Hallo , wat vinden jullie van de politie 
Maar jij noemt een oorzaak, wat helemaal niet de oorzaak is.
Luister voor de gein eens naar Veronica wat ze altijd zingen als ze de flitsmeldingen gaan doen.
dat men uberhaupt al op bijna elke zender flitsmeldingen doorgeeft zegt wel wat over wat men denkt van snelheidscontroles...
Mijn vader zei dat als je vroeger (jaren 50/60) niet naar de politie luisterde je meteen klappen kreeg, en toen luisterde je echt wel als de politie vroeg of je weg wilde gaan.
Dat hebben ze na de hippie tijd een beetje teruggedraaid naar 'de politie is je beste vriend en met praten los je meer op' en sindsdien is het keihard achteruit gegaan.
Dus jouw vlieger gaat niet op...
Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen.
Er zijn een hoop redenen voor een hoop mensen om geen vertrouwen/respect in de politie te hebben.
Dit is de mijne, en geloof mij maar dat dit op dit moment de geldende tendens is...
Luister voor de gein eens naar Veronica wat ze altijd zingen als ze de flitsmeldingen gaan doen.
dat men uberhaupt al op bijna elke zender flitsmeldingen doorgeeft zegt wel wat over wat men denkt van snelheidscontroles...
En het verbod op radardetectoren bevestigd dit alleen maar
Hallo , wat vinden jullie van de politie
Geeft al wel aan hoe men over de politie denkt
ik weet nog wel dat Jeroen van Inkel een oproep deed om alle flitspalen in de hens te steken
levenslang geschorst
en toch zijn het allemaal stomme honden die niet weten waar regels voor zijn.
Regels zijn ervoor om de ambtenaren een eindje in de goeie richting te helpen, niet om de regels zelf, nee om de mensen te beschermen WAAR NODIG. Dus niet mensen boetes uitschrijven omdat ze een regel overtreden, nee, doe dat dan godverdomme alleen als het iets BOEIT dat ze een regel overtreden.
Maar nee, ze blijven doodleuk bonnen uit schrijven op plekken en om redenen die helemaal niemand nadeel brengen. Iemand die zonder licht fietst brengt geen andere mensen in gevaar.
Iemand die rechtsaf met de fiets door rood gaat ook niet.
En als je lekker een stick rookt aan de oever van de Maas om 9 uur 's avonds wens ik niet lastig gevallen te worden door 1 of andere machtsbeluste minkukel die een IQ van 2 cijfers heeft en MIJ erop aan spreekt dat je niet mag blowen in het openbaar
wat dacht je van de ME'ers
Je hebt het hier over het systeem, politiemensen voeren hun werk uit omdat ze dat opgedragen wordt he. Geloof dat we allemaal wel eens impopulaire dingen in ons werk hebben moeten doen, waar je persoonlijk anders over denkt, maar ze toch uitvoert!
Regels zijn ervoor om de ambtenaren een eindje in de goeie richting te helpen, niet om de regels zelf, nee om de mensen te beschermen WAAR NODIG. Dus niet mensen boetes uitschrijven omdat ze een regel overtreden, nee, doe dat dan godverdomme alleen als het iets BOEIT dat ze een regel overtreden.
Maar nee, ze blijven doodleuk bonnen uit schrijven op plekken en om redenen die helemaal niemand nadeel brengen. Iemand die zonder licht fietst brengt geen andere mensen in gevaar.
En als je lekker een stick rookt aan de oever van de Maas om 9 uur 's avonds wens ik niet lastig gevallen te worden door 1 of andere machtsbeluste minkukel die een IQ van 2 cijfers heeft en MIJ erop aan spreekt dat je niet mag blowen in het openbaar
Een agent die iemand zonder licht met een waarschuwing laat gaan krijgt echt geen gezeik. Het is me inmiddels 2x overkomen, tegen iets van 10 boetes (sinds me 12e ofzo)
Het is ook een misvatting dat regels hun worden opgedragen per se moeten worden uitgevoerd, die regels geven alleen de grenzen aan van hun bevoegdheden.
Net als met openbare dronkenschap: iemand die ladderzat is maar wel rustig blijft en geen overlast veroorzaakt wordt ook niet op de bon geslingerd (anders stonden ze de hele avond in Amsterdam op het Leidscheplein bonnen uit te delen aan mensen die niks misdaan hadden).
Jonge jonge, dat is nou eens stoer gezegd. Als je jezelf hoort praten zou je misschien zelf wel een beetje machtsbeluste minkukel zijn. Als jij iets doet wat niet mag, dan weet je dat je daarvoor kunt worden aangesproken of een boete kunt krijgen. En als jij dat niet wenst..dan moet je of niet de overtreding begaan of ergens anders gaan zitten waar het wel mag.
Leg eens uit?
De agent voelde zich in zijn eer en goede naam aangetast en deed aangifte.
Volgens de rechter heeft homoseksualiteit echter niets te maken met iemands eer of goede naam. Dat de aangever een agent in functie is, geeft de uitlating 'homo' evenmin een beledigend karakter
Guardia Civil had je niet eens meer tanden gehad, zo hoort de politie in mijn mening ook op te treden als mensen ze in de maling nemen...