Partyflock

Forumonderwerp · 956930
1 volger · 7616x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op maandag 13 augustus 2007 om 18:10:
Dat jij dit denkt, zegt genoeg over jouw ontwetendheid.

believe me, dr zijn zoveel mensen die zo denken
Waarschuw beheerder
Dat jij dit denkt, zegt genoeg over jouw ontwetendheid.

Dat zijn woorden die agenten zelf over hun collega's zeggen.
Ik run al wat jaren een Benzine station in de grens van de binnenstad van Utrecht. Onder de rook van Bureau Tolsteeg.
De Politie is een van me grote klanten en sta dus ook vaak met ze te praten. Ik ken overigens prive veel oude agenten van de oude generatie. Dwz. agenten die de 50 zijn gepaseerd. Die snappen er ook niets van.

Ook komen ze regelmatig sigaretten en redbull halen dan zeggen ze wel eens "om 8 uur smorgens" Ik heb even wat energie nodig ik ben zo moe !!! ff wat cafeine anders red ik het echt niet vandaag.
Waar gebeurd. Niet 1 keer maar frequent meerdere malen per week.
en hun dienst is dan om 6 uur begonnen. Dat zijn vooral de jonge agenten die zo reageren.
Is dat het voorbeeld dat ze moeten geven aan onze samenleving?

Generaliseren is ook zóó makkelijk hè

Hoezo generaliseren? wat bedoel je daarmee?

Het is toch waar dat ze hier in Nederland eerst 2 keer toestemming moeten vragen om vervolgens Aub het dienstwapen te mogen trekken?
Die regel moet gewoon veel soepeler worden.

Maar wat is mijn onwetendheid dan? Ik ken jongens van de Fd, Meldkamer, Wijkagenten, Me, Fo enz.
En zelf die delen die mening
Als ik het al van hun hoor hoe moet ik er zelf dan over denken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:00:
Politie zijn echt bangeschijters

Nee ze mogen niets

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 17:00:
parkeerbeheer ook

Nee dat zijn de mensen die thuis niets te vertellen hebben en het dan maar op straat proberen.
Met een beetje geluk kunnen ze dan savonds vertellen.
Ik heb er wel 40 uitgeschreven.
En trots dat ze zijn. nou nou goed hoor. eg heel tof.
Rot op gaat boeven vangen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 augustus 2007 om 18:46:
Het is toch waar dat ze hier in Nederland eerst 2 keer toestemming moeten vragen om vervolgens Aub het dienstwapen te mogen trekken?
Die regel moet gewoon veel soepeler worden.

Valt best mee.
Waarschuwen - wapen trekken - en uit noodweer mogen ze schieten, anders niet.
Veel agenten gebruiken na het trekken van het wapen vaak eerst een waarschuwingsschot (toegestaan) om te laten merken dat het menens is, want reken erop dat een agent écht niet graag schiet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 13 augustus 2007 om 20:52:
en uit noodweer mogen ze schieten

ja en zodra dat gebeurd is word de agent in kwestie aangeklaagd en krijg de verdachte nog geld toe ook.
Dat is het kromme ervan.

Dus eerste 4 keer schriftelijk indienen 2 keer vragen dan waarschuwen dan wapen trekken en dan schieten.
En als je geluk heb was je sneller.
Een verdachte waarschuwd ook niet van te voren.

Mijn mening niet lullen gelijk handelen.
Mag dat zijn schieten, slaan, arrestatie maakt niet uit, gelijk handelen. En dan gaan we praten.
Het moet eens afgelopen zijn met het praten. maar gelijk daden verichten.
Dat zal niet altijd goed uitpakken maar krijg je wel het respect mee terug..
Want dan krijg je met die politie valt niet te fucken.
Alleen dan krijg je weer respect voor justitie eerder niet.
Maar daar gaat weer jaren overheen ben ik bang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op maandag 13 augustus 2007 om 20:52:
want reken erop dat een agent écht niet graag schiet

had hij zij een ander beroep moeten kiezen of zijn of haar wapen inleveren.

Het zit niet in een mens om een ander mens te doden.
Maar oog om oog, tand om tand.
gewoon met gelijke munt terug betalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 augustus 2007 om 21:04:
had hij zij een ander beroep moeten kiezen of zijn of haar wapen inleveren.

Bullshit.

Als je wel graag schiet word je zeker niet aangenomen bij de politie.

Het is ook alleen voor noodweer. Als hij dan jij of hij is, dan schiet je wel, maar absoluut niet met plezier.
Waarschuw beheerder
politie de hoeren van justitie
Waarschuw beheerder
Hier ook weer zoiets...
Stelletje asocialen die een hele straat terroriseren...

