1 volger · 59717x bekeken
Dar moeten ze goed over nadenken idd, die chemo's zullen voor een hond wel heftig zijn...
is niet meer nodig, oncoloog heeft vanmiddag bevestigd dat het teveel is uitgezaaid en dat het niet meer te redden is,dus definitief nu donderdag laten we haar inslapen.arm beest,want ze merkt niet dat ze ziek is nu,ze is weer heel levendig,dus het word rot als we daar heen gaan en ik krijg er weer springend in me armen om dan 2 uur later afscheid te nemen, moet er nog ff niet aan denken.
zal voor 't beestje wel het beste zijn, in plaats van zo veel pijn te lijden!
idd, is de beste keus
net als wat gert zelf al zegt
ze kunnen max 10 jaar worden. dan geef je zo beest nog n half jaar chemo behandelingen, van de 2 jaar dat ie normaal gesproken nog te leven hebt,is ie dus al n half jaar van ziek om vervolgens daarna echt afscheid moeten nemen,is alleen maar uitstel in mijn ogen
dat moet je het beest niet aan doen
wij denken morgen wel aan je gertje
thanx
voor de rest iedereen leuke dag gehad? ik werd gek van die klotewind, het lijkt wel herfst. nog maar n half dagje werken morgen,en dan om 12 uur verkassen, vrijdag hele dag vrij, en zaterdag verjaardag moeders,en zondag weer naar me schoonouders toe want dan is me zwager jarig, en in de avond lekker gourmetteng,
donateur
Gertjeng.. zag ik je toch weer eveng 
Zeg trouwens ik zag dat je grote vriend ook naar Dominator gaat
voor de rest iedereen leuke dag gehad? ik werd gek van die klotewind
ik had vandaag vrij
lekker uitgeslapen
zaterdag verjaardag moeders,en zondag weer naar me schoonouders toe want dan is me zwager jarig, en in de avond lekker gourmetteng
druk schema
jij hebt iig een gevuld weekend
toch niet meneer pat he? ik heb net bij hem gekeken maar zie nix in ze agenda staan,alleen ground zero
druk schema
jij hebt iig een gevuld weekend
idd, toch nog ff leuke dingen,of de aandacht ff afleiden van vandaag,het was wel shocking,na 3 shots narcose was ze na 1,5 uur nog steeds niet onder zeil,toen is ze met haar snuit aan zo,n narcose ding gegaan wat ook gebruikt word bij operaties,en na n half uur was ze dan eindelijk in n diepe coma, en toen kreeg ze die andere spuit. en die werkte binnen 20 sec. arm beest.heb nog mooie foto,s genomen vanmiddag en ze blijft in me hart.
donateur
toch niet meneer pat he? ik heb net bij hem gekeken maar zie nix in ze agenda staan,alleen ground zero
Oh dan heb ik het verkeerd gezien
donateur
ik wou al zeggen.als ik dat zie rondlopen is me dominator dag echt verneukt
Whahahahahah..
donateur
alles lekker verder? wat deed jij in de boni gister? persoonlijk vind ik het n pauperwinkel maar het ligt op de weg naar huis toe.
Ja jongeee moest nog even boodschappen hebben..
nog leuke dingen in de planning dit weekend?
weinig doen
ben al naar de klote
donateur
zo voel ik me de hele week al weet niet wat ik heb
Moet je niet ff naar de dokter ofzo dan? ISHH nie gooooeee
Ok jullie zitten dus lekker bij familie pasen te vieren zeker
ja dat was wel te merken,heb me buik weer rondgevroten met de gourmet gistereng,en vanmiddag pannekoeken
de paar flessen wijn waren ook niet te versmaden gistereng
moeder is jarig vandaag
gefelicitaard
donateur
ja dat was wel te merken,heb me buik weer rondgevroten met de gourmet gistereng,en vanmiddag pannekoeken
de paar flessen wijn waren ook niet te versmaden gistereng
Whaha ik heb twee dagen achter elkaar MOETEN gourmetten
donateur
maar het blijft zo lekker,alhoewel ik de komende dagen toch weer middelmatige maaltijd tot me ga nemen, en flinks veel lopeng deze week,en ff indoor bed sporteng
Wheheh gertje zoveel details hoeven wij niet te weten
Wheheh gertje zoveel details hoeven wij niet te weten
ik moet altijd open en eerlijk zijn is mij geleerd
helaas ging alles weer veel te snel voorbij, nu weer wachten op 30 april,en 5 mei en hemelvaartsdag en dag erna,en pinkstereng, en dan is me grote vakantie eindelijk n beetje in zicht
donateur
Ok daar heb je een punt ja.
helaas ging alles weer veel te snel voorbij, nu weer wachten op 30 april,en 5 mei en hemelvaartsdag en dag erna,en pinkstereng, en dan is me grote vakantie eindelijk n beetje in zicht
5 mei ben ik jarig ouwe
donateur
ik ga me graf opzoekeng lieve menseng
slaap lekker allemaal en ik spreek jullie morgeng weer
Best ik ga ook me mandje opzoeken!
Owww gefeliciteerd!!
gefelicitaard
tnx
en zo is het
Whaha ik heb twee dagen achter elkaar MOETEN gourmetten
arme meid
snap de combinatie gourmetten en pasen niet echt maar wel lekker
donateur
snap de combinatie gourmetten en pasen niet echt maar wel lekker
Gourmetten gaat er bij mij altijd wel in
Morgen is de week al doormidden
idd
morgen gaat vrouwtje ff mailen naar n vriendin van haar zus. die heeft n zwangere labrador. en wij willen graag n hondje erbij voor onze kleine senna,als alles n beetje goed gaat en we doen het als de prijs n beetje meevalt hebben wij in augustus n bruine labradorpup erbij
een franse bulldog... een zwarte
ook nice
is dat ook zo,n snurker of valt dat wel mee?? ik moet met diana over 2 weken weekend oppassen bij buurvrouw in moerkapelle, 1 labrador,1 chiwawawawa, en ook n bulldog, maar dat ding snurkt als n achterlijke