Partyflock

Forumonderwerp · 954847

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik hoor net op hardcoreradio dat partyraiser op 20 oktober ahoy, zijn feest gaat houden..
wat denken jullie???
ik vind het egt super, word egt knallen!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2007 om 14:01:
Bijna alle (hardcore) feesten zijn 16+

Als dat zo is, hoef ik nie lang na te denken, maar ben bang dat ik nie binne kom:(

Maar las ook weer dat het 16 + was, hoor verschillende meningen, heb er verder nie veel aan.
Artiest {SHOWLIST artist 60748, 54164}
Partyraiser zei 16+ nogmaals dus dan denk ik niet dat hij daarom zou liegen dus bij deze 16+ :D
Uitspraak van Rochy :bounce: op woensdag 19 september 2007 om 22:27:
Als dat zo is, hoef ik nie lang na te denken, maar ben bang dat ik nie binne kom

Maar las ook weer dat het 16 + was, hoor verschillende meningen, heb er verder nie veel aan.

Partyraiser zei 16+ nogmaals dus dan denk ik niet dat hij daarom zou liegen dus bij deze 16+ :D
Uitspraak van N-ergetic op donderdag 20 september 2007 om 12:54:
Partyraiser zei 16+ nogmaals dus dan denk ik niet dat hij daarom zou liegen dus bij deze 16+

Partyraiser zei 16+ nogmaals dus dan denk ik niet dat hij daarom zou liegen dus bij deze 16+

Is het nu duidelijk 8) ??
15+:P hahah als je het niet zeker weet. ga dan belle naar ticketbox of naar de verkooppunten toe(Y)
zal het 1 of 2 zalen worden ? :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
word party!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
check t interview @ www.udc.nl .. best leuk :yes:

alleen op t einde van deel 1 valt t geluid weg ?
Uitspraak van Dynamike op donderdag 27 september 2007 om 15:33:
best leuk

Klopt:)..
Leuk Interview..:jaja:
Ik ben eigenlijk wel super benieuwd hoe de "show" zelf gaat worden...
Lichtshow, entertainment, en uiteraard de muziek! ;)

Vol smart wacht mijn hart! :honger:
zinnnn in dit feest!!! :D
Uitspraak van Marcus Decks op zaterdag 29 september 2007 om 19:08:
Ik ben eigenlijk wel super benieuwd hoe de "show" zelf gaat worden...

Toevallig hebben we het daar vrijdag nog over gehad.. Enige wat ik weet is dat de Show uit Amerika komt..!

Weet nog wel wat, maar dat hou ik voor me 8)
Kaartje binnen B)
morgen eff kaartje halen :)
heb echt zin in dit feest :bounce:
Ik denk dat de meeste het al hebben gelezen...

Stond een stukje in de Metro vandaag...

Maar gespannen is Wesley van Swol wel over zijn show op 20 oktober

Soloconcert. “Ik kan er momenteel soms niet van slapen ‘s nachts. Dan ben ik heel gespannen hoewel ik er ontzettend veel zin in heb.” Was getekend: Wesley van Swol, in de house-scene beter bekend als DJ Partyraiser. Zaterdag 20 oktober is de 29-jarige Hagenaar het hoofdrecept tijdens zijn eigen soloconcert in Ahoy. Het is voor het eerst dat een hardcore-dj zoiets aandurft in het Rotterdamse poppaleis. “Een kroon op mijn carrière.”

Of het nu gaat om Thunderdome, DefQon, Hellraiser, Decibel of Ground Zero; Wesley van Swol kan de vakjes van al die evenementen aanvinken. Hij was ooit al eens onderdeel van de line-up. Met een aanstekelijk enthousiasme en een duidelijk Haagse tongval vertelt de in Westland geboren dj ronduit over zijn nieuwste project. Over ruim twee weken moet het gebeuren en is de Rotterdamse Ahoy een avond lang zijn domein. “Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee welke tracks ik die avond ga draaien omdat ik zo ontzettend veel dingen aan mijn hoofd heb met betrekking tot de show die we gaan neerzetten. Dat is absoluut, en dit is geen verkooppraatje, maar absoluut nog nooit vertoond op een hardcore-feest. We laten uit het buitenland een show overkomen, echt helemaal te gek. Er gaat van alles boven de hoofden van het publiek gebeuren.”