Me zus net een nieuw huis,komt nu van de ene ellende(waar door politie niks aan gedaan werd) in de andere ellende(waar door politie niks aan gedaan word)terecht.

Dus 1 familie kan gewoon een hele straat de stuipen op het lijf jagen,bedreigen,mensen duwen,vuurwerk gooien naar kindjes van anderhalf enz enz.
Vuurwerk mag je niet eens hebben nou,maar daar werd als antwoord op gegeven zoiets van,ach ja uhm joh laat gaan..De hele dag zijn ze aan het zuipen in de tuin en hebben Frans Bauer en Andre hazes keihard aanstaan.De honden blaffen er doorheen en de mensen schreeuwen er boven uit,van sóchtends tot s'avonds..De honden schijten op de parkeerplaats en aangezien ze alleen daar schijten en het 3 deense dogs zijn,ligt er al een aardige hoop te stinken..:rot:
Maar wat doen ze eraan?Niks,noppes.....
En dan vinden ze het gek als je het anders gaat doen.

Gelukkig vrienden zat en mocht het probleem zich niet oplossen,dan word het gewoon opgelost.
En nee,niet met die :looser: politie WANT ZE DOEN NIKS,HELEMAAL NIKS!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 augustus 2007 om 21:02:
Mag dat zijn schieten, slaan, arrestatie maakt niet uit, gelijk handelen. En dan gaan we praten.

:respect:

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 22:30:

pcies!! en shrijf dat ff in een briefje naar den haag ofzo.. ;)
Waarschuw beheerder
Ze zijn er nooit, als je ze nodig hebt :W

Waarschuw beheerder
idd! Je moet bijna dood zijn willen ze de moeite nemen om te komen,
ja in bekeuringen geven voor wildplassen,fiets zonder licht,en vissers daar zijn ze goed in!
Mijn vriend zat pas ook ergens te nachtvissen,en ja hoor 5 uur sóchtends stonden ze er. 150 euro kon die betalen,en er was geen discussie mogelijk anders waren zijn spullen nog in de sloot gegooid ook! Daar kan in me zo boos om maken! Ga lekker de stad in ofzo,opzoek naar belangrijke dingen,niemand heeft er last van,maar voor hun is t lekker makkelijk.En als er echt wat aan de hand is komen ze niet omdat het gewoon een stelletje schijters zijn! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 02:41:
En als er echt wat aan de hand is komen ze niet omdat het gewoon een stelletje schijters zijn!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 augustus 2007 om 21:02:

Dus jullie hebben graag de franse of de amerikaanse politie hier? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dank je doe mij maar gewoon de Nederlandse. Het enige wat ik storend vind dat is dat er vaak van die tjappies bij zitten. Van die mensen die gewoon onproffesioneel overkomen.

Als je mij een boete geeft, geef dat alleen een boete en ga niet dom lopen lullen zo van plas je bij de buren ook in de tuin en wat zou jij er van vinden als ze in jouw tuin aan het pissen waren, met de zaklamp express in je ogen schijen en je portemoné uit je handen gritsen omdat je niet snel genoeg je id eruit haalt.

das gewoon provoceren en boosmakerij. slaat nergens op. Hier in Uden heb je n paar goeie agenten rondlopen en n paar sukkels waarvan ik niet begrijp dat ze uberhaupt bij de politie mogen werken.

Maar als een goeie agent me aanhoud en normaal doet ga ik absoluut niet zeiken. En veel anderen doen dat wel. Beetje zielig als je weet dat het je eigen schuld is. punt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op dinsdag 14 augustus 2007 om 12:54:
je portemoné uit je handen gritsen omdat je niet snel genoeg je id eruit haalt

als dat je overkomen is zal ik hier maar eens gewoon aangiften van doen inplaats er hier over te zeuren.
Dat is namelijk echt verboden om dat te doen. Inbraak op privaciy
Zelf voor een Politie agent.

En voor zulke geintjes worden ze echt wel aangepakt door hun meerdere.
Maar veel mensen durven of doen dat niet.
Want de politie krijg toch altijd gelijk.
Tenminste dat denken ze.
Maar dat is dus echt niet zo. Ik heb ooit een proces aangespannen omdat mijn vrouw op het bureau haar tas leeg moest maken, omdat ze de agent in kwestie wel een op kon nemen met een geluids recorder.
Dat was dus niet het geval. De agent in kwestie is op non actief gezet en overgeplaast.
Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.
Mag je het gesprek niet opnemen beroep je, je op je zwijgrecht.
En kunnen ze je hoogstens 3 dagen vast houden.
Is er dan nog geen bewijs of ben je niet voorgeleid aan de officier van Justitie moeten ze je weer laten gaan.

