Partyflock

Forumonderwerp · 957058
Waarschuw beheerder
Foppe vindt Surinaamse vlaggen ongepast

HEERENVEEN - Dat de kampioenen van Jong Oranje na afloop van de gewonnen EK-finale opzichtig Surinaamse vlaggen met zich meedroegen vond bondscoach Foppe de Haan ongepast. Wat als Otman Bakkal met de Marokkaanse vlag had staan zwaaien?

Jong-a-Pin, Donk en Rigters brengen een ode aan de Surinaamse vlag.

„Ze zijn met Nederland Europees kampioen geworden en dan moet je niet met een Surinaamse vlag gaan lopen. Als je uiting aan die gevoelens wil geven moet je dat op een ander moment elders doen”, aldus De Haan.

Ook KNVB-directeur Henk Kesler kan ongetwijfeld niet blij zijn met de actie van een aantal jeugdinternationals. Volgens Royston Drenthe was het niet de bedoeling van de spelers van Surinaamse afkomst om te provoceren. „Wij zijn trots om voor Nederland uit te komen. Dat hebben we op het veld wel laten zien, dacht ik. De Surinaamse vlaggen hebben we zonder na te denken aangepakt.”

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Is ook ongepast als NL speler
Waarschuw beheerder
niet meer oproepen die gasten
Waarschuw beheerder
donateur
Was ook irritant om te zien :jaja:

Foppe :respect:

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens
Waarschuw beheerder
voetbal zonder foppe is als schoenen zonder noppen...

Waarschuw beheerder
iedereen moet vlag dragen die die wil
Waarschuw beheerder
problemen om niks O:)

we zijn kampioen das t belangrijkste..zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen :no: suriname is tenminste nog onderdeel van ons koninkrijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is mis? Wees trotz op je afkomste! respekt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op maandag 25 juni 2007 om 13:07:
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen :no: suriname is tenminste nog onderdeel van ons koninkrijk

:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:06:
iedereen moet vlag dragen die die wil

Waarschuw beheerder
Is ie weer europees kampioen, heeft ie nog wat te zeiken..

Een echte Nederlander.. :/
Waarschuw beheerder
indd en zonder die surinamers waren we nooit kampioen geworden. niet zo hypocriet doen dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 13:16:
indd en zonder die surinamers waren we nooit kampioen geworden. niet zo hypocriet doen dus.

zijn toch echt nederlanders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 13:16:
indd en zonder die surinamers waren we nooit kampioen geworden.

liever geen kampioen dan maar
Waarschuw beheerder
suriname is tenminste nog onderdeel van ons koninkrijk

sinds 1975 niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op maandag 25 juni 2007 om 13:07:
voetbal zonder foppe is als voetbalschoenen zonder noppen...

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:10:
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen suriname is tenminste nog onderdeel van ons koninkrijk

Uitspraak van !!jean!! op maandag 25 juni 2007 om 13:20:
sinds 1975 niet meer

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:19:
jwt

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Opzouten met die gasten, je speelt voor het Nederlanfs elftal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op maandag 25 juni 2007 om 13:22:
je speelt voor het Nederlanfs elftal.

zeker n kern van waarheid in
Waarschuw beheerder
Ik ben het met Foppe eens
anderzijds is het de omstuimigheid van
de jeugdige spelers en heeft Nederland
genoeg te danken aan Suriname (veel rijkdommen hebben we daar weggehaald)
Ik kan het ze wel vergeven
:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 13:08:
Wat is mis? Wees trotz op je afkomste! respekt!

voetbal dan ook voor waar je vandaan komt of kies 100% voor nederland
Waarschuw beheerder
Mee eens, je speelt voor NL dan is het een beetje vreemd als je met de Surinaamse vlag een ere ronde gaat lopen :s
Waarschuw beheerder
we zijn kampioen das t belangrijkste..zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen :no: suriname is tenminste nog onderdeel van ons koninkrijk

Jij loopt een beetje achter of niet hahaha

Waarschuw beheerder

sjeetje is dat zo ?

