Partyflock

Forumonderwerp · 959617
1 volger · 59804x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 maart 2010 om 23:11:
Morgen met collega's naar Go Apres Ski

doe mij n cola cola cola cola maliBOEE!!!!! :bounce: :roflol:
Waarschuw beheerder
waar is bartjeng gebleven :nocheer: die mis ik al n aantal dageng,ik ga zo me graf opzoekeng en lekker uitslapeng,en morgen is flinks gek doen in eindhovuhhhhh!!
eers naar psv en dan los in de stad tot zondagmorgen vroeg :Woop:
hou het straat allemaal en enjoy your weekend :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is mee met de gipsvlucht van wintersport ofzo??

Of hij euhhhhhh..... ja, geen idee. Bij hem weet je t nooit!
Waarschuw beheerder
donateur
zal wel bezopen in een hoekje liggen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die kans is erg groot
Waarschuw beheerder
donateur
ach het is weekend

dan hoor je mij niet klagen :p

nog wat doen straks merel ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik stond met collega's bij Go Apres Ski :lol: wat een kansloze bedoeling zeg
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: nog wel wat naar binnen geklapt offe ?

Waarschuw beheerder
donateur
Nou veel drank ielp ook weer niet........maar was wel pas om half 9 thuis :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:lol: toen lag ik al te pitten

als ik zolang doorgegaan zou zijn zou ik straal lazerus geweest zijn 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgeeeeeeen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Was het maar weer weekeng

heb een mooie nieuwe foto van poisong ivy in mii album
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 maart 2010 om 17:29:
heb een mooie nieuwe foto van poisong ivy in mii album

heeft die ook beenhaar dan :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Jep
Waarschuw beheerder
donateur
grose :x

heb jij beenhaar merel ? :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk, hele bossen jw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 maart 2010 om 11:51:
Tuurlijk, hele bossen jw

:kwijl:

kan je al een eigen shag lijn beginnen?? :d

Goeiemiddag luitjes :woop:

week is weer doormiddeng :cheer:
Waarschuw beheerder
vrouwtje is ff weg voor 2 dageng me nichtje is jarig :d dus kan me eigen ding doen, :D net gegeteng,zo ff wat muziek brandeng voor collega's

Waarschuw beheerder
donateur
Jep week doormidden :woop: wiehoeeee

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus boys waar zijn jullie gebleven?

Waarschuw beheerder
donateur
hhihihi flinks geks

Waarschuw beheerder
donateur
Dat sowieso :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 17:16:
Jezus boys waar zijn jullie gebleven?

ik was aan het masturmeereng :bloos:

maarre ontopic, het ging en gaat de laatse paar dagen niet goed met de berner senner van me schoonouders, van de week was me vrouwtje nog bij hun en toen ging het weer top,maar ze loopt al weken te kwakkelen, eet amper meer, en heeft vorige week antibiotica gekregen, gister wel weer gegeten, en vanavond wou pa m uitlaten en ging die plots op 3 poten lopen.en na n poos ging die op straat liggen. pa aan poot gevoeld maar beest geeft geen krimp,morgen gaan ze dieranrts weer bellen,zullen waarschijnlijk picca's gemaakt moeteng wordeng, we denken zelf dat ze kanker heeft of iets dergelijks :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ik had hetzelfde hier 15 jaar geleden met de vorige poes :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op zondag 28 maart 2010 om 23:22:
ik had hetzelfde hier 15 jaar geleden met de vorige poes

dat zijn van die klotemomenteng man,het is toch je huisdier waar je n band mee opbouwt, het is toch wat anders dan n hamster of iets dergelijks.

Waarschuw beheerder
donateur
He bah wat een naar verhaal.. :( heb t ook gehad met mijn vorige duitse herder, die is echt 14 jaar bij me geweest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 23:26:
He bah wat een naar verhaal.. heb t ook gehad met mijn vorige duitse herder, die is echt 14 jaar bij me geweest...