En weet je zeker dat je gelijk heb. Moet je het ook echt voor 100% zeker weten schakel je de ombusman in. En daar hebben ze echt een hekel aan. En gebruik de term BEKLACHTINGSWAARDIG. daar ouden ze ook niet van.

Nog een kleine toevoeging. Als ze een gesprek met je willen hebben op het bureau, vraag dan gewoon word ik ergens van verdacht?
Is het antwoord nee,, dan ga je gewoon niet.
Je bent niets verplicht dan. Word je wel verdacht ergens van en je gaat niet word je vanzelf ontboden en heb je wel te gaan.
Anders pikken ze je gewoon thuis op. Meestal in de nacht uit je bed gelicht.

Ze kunnen je dus alleen verplichten je te legitimeren meer niet.
Lang leven de staat der Nederlanden.

Artiest Dimão
Waarschuw beheerder
donateur
politie is super tof! :no:

Artiest Zephyros
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:20:
Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.

Niet helemaal waar. Een gesprek mag je opnemen als jij ook duidelijk maakt dat je het opneemt. Doe je dat niet, kun je er ook niets mee...

Ligt aan het feit waarvoor je bent aangehouden... Echt niet voor alles zo!
Waarschuw beheerder
als dat je overkomen is zal ik hier maar eens gewoon aangiften van doen inplaats er hier over te zeuren.
Dat is namelijk echt verboden om dat te doen. Inbraak op privaciy
Zelf voor een Politie agent.

En voor zulke geintjes worden ze echt wel aangepakt door hun meerdere.
Maar veel mensen durven of doen dat niet.
Want de politie krijg toch altijd gelijk.
Tenminste dat denken ze.
Maar dat is dus echt niet zo. Ik heb ooit een proces aangespannen omdat mijn vrouw op het bureau haar tas leeg moest maken, omdat ze de agent in kwestie wel een op kon nemen met een geluids recorder.
Dat was dus niet het geval. De agent in kwestie is op non actief gezet en overgeplaast.
Is er dan nog geen bewijs of ben je niet voorgeleid aan de officier van Justitie moeten ze je weer laten gaan.

En weet je zeker dat je gelijk heb. Moet je het ook echt voor 100% zeker weten schakel je de ombusman in. En daar hebben ze echt een hekel aan. En gebruik de term BEKLACHTINGSWAARDIG. daar ouden ze ook niet van.

Nog een kleine toevoeging. Als ze een gesprek met je willen hebben op het bureau, vraag dan gewoon word ik ergens van verdacht?
Is het antwoord nee,, dan ga je gewoon niet.
Je bent niets verplicht dan. Word je wel verdacht ergens van en je gaat niet word je vanzelf ontboden en heb je wel te gaan.
Anders pikken ze je gewoon thuis op. Meestal in de nacht uit je bed gelicht.

Ze kunnen je dus alleen verplichten je te legitimeren meer niet.
Lang leven de staat der Nederlanden.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:27:
Een gesprek mag je opnemen als jij ook duidelijk maakt dat je het opneemt. Doe je dat niet, kun je er ook niets mee...

dat zij ik toch ook?
Sorry als ik het verkeerd heb geformuleerd
>>>Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.<<< ik zij niet stiekem.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 17:27:
Ligt aan het feit waarvoor je bent aangehouden

als je geen verdachte ben, dat wil zeggen geen bewijs.
moeten ze je laten gaan.
Ben je wel verdachte hebben ze bewijs materiaal.
En moeten ze het ook aan kunnen tonen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 12 augustus 2007 om 16:01:
T verkeer is en blijft het gevaarlijkste uit ons dagelijks leven en dus moeten ze blijven controleren.

Mwah, wat dacht je van de genetisch gemanipuleerde lichtgevende Tsjernobyl Kentucky Fried Chicken frietjes.... Lijkt me ook niet echt ongevaarlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 augustus 2007 om 19:18:
als je geen verdachte ben, dat wil zeggen geen bewijs.
moeten ze je laten gaan.
Ben je wel verdachte hebben ze bewijs materiaal.
En moeten ze het ook aan kunnen tonen

Dat is niet waar wat je zegt. Er kan bij sommige feiten wel degelijk besloten worden om je vast te houden ivm staatsveiligheid, vluchtgevaar e.d. Dat beslist uiteindelijk de rechter. En er hoeft niet direct bewijs te zijn om toch als verdachte te worden aangemerkt. Staat in de wet...
Uit jouw eerdere post, haal ik dat je denkt dat als je als verdachte je mond dicht houd en er is verder geen bewijs, dat ze je moeten laten gaan. Dat is dus niet helemaal waar!

