Partyflock

Forumonderwerp · 955224
2 volgers · 40254x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste editie sinds de start van Defqon.1 dat ik er niet bij ben :( dankzij de :@ stomme online verkoop waar ik niet doorheen kwam :no: en op het laatste nippertje ook niet geslaagd :[ om een kaart te bemachtigen, helaas...

Ik ben net door een vriendin gebeld om een stukje van de set van Luna te horen en ik baal best wel (hoewel ik straks gratis naar Justin Timberlake ga incl. sky box :lol: ) maar wil toch weten HOE Defqon.1 was...

PS: Niet al te goede verhalen neerkalken om mij jaloers te maken hoor :/
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens ook lekker, Bij station Almere Strand lieten ze ons door de Utrecht poortjes om kwart voor 12, maar die trein ging dus weesp-duivendrecht-schiphol... :/
Waarschuw beheerder
was mijn eerste defcon en was gewoon een supervet feest nu ga ik snel de cd opzetten,verder gaan met genieten en wachten op de volgende defcon
Waarschuw beheerder
stel je niet aan :P
Waarschuw beheerder
Wie heeft er allemaal foto's gemaakt gisteren?

Ben m'n kaartje verloren en heb dus geen idee meer wie het was:-(

Waarschuw beheerder
Haha prachtige foto, wildplassen op feesten is voor veel mensen op feesten altijd een soort hobby geloof ik :D

Gister hele dag bijna in de early rave tent gestaan; heerlijke muziek, gezellige mensen, genoeg ruimte en stevig geluid...

Voor de rest lekker rondgedwaald en lekker in het zonnetje wat drankjes naar binnen gewerkt...

Was gewoon een lekker dagje uit met alles derop en deraan (Y)

XXL

P.s. aan dat het zo gigantisch masaal was en dat er veel mensen rondliepen die ik niet kon plaatsen op het feest heb ik me niet geirriteerd, dat weet je van te voren...
Waarschuw beheerder
Vond het een goed feest. Altijd gezellig, veel bekenden en mooie mensen. De muziek vond ik overal hard vooral in de white, alles trilde. Zilver beste area, weinig mensen daar ook wel relaxt. De black vond ik ook goed, grey viel me heel erg tegen meer early rave dan oldschool! Favo acts als Kotzaak, PCP en RTC misgelopen en dat is toch wel een domper voor mij geweest. Teveel in de hardstyle geweest (hou ik niet van). Bij de techno klonk het wel weer zwaar goed, wat een bass zeg. Verder alle bekenden die ik wilde zien, gezien dus een (k) voor jullie heb een topfeest gehad.

Waarschuw beheerder
SUPER
Waarschuw beheerder
:respect:voor de organisatie,was echt weer een geweldig feest en steekt met kop en schouders boven dezelfde soort feesten uit.

Waarschuw beheerder
super feest gehad :D
zeer goede sfeer ook in de regen :)
muiziek was ook knallen (vince, zatox, bass-d, A-lusion, zany, technoboy en prophet) :respect: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geweldig! en zwaar verbrand gewoon....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 13:51:
ik heb je gezocht wacky! stond voor aan, rechts bij die paal.. maar nergens gezien! man man wat ging t erop..

Nah hoe kan dat dan? :( Ik heb in het begin vrij vooraan in het midden gestaan en dus ook nog op iemand zn nek gezeten. heb je die sterretjes niet gezien dan? :( En daarna vooral op het podium zelf, zo dik want dan kon je dus de hele zaal zien (l) Alleen was mn bandje van mn camera vol :( dus heb niet superveel meer kunnen filmen daar :(

En ben ook steeds effe terug de zaal in gerend en toen heb ik telkens rechtsvoor gestaan! Niet pal naast die box want daar ging je echt stuk :D maar net iets meer richting zijkant. Hoe kan ik je nu in hemelsnaam gemist hebben daar? :(