idd klote,al weet je in je onderbewust dat het n keer ophoud, berners kunnen max n jaar of 9 a 10 worden en dan is het wel afgelopen en zij is nu 8 jaar oud,maar als ie dood gaat mis je toch iets,en je kan er moeilijk afscheid van nemen
Waarschuw beheerder
donateur
die van mij was toen bijna 14

mijn poes nu is ook al weer 14 :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op zondag 28 maart 2010 om 23:31:
berners kunnen max n jaar of 9 a 10 worden en dan is het wel afgelopen en zij is nu 8 jaar oud,maar als ie dood gaat mis je toch iets,en je kan er moeilijk afscheid van nemen

Ja precies, ook al zie je het aankomen, t blijft vervelend... :(

Ik heb nu twee duitse herders van 6,5 en 4, en bij die van 6,5 merk ik nu al dat ze enorm achteruit gaat. Dus ik denk niet dat zij de 14 gaat halen... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 23:38:
Ik heb nu twee duitse herders van 6,5 en 4, en bij die van 6,5 merk ik nu al dat ze enorm achteruit gaat. Dus ik denk niet dat zij de 14 gaat halen...

dat zou wel erg sneu zijn als ze geen 14 zou worden,maar ja je weet het nooit van te voren,je kan ze alleen maar de allerbeste verzorging geven, maar je kan tegenwoordig ook je honden n chemobehandeling geven in universiteit utrecht,afdeling dierengeneeskunde, zal alleen wel diep in de buidel worden tasten, weet ook niet hoe dat zit met verzekering enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op zondag 28 maart 2010 om 23:42:
maar je kan tegenwoordig ook je honden n chemobehandeling geven in universiteit utrecht,afdeling dierengeneeskunde, zal alleen wel diep in de buidel worden tasten, weet ook niet hoe dat zit met verzekering enzo

Zal wel een duur grapje worden vrees ik :S een hond laten cremeren kost ook al veel geld! Maargoed, alles voor je (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 23:48:
Zal wel een duur grapje worden vrees ik een hond laten cremeren kost ook al veel geld! Maargoed, alles voor je

vrees ik ook,maar we wachten eerst morgen maar ff af wat hoe het vanacht gaat. morgenochtend weet ik weer meer,zo lekker me bedje opzoeken,was weer n erg kort weekendje,maar mooi vooruitzicht, maar 4 dagen werken en vrijdag vrij en uiteraard maandag,dus n lekker lang weekend :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Lang weekend klinkt goed ouwe! Ik ga ook me bedje opzoeken, spreek jullie morgen!(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 23:55:
Lang weekend klinkt goed ouwe! Ik ga ook me bedje opzoeken, spreek jullie morgen

zeker wetuh pizza etuh! :D slaap lekker allemaal en tot morgeng :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker geslapen dummy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 09:23:
Goedemorgen

goeiemiddag allemaal :bye:

zo de dag ging lekker vandaag,tot vanmiddag telefoon ging,de hond heeft idd kanker,tussen ze longetjes. en me schoonmoeder is voor de keus gesteld, vanmiddag nog naar de oncoloog, gaan ze kijken of ze het kunnen verwijderen,dat weet ik vanaaf weer, als ze het kunnen verwijderen,dan betekent het dat laska n half jaar n chemo behandeling krijgt, en als ze dat niet doet of het slaat niet aan,dan word laten ze er donderdag inslapen :nocheer:
Waarschuw beheerder
uitslag is morgen en anders woensdag binnen, maar het is al uitgezaaid naar de milt,dus weinig hoop.
maar mijn persoonlijke mening is dat ik dat die hond niet wil aandoen. ze kunnen max 10 jaar worden. dan geef je zo beest nog n half jaar chemo behandelingen, van de 2 jaar dat ie normaal gesproken nog te leven hebt,is ie dus al n half jaar van ziek om vervolgens daarna echt afscheid moeten nemen,is alleen maar uitstel in mijn ogen,als het mijn hond was ad ik het wel geweten,en ervoor gekozen om toch afscheid te nemen en te kiezen voor het inslapen.maar morgen word meer duidelijk.ik denk namelijk niet dat die arts er nog wat aan kan doen.maar ja de keus is aan me schoonouders.
Waarschuw beheerder
zo lekker me bedje opzoeken, en nog 2/5 dag werken,als ze niet meer geholpen kan wordeng ga ik donderdagmiddag ff naar me schoonouders toe om afscheid te nemen. het word dus hoe dan ook n klote paasweekend.iedereen slaap lekker en ik spreek jullie morgeng weer