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op dinsdag 14 augustus 2007 om 19:18:
>>>Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.<<< ik zij niet stiekem.

Ik snap je ook wel, alleen zal je wel moeten melden dat je het gesprek opneemt. Wat dus wil zeggen, dat de andere partij dus kan beslissen om wel of niet te praten...

Daarbij...als verdachte mag je zeggen wat je wilt, je mag ook gewoon liegen of helemaal niets zeggen. Je hoeft als verdachte namelijk niet mee te werken aan je eigen veroordeling.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 20:59:
Er kan bij sommige feiten wel degelijk besloten worden om je vast te houden ivm staatsveiligheid, vluchtgevaar e.d.

Denk je nou echt dat de flockers hier de staatsveiligheid in gevaar kunnen brengen?
Ik heb het hier over de gewone kleine dingen.
Geef alleen wat tips

Waarschuw beheerder
Dan weet jij kennelijk nog niet precies wat staatsveiligheid inhoud. En ik noem ook het vluchtgevaar. Je komt met tips, ik geef een aanvulling op hetgeen je beweert. Meer niet...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 10:08:
ik geef een aanvulling op hetgeen je beweert. Meer niet...

Maakt ook niet uit
We werken al beter samen als de meeste binnen nederland :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nolis ouwe bromsnor, heb je nog wat mensen er bij kunnen lappen vandaag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:48:
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft die ook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.

Omdat iemand een andere mening heeft als jou is het meteen een :looser:? Je was al niet echt goed in discussiëren maar dit is helemaal een van je domste uitspraken...... :bye:
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn maar sommige gaan echt te ver door in hun vak..

Waarschuw beheerder
Politie doet gewoon z'n werk, lijkt wel of het 'in' is (gezien de bovenstaande reacties) om de politie te haten. Denk dat menig van de mensen die de politie haten gewoon lekker meedoen met de rest ( hiermee bedoel ik niet iedereen)

Waarschuw beheerder
ze zijn nodig alleen mogen ze van mij op de feesten weg blijfen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 02:24:
Politie doet gewoon z'n werk, lijkt wel of het 'in' is (gezien de bovenstaande reacties) om de politie te haten.

Is gewoon het algemene gevoel van mensen.
We zien aan de ene kant elke keer weer bekeuringen op de deurmat vallen, terwijl we zien dat de criminaliteit in de steden steeds groter en geweldadiger wordt.

M.a.w. de politie zet zichzelf in een negatief beeld omdat het bij lange na niet meer het respect heeft (en verdient) van de agent in de jaren 50 en 60.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 23:11:
Omdat iemand een andere mening heeft als jou is het meteen een

bij jou is iedereen met een andere mening toch een homo in ontkenningfase?
De pot verwijt de ketel dat ie groen ziet(N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 15 augustus 2007 om 21:07:
nolis ouwe bromsnor, heb je nog wat mensen er bij kunnen lappen vandaag?

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:48:
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft die :looser: ook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.

HAHAHAHAL , Lees ik het goed?

Als ik n agent was dan vloog jij de gevangenis in dat je er nooit meer uit kwam. Dan maar corrupt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 10:02:
We zien aan de ene kant elke keer weer bekeuringen op de deurmat vallen, terwijl we zien dat de criminaliteit in de steden steeds groter en geweldadiger wordt.

hoo maar beste kerel zo werkt dat niet. Ik zal je zeggen daar waar de politie als idioten te keer gaan om niets.. in die landen vaak veel meer gebeurd dan in Nederland. Oftewel een schrikbewind of schrikmiddel werkt maar tot een zekere hoogte. Het kan zelfs totaal; het verkeerde effect creeren omdat wanneer de politie harder wordt, de burgers daarin meegaan.

Dat onze samenleving geweldadiger wordt heeft te maken met de maatschappij hoe deze zich ontwikkeld. De politie kan enkel een gevolg aanpakken. Maar de oorzaak ligt bij de burger. Of beter gezegd bij de multinationals en de media. Daar ligt de werkelijke macht. Het is een product van een kapitalistische maatschappij... die uit zn evenwicht getrokken is, waardoor je scheve toestanden krijgt zoals oa ongelijkheid en een verdraaid beeld bij de burgers van de werkelijkheid en een zekere individualisering.

