Partyflock

Forumonderwerp · 956930
1 volger · 7493x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Politie moet niet zomaar rossen, maar als iemand je een homo noemt geenf je hem ook een ros, en als je wout bent mag dat ineens niet terwijl je orde moet handhaven :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 augustus 2007 om 11:05:
Politie moet niet zomaar rossen, maar als iemand je een homo noemt geenf je hem ook een ros, en als je wout bent mag dat ineens niet terwijl je orde moet handhaven

idd

tja Nederland gaat ten onder aan zijn eigen wetten en gedragsregels..... wait and see!!!

Waarschuw beheerder
't zijn allemaal fli*kers!
Hiero nemen ze elke auto van de weg met een ander geluid erin zeg maar.
Mijn mr2 is 2week ingevordert geweest, daarna heeft die een compleet nieuwe APK moeten ondergaan bij het RDW voordat ik hem weer kreeg!
Tis gewoon sneu en zielig, en dit soort geintjes kost je zo een paar 100 euro!!
Waarschuw beheerder
Ken het probleem ik rij ook met een auto met een mooier geluid erin maar word continue van de weg geplukt voor niks....

Artiest Zephyros
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 augustus 2007 om 11:05:
Politie moet niet zomaar rossen, maar als iemand je een homo noemt geenf je hem ook een ros, en als je wout bent mag dat ineens niet terwijl je orde moet handhaven

whahahaha....!!! Joopie, mooie inhoudloze naprater...!
Waarschuw beheerder
In The Name Of Love, as we speak as all gabbers over the world, respect for what you have done.

Respect 2 the god's of hardcore to 3 STEPS AHEAD.
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 15:16:
whahahaha....!!! Joopie, mooie inhoudloze naprater...!

Nolis, ouwe bonnenridder

ga je knopen poetsen joh
Waarschuw beheerder
ik vind ze herrieschoppers .. zodra er herrie op de stoep is hier .. dan staan die meneer agentjes weer te klooien ...

arme neger die roept ... ik ga 2.5 jaar krijgen .. en heb helemaal nix gedaan :O :O ...

ik geloof hem gewoon meteen :yes: ... ik voel ut gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op donderdag 16 augustus 2007 om 14:21:
Daarom zei ik ook puber, maar volgens mij gaat dat woord niet eens op.
Als we het over een hopeloos geval hebben...

nou dan zullen we het maar even over jou hebben trouwens I'M BACK moet je tegen me zeggen als ik uit de ban weg ben eikel zielig hoopje dat noem ik nou respect iets zeggen tegen iemand wanneer die actief is maar nee dat woord ken jij ook niet waarschijnlijk HOPELOOS geval :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 augustus 2007 om 10:39:
Flitspalen in de brand steken

:yes:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 augustus 2007 om 22:17:
ga je knopen poetsen joh

zou die wel knopen hebben?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 15:16:
Joopie, mooie inhoudloze naprater...!

en wat doe jij dan doelloos gelul over je wetjes en ditjes en datjes pfffffffffffff :X
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 08:12:
Verder is ie helemaal zonder inhoud, want iets bijdrage of een normale reactie geven, heb ik hem nog niet zien doen

weet niet wat voor inhoud jij hebt maar is zeker niet interessant hoor dus :bye: nolis
Waarschuw beheerder
hoeren van justitie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 augustus 2007 om 22:17:
Nolis, ouwe bonnenridder

ga je knopen poetsen joh

Wahaha, jij valt wel op glimmende knoopjes zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 01:01:
en wat doe jij dan doelloos gelul over je wetjes en ditjes en datjes

Ja, maar ik weet tenminste waar ik over praat en hoef niet net zoals jij en joopie de inhoudloze naprater, achter de rest aan te hobbelen en steeds dezelfde dingen te roepen. Dus ja....ik snap dat het moeilijk voor jou is om te reageren op mensen die het nou eenmaal wel begrijpen.

weet niet wat voor inhoud jij hebt maar is zeker niet interessant hoor

Als jij het niet interressant vind, waarom reageer je er dan op? Of wat doe je hier dan? Dingen waar ik niets vanaf weet, vind ik ook niet interressant. Maar goed... Niemand mocht toch bepalen wat jij wel en niet moest doen? Moet je dat zeker niet bij een ander of bij mij doen. Dus zwaai jezelf dan maar uit!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 22:25:
nou dan zullen we het maar even over jou hebben trouwens I'M BACK moet je tegen me zeggen als ik uit de ban weg ben eikel zielig hoopje dat noem ik nou respect iets zeggen tegen iemand wanneer die actief is maar nee dat woord ken jij ook niet waarschijnlijk HOPELOOS geval

En hoe moeten andere weten dat jij een ban hebt dan? Bedoel, bij jouw berichten stond het niet. Maar dat noem ik nou respect, mensen beschuldigen terwijl je niet weet of ze wel schuldig zijn. Over zielig hoopje gesproken, whahaha!