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 25 juni 2007 om 13:28:
voetbal dan ook voor waar je vandaan komt of kies 100% voor nederland

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:04:
helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hoochem op maandag 25 juni 2007 om 13:54:
Mee eens, je speelt voor NL dan is het een beetje vreemd als je met de Surinaamse vlag een ere ronde gaat lopen

Ahjoh maakt toch niet uit. Hier kan alles. We zijn tenslotte in Nederland.

Waarschuw beheerder
ach die die Foppe moet moet niet zo zeuren..
z'n clubbie Heerenveen dan met dat debiele friesse volkslied in de Nederlandse(!) eredivisie, is precies hetzelfde..

Waarschuw beheerder
ind die vlaggen waren ongepast je speelt voor nederland en niet voor suriname wil je zo nodig met die surinaamse vlag lopen ga je lekker voor suriname spelen en niet voor nederland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oozie op maandag 25 juni 2007 om 12:59:
Wij zijn trots om voor Nederland uit te komen. Dat hebben we op het veld wel laten zien, dacht ik

Inderdaad.

Commotie allemaal weer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 14:24:
z'n clubbie Heerenveen dan met dat debiele friesse volkslied in de Nederlandse(!) eredivisie, is precies hetzelfde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 14:35:
Is ook ongepast als NL speler

Uitspraak van Ro...:banana: op maandag 25 juni 2007 om 13:04:
Was ook irritant om te zien

Waarschuw beheerder

Paar lesjes algemene ontwikkeling gemist? Suriname is al een jaar of 30 geen onderdeel meer van het Nederlands Koninkrijk :frusty:

ben het met Foppe eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Volledig met Foppe eens! Alle spelers vinden het heus wel een eer, maja als Bart Veldkamp kampioen was namens Belgie ging ie tog ook niet met een Nederlandse vlag een ererondje rijden?

Mayb een raar voorbeeld, maar zoiets doe je gewoon niet vind ik..
Waarschuw beheerder
donateur
idd ben ik het helemaal mee eens wat irritant zeg! Kom dan nie voor het ned elftal uit!
Waarschuw beheerder
Jong Negerland B)
Waarschuw beheerder
Ze hebben zojuist het EK gewonnen in een Oranje shirt namens het Nederlands elftal en omdat ze na de zege met een Surinaamse vlag uit willen dragen dat ze zich naast Nederlands óók Surinaams voelen, zijn ze gelijk ongepast bezig? Alleen domme rechtse onderbuiken zullen zich op zo'n moment storen aan de Surinaamse vlag in beeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op maandag 25 juni 2007 om 16:18:
Ze hebben zojuist het EK gewonnen in een Oranje shirt namens het Nederlands elftal en omdat ze na de zege met een Surinaamse vlag uit willen dragen dat ze zich naast Nederlands óók Surinaams voelen, zijn ze gelijk ongepast bezig? Alleen domme rechtse onderbuiken zullen zich op zo'n moment storen aan de Surinaamse vlag in beeld.

en zo is het

Waarschuw beheerder
in veel hollandse stadions hangen engelse vlaggen, terwijl daar helemaal geen enkele band mee is bij de meesten, das veel sneuer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:44:
in veel hollandse stadions hangen engelse vlaggen, terwijl daar helemaal geen enkele band mee is bij de meesten, das veel sneuer

Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 16:21:
en zo is het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 13:01:
tis toch wat allemaal he

Nou he... Echt een schande :S

Echt weer typisch Nederlands. Altijd maar weer wat zoeken om te zeiken.

Uitspraak van hardworkdedication op maandag 25 juni 2007 om 16:18:

:respect: Amen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 13:19:
liever geen kampioen dan maar

Typerend dat zo een uitspraak weer komt van iemand met NL in zn naam.

