Heeft er wel eens iemand een ontmoeting gehad met iemand die je kent via Partyflock? En viel deze persoon in het echt mee of tegen...?
Ik date je niet om je te neukeng ... Dus ik ga je mooi niet suckeng
Eerder met de meiden dan met mannen
ik wil best meewerken hoor, heb toch niks te doen
Om even volledig offtopic te gaan: Chemical Sister, jij hebt een text op je profiel die door mij gemaakt is Nou ja, de text niet, de opmaak zeg maar Dat bitches verhaal
Waar link jij 'm vandaan, want ik weet de naam van m'n space niet meer en volgens mij haal jij 'm ook daar vandaan (daar stond ie vanaf gelinkt op mijn profiel vroeger ) en dan kan ik 'm misschien terug vinden
Erg lief aangeboden, maar ben al druk met het analyseren van de interviews en heb er al genoeg weer op de planning. En bovendien ben je nu toch al aan het mee werken?
En vriendje was geen date
ja zo moet het
Werd 't potverdorie alsnog een date
En bovendien ben je nu toch al aan het mee werken?
uhm... hal hem maar van mijn profiel.. ik heb hem ook maar gejat
HO ff, ik had geen date he?
Deden alleen een bakkie !
En lulden al lang en breed met mekaar Maar ik moet wel toegeven dat ik het een beetje soort van eng vond Vertrouw daarin dan weer wel op mijn inschattingsvermogen en das goed gegaan
ben jij er oook alergisch voor?
Heeft er wel eens iemand een ontmoeting gehad met iemand die je kent via Partyflock?
En viel deze persoon in het echt mee of tegen...?
HO ff, ik had geen date he?
Deden alleen een bakkie !
En lulden al lang en breed met mekaar Maar ik moet wel toegeven dat ik het een beetje soort van eng vond Vertrouw daarin dan weer wel op mijn inschattingsvermogen en das goed gegaan
Uitspraak van Professor X op donderdag 21 juni 2007 om 13:42:
En bovendien ben je nu toch al aan het mee werken?
is dat nou gewoon een subtiele afwijzing?
Hmm..wist niet dat dat ding zo popi was, ben 'm nooit eerder tegen gekomen
En jij kent mensen die mensen kennen die 'm kennen En 'm zelf kennen. Dus dat had je kennen weten
Oh wacht eens..nooit over nagedacht, maar daarom zat ik dus onder de rode uitslag toen
Wat vond je er eng aan...?
iemand die je kent via Partyflock?
Maar als ik naar je profiel kijk, dan laat je niet veel vanjezelf zien (ik ook niet hoor, maar ben ten slotte bezig met een onderzoek ). En zonet vroeg je nog van wie neemt PF nou serieus? Maak je dan wel bewust een scheiding tuusen wie je op PF bent en wie je in real life bent?
enige jammere is dat veel mensen het verschil niet kunnen lezen tussen serieus gelul ... of domweg vaag zitten doen
Heeft er wel eens iemand een ontmoeting gehad met iemand die je kent via Partyflock? En viel deze persoon in het echt mee of tegen...?