Ook weer boven water, maar zeker niet van harte.

Dat heb ik nog niet vaak gehad, dat ik na afloop van een feest thuis in mn bedje lig te huilen omdat het dan toch echt afgelopen is.
Ik heb echt van iedere seconden zo ontzettend genoten. Helaas me verslapen die ochtend na ruzie met een mug

Waardoor ik pas om 13.00 aankwam. Maar al gelijk toen we bij binnenkomst die Defqon kettinkjes kregen kwam er een lach op mn gezicht die er eigenlijk niet meer vanaf is geweest.
Ben in alle tenten en area's geweest behalve de Brown en overal hing een eigen sfeertje. Superdik moment dat het tijdens Showtek begon te regenen en iedereen op de Main gewoon bleef staan. "We laten ons toch niet wegjagen door een paar druppeltjes?" riep Ruffian en idd, die hele massa bleef gewoon stampen. Geweldig!!!
Geluid bij de Industrial was idd wat minder bij Malin & Producer maar dat kon me geen ruk schelen, man man wat ben ik losgegaan. En later op de Main komen en Tatanka 'Tuneboy - Wackiejacky' horen draaien. op de fokking Main van defqon. Ik dacht dat ik erin bleef!

Had op een gegeven moment echt last van mn rug door het vele lopen en losgaan maar heb toen een mooi plekkie gevonden waar ik lekker effe gelegen heb. En zelfs daar heerlijk zitten ouwehoeren met mensen. Ik heb alleen maar vrolijke mensen gezien, de security mensen waren superaardig, ik heb zo'n lol gehad met de artiesten (Zany die ineens die dolfijn in de Blue eraf trekt en dat arme beest begint aan te randen

), de bar- en foodmedewerkers, iedereen was even vrolijk. En organisatorsich heb ik gewoon niets aan te merken, afgezien van de vele stroboscopen in combi met veel rook (vooral in Silver en Blue). Maar zelfs die trok ik dit keer.
Heb voor het eerst niet afgesloten op de Main en daar baalde ik wel van, zeker toen ik zag hoe onwijs vet Dov zich weer had opgedoft (jullie ooit opgevallen dat hij echt vaak hele stoere outfits draagt die echt bij het thema passen? Fokking held gewoon die man!!!). En dat vuurwerk, jezus het was idd alsof Bin laden de Blue stond te beschieten. Heel bizar hoe je het water rood en oranje zag kleuren maar dus in die tent verder niks kon zien. Maar he, fuck that, Technoboy zorgde zelf wel voor vuurwerk. En dan nondeknetters nog een uur extra doorgaan!!! Een uur!!! Wat een knalset. En wat een feest daar op het podium haha, Zatox, Acyi, Isaac, een verdwaalde Alpha Twin

, iedereen stond gewoon te feesten. Echt onvergetelijk.
En toen het dan toch echt helemaal afgelopen leek en ik in mn eentje terug richting parkeerplaats liep, hoorde ik op de achtergrond nog (ws. vanuit Black?) 'I will have that power'. Ik heb echt menig traantje moeten wegpinken.
Ja, ik kan met recht zeggen dat dit gewoon mn beste festival ever is geweest. Alles klopte gewoon. Je had me gisteren af mogen schieten, ik was met een lach op mn gezicht gestorven. Dat een mens zo gelukkig kan zijn. Was al een paar weken amper op stap geweest, zat niet lekker in mn vel, maar ik heb mn partyspirit weel compleet hervonden daar in Almere. Toen ik daar op die nek van die meterslange gast zat in de Blue en die hele tent op zn kop zag staan was ik letterlijk en figuurlijk zowat in de hemel.

(Oja, mensen, als ik sterreflikkertjes uitdeel moeten jullie ze dus wel aanstekekn nondeju

Was echt mijn plan om dus in die tent ook voor alternatief vuurwerk te zorgen maar weet niet of 't nu is overgekomen).
Sorry voor de hele lap haha maar ik ben er echt ZO vol van. Filmpjes en reports komen zsm op Q-dance. Collega Marvin maakt een Nederlandstalig report en Steven en ik fixen iets in het Engels. Zodat ook alle buitenlandse feestgangers en artiesten (die echt altijd zo ontzettend losgaan, dik respect daarvoor) ook nog kunnen nagenieten.
Iedereen bedankt!!!!