Partyflock

Forumonderwerp · 956930
1 volger · 7737x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djazper op donderdag 9 augustus 2007 om 15:22:
Maar vergeet niet dat de plekken waar ze flitsen een reden hebben.

Yeah right, bij deze is de discussie geeindigd...

Artiest Zephyros
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 14:46:
Op feesten hoor je steeds vaker dat een vechtpartij begint met 2 groepen jongeren, die daarna gezellig met z'n allen tegen de politie gaan vechten, enz.

Dat zegt meer iets over de instelling van die jongeren dan van de politie. Je moet niet alles wat niet in jouw straatje past gaan lopen afzeiken op de politie of de overheid.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 14:46:
Ik irriteer me aan een politie die het uitschrijven van boetes belangriker vind dan het handhaven van de orde

Ik irriteer me aan mensen die overal maar een eigen interpertatie aangeven en dan vervolgens uitspraken gaan doen alsof ze voor de rest van Nederland spreken. Waarom irriteer ik me aan de die controles dan niet? Net als heel veel anderen trouwens.. Waarom heb ik nooit last van de politie? Waar, of beter gezegd aan wie ligt het dan aan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 15:34:
Yeah right, bij deze is de discussie geeindigd...

Lekker makkelijk he...!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 14:30:
nolis je ken beter in de kerk gaan werken, en stiekem misdienaartjes aan je pik laten zuigen flauw ventje....

Triest figuurtje, wil je ook met de grote mensen mee praten? Kom maar terug als je weet we waar we het over hebben, tot die tijd kan je nog de pindakaas van helmpje laten likken door dat poedeltje van je!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nolis, ouwe regelneuker met je lange ballen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 9 augustus 2007 om 21:30:

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 9 augustus 2007 om 21:30:

Jaja, je moest eens weten hoe lang... Maar zonder gekheid, het is wel jammer dat als je hier een onderbouwde mening ergens over geeft en niet helemaal in het straatje past van de meeste forumlezers hier, dan krijg je dit soort reacties.

Regelneuker he...omdat ik weet hoe de regels en wetten hier over het algemeen inelkaar steken? Dat zegt toch verder niets over mij? Lekker makkelijk omdat allemaal vanachter je puterschermpje te roepen, erg triest ook trouwens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nolis, ouwe kippenfokker
Iedereen weet hoe het zit met de politie in Nederland, alleen probeer jij het goed te lullen dat iedereen zich aan de regels moet houden.
Als regels nergens op slaan is dat makkelijker gezegd dan gedaan he, lampendanser.

Als ik in Italie 130 rijdt waar je 120 mag zal geen enkele wout daar dat een mallemoer interesseren, en zo hoort het ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 augustus 2007 om 10:04:
Iedereen weet hoe het zit met de politie in Nederland, alleen probeer jij het goed te lullen dat iedereen zich aan de regels moet houden.
Als regels nergens op slaan is dat makkelijker gezegd dan gedaan he, lampendanser.

Regels zijn zeker voor de kat z'n kut bedacht ofniet?

Als ik in Italie 130 rijdt waar je 120 mag zal geen enkele wout daar dat een mallemoer interesseren, en zo hoort het ook.

Je moet geen appels met peren vergelijken.
Als je hier in NL geflitst wordt om een paar KM te hard, is dat lullig, maar ga niet lopen mekkeren over die boete, want jij bent diegene met het gaspedaal onder je rechtervoet. De politie bedenkt die regels niet, dat doet de overheid, dus klop gewoon lekker daar aan.
Daarnaast is het wel supermakkelijk om steeds weer over flitsboetes te beginnen. Net zo makkelijk als die trieste scheldwoorden van je waar je mee denkt de bikkel uit te hangen. Vet stoeââhh, jwt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stom, behalve als je ze nodig hebt (alleen dan zijn ze der nooit).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Child op vrijdag 10 augustus 2007 om 14:45:
Nou, politie in NL is denk ik veel te soft..

