Partyflock

Forumonderwerp · 956930
1 volger · 7616x bekeken

Artiest Zephyros
Waarschuw beheerder
@Kreng:

Ik zie dat jij een foto op je profiel hebt staan met de tekst: "Mij behandel je met respect".

Zou als ik jou was eerst zelf maar een beetje respect gaan tonen voordat je uberhaubt denkt iets te beweren of te eisen. Grapjurk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:52:
Maar jij noemt een oorzaak, wat helemaal niet de oorzaak is.

Er zijn een hoop redenen voor een hoop mensen om geen vertrouwen/respect in de politie te hebben.
Dit is de mijne, en geloof mij maar dat dit op dit moment de geldende tendens is...

Luister voor de gein eens naar Veronica wat ze altijd zingen als ze de flitsmeldingen gaan doen.
dat men uberhaupt al op bijna elke zender flitsmeldingen doorgeeft zegt wel wat over wat men denkt van snelheidscontroles...
En het verbod op radardetectoren bevestigd dit alleen maar
Waarschuw beheerder
****dsjfd*****dkfdkfk*h*m*S***********************­­*************************************************­*­************************************************­**­***********************************************­***­**********************************************­****­*********************************************­*****­*************

Wil je niet weten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 17:06:
Luister voor de gein eens naar Veronica wat ze altijd zingen als ze de flitsmeldingen gaan doen.
dat men uberhaupt al op bijna elke zender flitsmeldingen doorgeeft zegt wel wat over wat men denkt van snelheidscontroles...

Ja tot dat er van een van die dj's een dierbare wordt dood gereden door iemand die te snel op de A2 reed.... Wedden dat hij zijn flitsmeldingen achterwege zal laten voortaan?

Kijk niemand vind het leuk om een bekeuring te krijgen, maar bedenk je eens in als er nergens meer wordt gecontroleerd. En als jij wil beweren dat heel Nederland hetzelfde denkt, omdat er iemand op de radio een liedje zingt over snelheidscontrole's, dan heb je er maar weinig kaas van gegeten. Je kan het bullshit vinden die controle's, maar ga je nou eerst eens verdiepen hoe zoiets werkt, waarom men controleert, wie dat precies doen.... Als je dat zou weten, riep je dit soort onzin niet. Jij kan niet spreken voor de hele maatschappij, ik en heel veel anderen denken er heel anders over dan jij. Jij praat hier alsof je denkt dat half Nederland hetzelfde denkt als jou. De politie heeft volgens jou totaal geen respect. Waar baseer je dat dan precies op? Alleen op de dingen die je hoort en/of zelf ziet? Want dan is het je eigen interpertatie. Of heb je concrete cijfers? Heb jij een enquete gehouden onder alle Nederlanders? Mij is namelijk nooit iets gevraagd.....

Omdat jij het idioot vind dat er midden in de nacht op de A12 werd gecontroleerd, betekent dat de politie respectloos bezig is. Heb jij aan hun gevraagd waarom ze daar op dat moment op dat tijdstip staan? Misschien zijn er het afgelopen jaar daar midden in de nacht wel een aantal dodelijke ongelukken gebeurd. Oorzaak: te hoge snelheid. Weet jij het? Dus niet gelijk zo lopen bleren over dingen die je misschien niet eens begrijpt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 augustus 2007 om 12:32:
Mijn vader zei dat als je vroeger (jaren 50/60) niet naar de politie luisterde je meteen klappen kreeg, en toen luisterde je echt wel als de politie vroeg of je weg wilde gaan.
Dat hebben ze na de hippie tijd een beetje teruggedraaid naar 'de politie is je beste vriend en met praten los je meer op' en sindsdien is het keihard achteruit gegaan.
Dus jouw vlieger gaat niet op...

Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen.

Precies alleen is indonesie een van de corrupste landen van de wereld. Heel goed gezegd.

Sindsdien is het helemaal niet hard achteruit gegaan. De media pikt alles veel meer op waardoor het lijkt alsof het allemaal veel erger is geworden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zijn een hoop redenen voor een hoop mensen om geen vertrouwen/respect in de politie te hebben.
Dit is de mijne, en geloof mij maar dat dit op dit moment de geldende tendens is...

Ja dat geloof ik. alleen blijf ik er wel kritisch naar kijken dat wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 19:37:
Je kan het bullshit vinden die controle's

blijkbaar vind 3 kwart van Nederland dat er teveel controles zijn.
Controles zijn goed, geen probleem, maar in Nederland zijn ze aan het overdrijven...
Waarschuw beheerder
En het verbod op radardetectoren bevestigd dit alleen maar

Jij snapt het niet.

