hebben dat ze moeten overdrijven, of-zo-wat dat het er op een bepaalde mannier uit komt, dat het niet past in ons buiten erg tolarante land, ook erg geciviliseerd land.
Waarschuw beheerder
Arianne Sonnevijlle uit Terneuzen is
terecht.

Het zestienjarige meisje was in juni
weggelopen uit een instelling in
Gelderland. Zondag stond ze opeens bij
haar moeder op de stoep.

Waar Arianne al die tijd is geweest is
onduidelijk. Haar moeder vermoedde dat
haar dochter slachtoffer was van
loverboys, en voerde actie om haar
terug te krijgen. Onlangs nog deelde
ze in Utrecht folders uit om haar
dochter te kunnen vinden.

Beetje vreemd gegaan allemaal volgens mij. Maar ze is in ieder geval weer terecht!

Waarschuw beheerder
Ik las het ja :)
Gelukkig maar!

Waarschuw beheerder
Ik zeg: breng de jeugd wat meer eigenwaarde en zelfrespect bij en die loverboys kunnen wel inpakken!

Dat breng je niet ze niet bij, dat moeten ze zichzelf bijbrengen.
Waarschuw beheerder
zie je, loverboys zijn WEER niet schuldig. laat die gasten nou toch eens met rust

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op donderdag 16 augustus 2007 om 14:56:
zie je, loverboys zijn WEER niet schuldig. laat die gasten nou toch eens met rust

schaam je dwaas
Waarschuw beheerder
:lol: ik kom op voor de zwakkeng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>*<< Just an little princess >>*<< op donderdag 30 augustus 2007 om 11:38:
is ze nou al terecht??

Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op dinsdag 14 augustus 2007 om 21:12:
Arianne Sonnevijlle uit Terneuzen is
terecht.

Het zestienjarige meisje was in juni
weggelopen uit een instelling in
Gelderland. Zondag stond ze opeens bij
haar moeder op de stoep.

Waar Arianne al die tijd is geweest is
onduidelijk. Haar moeder vermoedde dat
haar dochter slachtoffer was van
loverboys, en voerde actie om haar
terug te krijgen. Onlangs nog deelde
ze in Utrecht folders uit om haar
dochter te kunnen vinden.

Beetje vreemd gegaan allemaal volgens mij. Maar ze is in ieder geval weer terecht!

Waarschuw beheerder
loverboys doet dwingen! rot die dan op!!1
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet het zelf ook even niet meer. Dit berichtje stond bij ons op Omroep Zeeland, maar een paar dagen later was het weg, en heb ik het niet terug kunnen vinden, dus of ze nu nog steeds vermist is?
Waarschuw beheerder
Arianne Sonnevijlle, het 16-jarige meisje uit Terneuzen dat al sinds 15 juni werd vermist, is terecht. Ze liep weg uit een open inrichting in Zetten en heeft zichzelf de afgelopen weken waarschijnlijk in Utrecht verborgen.

,,Arianne stond zondagavond onverwachts voor onze deur,’’ vertelt moeder Lineke Sonnevijlle opgelucht. ,,Ze heeft kennelijk uit zichzelf besloten om terug te komen. Dat vind ik erg knap van haar.’’

Waar Arianne al die tijd exact heeft gezeten, is nog onbekend. Volgens haar moeder was het het moment er ook niet naar om daar heel erg over door te vragen. ,,Wij zijn allereerst ontzettend blij dat ze terug is. Zelf laat Arianne nog niet veel los over waar ze precies heeft gezeten,’’ zegt moeder Sonnevijlle.

Dat Arianne in Utrecht heeft gezeten, is wel duidelijk. Ze heeft haar eigen foto zien hangen en heeft het nieuws rondom haar vermissing kunnen volgen.

De ouders van Arianne vermoedden al dat ze in Utrecht zat, en vreesden de afgelopen weken dat hun dochter in verkeerde handen was gevallen. In mei is Arianne namelijk al uit een loverboyhuis in Ondiep gehaald. ,,We willen het ook een beetje aan deskundige hulpverleners overlaten om achter haar verhaal te komen,’’ zegt Lineke Sonnevijlle.

Arianne zag er volgens haar moeder wel goed uit. ,,Haar uiterlijk had ze wel grondig veranderd. Haar kapsel was compleet anders. Ik moest echt goed kijken om er zeker van te zijn dat dat meisje voor mijn deur echt Arianne was.’’

Dat verklaart wel waarom Arianne niet op straat is herkend door oplettende Utrechters. Na een intensieve flyeractie door de ouders en familie van Arianne waren veel mensen in Utrecht op de hoogte van de vermissing.

,,We hebben heel veel tips en sympathie van de Utrechters ontvangen,’’ vertelt Lineke Sonnevijlle. ,,Ik ben daar heel erg dankbaar voor. Al deze aandacht heeft waarschijnlijk veel bijgedragen aan de terugkeer van Arianne.’’

Bron: Algemeen Dagblad - 14 augustus 2007
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Gelukkig is Arianne terecht (F)