Waarschuw beheerder
donateur
De wet is er, maar die hoeft niet tot op elk detail nageleefd te worden door een stel overijverige bonnenschrijvers met een prestatiecontract ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 09:43:
Bedoel, bij jouw berichten stond het niet

niet goed gekeken zeker
Over zielig hoopje gesproken, whahaha!

ach ja nolis nu heb je het over jezelf je zit hier maar een beetje dom te lullen dus ga een leven zoeken zou ik zeggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar dat noem ik nou respect, mensen beschuldigen terwijl je niet weet of ze wel schuldig zijn.

oh ja en denk je dat die kut politie dat niet doet nou breek me de bek niet open zeggen en toevallig heb ik er zelf ervaring mee gehad
Waarschuw beheerder
De uitspraak van een agent "Ik doe gewoon me werk." Is gevaarlijker dan welke bezeten extremist dan ook. :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:42:
niet goed gekeken zeker

Aan mijn ogen mankeert niets, want t stond hier echt niet bij!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:42:
ach ja nolis nu heb je het over jezelf je zit hier maar een beetje dom te lullen dus ga een leven zoeken zou ik zeggen

Ach mijn leven is uitstekend, maak je geen zorgen. Ik hoef me hier op een forum niet zo gefrustreerd uit te laten over een onderwerp waar jij nog helemaal geen kaas van hebt gegeten. Dus beter dat je eerst naar jezelf gaat kijken ipv je over mij zorgen te maken!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:46:
oh ja en denk je dat die kut politie dat niet doet nou breek me de bek niet open zeggen en toevallig heb ik er zelf ervaring mee gehad

Jaja, die ervaringen en onzin verhalen ken ik. Wel gek dat het alleen bij bepaalde personen voorkomt, een klein selectief clubje. Dus nogmaals, ga eerst maar bij jezelf ten rade!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:36:
De wet is er, maar die hoeft niet tot op elk detail nageleefd te worden door een stel overijverige bonnenschrijvers met een prestatiecontract

Och hij is er ook weer. Je wordt met allerlei dingen geconfronteerd en je laat niets meer van je horen. Nu de discussie weer over een ander boeg wordt gegooid, komt ie weer reageren. Beetje triest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:06:
Ik hoef me hier op een forum niet zo gefrustreerd uit te laten over een onderwerp waar jij nog helemaal geen kaas van hebt gegeten

oh nee dat denk jij oordeel niet over mij want daar weet jij dus geen flikker van
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:06:
Wel gek dat het alleen bij bepaalde personen voorkomt, een klein selectief clubje. Dus nogmaals, ga eerst maar bij jezelf ten rade!

ja kijk jij oordeelt dus ook nu spreek jezelf wel erg tegen he vanwege een eerdere uitspraak hier dom dom dom :looser: en trouwens als ik iets uit gevreten had ben ik nog wel zo om het hier neer te zetten maar iemand onschuldig vasthouden dat is triest en nog geen sorry van die hele kut cops want dat woord kennen die flikkers niet dus oordeel niet over mij

Waarschuw beheerder
en wat doe jij dan doelloos gelul over je wetjes en ditjes en datjes

En dit dan? Ik heb de andere citaten maar van je weggelaten. Oordeel niet over jou? Wat denk jij nou, dat jij de gene bent die de lakens hier uit deelt? Jij oordeelt net zo hard over anderen en mij, maar als iemand iets tegen jou zegt dan weten we niets van je af. Jij bent gewoon een naprater net als joopie, die gewoon achter de meute aanloopt maar verder niets weet! Stoere praatjes zijn het. Onderbouw je mening en loop niet zo stom te bleren. Jij bepaalt hier al helemaal niet wat ik wel en niet vind en zeker niet wat ik wel en niet weet!

Oordeel jij niet over een ander, want wie de bal kaatst...ken je dat? Zo steekt de hele maatschappij inelkaar. Dus jouw reactie lokt een reactie uit. Stoere praatjes zijn het, althans dat probeer je. Maar je weet helemaal niets!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:09:
Je wordt met allerlei dingen geconfronteerd en je laat niets meer van je horen. Nu de discussie weer over een ander boeg wordt gegooid, komt ie weer reageren.