De politie juicht flitsmeldingen op de radio alleen maar toe!
Waarom?
Heel simpel. Omdat mensen dan langzamer gaan rijden en op hun hoede zijn. Dat is toch precies wat de overheid wil?

Flitscontrole's worden ook gewoon op sites en in kranten aangekondigd hoor. De politie wil dit juist graag; publiciteit wat betreft controles.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op donderdag 16 augustus 2007 om 21:53:
De politie juicht flitsmeldingen op de radio alleen maar toe!
Waarom?
Heel simpel. Omdat mensen dan langzamer gaan rijden en op hun hoede zijn. Dat is toch precies wat de overheid wil?

Yeah sure...
Wie heeft er korvee bij het KLPD
Waarschuw beheerder
Vaak genoeg gezegd in diverse programma's op TV dat ze dat toejuichen, dan moet je maar eens beter opletten.

Als ze het niet wilden, was er allang een verbod.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, ik weet nog wel dat Jeroen van Inkel een oproep deed om alle flitspalen in de hens te steken :LOL:

Of bij 538 noemen ze de politie 'de acceptgiro-brigade'

Geeft al wel aan hoe men over de politie denkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 22:13:

Nee, das om vet cool te doen en mensen dwingen om te blijven luisteren naar die coole zenders.

Waarschuw beheerder

Ja precies, 3 presentatoren geven ook goed weer hoe de andere 16,997 miljoen mensen er in dit land over denken... Die zijn ook echt de afspiegeling van deze maatschappij.

ik weet nog wel dat Jeroen van Inkel een oproep deed om alle flitspalen in de hens te steken

Daar is ie voor gestraft... opruiing heet dat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 20:58:
blijkbaar vind 3 kwart van Nederland dat er teveel controles zijn.

Nogmaals, waar basseer jij dat op?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Flitspalen in de brand steken :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=260 height=171 cacheid=0000e5ff0001e0cce0c55be91a01fcda49]http://i15.tinypic.com/65zbzom.gif[/img]

whehehe

Waarschuw beheerder
bla bla bla ....politie is k*t : als je ze echt nodig hebt geven ze niet thuis.
Waarschuw beheerder
Dies echt hardstikke dood volgens mij. :\

Waarschuw beheerder
in iedergeval in 1x out zeg maar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:15:
whehehe

zie ik hier veel te weinig :lol:

maar als een agent dat hier doet is hij levenslang geschorst

Waarschuw beheerder
Wel grappig dat NPC niets meer van zich laat horen, kennelijk worden de vragen hem te moeilijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op vrijdag 17 augustus 2007 om 20:32:
Ontslagen dus.

ja maar zo noemen ze het dan niet he haha :lol:
Want dan haal je hem teveel naar beneden :lol:
Waarschuw beheerder
Politie!! Niks mis mee!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wordt er wild van , van die mannen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 augustus 2007 om 22:01:
ik wordt er wild van , van die mannen

:jaja: vooral die lange klpd 'ers ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat dacht je van de ME'ers
hihihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 augustus 2007 om 22:33:
hihihi

:kwijl: ook die zijn goed te doen ;)

Waarschuw beheerder
en toch zijn het allemaal stomme honden die niet weten waar regels voor zijn.

Regels zijn ervoor om de ambtenaren een eindje in de goeie richting te helpen, niet om de regels zelf, nee om de mensen te beschermen WAAR NODIG. Dus niet mensen boetes uitschrijven omdat ze een regel overtreden, nee, doe dat dan godverdomme alleen als het iets BOEIT dat ze een regel overtreden.

Maar nee, ze blijven doodleuk bonnen uit schrijven op plekken en om redenen die helemaal niemand nadeel brengen. Iemand die zonder licht fietst brengt geen andere mensen in gevaar.

Iemand die rechtsaf met de fiets door rood gaat ook niet.

En als je lekker een stick rookt aan de oever van de Maas om 9 uur 's avonds wens ik niet lastig gevallen te worden door 1 of andere machtsbeluste minkukel die een IQ van 2 cijfers heeft en MIJ erop aan spreekt dat je niet mag blowen in het openbaar (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 23:16:
en toch zijn het allemaal stomme honden die niet weten waar regels voor zijn.

Regels zijn ervoor om de ambtenaren een eindje in de goeie richting te helpen, niet om de regels zelf, nee om de mensen te beschermen WAAR NODIG. Dus niet mensen boetes uitschrijven omdat ze een regel overtreden, nee, doe dat dan godverdomme alleen als het iets BOEIT dat ze een regel overtreden.

Maar nee, ze blijven doodleuk bonnen uit schrijven op plekken en om redenen die helemaal niemand nadeel brengen. Iemand die zonder licht fietst brengt geen andere mensen in gevaar.

