Partyflock

Forumonderwerp · 957058
Waarschuw beheerder
Foppe vindt Surinaamse vlaggen ongepast

HEERENVEEN - Dat de kampioenen van Jong Oranje na afloop van de gewonnen EK-finale opzichtig Surinaamse vlaggen met zich meedroegen vond bondscoach Foppe de Haan ongepast. Wat als Otman Bakkal met de Marokkaanse vlag had staan zwaaien?

Jong-a-Pin, Donk en Rigters brengen een ode aan de Surinaamse vlag.

„Ze zijn met Nederland Europees kampioen geworden en dan moet je niet met een Surinaamse vlag gaan lopen. Als je uiting aan die gevoelens wil geven moet je dat op een ander moment elders doen”, aldus De Haan.

Ook KNVB-directeur Henk Kesler kan ongetwijfeld niet blij zijn met de actie van een aantal jeugdinternationals. Volgens Royston Drenthe was het niet de bedoeling van de spelers van Surinaamse afkomst om te provoceren. „Wij zijn trots om voor Nederland uit te komen. Dat hebben we op het veld wel laten zien, dacht ik. De Surinaamse vlaggen hebben we zonder na te denken aangepakt.”

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
tok toe dem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:52:
Echt weer typisch Nederlands. Altijd maar weer wat zoeken om te zeiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:59:
tok toe dem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:49:
in veel hollandse stadions hangen engelse vlaggen, terwijl daar helemaal geen enkele band mee is bij de meesten, das veel sneuer

Uitspraak van Johan v de H. op maandag 25 juni 2007 om 16:21:
en zo is het

ben blij dat je het met jezelf eens bent zeb :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op maandag 25 juni 2007 om 17:19:
ben blij dat je het met jezelf eens bent zeb

het zou niet zo zijn :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 14:24:
ach die die Foppe moet moet niet zo zeuren..
z'n clubbie Heerenveen dan met dat debiele friesse volkslied in de Nederlandse(!) eredivisie, is precies hetzelfde..

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Koeng vindt Friese vlaggen ongepast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op maandag 25 juni 2007 om 13:07:
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen

Waarschuw beheerder
Shit, het is maar waar je je druk om maakt:-s

Waarschuw beheerder
donateur
en zelf met die toespraak zat hij de heele tijd over vriesland te lullen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 18:17:
zolang ze maar neit met turkse en marrokaanse vlaggen gaan lopen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van oozie op maandag 25 juni 2007 om 12:59:
Foppe vindt Surinamers onaangepast

Wejoo :o
Waarschuw beheerder
Dat moet Foppe zeggen....Foppe die z'n leven lang Huhuveen heeft gecoacht en waar ze bij thuiswedstrijden voorafgaand aan het beginsignaal het friesche volkslied spelen.....En dat terwijl het helemaal niet gepast is in de eredivisie......

Vergeet niet dat Nederland het laatste land was, waar de slavenij is afgeschaft....Dan mogen die jongens toch best met een vlaggetje wapperen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het wel ongepast, als je met de surinaamse vlag wil lopen moet je maar voor suriname gaan voetballen.
als je voor oranje speelt moet je voor het gehele nederlandse volk spelen en niet alleen voor het surinaams-nederlandse volk.
en nee ik ben totaal niet rechts, ik heb niks tegen surinamers en ik besef me dat een aanzienlijk deel van jong oranje surinaams is,
maar dit is een overwinning van nederland en daar heeft suriname niks mee te maken,
want als die jongens nu nog in suriname hadden gewoond waren ze waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als voetballers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Respekt voor die Bois.

