Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 17:44:Waar is snow nou?
Snoww met een dubbele W he
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:17:Gadver! Dat bedoel ik ook zo´n viespeuk!
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:17:Hou jij je even in zeg! Ik wil niet weten wat jij er allemaal mee doet!
Doe er ook niks mee
en daar moet je goed opletten want daar kan die pislink van worden
hoe dan?
Je voor een kaalwordende nerd met lelijke bril uitschelden
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:24:Je voor een kaalwordende nerd met lelijke bril uitschelden Hijs echt zielig...Volgens hem ben ik een spook...
wat had je hem misdaan? datie dat zei?
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:24:Doe je wel een beetje voorzichtig met me
lekker met paint bewerkuh
enne snowwtje? hoezo
Dat ie zijn hoofd ergens anders in moest stoppen. Toen gaf hij zijn nummer aan mij, hebben?
lekker met paint bewerkuh
laatste aanpassing
Dat was niet voor mij bedoeld maar voor Rujar..
Rujar zei alleen dat ie een piemol was...Toen pakte Hassan op iemand's uiterlijk!
Bij mij begon hij met ''je moet je kut verkopen..Toen zei ik dat hij eens moest gaan werken om mee te kunnen leven zonder te gaan teren van onze belastingcentjes
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:36:Ik ga met die van jouw even aan de slag
NEEEEEEE
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:36:Nou ik ga even naar de snackbar daaaag lieve mensen tot straks Sportieve groet
eetsuh!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:38:Dat was niet voor mij bedoeld maar voor Rujar..
Rujar zei alleen dat ie een piemol was...Toen pakte Hassan op iemand's uiterlijk!
Bij mij begon hij met ''je moet je kut verkopen..Toen zei ik dat hij eens moest gaan werken om mee te kunnen leven zonder te gaan teren van onze belastingcentjes
hahaha wat een knuppel
NEEEEEEE
Jawel!
eetsuh!!!
Dank je!
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:38:Toen zei ik dat hij eens moest gaan werken om mee te kunnen leven zonder te gaan teren van onze belastingcentjes
Toen ging het los!
jaja niet lief he die snoww zonder 2 w`s
waar staat die tweede W voor dan?