Iemand die rechtsaf met de fiets door rood gaat ook niet.

En als je lekker een stick rookt aan de oever van de Maas om 9 uur 's avonds wens ik niet lastig gevallen te worden door 1 of andere machtsbeluste minkukel die een IQ van 2 cijfers heeft en MIJ erop aan spreekt dat je niet mag blowen in het openbaar

Je hebt het hier over het systeem, politiemensen voeren hun werk uit omdat ze dat opgedragen wordt he. Geloof dat we allemaal wel eens impopulaire dingen in ons werk hebben moeten doen, waar je persoonlijk anders over denkt, maar ze toch uitvoert!

Waarschuw beheerder

als je die uit hunpakjes ziet zijn het ook vaak schrielige mannetjes hoor. In hun pakjes volledig rondom beschermd en dan ook nog eens met een schild én wapenstok, ja dan durven ze wel.

Pussies!

Dan heb ik veel meer respect voor AT-teams. ME zijn meisjes :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Navy girl op zondag 19 augustus 2007 om 23:33:
politiemensen voeren hun werk uit omdat ze dat opgedragen wordt he

nou, volgens mij doen ze dat juist vaak niet!

Waarschuw beheerder
hihihi

Wat dacht je van de AT-ers (en dan heb ik het niet over de administratief technische)................. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Navy girl op zondag 19 augustus 2007 om 23:33:
Je hebt het hier over het systeem, politiemensen voeren hun werk uit omdat ze dat opgedragen wordt he. Geloof dat we allemaal wel eens impopulaire dingen in ons werk hebben moeten doen, waar je persoonlijk anders over denkt, maar ze toch uitvoert!

Nee.

Een agent die iemand zonder licht met een waarschuwing laat gaan krijgt echt geen gezeik. Het is me inmiddels 2x overkomen, tegen iets van 10 boetes (sinds me 12e ofzo)

Overtredingen moet je door de vingers zien als bestraffen ervan geen praktisch nut heeft. Me vragen om af te stappen en lopend verder te gaan is al intimiderend genoeg dunkt me. Het is ook een misvatting dat regels hun worden opgedragen per se moeten worden uitgevoerd, die regels geven alleen de grenzen aan van hun bevoegdheden.

Net als met openbare dronkenschap: iemand die ladderzat is maar wel rustig blijft en geen overlast veroorzaakt wordt ook niet op de bon geslingerd (anders stonden ze de hele avond in Amsterdam op het Leidscheplein bonnen uit te delen aan mensen die niks misdaan hadden).

Dus iemand die een eenvoudige verkeersovertreding begaat en daarmee geen anderen in gevaar brengt moeten ze ook laten gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 02:36:
de AT-ers

Ja met een volautomatisch geweer durf ik ook alles en iedereen te lijf te gaan, das niks bijzonders :gaap:

Waarschuw beheerder

Zou een lekker wereldje worden dan he... Als het niet zou boeien dat je eeen regel overtreed, hoeft er ook geen regel voor gemaakt te worden.

Die plekke of redenen zal je dan waarschijnlijk niet eens kennen. Wel eens naar een agent toegelopen en gevraagd waarom hij daar staat? En zonder licht fietsen geen andere mensen in gevaar brengen? Nee jij snapt het..(NOT!!!)

En als je lekker een stick rookt aan de oever van de Maas om 9 uur 's avonds wens ik niet lastig gevallen te worden door 1 of andere machtsbeluste minkukel die een IQ van 2 cijfers heeft en MIJ erop aan spreekt dat je niet mag blowen in het openbaar

Jonge jonge, dat is nou eens stoer gezegd. Als je jezelf hoort praten zou je misschien zelf wel een beetje machtsbeluste minkukel zijn. Als jij iets doet wat niet mag, dan weet je dat je daarvoor kunt worden aangesproken of een boete kunt krijgen. En als jij dat niet wenst..dan moet je of niet de overtreding begaan of ergens anders gaan zitten waar het wel mag. Het is niet aan jou om te bepalen wat goed en wat fout is....

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 04:17:
Een agent die iemand zonder licht met een waarschuwing laat gaan krijgt echt geen gezeik. Het is me inmiddels 2x overkomen, tegen iets van 10 boetes (sinds me 12e ofzo)

Wat denk je dat er gebeurd als er alleen maar gewaarschuwd werd? Een grote teringzooi zou het worden...

Het is ook een misvatting dat regels hun worden opgedragen per se moeten worden uitgevoerd, die regels geven alleen de grenzen aan van hun bevoegdheden.

Dacht het niet kerel, zou mij als ik jou was maar eens goed gaan verdiepen hoe dat nou echt werkt die wetten en regels.