Fuck die rasisteng
Waarschuw beheerder
rvn zat ook met de nederlandse vlag te zwaaien bij real

boeiend nl is kampioen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 20:08:
Dat moet Foppe zeggen....Foppe die z'n leven lang Huhuveen heeft gecoacht en waar ze bij thuiswedstrijden voorafgaand aan het beginsignaal het friesche volkslied spelen.....En dat terwijl het helemaal niet gepast is in de eredivisie......

hahahaha inderdaad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 20:15:
k vind het wel ongepast, als je met de surinaamse vlag wil lopen moet je maar voor suriname gaan voetballen.
als je voor oranje speelt moet je voor het gehele nederlandse volk spelen en niet alleen voor het surinaams-nederlandse volk.
en nee ik ben totaal niet rechts, ik heb niks tegen surinamers en ik besef me dat een aanzienlijk deel van jong oranje surinaams is,
maar dit is een overwinning van nederland en daar heeft suriname niks mee te maken,
want als die jongens nu nog in suriname hadden gewoond waren ze waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als voetballers.

Ach ze droegen ook nl vlagen en oranje spul of was je blik zo gefixeerd op de surinaamse vlag dat je de rest niet meer zag ?
Waarschuw beheerder
De friese vlag moeten ze verbieden met die achterlijke hartjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 25 juni 2007 om 20:15:

Weleens gehoord van het verhaal dat Suriname een voormalige kolonie is geweest van Nederland, en er dus zat mensen zijn die zich verbonden voelen met Nederland? Zo ook de ouders van de spelers die met die vlag hebben lopen wapperen. Die mensen zijn net zo goed Nederlander als jij en ik. En dat ze dan ook laten blijken dat het Surinaamse jongens zijn die nog wat met hun leven doen en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 20:25:
Weleens gehoord van het verhaal dat Suriname een voormalige kolonie is geweest van Nederland, en er dus zat mensen zijn die zich verbonden voelen met Nederland? Zo ook de ouders van de spelers die met die vlag hebben lopen wapperen. Die mensen zijn net zo goed Nederlander als jij en ik. En dat ze dan ook laten blijken dat het Surinaamse jongens zijn die nog wat met hun leven doen en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.

bla die bla, heeft nog steeeds geen fuck te maken of je voor nederland uitkomt mer voetballen ja of nee.

Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 20:25:
en zo een signaal afgeven aan hun generatiegenoten is alleen maar positief.

dat kunnen ze toch ook in suriname doen om te voteballen.. of gaan ze dan met nederlandse vlaggen rennen.... denk het niet he
Waarschuw beheerder
gelijk heeft die foppe ergerde met het leplazerus
Waarschuw beheerder
maak je niet zo druk van nistelrode liep ook met een nederlandse vlag bij madrid en dan zeggen we ook niks heeee SOKOOOOOOOOOOO SOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FUGEDABODIT op maandag 25 juni 2007 om 21:32:
van nistelrode liep ook met een nederlandse vlag bij madrid

Als van Nistelrooij Spanjaard wordt en uit zal komen voor het Spaanse elftal, denk je dat ie dan ook met een Nederlandse vlag gaat lopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op maandag 25 juni 2007 om 20:44:
bla die bla, heeft nog steeeds geen fuck te maken of je voor nederland uitkomt mer voetballen ja of nee.

Volgens mij snap jij het niet...De redenen staan juist in dat stukje wat ik hiervoor postte.....

Hoop gezeik om nix....Maar zo bekrompen zijn we in Nederland tegenwoordig.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 21:47:
Als van Nistelrooij Spanjaard wordt en uit zal komen voor het Spaanse elftal, denk je dat ie dan ook met een Nederlandse vlag gaat lopen?

precies....
dan kan ie kogels vangen denk ik :D

en dat heeft idd nog steeds niks met vcoor een LAND uitkomen te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 25 juni 2007 om 21:50:
Volgens mij snap jij het niet...De redenen staan juist in dat stukje wat ik hiervoor postte.....

dat is ook allemaal zo achtehaald als de pest.... men wil toch onafhankelijk zijn enz.... we zijn goed als we dokken, dat mag wel.... maar daar gaat het niet om..

het heeft niks met voetballen voor een land te maken..... snap dat dan eens. verbonden met je vaderland of niet.... je kiest nu voor nederland, met, ik neem aan als reden.. dat je er een band mee hebt. of gaat het dan toch allemaal weer voor het geld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat erom dat die mensen gewoon in blijheid een vlag pakken van waar hun ouders vandaan komme , moet toch kenne niks mis mee
Waarschuw beheerder
nee maar je zet jezelf wel weeer mooi voor lul voor de zoveelste keer voor de rest van de wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !no definition op maandag 25 juni 2007 om 21:54:
dat is ook allemaal zo achtehaald als de pest.... men wil toch onafhankelijk zijn enz.... we zijn goed als we dokken, dat mag wel.... maar daar gaat het niet om..