Waarschuw beheerder
was weer een leuk feestje:yes:

maar wat was er nou gebeurd waardoor de bussen zoveel vertraging hadden???
hebben denk ik een uur moeten wachtte voor we wegkonden, ambulance's op de weg enz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Kiwi* op zondag 17 juni 2007 om 14:09:
zwaar verbrand

jah ik was ook rood in mun nek en gezicht enzo :S
Waarschuw beheerder
Nu hopen dat alle livesets snel te downloaden zijn, heb al een setje van Vince op een afterparty kunnen downloaden.
Die kun je HIER downloaden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 juni 2007 om 13:48:
jullie ooit opgevallen dat hij echt vaak hele stoere outfits draagt die echt bij het thema passen? Fokking held gewoon die man!!!

:yes: Net als bij Qlimax of Sensation, hij maakt er iets specaals van.
Volgende keer weer The Prophet als afsluiter..

hoorde ik op de achtergrond nog (ws. vanuit Black?) 'I will have that power'.

:yes: heb daar no m'n laatste energie er uit gestampt:D

3X afgesloten

Eerst de main, blue en toen black :bounce:

Waarschuw beheerder
Nah hoe kan dat dan? :( Ik heb in het begin vrij vooraan in het midden gestaan en dus ook nog op iemand zn nek gezeten. heb je die sterretjes niet gezien dan?

IK STOND BIJ DIE MEIDEN MET DIE STERRETJES! 2 meter rechts van ze.. :lol: op gegeven moment had ook zn jongen met n licht shirtje dacht ik zon ding in de hand..

Hhaha echt waar.. en zag ook iemand op de schouders.. dat was jij dus :D

nou zeg.. ik had n dondergroen shirt aan (net zn kleur als op mn foto hier).. met n donkere broek.. en een zonnebril op.. wat een schande zeg dat ik je gemist heb.. stond er zelfs helemaal alleen 8):D
Waarschuw beheerder
Geweldig feest, echt los.

Waarschuw beheerder
ik was net ff mijn schoenen aan het bekijken

haha maar die waren nieuw hahahah

nu niet meer

ach beetje zand enzo
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=200 cacheid=000e164e002845547ee1ce671a01ec64a9]http://www.hardcoredates.de/images/stories/2007_06_16_defqon1.jpg[/img]
Tha was a GREAT party. I love it. Defqon1 is the best party of the year. Really great! See my pictures at http://www.hardcoredates.de Enjoy. And I´m looking out for Q-BASE!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds suizende oren:lol:
was weer mooi,alleen de terugreis met de ns niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het geweldig.. Veel in Brown geweest, blijft toch gewoon één van de favorieten, dat jump-gebeuren :yes: Thumbs up voor Ghost, Ruthless, Lobotomy Inc (die ik echter maar kort heb gehoord ivm The Prophet). Verder een geweldig kippenvelmomentje toen Fuck The System uit de speakers knalde bij blue, bij Deepack & Isaac (?? ik stond buiten, maar woooow, wat was dat genieten), ander kippenvelmomentje was zeker Mecano's Hijo de la Luna bij de afsluiter en in de regen stampen bij Alpha Twins (L) .. en tot aan 3x toe het geweldige Nothing Else Matters: Brown, red en op de parkeerplaats ook nog gehoord, kan niet anders dat ie uit blue kwam.

Vaak heb ik ook niet gehad dat ik ergens een parkeerplaats opreed en dat ik het geluid hoorde en ook echt kriebels in mn buik kreeg voordat ik ook maar op het feest ben. Zenuwen die opspeelden. Hopeloos, maar alles was gewoon geniaal.