:lol:

Waarschuw beheerder
tok toe dem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:52:
Echt weer typisch Nederlands. Altijd maar weer wat zoeken om te zeiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:59:
tok toe dem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:49:

Uitspraak van Johan v de H. op maandag 25 juni 2007 om 16:21:
en zo is het

ben blij dat je het met jezelf eens bent zeb :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 17:19:
ben blij dat je het met jezelf eens bent zeb

het zou niet zo zijn :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 14:24:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Koeng vindt Friese vlaggen ongepast

Waarschuw beheerder
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen

Waarschuw beheerder
Shit, het is maar waar je je druk om maakt:-s

Waarschuw beheerder
donateur
en zelf met die toespraak zat hij de heele tijd over vriesland te lullen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 18:17:
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Foppe vindt Surinamers onaangepast

Wejoo :o
Waarschuw beheerder
Dat moet Foppe zeggen....Foppe die z'n leven lang Huhuveen heeft gecoacht en waar ze bij thuiswedstrijden voorafgaand aan het beginsignaal het friesche volkslied spelen.....En dat terwijl het helemaal niet gepast is in de eredivisie......

Vergeet niet dat Nederland het laatste land was, waar de slavenij is afgeschaft....Dan mogen die jongens toch best met een vlaggetje wapperen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het wel ongepast, als je met de surinaamse vlag wil lopen moet je maar voor suriname gaan voetballen.
als je voor oranje speelt moet je voor het gehele nederlandse volk spelen en niet alleen voor het surinaams-nederlandse volk.
en nee ik ben totaal niet rechts, ik heb niks tegen surinamers en ik besef me dat een aanzienlijk deel van jong oranje surinaams is,
maar dit is een overwinning van nederland en daar heeft suriname niks mee te maken,
want als die jongens nu nog in suriname hadden gewoond waren ze waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als voetballers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Respekt voor die Bois.

Fuck die rasisteng
Waarschuw beheerder
rvn zat ook met de nederlandse vlag te zwaaien bij real

boeiend nl is kampioen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 20:08:
Dat moet Foppe zeggen....Foppe die z'n leven lang Huhuveen heeft gecoacht en waar ze bij thuiswedstrijden voorafgaand aan het beginsignaal het friesche volkslied spelen.....En dat terwijl het helemaal niet gepast is in de eredivisie......

hahahaha inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 20:15:
k vind het wel ongepast, als je met de surinaamse vlag wil lopen moet je maar voor suriname gaan voetballen.
als je voor oranje speelt moet je voor het gehele nederlandse volk spelen en niet alleen voor het surinaams-nederlandse volk.
en nee ik ben totaal niet rechts, ik heb niks tegen surinamers en ik besef me dat een aanzienlijk deel van jong oranje surinaams is,
maar dit is een overwinning van nederland en daar heeft suriname niks mee te maken,
want als die jongens nu nog in suriname hadden gewoond waren ze waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als voetballers.

Ach ze droegen ook nl vlagen en oranje spul of was je blik zo gefixeerd op de surinaamse vlag dat je de rest niet meer zag ?
Waarschuw beheerder
De friese vlag moeten ze verbieden met die achterlijke hartjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 20:15:

Weleens gehoord van het verhaal dat Suriname een voormalige kolonie is geweest van Nederland, en er dus zat mensen zijn die zich verbonden voelen met Nederland? Zo ook de ouders van de spelers die met die vlag hebben lopen wapperen. Die mensen zijn net zo goed Nederlander als jij en ik. En dat ze dan ook laten blijken dat het Surinaamse jongens zijn die nog wat met hun leven doen en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 20:25:
Weleens gehoord van het verhaal dat Suriname een voormalige kolonie is geweest van Nederland, en er dus zat mensen zijn die zich verbonden voelen met Nederland? Zo ook de ouders van de spelers die met die vlag hebben lopen wapperen. Die mensen zijn net zo goed Nederlander als jij en ik. En dat ze dan ook laten blijken dat het Surinaamse jongens zijn die nog wat met hun leven doen en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.

bla die bla, heeft nog steeeds geen fuck te maken of je voor nederland uitkomt mer voetballen ja of nee.

en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.

dat kunnen ze toch ook in suriname doen om te voteballen.. of gaan ze dan met nederlandse vlaggen rennen.... denk het niet he
Waarschuw beheerder
gelijk heeft die foppe ergerde met het leplazerus
Waarschuw beheerder
maak je niet zo druk van nistelrode liep ook met een nederlandse vlag bij madrid en dan zeggen we ook niks heeee SOKOOOOOOOOOOO SOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FUGEDABODIT op maandag 25 juni 2007 om 21:32:
van nistelrode liep ook met een nederlandse vlag bij madrid

Als van Nistelrooij Spanjaard wordt en uit zal komen voor het Spaanse elftal, denk je dat ie dan ook met een Nederlandse vlag gaat lopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op maandag 25 juni 2007 om 20:44:
bla die bla, heeft nog steeeds geen fuck te maken of je voor nederland uitkomt mer voetballen ja of nee.