het heeft niks met voetballen voor een land te maken..... snap dat dan eens. verbonden met je vaderland of niet.... je kiest nu voor nederland, met, ik neem aan als reden.. dat je er een band mee hebt. of gaat het dan toch allemaal weer voor het geld laatste aanpassing 25 juni 2007 21:55

Ik ken genoeg Surinaamse mensen die echt wel een band hebben met Nederland en zich ook echt wel Nederlander voelen hoor.

Waarschuw beheerder
het mooiste van dit hele vlaggen gebeuren vind ik dat de meeste surinamers het niet op prijs stellen.
ik ben van MENING dat het niet kan.
je speelt voor nederland en dus voor onze vlag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 25 juni 2007 om 20:24:
De friese vlag moeten ze verbieden met die achterlijke hartjes

het leuke is dat proppe zelfs tijdens de huldiging in hoerenveen in ut fries praatte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 15:06:
Suriname is al een jaar of 30 geen onderdeel meer van het Nederlands Koninkrijk

:lol:

Lache

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 16:44:
in veel hollandse stadions hangen engelse vlaggen, terwijl daar helemaal geen enkele band mee is bij de meesten, das veel sneuer

Praat voor jezelf Polak ;-)

Ons koningshuis in familie van de Britten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 22:48:
ik ben van MENING dat het niet kan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 22:48:
e speelt voor nederland en dus voor onze vlag.

Ze hebben 100% inzet getoond, wat maken die enkele minuten nou uit dat ze met zo'n vlag lopen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoorde balkenende een tijdje geleden wel zeggen dat de voc mentaliteit misschien gaan we suriname binnenkort weer leegplunderen en koloniseren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 25 juni 2007 om 23:37:
ik hoorde balkenende een tijdje geleden wel zeggen dat de voc mentaliteit misschien gaan we suriname binnenkort weer leegplunderen en koloniseren

:lol: :cheer:

Ik ga mee....
SOKOOOO SOKOOOOO B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 23:30:
Praat voor jezelf Polak

Ons koningshuis in familie van de Britten

Beetje vergezocht niet?

Dan ook maar de Spaanse, Duitse, Belgische, Franse en Keniaanse vlaggen?

Praat voor je zelf (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op maandag 25 juni 2007 om 23:31:
Ze hebben 100% inzet getoond, wat maken die enkele minuten nou uit dat ze met zo'n vlag lopen ?

ik ben ook super trots, en ze mmoeten die inzet vooral blijven tonen, was namelijk leuk voetbal om naar te kijken.
ik vind alleen dat ze dat met die vlaggen lekker thuis moeten doen.
Waarschuw beheerder
pffffffffff!!! ja ja?? een surinaamse vlag met marokaanse ster naast een turkse maan?! en daar een oranje wimp aan en dat in frieslaan.wil je me foppe de haan?? yeah mang!!!
Waarschuw beheerder
WAAR GAAT HET OVER feitelijk????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
EY HAD DEZE ALS EERSTE GEOPEND word die gesloten door beheer wat is dat v
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FUGEDABODIT op maandag 25 juni 2007 om 21:56:
gaat erom dat die mensen gewoon in blijheid een vlag pakken van waar hun ouders vandaan komme , moet toch kenne niks mis mee

:gaap:

Waarschuw beheerder
je leest het steeds vaker

Waarschuw beheerder
ick fing wel kunneng want in wo2 je zag duitser eerst met die duitslandeng flag en dana toen engelsen ens kwameng met een witteng flag....hihi,foppeng frieslan flag is nie boppeng
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ey niet zo zeiken joh :respekt: Sranang
Waarschuw beheerder
vind ik ook! je speelt voor nederand niet voor suriname

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juni 2007 om 11:49:
Sranang