Wat Wackiejacky ook zegt: Overal vriendelijke mensen, van publiek tot personeel. Duitsers, Denen en Fransen tegengekomen; echt heel Europa naar Defqon.
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kep wat gemist :( Kut zooi :)

Hoe heeft brennan heart gedraaied?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 17 juni 2007 om 14:13:
Eerst de main, blue en toen black

hahaha... ik ook man

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:19:
een geweldig kippenvelmomentje toen Fuck The System uit de speakers knalde bij blue

jah blijft heerlijk en deze brul ik ook altijd uit volleborst en vrijwel foutloos mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Superdik moment dat het tijdens Showtek begon te regenen en iedereen op de Main gewoon bleef staan. "We laten ons toch niet wegjagen door een paar druppeltjes?" riep Ruffian en idd, die hele massa bleef gewoon stampen. Geweldig

Dat was echt 1 van DE momenten Vooral toen even later de zon nog erdoor kwam en de euforie van dat moment :lief: Sommige momenten zijn onbetaalbaar :lief:

Ook zo'n mooi moment was bij het begin toen we de brug over kwamen en je ziet links het Defqon logo met die lichten + de tenten met die massa's mensen. De bus ontplofte gewoon geloof ik. Alle spanning kwam op dat moment effe eruit. Ook nog zo'n mooi moment en dan moet het heeft zelf nog beginnen :bounce:

Was wel pal laat thuis. De bussen mochten op de 1 of andere reden niet doorrijden bij vertrek :/ Maar eenmaal in bed wel lekker nagedroomd over defqon :o Dat heb ik echt zelfden dat in gewoon in mijn slaap alles opnieuw zit te beleven :d Heb defqon1 2007 nu al twee keer meegemaakt :lol: en nog steeds zit ik op een roze wolk!

Ook het decoor / de aankladeing van de podia en tenten was superieur! tot in de puntjes verzorgd. Kon geen enkel minpunt ontdekken. Aan de mainstage bleef ik nieuwe dingen ondekken :o :lol: Man man wat een mooi bij elkaar geraapte hoop troep was dat zeg :lief:. Als ik 80 wordt dan weet ik nog steeds wat defqon1 2007 was. Deze staat hoog genoteerd in mijn all-time-best party top-5 :bounce:
Waarschuw beheerder
jullie ooit opgevallen dat hij echt vaak hele stoere outfits draagt die echt bij het thema passen? Fokking held gewoon die man!!!

Echt :respectr: voor hem...hij weet de sets ook zo altijd temaken dat je gewoon los moet gaan:D gister die set van hem was alleen maar kanllen de ene topper naar de andere:d

Maar verder het feest was gewoon geweldig:D heb me weer super vermaakt hele dag met kippenvelk rond gelopen:D

En voor de thuis blijvers omdat het slecht weer zou gaan worden :looser:

Waarschuw beheerder
en toch jammer elke keer weer van van die opgeblazen anabolen sjappies die dapper lopen te doen :X

Ik zeg het nog maar eens : Zany & Technoboy :respect: tjeeeeeeeeez was blij dat iedereen naar de main was :D meer ruimte in de blue :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:14:
IK STOND BIJ DIE MEIDEN MET DIE STERRETJES! 2 meter rechts van ze.. :lol: op gegeven moment had ook zn jongen met n licht shirtje dacht ik zon ding in de hand..

Hhaha echt waar.. en zag ook iemand op de schouders.. dat was jij dus

:D Dat meen je niet! Haha dat waren dus mijn sterretjes! En idd, ik zat toen bij zo'n lange Harry op zn nek. Ik had ze maar snel aan iedereen uitgedeeld en het was eigenlijk de bedoeling dat ze allemaal tijdens de break in de lucht zouden gaan. maar goed, het idee was leuk. Wwat stom zeg dat we elkaar dan niet gezien/herkend hebben als we praktisch naast elkaar stonden. Echt jammer.

heb daar no m'n laatste energie er uit gestampt:D

3X afgesloten

Eerst de main, blue en toen black

:D Held ben je ook! Heb jullie allemaal wel gemist in Blue. Klotezooi, het was overal zo vet. Ik was ook effe bij Day-Mar in de hardcore, jezus wat draait die chick dikke zhit zeg.