Van Swol staat er om bekend tal van kunsten op zijn draaitafels uit te halen. Scratchen met de ellebogen en zelfs zijn neus zijn de dj niet vreemd. “Een stukje entertainment naast het draaien van je platen is zó ontzettend belangrijk. Je moet echt bezig zijn met het publiek. Ik leg bijvoorbeeld ook wel eens m’n tong op platen, heel achterlijk maar wel leuk natuurlijk. Al is het daarbij wel altijd zaak om de boel goed in elkaar te laten overlopen.” Mits de tijd dat toelaat mengt Van Swol zich na ieder optreden het liefst nog even in het publiek. “Vind ik leuk, je wilt toch weten wie er naar je sets luisteren en het is ook gewoon gezellig om nog even een drankje te doen. Daar maak ik echt tijd voor.”

Naast enkele gastoptredens staat Partyraiser op de 20e oktober zes uur lang zelf in de dj-booth. Topsport, zeggen de mensen die het kunnen weten. De dj zelf is zich daar ook van bewust en mede om die reden al drie maanden intensief bezig met zijn conditie. Een balletje mayo is immers snel gescoord. “Vroeger woog ik altijd rond de 100 kilo. Dan zat ik ’s avonds na achten eigenlijk alleen maar een beetje te vreten voor de tv. In de weekenden van feest naar feest en tussendoor bij het tankstation een gehaktstaaf scoren. Toen stopte ik ook nog eens met roken en woog ik in no-time zelfs 120 kilo. Dat ging natuurlijk niet meer. Inmiddels fiets en loop ik elke dag, drink ik liters water en eet een appel in plaats van vettigheid. In drie maanden is er twintig kilo vanaf. Ik voel me gewoon weer supergoed nu.”

Hoe fanatiek de 29-jarige Van Swol is blijkt onder meer uit de hoeveelheid shows die hij ooit in één weekend weggaf: tien maar liefst. “Ik ben ook meer dj dan producer. Produceren is voor mij 40 procent en draaien 500 procent. Daar geef ik ook alles voor, het is gewoon gáán weet je en zo wordt het ook 20 oktober. We hebben rappers, beatboxers, een band, een licht- en lasershow die echt niet meer normaal is en een toporganisatie die alles tot in de puntjes regelt. Allemaal komen zeg ik daarom. Vooral mijn eerste opkomst wordt mega, daar zal in de scene nog lang over worden gepraat.”

:D
Uitspraak van Marcus Decks op donderdag 4 oktober 2007 om 13:55:
Stond een stukje in de Metro vandaag...

Beste pagina vol hoor :)..
Leuk stuk, heb de krant in mijn bezit O:)
Uitspraak van Marcus Decks op donderdag 4 oktober 2007 om 13:55:
Daar maak ik echt tijd voor.

met vervolgens tig foto's als resultaat :lol:

maar ook zoiets hoort zeer zeker bij t artiest zijn :yes:

ben benieuwd naar de show .. zoiets vind k ook altijd wel pluspunten scoren op n feest :)
Uitspraak van Kelly!. op donderdag 4 oktober 2007 om 22:30:
Leuk stuk, heb de krant in mijn bezit

Bewaren!
Leuk om later aan je kleinkinderen een oud geel krantenbericht te laten zien...
"kijk lieverd, hier ging oma/opa vroeger naartoe!" :lol:
Oeh, feestje op 10 min. lopen van mij huis af :)

Hier ben ik dus zeker bij :)
Uitspraak van Marcus Decks op vrijdag 5 oktober 2007 om 09:46:
Bewaren!

Zeker, maar kan niet alles bewaren..;)
:devil: Dan zijn me kinderen al bezeten van Partyraiser voordat ze kunnen lopen :honger:

yeah, misschien dat ik nog wel ga:D
Uitspraak van Marcus Decks op vrijdag 5 oktober 2007 om 09:46:
Bewaren!
Leuk om later aan je kleinkinderen een oud geel krantenbericht te laten zien...
"kijk lieverd, hier ging oma/opa vroeger naartoe!"

ik heb em ook :D positieve berichten over hardcore zijn er toch niet zoveel dus die kan je wel gaan sparen 8)
Het aftellen is geblazen ! :D:D:D:D
wel erg harde muziek, maar misschien toch maar even een kijkje nemen!

Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op maandag 8 oktober 2007 om 19:59:
wel erg harde muziek

het kan tegenwoordig nog veel sneller en harder :jaja:

maar zoals Partyraiser draait is gwn pefect :D :respect:

wordt supergaaf de 20e!! :bounce:
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 22:22:
maar zoals Partyraiser draait is gwn pefect

kan t niet beter zeggen :p
Misschien maak ik mensen niet blij...