Dit zorgt er voor dat het gedrag van mensen flink veranderd. Daar kan de politie nik stegen doen al willen mensen dat wel doen geloven. Hoewel het allang bekend is hoie het werkt.

Net zoals die term... de maatschappij, dat ben jij. Of een beter milieu begint bij jezelf. Dat is gewoon echt zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 16 augustus 2007 om 10:39:
hoo maar beste kerel zo werkt dat niet. Ik zal je zeggen daar waar de politie als idioten te keer gaan om niets.. in die landen vaak veel meer gebeurd dan in Nederland. Oftewel een schrikbewind of schrikmiddel werkt maar tot een zekere hoogte. Het kan zelfs totaal; het verkeerde effect creeren omdat wanneer de politie harder wordt, de burgers daarin meegaan.

Mijn vader zei dat als je vroeger (jaren 50/60) niet naar de politie luisterde je meteen klappen kreeg, en toen luisterde je echt wel als de politie vroeg of je weg wilde gaan.
Dat hebben ze na de hippie tijd een beetje teruggedraaid naar 'de politie is je beste vriend en met praten los je meer op' en sindsdien is het keihard achteruit gegaan.
Dus jouw vlieger gaat niet op...

Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 augustus 2007 om 12:32:
Mijn vader zei

ja, en mijn vader werkt bij McDonalds...

Vroeger waren de tijden anders, mensen waren tevreden met wat ze hadden ook al was iedereen zo arm als de neten.
tegenwoordig zijn we verwend, hebben alles wat we willen hebben en toch zijn we ontevreden

Waarschuw beheerder
Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen.

Ja en leven die mensen net zo vrij als wij? En kunnen die net zo openlijk een mening geven als hier?

Weet je wat er gebeurd als men net zo optreed als daar? Dan krijgen we hier een forum met jankerds die vinden dat de politie zo hardhandig optreed, dat we niets meer te vertellen hebben en om het minste of geringste al klappen krijgen van de politie.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 10:02:

M.a.w. de politie zet zichzelf in een negatief beeld omdat het bij lange na niet meer het respect heeft (en verdient) van de agent in de jaren 50 en 60.

Ja nou wordt ie mooi...het is de schuld van de politie dat mensen agressiever worden... En omdat mensen agressiever worden en de politie niet de middelen tot zijn beschikking heeft die jij graag zou willen zien, maken zichzelf respectloos. Wat onzin! Vroeger ging iedereen lopend of op de fiets naar zijn werk, vroeger had je geen muziekzenders met clips waarin een voorbeeld voor de jeugd wordt gezet, vroeger was er op tv niet zoveel geweld te zien. Vroeger leefde we in een heel andere cultuur....

Dus jouw bewering gaat ook niet op vriend!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 13:23:
Ja nou wordt ie mooi...het is de schuld van de politie dat mensen agressiever worden...

Precies.
Net of de politie er wat aan kan doen dat de maatschappij zich negatief evolueert :gaap:

Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen

Amper criminaliteit?
Haha, waar heb je die grap vandaan dan? :lol:
Het stikt daar van de criminelen.
Daar worden dagelijks mensen opgehangen omdat ze wat gejat hebben.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 23:11:
Uitspraak van :vaag: Kreng op woensdag 15 augustus 2007 om 22:48:
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft die ook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.

Omdat iemand een andere mening heeft als jou is het meteen een ? Je was al niet echt goed in discussiëren maar dit is helemaal een van je domste uitspraken......

Daarom zei ik ook puber, maar volgens mij gaat dat woord niet eens op.
Als we het over een hopeloos geval hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Kan je je voorstellen dat jeugd die met dit soort dingen hier opgroeien, voor zichzelf een bepaald beeld gaan vormen? Meestal zijn dat figuren die qua opvoeding ook niet het beste voorbeeld krijgen, dus ja.... Komen ze in aanraking met de politie, dan gaat t mis! En nu wil jij beweren dat dit aan het optreden van de politie ligt? Jij gaat nu vallen over het feit dat er politiemedewerkers (die overigens alleen voor die taak bij de politie te werk zijn gesteld) s'nachts staan te flitsen en dat je daarom het respect bent verloren voor de politie. Jij hebt volgensmij geen idee wat er werkelijk speelt en wat de echte cijfers zijn als het gaat om dat soort dingen. Jij roept gewoon maar wat.... Dat er minder respect is, ook voor de politie, dat weet ik. Maar jij noemt een oorzaak, wat helemaal niet de oorzaak is.