Volgens mij snap jij het niet...De redenen staan juist in dat stukje wat ik hiervoor postte.....

Hoop gezeik om nix....Maar zo bekrompen zijn we in Nederland tegenwoordig.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 21:47:
Als van Nistelrooij Spanjaard wordt en uit zal komen voor het Spaanse elftal, denk je dat ie dan ook met een Nederlandse vlag gaat lopen?

precies....
dan kan ie kogels vangen denk ik :D

en dat heeft idd nog steeds niks met vcoor een LAND uitkomen te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 21:50:
Volgens mij snap jij het niet...De redenen staan juist in dat stukje wat ik hiervoor postte.....

dat is ook allemaal zo achtehaald als de pest.... men wil toch onafhankelijk zijn enz.... we zijn goed als we dokken, dat mag wel.... maar daar gaat het niet om..

het heeft niks met voetballen voor een land te maken..... snap dat dan eens. verbonden met je vaderland of niet.... je kiest nu voor nederland, met, ik neem aan als reden.. dat je er een band mee hebt. of gaat het dan toch allemaal weer voor het geld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat erom dat die mensen gewoon in blijheid een vlag pakken van waar hun ouders vandaan komme , moet toch kenne niks mis mee
Waarschuw beheerder
nee maar je zet jezelf wel weeer mooi voor lul voor de zoveelste keer voor de rest van de wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op maandag 25 juni 2007 om 21:54:
dat is ook allemaal zo achtehaald als de pest.... men wil toch onafhankelijk zijn enz.... we zijn goed als we dokken, dat mag wel.... maar daar gaat het niet om..

het heeft niks met voetballen voor een land te maken..... snap dat dan eens. verbonden met je vaderland of niet.... je kiest nu voor nederland, met, ik neem aan als reden.. dat je er een band mee hebt. of gaat het dan toch allemaal weer voor het geld laatste aanpassing 25 juni 2007 21:55

Ik ken genoeg Surinaamse mensen die echt wel een band hebben met Nederland en zich ook echt wel Nederlander voelen hoor.

Waarschuw beheerder
het mooiste van dit hele vlaggen gebeuren vind ik dat de meeste surinamers het niet op prijs stellen.
ik ben van MENING dat het niet kan.
je speelt voor nederland en dus voor onze vlag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 25 juni 2007 om 20:24:
De friese vlag moeten ze verbieden met die achterlijke hartjes

het leuke is dat proppe zelfs tijdens de huldiging in hoerenveen in ut fries praatte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 15:06:
Suriname is al een jaar of 30 geen onderdeel meer van het Nederlands Koninkrijk

Lache

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:44:

Praat voor jezelf Polak ;-)

Ons koningshuis in familie van de Britten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 22:48:
ik ben van MENING dat het niet kan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 22:48:
e speelt voor nederland en dus voor onze vlag.

Ze hebben 100% inzet getoond, wat maken die enkele minuten nou uit dat ze met zo'n vlag lopen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoorde balkenende een tijdje geleden wel zeggen dat de voc mentaliteit misschien gaan we suriname binnenkort weer leegplunderen en koloniseren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 25 juni 2007 om 23:37:
ik hoorde balkenende een tijdje geleden wel zeggen dat de voc mentaliteit misschien gaan we suriname binnenkort weer leegplunderen en koloniseren

:lol: :cheer:

Ik ga mee....
SOKOOOO SOKOOOOO B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 23:30:
Praat voor jezelf Polak

Ons koningshuis in familie van de Britten

Beetje vergezocht niet?

Dan ook maar de Spaanse, Duitse, Belgische, Franse en Keniaanse vlaggen?