Ik zag je naam weer staan, dus ik dacht: hey daar hebben we Nolis weer, eens kijken of er nog wat te rellen valt met onze lange arm der wet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:46:
kut politie

Och, ze moeten er zijn he, anders wordt het zo'n zooitje maar als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het wel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 10:36:
overijverige bonnenschrijvers met een prestatiecontract

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:20:
Wat denk jij nou, dat jij de gene bent die de lakens hier uit deelt?

zie je mij dat typen ik zeg alleen wat ik van die kut cops denk maar schijnbaar kan dat niet he
Jij bent gewoon een naprater net als joopie, die gewoon achter de meute aanloopt maar verder niets weet

:roflol: nou denk dat ik al eerder in dit topic zat als jou
Jij bepaalt hier al helemaal niet wat ik wel en niet vind en zeker niet wat ik wel en niet weet!

en dat bepaal jij al helemaal niet voor mij wat ik wel en niet weet het zijn gewoon corrupte klote mongolen
Oordeel jij niet over een ander

nee laat ik wel aan jou over ben je supergoed in
Stoere praatjes zijn het, althans dat probeer je. Maar je weet helemaal niets!!!!!laatste aanpassing 25 augustus 2007 11:22

jonge hou je mond nu maar tegen mij zij geen stoere praatjes ik heet geen nolis die er alleen maar shit neer zet ik zeg gewoon mijn mening hoe ik over die flikkers denk is dat duidelijk pfffffffff vermoeiend ben je hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:40:
hey daar hebben we Nolis weer, eens kijken of er nog wat te rellen valt met onze lange arm der wet

was je bang dat die zou verdwijnen nee hoor nolis heeft graag het laatste woord :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nolis bevestigd bij deze ook meteen alle vooroordelen die er over politieagentjes zijn :ROFLOL:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon bij je in de buurt Nolis, als je me ziet rijden ga je me dan aanhouden? :LOL:
Waarschuw beheerder
@ KRENG:

Ga eerst eens goed Nederlands leren formuleren, en opzoeken in het woordenboek wat 'leestekens' inhouden.

Ongelooflijk hoe sommige mensen zoals jij typen hier. Het is me ook totaal niet duidelijk wat je nou zegt hier met je wartaal.

Zo aan je taal en woordformulering te lezen schat ik je op een jaar of 13. Duidelijk geen leeftijd om op deze manier mee in discussie te gaan. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje vreemd, maar wel lekker :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 07:33:
Die plekke of redenen zal je dan waarschijnlijk niet eens kennen. Wel eens naar een agent toegelopen en gevraagd waarom hij daar staat? En zonder licht fietsen geen andere mensen in gevaar brengen? Nee jij snapt het..(NOT!!!)

Alsof die gast daar op in gaat als ik hem dat vraag. En zelfs ALS, dan komt dr toch alleen maar gebazel uit want wouten op straat zijn te achterlijk om na te denken.

Als je door rood rijdt maar niemands pad kan kruisen (hetgeen ALTIJD het geval is met met de fiets rechtsaf slaan) dan slaat het nergens op om er een boete voor uit te schrijven.

En wie ik ben om te bepalen wat goed is of niet? Ik ben iemand die niet onintelligent is, mn IQ bestaat uit 1 cijfer meer dan dat van de gemiddelde agent. En ik denk weliswaar na over teveel dingen, maar als ik niet snap waar een regel voor dient zal ik dit gewoon zeggen. Wouten weten, uitzonderingen daar gelaten, niet omte gaan met de verantwoordelijkheden die ze hebben.

Als er iemand gemarteld wordt staan er 2 snorren voor de deur een sjekkie te roken om te w8en op versterking (n) en als iemand geen licht op de fiets heeft schrijven ze meteen een bon uit, terwijl ze net zo goed je papieren kunenn na kijken en je met een waarschuwing weg sturen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] QUINTEN [NL] op zondag 24 juni 2007 om 18:39:
Hallo , wat vinden jullie van de politie

het had VERBODUH moeten worden die huigelaars!! :frusty:
Waarschuw beheerder
politie en het hele systeem weg ermee
ballen likkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:40:
Ik zag je naam weer staan, dus ik dacht: hey daar hebben we Nolis weer, eens kijken of er nog wat te rellen valt

Teken van te kort aan kennis en dan gaan we maar op deze wijze discussieren......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 12:09:
Nolis bevestigd bij deze ook meteen alle vooroordelen die er over politieagentjes zijn

Nee hoor, jij maakt ze zelf en probeert nou jouw domme manier van beredeneren goed te praten door mij hiervan de schuld te geven. Wat jij wilt kerel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 11:51:
nou denk dat ik al eerder in dit topic zat als jou

Ja alsof dat ook iets uitmaakt. Misschien heb ik het eerste bericht al eerder gelezen als jij, maar reageer ik later pas in het forum... En ik heb niet dezelfde uitspraken als de rest hierzo, jij loopt maar achter de rest aan.

