Heeft er wel eens iemand een ontmoeting gehad met iemand die je kent via Partyflock? En viel deze persoon in het echt mee of tegen...?
641x bekeken
Heeft er wel eens iemand een ontmoeting gehad met iemand die je kent via Partyflock? En viel deze persoon in het echt mee of tegen...?
Jep, woon er mee samen!
Hou het straat
Jep, woon er mee samen!
laatste aanpassing
dankzij partyflock
woon er mee samen!
Idem
zullen wij ook maar gaan samenwonen dan?
Bij je gegevens die je kan invullen voor je profiel staat wel de mogelijkheid om in te vullen of je beschikbaar bent. Mocht je geen relatie hebben...dus misschien wordt PF nog wel een datingsite...
Meerdere malen
Gewoon leuk
Ze waren eigenlijk allemaal wel zoals ik had verwacht ook.
De een positiever dan de ander, maar toch.
Mocht je geen relatie hebben...dus misschien wordt PF nog wel een datingsite...
Dat schijnt er al jaren te staan.
staat wel de mogelijkheid om in te vullen of je beschikbaar bent. Mocht je geen relatie hebben...dus misschien wordt PF nog wel een datingsite.
Gelijk ff uitzetten
Enzo
ja wel vaker...
was elke keer leuk hoor!
Maar je schept toch wel een bepaald beeld van iemand door de foto's en mail op PF. Kwam die overeen met 'the real thing'?
kijken of we elkaar daar niet al bij afmaken?
Ik ben bloedfanatiek
Maar je schept toch wel een bepaald beeld van iemand door de foto's en mail op PF. Kwam die overeen met 'the real thing'?
meestal wel ja. heb een keer afgesproken met iemand die daar duidelijk een heel ander beeld bij had... dat had nog best eng kunnen worden maar gelukkig sta ik mijn vrouwtje