Praat voor je zelf (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op maandag 25 juni 2007 om 23:31:
Ze hebben 100% inzet getoond, wat maken die enkele minuten nou uit dat ze met zo'n vlag lopen ?

ik ben ook super trots, en ze mmoeten die inzet vooral blijven tonen, was namelijk leuk voetbal om naar te kijken.
ik vind alleen dat ze dat met die vlaggen lekker thuis moeten doen.
Waarschuw beheerder
pffffffffff!!! ja ja?? een surinaamse vlag met marokaanse ster naast een turkse maan?! en daar een oranje wimp aan en dat in frieslaan.wil je me foppe de haan?? yeah mang!!!
Waarschuw beheerder
WAAR GAAT HET OVER feitelijk????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EY HAD DEZE ALS EERSTE GEOPEND word die gesloten door beheer wat is dat v
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FUGEDABODIT op maandag 25 juni 2007 om 21:56:
gaat erom dat die mensen gewoon in blijheid een vlag pakken van waar hun ouders vandaan komme , moet toch kenne niks mis mee

:gaap:

Waarschuw beheerder
je leest het steeds vaker

Waarschuw beheerder
ick fing wel kunneng want in wo2 je zag duitser eerst met die duitslandeng flag en dana toen engelsen ens kwameng met een witteng flag....hihi,foppeng frieslan flag is nie boppeng
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ey niet zo zeiken joh :respekt: Sranang
Waarschuw beheerder
vind ik ook! je speelt voor nederand niet voor suriname

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juni 2007 om 11:49:
Sranang

Waarschuw beheerder
swietie
lekkere roti daar:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voetballen ze nou voor holland of voor suriname!!!!!!!

zielige acties van die gasten, dit soort acties zie je natuurlijk alleen weer in nederland. op hun flikker geven die gasten!
Waarschuw beheerder
KNVB verbiedt Surinaamse vlaggen

De KNVB heeft besloten het niet meer te accepteren als spelers uitkomend voor een vertegenwoordigend team van de voetbalbond met een andere vlag zwaaien dan die met de Nederlandse kleuren erop. Dit als reactie op de actie van enkele voetballers zaterdag tijdens de wedstrijd Jong Oranje tegen Servië.

Enkele voetballers, waaronder Boy Waterman, Royston Drenthe, Ryan Donk en Gianni Zuiverloon liepen toen met Surinaamse vlaggen over hun schouders. Onder andere Foppe de Haan liet weten hier niet blij mee te zijn.

Directeur Henk Kesler liet in De Telegraaf zijn reactie horen. “Wij als KNVB scharen ons vierkant achter bondscoach Foppe de Haan, die de actie van zijn spelers als ongepast ervoer. Natuurlijk hebben wij begrip voor een spontane emotionele actie. Alleen ging dit veel verder en bleven de Surinaamse vlaggen om de spelers gedrapeerd en stonden sommigen er zelfs mee in de erehaag voor de Servische spelers en bij de prijsuitreiking door Michel Platini.”

“Het kwam over als showtime: zo van even laten zien wat ik allemaal durf. Daar hebben wij bij de KNVB heel veel moeite mee. Dergelijke uitingen horen niet bij Oranje thuis, welk Oranje we ook op pad sturen. In de toekomst zullen we het niet meer accepteren, van geen enkele speler van een vertegenwoordigend team.”

Ook Foppe de Haan en alle andere bondscoaches zijn inmiddels van de maatregel op de hoogte gesteld. “Foppe zal erop terugkomen bij die jongens en hen duidelijk maken dat we hier niet van zijn gediend. Internationals kunnen met twee vlaggen wapperen: de Nederlandse driekleur rood, wit, blauw. Daarmee kan iedereen zich identificeren. Of met een vlag van de organisatie zijnde UEFA of FIFA.”:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:jwt op dinsdag 26 juni 2007 om 13:17:
swietie
lekkere roti daar

lekker kwakkoe tournooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op dinsdag 26 juni 2007 om 13:32:
Internationals kunnen met twee vlaggen wapperen: de Nederlandse driekleur rood, wit, blauw. Daarmee kan iedereen zich identificeren. Of met een vlag van de organisatie zijnde UEFA of FIFA.”