Ik heb trouwens Antolini gemist :( Zag dat Act net aan het draaien was en toen ik daarna naar de Orange spurtte was hij daar net klaar. Echt zonde dat er daar overdag zo weinig publiek was. Tijdens Fijneman ook al zo rustig. Mensen willen toch raggen en beuken, echt jammer want er werd daar ook hele vette muziek gedraaid (l)
Waarschuw beheerder
hwie heeft grondlegger gezien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 juni 2007 om 14:28:
Dat meen je niet! Haha dat waren dus mijn sterretjes! En idd, ik zat toen bij zo'n lange Harry op zn nek. Ik had ze maar snel aan iedereen uitgedeeld en het was eigenlijk de bedoeling dat ze allemaal tijdens de break in de lucht zouden gaan. maar goed, het idee was leuk. Wwat stom zeg dat we elkaar dan niet gezien/herkend hebben als we praktisch naast elkaar stonden. Echt jammer.

echt een gemiste kans. wel jammer dit ja! :( valt weinig meer aan te doen nu!
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Het was heel leuk, maar 2006 was gewoon beter...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 17 juni 2007 om 14:23:
Als ik 80 wordt dan weet ik nog steeds wat defqon1 2007 was. Deze staat hoog genoteerd in mijn all-time-best party top-5

:D Ik heb zo hard staan raggen dat ik volgens mij de 80 niet meer ga halen. En als ik 'm wel haal herinner ik me niks meer omdat ik daarbovenop ook nog eens als een malle heb lopen zuipen. Maar goed, wat rukt mij het ook, ik leef nu en ik heb gisteren ook echt gevoeld dat ik leefde. (l) Sjezus, echt al die grappige momentjes...loop ik ergens over een pad, komt er zo'n meisje aan die breed lachend haar arm in de mijne haakt en wij zo een rondje dansen daar... En zo'n superlange brede gast die toen de zon ging schijnen echt zn armen helemaal de hemel instak en zo gelukkig keek... het zijn al die kleine momentjes bij elkaar.

Wat me wel opviel was dat er wellicht iets minder mensen dan voorgaande jaren echt stonden los te gaan maar als je vooraan gin staan in welke tent of area dan ook merkte je dat niet meer. Is sowieso overal tegenwoordig, mensen raken het gewend. Nou ik ben het nog steeds niet gewend :D het is iedere keer weer een belevenis op zich (l)

Kreeg jouw smsje pas op het eind vd dag trouwens. Ik heb zelf vrij probleemloos kunnen bellen en smsen trouwens :) Maar had er niet zo'n zin in, heb gewoon rondgebanjerd en ben vanzelf veel mensen tegengekomen.

haha nog effe wachten op Steven en Chris enzo die dit topic vast ook weer komen hacken :[ Kan er niks aan doen maar ik moet gewoon altijd effe mn ei kwijt na zo'n dag. Unfuckingbelievable (l)(l)(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zo ontzettend gaaf, vooral de profeet en heel ff willem, flink knallen!!!
Waarschuw beheerder
volgend jaar 50.000 kaarten in 5 minuten weg

Waarschuw beheerder
Wat Een super vet Feest weer!

er stond een fotograaf bij de kluisjes van mtv.nl mtv.com????
op deze sites staat niks over defqon, iemand die daar ook op de foto staat?
Waarschuw beheerder
TOP FEEST!!!!