Op de flyer staat min. age 18!
laatste aanpassing
k als egte nler ga alleen als k kaarten win!!!!:P
nee k ga ff geld vrijmaken want dit kunnen we nie missen!!
leeftijd s 18+!!!!!!!!!!!!!!!
Op 11 Oktober van 21:00 tot 23:00 is er weer een 2 uur durende live show, deze uitzending staat in het teken van DJ PARTYRAISER die op deze datum speciaal zijn verjaardag in de studio komt vieren.
We gaan het natuurlijk hebben over zijn grote feest op 20 Oktober in de Ahoy te Rotterdam, en we krijgen al een voorproefje te horen voor wat ons allemaal te wachten staat.
De msn staat natuurlijk weer gewoon aan op studio@hardcoreradio.nl en we zijn die dag weer telefonisch bereikbaar onder nummer 0181-687272 (normaal tarief)
Luisteren dus donderdag 11 oktober!!!!

Zou je bij deze uitzending ook in de studio aanwezig willen zijn stuur dan een persoonlijk bericht en uit alle berichten zal een x aantal mensen worden uitgenodigd om in de uitzending aanwezig te zijn
Heb nog twee promo-kaartjes over voor een maatschappelijk prijsje voor degene die interesse heeft ;) pb me maar.
laatste aanpassing
Uitspraak van MvO-Madness op dinsdag 9 oktober 2007 om 19:16:
Heb nog twee promo-kaartjes

voor een maatschappelijk prijsje voor degene die interesse heeft

:looser: als ik ga koop ik ze nog liever voor de volle prijs :yes:

maatschappelijk

schappelijk of maatschappelijk :P

oeveel zalen zijn er?
2 kaartjes gewonnen hahaha:cheer:
als wes dat zegt ..word het ook echt vet geloof me . ben 1 x bij outblast geweest in eindhoven ! diej show was op zich al best mooi maar muziek kut en geluid was kut !! weet zeker dat mijn held PARTYRAISER het daar gaat doen en maken en ons helmaal gek maakt !!!!
ik ben erbij en kijk weer is uit naar een feestje .
belangrijk vin ik het geluid !!!! en mensen diej van hardcore houden
ONE BIG HAPPY CHAOS FOR PARTYRAISER !!!!

Word wel vet feestje volgende week:bounce:

maar word goed kut kwa openbaar vervoer...zijn weer eens werkzaamheden bij de ns :[
word weer uren in bus en trein zitten dan gok k:S
Heb er egt zin wordt gruwelijk feesje wordt kkhard zage daaro met partyraiser. :yes: :bounce:

Ik ga misschien wel ff kijken , ff in m'n agenda kijken of ik een plekkie vrij kan maken :D :P
waar blijft de time tableeee

woensdag
Een time-table heb je dan ook niet nodig. Verzet je niet en laat je van de eerste tot de laatste minuten meesleuren, want ‘Machine City’ zal je niet meer loslaten.

Bedoelen ze hier ook niet meteen mee dat er helemaal geen timetable komt?
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 16 oktober 2007 om 10:10:
Bedoelen ze hier ook niet meteen mee dat er helemaal geen timetable komt?

10 uurtjes maar en
met 21 dj's en 4 live-acts .....
zowieso allemaal korte sets :S

hopelijk hoor je viper mash-up niet weer 8 keer voorbij komen :S
zoals op elk feest tegenwoordig
en die remizes van triax vs partyraiser :respect:

en bezoekers aantal loopt ook aardig terug hier :S
wel fijn dat je nu kan kiezen tussen ZEKER of Optie
Uitspraak van Oogie op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:59:
k als egte nler ga alleen als k kaarten win!!!!

Onmogenlijk je gaat gewoon mee :P

zo hier had k graag heen gwild maar het gaat m niet worden :cry:
WIJ HEBBEN BESLOTEN TOCH DIGITALE CAMERA'S TOE TE LATEN, zeg ik schreeuwend. :)
Ok dan!
Zijn er ook tickets aan deur te koop???
Uitspraak van T@zzie op dinsdag 16 oktober 2007 om 16:14:
Zijn er ook tickets aan deur te koop???

tot nu toe wel

Uitspraak van Dj Partyraiser op dinsdag 16 oktober 2007 om 13:56:
WIJ HEBBEN BESLOTEN TOCH DIGITALE CAMERA'S TOE TE LATEN, zeg ik schreeuwend.

top!! Wes

heb alleen toch geen tijd om te filmen :bounce:
Uitspraak van Dj Partyraiser op dinsdag 16 oktober 2007 om 13:56:
WIJ HEBBEN BESLOTEN TOCH DIGITALE CAMERA'S TOE TE LATEN, zeg ik schreeuwend

JAAAAAAAAAAAA :cheer:

whehehe relaxx man!