Hallo , wat vinden jullie van de politie 
Dat jij dit denkt, zegt genoeg over jouw ontwetendheid.
Generaliseren is ook zóó makkelijk hè
Politie zijn echt bangeschijters
parkeerbeheer ook
Het is toch waar dat ze hier in Nederland eerst 2 keer toestemming moeten vragen om vervolgens Aub het dienstwapen te mogen trekken?
Die regel moet gewoon veel soepeler worden.
en uit noodweer mogen ze schieten
want reken erop dat een agent écht niet graag schiet
had hij zij een ander beroep moeten kiezen of zijn of haar wapen inleveren.
Mijn mening niet lullen gelijk handelen.
Mag dat zijn schieten, slaan, arrestatie maakt niet uit, gelijk handelen. En dan gaan we praten.
Het moet eens afgelopen zijn met het praten. maar gelijk daden verichten.
Dat zal niet altijd goed uitpakken maar krijg je wel het respect mee terug..
Want dan krijg je met die politie valt niet te fucken.
Alleen dan krijg je weer respect voor justitie eerder niet.
Maar daar gaat weer jaren overheen ben ik bang.
Mag dat zijn schieten, slaan, arrestatie maakt niet uit, gelijk handelen. En dan gaan we praten.
je portemoné uit je handen gritsen omdat je niet snel genoeg je id eruit haalt
Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.
Mag je het gesprek niet opnemen beroep je, je op je zwijgrecht.
En kunnen ze je hoogstens 3 dagen vast houden.
als dat je overkomen is zal ik hier maar eens gewoon aangiften van doen inplaats er hier over te zeuren.
Dat is namelijk echt verboden om dat te doen. Inbraak op privaciy
Zelf voor een Politie agent.
En voor zulke geintjes worden ze echt wel aangepakt door hun meerdere.
Maar veel mensen durven of doen dat niet.
Want de politie krijg toch altijd gelijk.
Tenminste dat denken ze.
Maar dat is dus echt niet zo. Ik heb ooit een proces aangespannen omdat mijn vrouw op het bureau haar tas leeg moest maken, omdat ze de agent in kwestie wel een op kon nemen met een geluids recorder.
Dat was dus niet het geval. De agent in kwestie is op non actief gezet en overgeplaast.
Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.
Mag je het gesprek niet opnemen beroep je, je op je zwijgrecht.
En kunnen ze je hoogstens 3 dagen vast houden.
Is er dan nog geen bewijs of ben je niet voorgeleid aan de officier van Justitie moeten ze je weer laten gaan.
En weet je zeker dat je gelijk heb. Moet je het ook echt voor 100% zeker weten schakel je de ombusman in. En daar hebben ze echt een hekel aan. En gebruik de term BEKLACHTINGSWAARDIG. daar ouden ze ook niet van.
Nog een kleine toevoeging. Als ze een gesprek met je willen hebben op het bureau, vraag dan gewoon word ik ergens van verdacht?
Is het antwoord nee,, dan ga je gewoon niet.
Je bent niets verplicht dan. Word je wel verdacht ergens van en je gaat niet word je vanzelf ontboden en heb je wel te gaan.
Anders pikken ze je gewoon thuis op. Meestal in de nacht uit je bed gelicht.
Ze kunnen je dus alleen verplichten je te legitimeren meer niet.
Lang leven de staat der Nederlanden.
Een gesprek mag je opnemen als jij ook duidelijk maakt dat je het opneemt. Doe je dat niet, kun je er ook niets mee...
Ligt aan het feit waarvoor je bent aangehouden
T verkeer is en blijft het gevaarlijkste uit ons dagelijks leven en dus moeten ze blijven controleren.
als je geen verdachte ben, dat wil zeggen geen bewijs.
moeten ze je laten gaan.
Ben je wel verdachte hebben ze bewijs materiaal.
En moeten ze het ook aan kunnen tonen
>>>Het is zelfs zo dat je alle gesprekken die je met de politie voerd mag opnemen. Evengoed als hun dat mogen.<<< ik zij niet stiekem.
Er kan bij sommige feiten wel degelijk besloten worden om je vast te houden ivm staatsveiligheid, vluchtgevaar e.d.
En gebruik de term BEKLACHTINGSWAARDIG. daar ouden ze ook niet van.
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft die ook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.
Politie doet gewoon z'n werk, lijkt wel of het 'in' is (gezien de bovenstaande reacties) om de politie te haten.
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft dieook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.
We zien aan de ene kant elke keer weer bekeuringen op de deurmat vallen, terwijl we zien dat de criminaliteit in de steden steeds groter en geweldadiger wordt.
hoo maar beste kerel zo werkt dat niet. Ik zal je zeggen daar waar de politie als idioten te keer gaan om niets.. in die landen vaak veel meer gebeurd dan in Nederland. Oftewel een schrikbewind of schrikmiddel werkt maar tot een zekere hoogte. Het kan zelfs totaal; het verkeerde effect creeren omdat wanneer de politie harder wordt, de burgers daarin meegaan.
Mijn vader zei
Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen.
We zien aan de ene kant elke keer weer bekeuringen op de deurmat vallen, terwijl we zien dat de criminaliteit in de steden steeds groter en geweldadiger wordt.
M.a.w. de politie zet zichzelf in een negatief beeld omdat het bij lange na niet meer het respect heeft (en verdient) van de agent in de jaren 50 en 60.
Ja nou wordt ie mooi...het is de schuld van de politie dat mensen agressiever worden...
Ik hoop niet dat het hier zo wordt natuurlijk maar in landen als Maleisie en Singapore is de politie heel erg streng en geweldadig en er is amper criminaliteit in die landen
Uitspraak vanKreng op woensdag 15 augustus 2007 om 22:48:
nolis niet die is net zo'n corrupte klootzak als de rest van de politie en laat hem lekker zijn wetboekje hier neerzetten ander tijdverdrijf heeft die ook niet pfffffffffffff zucht hopeloos geval die nolis.
Omdat iemand een andere mening heeft als jou is het meteen een ? Je was al niet echt goed in discussiëren maar dit is helemaal een van je domste uitspraken......