Precies, ze hebben nog veel te veel beperkingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djazper op vrijdag 10 augustus 2007 om 15:01:
Precies, ze hebben nog veel te veel beperkingen

Ik vind ze ook een op een als ze je aanhouden of iets dergelijks te soft. Je kunt ze nog wel eens ompraten en als ze ergens lopen om in de gaten te houden dan vind ik dat ze totaal geen uitstraling hebben.

Waarschuw beheerder
Als regels nergens op slaan is dat makkelijker gezegd dan gedaan he

Moeilijk he gewoon een normale reactie plaatsen zonder te schelden of met domme opmerkingen het proberen op de man te spelen...

Ik lul niet zoveel goed hoor, want vertel me dan maar wat er fout is. En begin dan inderdaad niet over je snelheid of je flitsboetes, want die kennen we ondertussen wel.

Nee omdat het daar mag. Als t in Nederland mag, zal de politie er ook niet naar omkijken. Logisch he? En daarbij... 130 of 140...ben je toch 5 minuten eerder ergens. Als je dat zo prettig vind, rot dan op daar naar toe. En nog zo iets....hoe wil jij Nederland vergelijken met Italie? Zie je wel, nog niet zo ver nagedacht natuurlijk. Waarom sta ik daar nou niet van te kijken.?

Als regels nergens op slaan is dat makkelijker gezegd dan gedaan he

Oh nee, jij praat voor heel Nederland natuurlijk. Want jij kent iedereen... laat me niet lachen man, je weet niet eens waar je het over hebt! En gelukkig is het niet aan jou om te bepalen of regels wel of geen onzin zijn hier...

Waarschuw beheerder
Topwerk geleverd door die twee 16!!jarige kutjochies zo snel aan te houden. (Man doodgestoken na overval Amstelveen)

Waarschuw beheerder
ach ja Politie Politie de hoeren van justitie en ik schijt op hun positie.
Weet alleen uit eigen ervaring dat het een corrupt zootje is pas maar op jullie kids pedo's hebben de vrije hand hier in dit land.
En het maakt me ook niks uit wat jullie er van vinden want het boeit me namelijk helemaal niet dus commentaar voor jullie houden als jullie dat al hebben :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 19:26:
Voor de rest van je vragen en opmerkingen kun je beter even terug lezen. Merendeels is aan bod geweest in de discussie met Nolis.

en bepaal jij dat hier?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Politie zijn echt bangeschijters

Waarschuw beheerder
Vandaag zijn het mijn helden!!

Ik wilde net lekker met een bakkie koffie op m'n balkon gaan zitten toen ik ineens een hoop lawaai hoorde. Staan er van die mafkezen van een of andere kerk op het plein schuin onder mijn balkon met gebruik van een geluidsinstallatie het evangelie te verkondigen. Ongeveer 50 mensen. Zingen en vertellen over het geloof door de microfoon!

Politie gebeld en die hebben ze weggestuurd! Kreeg ook nog heel netjes een telefoontje dat ze weg gestuurd waren en of ik even wilde bellen als het weer gebeurde!

:-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 22:32:
en bepaal jij dat hier?

Heb ik poep geroepen? Dacht het niet dus fijn je muil houden (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De politie:

Een soort van noodzakelijk kwaad, niet dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Want er is nog maar weinig goed aan wat de politie doet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 03:51:
Heb ik poep geroepen?