Q-dance blijft toch de meester in het organiseren van feesten.
het enige wat mis kan gaan bij q-dance feesten zijn factoren waar zij geen invloed op hebben: zoals het weer bijvoorbeeld.
maar ook dit kon de pret toch echt niet drukken hoor!
aankleding, WC's , munten etc TOP TOP TOP geregeld

mainstage , techno en hardtrance area's waren mijn favorieten

bijna alle dj's die ik gezien heb stelden mij niet teleur maar
ik heb vooral echt genoten van:

ZANY - allejezus wat een gerag,heerlijk!hoor em nu zelfs nog doordreunen phieww!!! :respect:

TOMMY PULSE - tja what can i say? deze man IS 1 en al KWALITEIT,zoww wat een set weer vol eigen topproducties en andere geweldige stevige hardtrance. :respect:

PROPHET - de enige juiste afsluiter van DefQon 2007. valt weinig over meer over hem te zeggen was gewoon ge-wel-dig!!! vet kapsel ook haha :respect:

voor deze dj's is de : respect : smiley uitgevonden.
daarom bij deze nog 1 keer een zeeeer...zeeeeer diepe buiging
:respect:

wat een dag, wat een feest. jammergenoeg weer een jaar wachten
:) :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op zondag 17 juni 2007 om 14:36:
volgend jaar 50.000 kaarten in 5 minuten weg

dat is indd wel jammer dat dit zoo snel gaat er moet wel wat gebeuren aan die kaarten handel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:19:
tot aan 3x toe het geweldige Nothing Else Matters: Brown, red en op de parkeerplaats ook nog gehoord, kan niet anders dat ie uit blue kwam.

Klopt (l) Zany zal 'm ongetwijfeld ook gedraaid hebben maar ik heb daar alleen het einde van gezien. maar Technoboy heeft 'm ook nog gedraaid want die moest nog een uurtje extra hehe. En Peter (DV8) stond nog steeds uit volle borst mee te brullen.

Sowieso ook effe een DIKKE dikke pluim voor alle MC's hoor. Logisch dat de artiesten geroemd worden want 't zijn stuk voor stuk helden gewoon (l) maar vergeet effe niet dat die MC's er staan vanaf vroeg in de ochtend tot alles voorbij is. Die zijn ook echt helemaal kapot na zo'n lange dag. Mensen zeiken wel vaak op MC's maar je moet 't maar eens zo proberen te bekijken. Toppertjes zijn 't, allemaal. (l)
Waarschuw beheerder
uitbreiden naar 100.000 maar dat is geen goed idee

Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand wanneer de Dvd uitkomt, en waar ik die kan bestellen?!

Ik stond bij Zany compleet uit me dak te gaan, en ineens "BAM" camera vol op me kop 8)
Waarschuw beheerder
niet veel gemist zo te lezen alleen Armageddon Project maar goed die zie ik wel weer ergens anders verschijnenIk ben niet zo fan van overdag feesten we zaten wel te twijfelen tussen defqon of ground zero en toen ik hoorde dat de kaarten waren uitverkocht dacht ik mooi ik ga dus echt geen moeite doen om kaarten te halen dan gaan we lekker naar ground zero.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 14:40:
Ik stond bij Zany compleet uit me dak te gaan, en ineens "BAM" camera vol op me kop

hier hetzelfde probleem ik stond zo hard te snoeien in blue... en blijkt dat ik echt een minuut lang gefilmd werdt... whehe ach is wel lol als mezelf ff terug zou kunnen zien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op zondag 17 juni 2007 om 14:23:
jah blijft heerlijk en deze brul ik ook altijd uit volleborst en vrijwel foutloos mee

Nou, dat foutloze wil nog niet zo met een mond vol met pizza :9

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 juni 2007 om 14:38:
En Peter (DV8) stond nog steeds uit volle borst mee te brullen.