Net als met openbare dronkenschap: iemand die ladderzat is maar wel rustig blijft en geen overlast veroorzaakt wordt ook niet op de bon geslingerd (anders stonden ze de hele avond in Amsterdam op het Leidscheplein bonnen uit te delen aan mensen die niks misdaan hadden).

Openbare dronkenschap wordt het pas als je onvast ter been bent, duidelijk zichtbaar beschonken (bloeddoorlopen ogen, dubbele tong enz.) en geen begeleiding hebt van iemand die jou nog enigzins veilig overstraat kan helpen en als je iemand anders lastig valt of in gevaar brengt. Staat in de wet! Dan is het pas openbare dronkenschap en dus niet de situatie die jij hierboven schetst. Dus logisch dat ze daar niets aan deden he...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 07:33:
Jonge jonge, dat is nou eens stoer gezegd. Als je jezelf hoort praten zou je misschien zelf wel een beetje machtsbeluste minkukel zijn. Als jij iets doet wat niet mag, dan weet je dat je daarvoor kunt worden aangesproken of een boete kunt krijgen. En als jij dat niet wenst..dan moet je of niet de overtreding begaan of ergens anders gaan zitten waar het wel mag.

bla bla bla bla bla bla bla bla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 augustus 2007 om 10:42:
bla bla bla bla bla bla bla bla

Leg eens uit?

Waarschuw beheerder
sukkels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 20 augustus 2007 om 14:30:
Leg eens uit?

Dat doet hij toch niet. Hij gaat een beetje kinderachtige berichtjes plaatsen als er iemand een andere mening heeft als hijzelf. Verder is ie helemaal zonder inhoud, want iets bijdrage of een normale reactie geven, heb ik hem nog niet zien doen. Hij probeert gewoon een beetje te provoceren....maar ook dat lukt hem niet eens haha!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nolis, ouwe strepenjager

Waarschuw beheerder
zijn een stelletje flikkers in smurfen pakken:rot:
Waarschuw beheerder
ik kan nie met ze, en zonder ze....nou eigenlijk zou da best nog weleens kunnen??!
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Politie heeft te weinig respect. Door de jaren heen is dat verslechterd. Komt denkik deels door de mentaliteit hier en door de bevoegdheden van de 'joden' ze mogen nix.
Waarschuw beheerder
Roepen van 'homo' naar agent niet strafbaar
Uitgegeven: 21 augustus 2007 16:45

AMSTERDAM - Een Utrechter die 'homo' naar een politieagent had geroepen, is dinsdag vrijgesproken. De rechtbank in Den Bosch oordeelde dat het een 'neutrale' manier is om een groep in de samenleving aan te duiden.

Hij voegde er aan toe dat het anders is als er woorden aan toegevoegd worden als 'vieze' of 'vuile'. De 19-jarige man deed zijn uitlating tijdens nieuwjaarsnacht in Den Bosch. De agent voelde zich in zijn eer en goede naam aangetast en deed aangifte.
Volgens de rechter heeft homoseksualiteit echter niets te maken met iemands eer of goede naam. Dat de aangever een agent in functie is, geeft de uitlating 'homo' evenmin een beledigend karakter, luidde het oordeel. "Een politieagent hoeft niet meer dan anderen te tolereren, maar ook niet minder."

(c) Novum
Waarschuw beheerder
happy is voor HOMOooooooooSSSSSSSSSsssssssssssssssssss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op woensdag 22 augustus 2007 om 08:53:
De agent voelde zich in zijn eer en goede naam aangetast en deed aangifte.
Volgens de rechter heeft homoseksualiteit echter niets te maken met iemands eer of goede naam. Dat de aangever een agent in functie is, geeft de uitlating 'homo' evenmin een beledigend karakter

Als je dat in Spanje had gedaan tegen een Guardia Civil had je niet eens meer tanden gehad, zo hoort de politie in mijn mening ook op te treden als mensen ze in de maling nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 09:32:
Guardia Civil had je niet eens meer tanden gehad, zo hoort de politie in mijn mening ook op te treden als mensen ze in de maling nemen...

dat is mijn mening ook.
Ik verbaas me ook elke keer weer in dit land.
Net als het woord mierenneuker dat is een jaar of 2 geleden in het nieuws geweest Dat mag je dus ook zeggen.
Maar zeg het eens tegen de Policia Carabineri (italië)
Die rossen je ook gelijk een wagen in.
Slaan je tot je geen mama meer kan roepen.
Dat is pas een oplossing. Die hebben overigens ook geen klappertjes pistool zoals hier maar een echt pistool cal.45 dat schiet tenminte op.
Moeten ze hier ook een gaan doen.

Zoals ik al eerder zij niet praten maar slaan.
En praten doen we dan wel op het bureau.