Je doet nix anders toch?!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 03:51:
Dacht het niet dus fijn je muil houden

nee iedereen mag zeggen wat die te zeggen heeft en al staat het er dubbel lees je er maar overheen en mijn muil houden voor jou never loop dan eerst maar ff over mijn lijk hoopje stront :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 augustus 2007 om 22:24:
En het maakt me ook niks uit wat jullie er van vinden want het boeit me namelijk helemaal niet dus commentaar voor jullie houden als jullie dat al hebben

Dat van jou boeit ons nog minder, dus snap eigenlijk niet wat je hier doet als je geen reacties wilt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 12:27:
Dat van jou boeit ons nog minder, dus snap eigenlijk niet wat je hier doet als je geen reacties wilt.

bepaal jij ook niet ik reageer wanneer ik dat wil en waar dus ja boeit mij ook niet wat jij zegt

Waarschuw beheerder
donateur
Nolis :yawn:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 12:26:
hoopje stront

zat al te denken wat zit er zo tussen haar kaak :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 15:23:
zat al te denken wat zit er zo tussen mijn kaak

Waarschuw beheerder
puber
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 15:15:
Maar als ik doordeweeks om half 12 'snachts over de A12 bij Gouda rij en ik zie dat ze dan staan te flitsen dan ben ik bijna in staat om die flitskast aan gort te rijden.
Ook het uitschrijven van boetes voor mensen die hun parkeerkaart niet in de auto hebben liggen is typisch zo'n graai-geval dat niets met ordehandhaving te maken heeft

wil niet de moraalridder uit gan hangen maar je moet je gewoon aan de snelheid houden punt. klaar af. :)

Niet dat ik dat ooit doe..8)

Maar ik ga dan ook niet lopen zeuren als ik een boete heb of iets dergelijks.

T verkeer is en blijft het gevaarlijkste uit ons dagelijks leven en dus moeten ze blijven controleren.

Ik irriteer me eerder aan sommige agenten hun perssonlijkheid. Zo'n belerende toon terwijl het niet hoeft.
Waarschuw beheerder

sorrie je moet mij nog wel even overtuigen hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 23:20:

We moeten een keer de politie van Amerika hebben 8)
Bij sommige dingen dan.....
Soms zijn ze idd een beetje te schijterig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 12 augustus 2007 om 16:01:
T verkeer is en blijft het gevaarlijkste uit ons dagelijks leven en dus moeten ze blijven controleren.

Ben ik helemaal met je eens gast, maar ik reed vorige week dinsdagnacht om half 2 op een vrijwel lege A12 en toen stonden ze bij Gouda te flitsen.
Net als op de A1 tussen Almere en Lelystad of de Afsluitdijk op zondagochtend...
Pure geldklopperij, heeft niets met veiligheid te maken.

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
als ze nou is wat nuttigers doen dan een beetje langs de kant gaan staan flitsen... als er echt iets aan de hand is zijn ze er niet of te laat.

en dan gaan ze nog mensen werven op rose maandag in tilburg????
wtf.... :S

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 21:12:
Pure geldklopperij

het is zelfs nog gekker. ze moeten zelfs een bepaald aantal halen in het jaar. net als een bedrijf zeg maar... soort van omzet...
tmoet nie gekker worden!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg niets, want heb geen positief woord voor ze over:x

Waarschuw beheerder
ach..politie ambtenaartjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 18:26:
Moeilijk he gewoon een normale reactie plaatsen zonder te schelden of met domme opmerkingen het proberen op de man te spelen...

Waarschuw beheerder
Pure geldklopperij, heeft niets met veiligheid te maken.

Tuurlijk maar wat is tegenwoordig geen geldklopperij. Ik kan me er niet zo druk om maken. Beetje aan de snelheid houden en soms een keertje het pedaal in trappen. Je moet het gewoon slim spelen dan pakken ze je niet.

Maar ik vind het toch wel n beetje zielig hoe de stoere mensjes hier afgeven op de politie veelal zonder een goed motief. Kijk ook maar eens naar wat ze wel oplossen en doen. Laatst de tv gekeken en was veel. Heel veel.

Kijk dat hun prioriteiten moreel gezien niet altijd kloppen en ze je soms pakken voor iets onbenulligs daar kan je boos op worden. Maar om nou te zeggen da je ginne zak aan de politie hebt en alleen maar af loopt te geven die mensen hebben zelf denk ik een ego probleempje.