Upje for UEFA vlag!
Waarschuw beheerder
even laten zien wat ik allemaal durf. Daar hebben wij bij de KNVB heel veel moeite mee

Nu is het alleen maar leuker dat ze die vlaggen hadden. Wat een gemekker weer zeg...
Waarschuw beheerder
Ik heb me eigen er zeer aan geirriteerd!
Kom op man ... Je gaat in NEDERLAND voetballen.
Je hebt je opleiding in NEDERLAND.
Dan kom je vervolgens uit voor het NEDERLANDS elftal en wa doe je dan ?
Dan ga je met een SURINAAMSE vlag rond paraderen.
Da slaat echt helemaal nergens op.
Als je je eigen dan toch zo surinaams voelt dan moet je daar lekker gaan voetballen.
Man man ... EK onder de 21 en wa gebeurt gaan er een stel met een vlag lopen die nog nie eens europees is.
En kunnen ze hier wel afkomen met heel da gebeuren of kolonies enz.
Eehh ik ben van mening dat het absoluut niet gepast in deze situatie.
Zoals al eerder gezegd ... ga dan lekker in suriname voetballen.
Als het op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bravado op dinsdag 26 juni 2007 om 14:09:
Ik heb me eigen er zeer aan geirriteerd!
Kom op man ... Je gaat in NEDERLAND voetballen.
Je hebt je opleiding in NEDERLAND.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bravado op dinsdag 26 juni 2007 om 14:09:
Als het op deze manier hoeft het voor mij niet meer

:'(
Geslacht: man

Zou je niet zeggen. :D
Waarschuw beheerder
Als je zo nodig met een surinaamse vlag wilt rond huppelen dan ga je toch lekker bij de Suri-profs voetballen!
:P
Waarschuw beheerder
kessler reageert: surinaamse vlaggen zijn verboden O:) alleen nederlandse 3kleur of de vlag van de uefa mag nog..

wat een gezeik weer om niks zeg :S
Waarschuw beheerder
het is maar waar je jezelf druk om kunt maken :D

Fawaka!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op dinsdag 26 juni 2007 om 16:01:
Fawaka!

Waarschuw beheerder
Wij als KNVB scharen ons vierkant achter bondscoach Foppe de Haan

sulleng sie suri flaggen gaan kaputknippeng dang:O?
Waarschuw beheerder
zonder die marokaanse en surinaamse spelers hadden ze het echt niet gered hoor dus wat zeikt het nederlandse publiek weer
Waarschuw beheerder
verleden jaar wonnen ze hem toch ook?

Waarschuw beheerder
" Maar in zijn dagboek op de KNVB-site schrijft trainer De Haan over de huldiging na het winnen van de Europese titel: 'Een gedeelte van mijn toespraak deed ik in het Fries. De huldiging was ook in Friesland en ik vind dat je nooit je eigen afkomst moet verloochenen.'

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en die fokking friesliedje dang.

Waarschuw beheerder
ik find ut een kwustie fang intregagrtie, dus is goet geslaagdt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op dinsdag 26 juni 2007 om 14:38:
alleen nederlandse 3kleur of de vlag van de uefa mag nog..

Vlag van de UEFA :dood:

Waarschuw beheerder
een goedeng wiekend is eeng maandag met openg knokkels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:35:
een goedeng wiekend is eeng maandag met openg knokkels

dat fint ik nou mmoie tekst for op een teegeltje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:37:
dat fint ik nou mmoie tekst for op een teegeltje

ick segegng tok;)ick wil ook tegeltjeng fang jouw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 20:44:
ick segegng tokick wil ook tegeltjeng fang jouw

wordt dang de nieuwe shizzle for nieuwe jaar bij foestjsballeng

eh swa, check die nieuwe tegel die ik heb gekocht, delfts blauw mang.
maar deze is nog ut strakste "een goedeng wiekend is eeng maandag met openg knokkels" je weet toch, spreej laters
Waarschuw beheerder
ik zeg een moksi meti speciaal met een roti lam met kousenband
Waarschuw beheerder
Ze spelen toch voor het geld en niet voor het land :woep:

Waarschuw beheerder
ben het met foppe eens.

kabelpraktijken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 25 juni 2007 om 23:29:
het leuke is dat proppe zelfs tijdens de huldiging in hoerenveen in ut fries praatte

indd de hypocriet :D
Waarschuw beheerder
nou idd
fok foppe fryslan boppe in een hoekje trappe en doodskoppe

Waarschuw beheerder

Amen..
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oozie op maandag 25 juni 2007 om 13:05:
voetbal zonder foppe is als schoenen zonder noppen...