De rest van je uitspraken ga ik niet eens citeren, want erg leesbaar is het niet. En met mensen die niet normaal kunnen schrijven of een normale discussie kunnen aangaan, daar ga ik niet mee discussieren. Leer eerst maar eens hoe je normaal moet tikken en kom dan maar een keertje terug om te vragen of je mee kunt doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ACAB

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 augustus 2007 om 23:58:
Alsof die gast daar op in gaat als ik hem dat vraag. En zelfs ALS, dan komt dr toch alleen maar gebazel uit want wouten op straat zijn te achterlijk om na te denken.

Met zo'n manier van denken kom je er inderdaad niet nee. Barstens vol vooroordelen dus!
En wie ik ben om te bepalen wat goed is of niet? Ik ben iemand die niet onintelligent is, mn IQ bestaat uit 1 cijfer meer dan dat van de gemiddelde agent. En ik denk weliswaar na over teveel dingen, maar als ik niet snap waar een regel voor dient zal ik dit gewoon zeggen. Wouten weten, uitzonderingen daar gelaten, niet omte gaan met de verantwoordelijkheden die ze hebben.

Echt een kansloze gedachtengang kerel. Je weet niet waarom bepaalde regels zijn, maar er normaal naar vragen doe je ook niet. Je geeft er volledig een eigen invulling aan. En lekker naif om te denken dat men er met waarschuwen nog iets kan bereiken. Jij wordt gewaarschuwd en op de volgende hoek van de straat wordt je weer gewaarschuwd door een andere agent. "Ja meneer, ik ben nog niet gewaarschuwd hiervoor..." Eigen verantwoordelijkheden kennen!

Als er iemand gemarteld wordt staan er 2 snorren voor de deur een sjekkie te roken om te w8en op versterking en als iemand geen licht op de fiets heeft schrijven ze meteen een bon uit, terwijl ze net zo goed je papieren kunenn na kijken en je met een waarschuwing weg sturen.

Ach man hou op! Je weet niet eens wat zich daar heeft afgespeelt. Je weet serieus niet waar je over praat, maar wel lekker kankeren op het de werkwijze. Lekker blijven doen, kan je de rest van leven gefrustreert door het leven gaan. Je weet niet hoe en waarom bepaalde werkzijzen zijn, je weet niet hoe en waarom er bepaalde afwegingen zijn gemaakt, je weet nog niet eens hoe dat wettelijk inelkaar steekt. Dus hou je vooroordelen (lees domme opmerkingen) lekker voor je dan!

Waarschuw beheerder
veel agenten leiden aan schizophrenie blijkt uit recent onderzoek
politie rotterdam geeft toe niet meer goed te kunnen functioneren door deze aandoening, en er maar een zooitje van te maken op straat
bovendien geven zei zelf toe in erge mate rascistisch te zijn naar burgers op straat

en niets anders doen dan in het wilde weg bekeuringen uit schrijven
en nutteloos hang groep jongeren weg te jagen door middel van deze boetes

en ondertussen lopen de pedofielen vrijuit rond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Navy girl op zondag 26 augustus 2007 om 11:30:
bron??

koninklijke marracaussee

persoonlijk

Waarschuw beheerder
bron??

ik haat dat dat iemand vraagt naar een bron
alsof ik zoiets uit me nek zou lullen :S

Waarschuw beheerder
ik lieg niet !
ik ben geen aap!

Waarschuw beheerder
bron??

Heeft ie gelezen uit dat boek van de gebroeders Grimm....

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 11:33:
alsof ik zoiets uit me nek zou lullen

Ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 11:32:
koninklijke marracaussee

persoonlijk

:lol: wel eerst goed leren neerschrijven he...... ;)

....das je eigen veronderstelling en invulling die je eraan geeft he!

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 11:34:
ik lieg niet !
ik ben geen aap!

Je hoef ons niet te overtuigen hoor!! Je roept het zelf ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 12:20:
Heeft ie gelezen uit dat boek van de gebroeders Grimm....

:roflol:

Waarschuw beheerder
ACAB
acab
acab
acab
Waarschuw beheerder

Ik vind je ''stelling'' nou niet echt geloofwaardig overkomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] QUINTEN [NL] op zondag 24 juni 2007 om 18:39:
Hallo , wat vinden jullie van de politie

We kunnen niet met ze en niet zonder ze. Beschouw ze maar als een apart volkje tussen de normale mensen in :P