Ojee ik ben gepakt nou is mijn ego kapot en nou moet ik boos gaan worden om dat weer recht te zetten. Zoiets.
Waarschuw beheerder
Ben ik helemaal met je eens gast,

He toch wat een vervelend woordje is dat ''gast'' zeg.

Kan je inhetvervolg niet gewoon kerel zeggen?:D boeid verder ook niet zo maar ik kan er niet aan wennen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als er weer een klassieker op gang is dan moet de k*t cops
zonodig er weer mee bemoeien laat ons feyenoorders
un keer met rust en laat ons ons gang gaan voor un keer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 13 augustus 2007 om 15:01:
soms een keertje het pedaal in trappen

okeej, kerel ;)

Het gaat mij hierom; we weten allemaal wel waar het wel en waar het niet verantwoord is om 'het pedaal in te trappen'
zo kun je snachts zonder enkel gevaar voor je medemens 140 rijden op plekken waar je 120 mag.
Is het dan niet een beetje bullshit om op een doordeweekse dag in het holst van de nacht op snelheid te gaan controleren?
Wegwerkzaamheden, drukke snelwegen, etc. geen probleem.
Waarschuw beheerder
Op dit moment kan ik geen respect hebben voor de dienst justitie en politie.

Het zijn een paar mietjes eerste klas.
Ik zie agenten lopen en denk dan bij me zelf "moet die mij aresteren?"
Ik ben niet overdreven groot maar die agentjes van tegenwoordig zijn pas echt de pispalen van de stad Utreg.

Brommer controles pakken ze bejaarde mensen op en laten het marokaantje met opgefokte brommer "runner 180 enzo" gerust rijden om escalatie te voorkomen. Heb overigens div. Marokaanse vrienden. om maar een andere discusie te voorkomen of voor oordelen van andere mensen over mijn gedachtegoed.
Zo zijn er legio voorbeelden.

Laat ze maar eens net zo hard worden als hun buitenlandse collega's
Met name uit Spanje, Italie, enz enz.
Die lullen niet die meppen gelijk. Dat is pas orde handhaven.
En iedereen heeft respect voor ze.
Zelfs in Engeland hebben ze respect voor een Bobby met alleen een knuppel opzak.
Hier dragen ze een pistool en ze weten niet eens hoe ze werken.
Laatstaan dat ze hem gebruiken dan worden ze meteen gestraft.
Niet straffen maar als ze berdeigd worden gewoon trekken die gun.
Na 2 keer waarschuwen gewoon schieten daar hebben ze hem toch voor.
Of niet dan. Anders kunnen ze hem voortaan wel thuis laten

dat vind ik ervan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 13 augustus 2007 om 15:38:
Laat ze maar eens net zo hard worden als hun buitenlandse collega's
Met name uit Spanje, Italie, enz enz.
Die lullen niet die meppen gelijk. Dat is pas orde handhaven.

Helemaal gelijk in
Waarschuw beheerder
Pffff.. wat een inkoppertje dit.. Zwaar kansloos :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 augustus 2007 om 23:20:

parkeerbeheer ook:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op maandag 13 augustus 2007 om 15:01:
Maar ik vind het toch wel n beetje zielig hoe de stoere mensjes hier afgeven op de politie veelal zonder een goed motief. Kijk ook maar eens naar wat ze wel oplossen en doen. Laatst de tv gekeken en was veel. Heel veel.

Precies.

Ik zie agenten lopen en denk dan bij me zelf "moet die mij aresteren?"
Ik ben niet overdreven groot maar die agentjes van tegenwoordig zijn pas echt de pispalen van de stad Utreg.

Dat jij dit denkt, zegt genoeg over jouw ontwetendheid.

Hier dragen ze een pistool en ze weten niet eens hoe ze werken.

Generaliseren is ook zóó makkelijk hè.
laatste aanpassing