Dat geloof ik best, Michael (Villain) deed precies hetzelfde toen Ronald-V en E-Max "Keep it coming" draaiden :)

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 juni 2007 om 14:38:
maar vergeet effe niet dat die MC's er staan vanaf vroeg in de ochtend tot alles voorbij is. Die zijn ook echt helemaal kapot na zo'n lange dag. Mensen zeiken wel vaak op MC's maar je moet 't maar eens zo proberen te bekijken. Toppertjes zijn 't, allemaal. (l)

Van ouwehoeren wordt je ook best moe, zeker als je getimed moet ouwehoeren 8) Ik word vaak moe van mezelf door dat geouwehoer ;) *geintje* Nee, heb zeker geen minpunten eigenlijk op te noemen qua MC's, nu heb ik er ook niet zo heel veel op gelet deze keer, had het te druk met andere zaken: Genieten van alles wat op me af kwam. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb me heel goed vermaakt... Flink gezwaaid naar de jaloerse thuisblijvers die zich bleven verkneukelen over de regen... waar we uiteindelijk nauwelijks last van hadden! (Y)

Geslaagd feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 17 juni 2007 om 14:27:
Ik zeg het nog maar eens : Zany & Technoboy tjeeeeeeeeez was blij dat iedereen naar de main was meer ruimte in de blue

Keuzes he ;)
Heb toch voor de main gekozen na een stuk Zany.
Stelletje moetjes in die tent met de regen, ik heb lekker onder die scheerlijnen staan stampen in de regen zonder poncho B)
Moest wel lachen, sommige scheerlijnen waren los. En dan zat alleen die haring nog in de grond. Heb er veel bijna op de plaat zien gaan.

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 juni 2007 om 14:34:
Ik heb zo hard staan raggen dat ik volgens mij de 80 niet meer ga halen

:lol:

leef nu en ik heb gisteren ook echt gevoeld dat ik leefde

Me2, Ik heb toch zoiets van als je leeft doe het dan in 1 keer goed, je weet niet of je het ooit over kan doen. Gister was echt zo'n dag waarop je dan gewoon volgas vooruit gaat en geniet van alle mooie dingen die je voorgeschoteld krijgt. Het is alleen een kwestie van genieten :jaja:
het zijn al die kleine momentjes bij elkaar.

Idd zo ervaar ik dat ook.

Kreeg jouw smsje pas op het eind vd dag trouwens. Ik heb zelf vrij probleemloos kunnen bellen en smsen trouwens Maar had er niet zo'n zin in, heb gewoon rondgebanjerd en ben vanzelf veel mensen tegengekomen

Ik had het smsje ook aps op het iende van de dag gestuurd. onze bus ging bijna weg. En Steven was nog steeds weg. dus ik had maar een smsronde gedaan om te kijken of iemand hem gezien had. Meneer zelf was effe niet te bereiken per mobiel.
Zelf qua smsen ook bijna geen problemen gehad. Ik hoorde om me heen dat vooral mensen met KPN problemen hadden, zelf heb ik vodafone en ging alles perfect.

haha nog effe wachten op Steven en Chris enzo die dit topic vast ook weer komen hacken Kan er niks aan doen maar ik moet gewoon altijd effe mn ei kwijt na zo'n dag. Unfuckingbelievable

Ik moet het idd nu ook effe kwijt voordat ik zo weer op visite ga.
Steven komt vanaaf weer online, Chris zal niet lang meer op zich laten wachten gok ik :D
Wat me wel opviel was dat er wellicht iets minder mensen dan voorgaande jaren echt stonden los te gaan maar als je vooraan gin staan in welke tent of area dan ook merkte je dat niet meer. Is sowieso overal tegenwoordig, mensen raken het gewend. Nou ik ben het nog steeds niet gewend het is iedere keer weer een belevenis op zich

Was mijn eerste DEfqon dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vondt het behoorlijk los;) zowiezo was in de voorste helft van elke stage iedereen zowiezo wel aan het dansen.
Waarschuw beheerder
dat het top was kon je verwachten, vorige 4 edities waren ook bizar goed. ze flikken het elk jaar weer om een festival van zeer hoog niveau te geven. de een wat geweldiger dan de ander, maar geweldig blijven ze allemaal!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
supervet.. alles zat erop en eraan :bier:
Waarschuw beheerder
volgend jaar graag zany of technoboy laten afsluiten bij de main!!!