:respect:

weg met van basten foppe moet er staan

foppe :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van No-nonsens op maandag 25 juni 2007 om 20:22:
Ach ze droegen ook nl vlagen en oranje spul of was je blik zo gefixeerd op de surinaamse vlag dat je de rest niet meer zag ?

goh je meent het?
welk land was er aan het voetballen?
Waarschuw beheerder
Foppe vindt Surinaamse vlaggen ongepast

ik zie het probleem niet, als Engelsman wint doet ie toch ook geen vlag van spanje om zich heen?
Waarschuw beheerder
als ze een friese vlag uit het publiek hadden gegooid had foppe zich ook niet laten foppe
Waarschuw beheerder
huldiging in heerenveen is sws maar triest :/

Waarschuw beheerder
Ach kan me er niet druk om maken zaten geen kwade bedoelingen bij zijn gewoon trots op hun roots dat mag toch best! maar snap best dat sommige het niet gepast vinden en ze hadden beter moeten weten!

Das dan wel hypocriet idd van Foppe als ie wel in t fries gaat staan lullen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb me er niet aan geirriteerd, maar snap de actie niet. Ook al was het te verwachten..

Als je je meer Surinamer voelt dan Nederlander, ga dan lekker voor Suriname spelen..
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 15:34:
Ach kan me er niet druk om maken zaten geen kwade bedoelingen bij zijn gewoon trots op hun roots dat mag toch best!

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 juni 2007 om 16:05:
Als je je meer Surinamer voelt dan Nederlander, ga dan lekker voor Suriname spelen..

Precies, zwaai maar gewoon lekker met de Nederlandse vlag (Y) Dat zwaaien met die Surinaamse doe je maar lekker thuis. Jij hebt de eer om voor Nederland uit te komen, kom dan niet opeens aanzetten met een Surinaamse vlag :bye: Kom je maar voor Suriname uit, mag je elke x met die vlag zwaaien (Y)

Andersom zou ik het ook niet vinden kunnen: met een Nederlandse vlag zwaaien als je voor Suriname uitkomt...

Waarschuw beheerder
Fries volkslied moet VERBODEN worden tijdens reguliere competitie. Friesland is niet eens een land, rot op. Hoop dat meer supporters van andere club dit gaan boycotten, schreeuwen en fluiten door dit achterlijke friese gebeuren.

suri vlaggen is toch niet erg. Die jongens zijn suri's mogen toch trots op zijn, net zo trots als dat ze zijn dat ze voor Nederland uit mogen komen.
Waarschuw beheerder
foppe is hater
Waarschuw beheerder
foppe is stiekem de leider van de KKK..hahah..
nee..maar ik vind t ook ongepast..je speelt voor nederland en als iedereen t zaterdag had gedaan had je een mengeling gehad van surinaamse,joodse,marokaanse,joodse,nederlandse vlaggen..dat kan niet!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dryade op woensdag 27 juni 2007 om 16:22:
Andersom zou ik het ook niet vinden kunnen: met een Nederlandse vlag zwaaien als je voor Suriname uitkomt...

Er is jaaaaaaaaaaaren met een Nederlandse vlag daar gezwaaid. Mag het nu ook een keer...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 15:34:
Ach kan me er niet druk om maken zaten geen kwade bedoelingen bij zijn gewoon trots op hun roots dat mag toch best! maar snap best dat sommige het niet gepast vinden en ze hadden beter moeten weten!

Das dan wel hypocriet idd van Foppe als ie wel in t fries gaat staan lullen.

Eensch. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op donderdag 28 juni 2007 om 18:09:
Is dat ook al een land?

ja een joodse vlag bestaat..israel he..
Waarschuw beheerder
heb me daar ook aan geirriteerd!
voor mijn part maken ze een surinaams elftal onder de 21.
alleen een beetje lastig om daarmee europees kampioen te worden denk

Waarschuw beheerder
Uiteraard mogen ze trots zijn op hun land maar ze spelen nu voor Nederland. Dan moeten ze niet alleen maar met die surinaamse vlaggen gaan zwaaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 17:58:
alleen maar met die surinaamse vlaggen

Geloof ook niet dat dat het geval was :)

Ik vind het sowieso nogal overdreven allemaal (Y)
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik voor een paar vlaggen zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 27 juni 2007 om 15:12:
huldiging in heerenveen is sws maar triest

Beter in amsterdam, net als vroegah in 1988 EK b)
Waarschuw beheerder
Is toch fuckin' nie normaal?!

Waarschuw beheerder
" Maar in zijn dagboek op de KNVB-site schrijft trainer De Haan over de huldiging na het winnen van de Europese titel: 'Een gedeelte van mijn toespraak deed ik in het Fries. De huldiging was ook in Friesland en ik vind dat je nooit je eigen afkomst moet verloochenen.'

:S
Waarschuw beheerder
as hij het niet normaal vind laat em dan ook dioe friese volkslied afschaffen bij hoereveen

Waarschuw beheerder
idd

friesland boppe, touw om de nek en aanroppe

Waarschuw beheerder
stelletje roetmoppen waren t

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juni 2007 om 18:19:
en die fokking friesliedje dang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N!(k op vrijdag 29 juni 2007 om 14:28:
Is dat ook al een land?

ja een joodse vlag bestaat..israel he

en de palestijnen dan?? he ?? :frikandel:

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 19:37:

Het kan dooien, het kan vriezen
doe mij maar dooie friezen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N!(k op vrijdag 29 juni 2007 om 14:28:
ja een joodse vlag bestaat..israel he..

Een vlag met een geloof.
Vette sjit. Ik wacht op het eerste islamitische bankstel en de eerste katholieke liftschacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had precies hetzelfde gedaan, alleen dan met de RMS-vlag. Trots op je afkomst zijn, helemaal als je ex-slaaf van Nederland bent (ex-slaven van de koloniale tijdperken; piratentijd van NL)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 10:59:
helemaal als je ex-slaaf van Nederland bent

Je ben 29 man.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 19:37:

bijna goed..
tis fryslan boppe,touw om de stroppe en oanroppe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N!(k op maandag 16 juli 2007 om 13:00:
bijna goed..

friesland boppe, frieze moet je schoppe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oozie op dinsdag 17 juli 2007 om 10:55:
friesland boppe, frieze moet je schoppe!

klopt!

Waarschuw beheerder
Anti Friesland, boycot FRIES volkslied...bah fiese boeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bako151 op zondag 1 juli 2007 om 00:13:
Is toch fuckin' nie normaal?!

Waarschuw beheerder
alle spelers met een marrokaanse vlag zou pas echt rwina zijn geweest
Waarschuw beheerder
foppe moet niet zo zeiken, die mongool is 80 jaar trainer geweest van hoerenveen. wat ze een eigen vlag hebben en volkslied draaien. wat een hufter!!
Waarschuw beheerder
donateur
heel scherp van je,ouwe!!

maar wel een beetje laat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op zondag 14 oktober 2007 om 10:33:
heel scherp van je,ouwe!!

maar wel een beetje laat

ik ben juist vroeg. :D dan weet ie het vast als we straks met goud staan te zwaaien op de olympische speleng :D dan moet die niet zo zeiken :D
Waarschuw beheerder
donateur
ok, pcies 8)
Waarschuw beheerder
donateur
beter laat dan nooit, jwz
Waarschuw beheerder
klopt klopt. en liever moksi meti en roti, dan dat vieze kazenvoer. up for suriname
Waarschuw beheerder
donateur
moksi meti :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 14 oktober 2007 om 11:24:
klopt klopt. en liever moksi meti en roti, dan dat vieze kazenvoer. up for suriname

bolletjesslikker
Waarschuw beheerder
ben je weleens om de hoek bij de zeedijk geweest aan de kant van het station? tering echt goed die suri daar