Partyflock
 
Forumonderwerp · 953569
­ Nederland
welk sterrenbeeld heb jij?

Ik behoor bij de: VISSEN
 
Kreeft
en blij dat ik ermee ben :vaag:
 
Stier b)
 
Kreeft! :D
 
Stier.
 
leeuw
 
misschien een leuk idee te weten welke sterrebeelden een relatie met elkaar hebben en hoe goed dat samen wel of niet klikt??
 
Ik schorpioen en mijn vriendin is tweelingen :yes: en dat klikt vooralsnog prima.
 
Boogschutter B)
 
Ram :D
 
Stier
Ik ben een stier :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 11:51:
misschien een leuk idee te weten welke sterrebeelden een relatie met elkaar hebben en hoe goed dat samen wel of niet klikt??

RAM PAST BIJ...
Het principe van Ram gaat goed samen met dat van Leeuw en Boogschutter, Tweelingen of Waterman. Het is moeilijk met Weegschaal (die wil alles maar samen doen), Steenbok (die is veel te voorzichtig) of Kreeft (die zit teveel achter de geraniums). Echt moeilijk wordt het met Maagd (muggenzifters in de ogen van Ram) De Schorpioen kan een uitdaging zijn, die moet je bijna willen veroveren. Maar: Ram wil niet zo intens leven. Schorpioen maakt overal een probleem van in de ogen van de Ram.

STIER PAST BIJ...
Het principe van Stier gaat goed samen met Maagd en Steenbok (ook keurige mensen). De omgang met Kreeft en Vissen is eveneens geslaagd (traditioneel of meegaand). Maar die heftige Schorpioen, die opschepperige Leeuw en die onberekenbare Waterman, daar heeft Stier het moeilijk mee. Helemaal een probleem is de relatie van Stier met Weegschaal. Je zou zeggen dat ze allebei redelijk en diplomatiek zijn! Bovendien houden beiden van de mooie dingen in het leven. Maar ja, een inconjunct! Stier is te aards voor de luchtige Weegschaal en te hebberig. Weegschaal is voor de Stier te weifelachtig.

TWEELINGEN
Tweelingen doet het goed met Waterman en Weegschaal. Ze kunnen goed communiceren. Met Ram kan Tweelingen goed opschieten (flitsend snelle discussies!). Met Leeuw is de verstandhouding goed. Maar die zogenaamde wijze Boogschutter, daar moet de intelligente Tweelingen niets van hebben. Ze denken dat ze het beter weten! En die kritische Maagd met al die vragen, dat is ook niks. Om over Vissen maar niet te spreken, want die is altijd zo vaag. Daar word je niets wijzer van! En van Schorpioen is het Tweelingenprincipe helemaal wars! Schorpioen maakt zich voortdurend druk en blijft maar zeuren over iets waar Tweelingen allang niet meer over nadenkt!

KREEFT
Kreeft maakt een harmonische driehoek met Vissen en Schorpioenen. Ze voelen elkaar goed aan. Met Ram heb je te snel ruzie en met Weegschaal heb je geen enkele zekerheid. Steenbok is veel te hard en zakelijk voor Kreeft en het toppunt is Boogschutter: wat een opschepper! Die moet altijd verder en beter.

LEEUW
Leeuw heeft een vurige relatie met Ram en Boogschutter. Ze willen wel alle drie de baas zijn en de toon aangeven! Toch lukt het best om samen te werken, want de een (Ram) is goed in iets opstarten en zelf uitvoeren, Leeuw is goed in aanwijzingen geven en het trotse resultaat laten zien en Boogschutter is degene met visie. Zij komen er wel. Maar als Leeuw met Waterman samengaat krijg je al gauw opstand en rebellie. Alles moet steeds opnieuw of anders. De relatie met Schorpioen is soms pijnlijk heftig en met Stier krijg je eveneens machtsconflicten. Wie is er nou de baas? Leeuw toch? En dan die ijskoude Steenbok, daar kan Leeuw weinig mee. Die wil stralen en Steenbok zet er steeds de domper op. Wel zijn beiden loyaal.

MAAGD
Maagd is een dienstverlener. Theoretisch zou dat moeten kunnen samengaan met Vissen, de hulpverlener. Maar de zakelijke Maagd kan weinig met de idealen en dromen van Vissen. Op zakelijk gebied gaat de Maagd graag samen met Stier, die voor de pecunia kan zorgen, of Steenbok, die de regels vastlegt. Kreeft biedt een zorgzame en huiselijk sfeer, Schorpioen vormt een uitdaging, maar is nog wel te begrijpen. Dat kan niet gezegd worden van Waterman. In de liefde is de Waterman veel te onberekenbaar voor een aards type als de Maagd.

WEEGSCHAAL
Weegschaal heeft goede contacten met Tweelingen en Waterman. Met de Boogschutter bloeit de liefde, met Leeuw is er een intens liefdeleven. Maar het gaat niet zo gemakkelijk met Ram (die begint al als Weegschaal nog moet beslissen of íe meedoet). En de Kreeft is Weegschaal te plakkerig. Steenbok is te stijf voor de charmante Weegschaal. En van het teken Vissen kan Weegschaal geen hoogte krijgen. Maar dat is ook wel romantisch…

SCHORPIOEN
Schorpioen is zelf niet het gemakkelijkste teken. Maar in de liefde gaat het van een leiden dakje met Kreeft en Vissen. Die kunnen goed met dominante maar gevoelige partners omgaan. Die voelen hem of haar aan. Dat kun je niet zeggen van de Stier. De relatie Stier/Schorpioen zou tot een fatale liefde kunnen leiden. Leeuw is een bruller, maar mist de diepgang die Schorpioen denkt te hebben. Dus wordt het concurreren. Waterman verzet zich steeds tegen dwang of wat Waterman denkt dat dwang is. En het wordt helemaal een probleem om met een Ram samen te leven, want die doet maar waar die zelf zin in heeft. Ram kan Schorpioen erg kwetsen. Schorpioen kan Ram erg onder druk zetten. Een relatie tussen deze twee kan heel heftig zijn.

BOOGSCHUTTER
Boogschutter is een vrijbuiter. De tekens Ram en Leeuw kunnen daar goed mee omgaan, die hebben genoeg zelfvertrouwen. Met Waterman kan Boogschutter de wereld verbeteren, te beginnen met elkaars wereld. En met Weegschaal kan Boogschutter een positieve sfeer scheppen. Met het teken Tweelingen ligt Boogschutter wel op één lijn, maar ze staan wel recht tegenover elkaar. Ze begrijpen elkaar niet goed,hoe veel ze ook praten. Boogschutter heeft het moeilijk met Maagd, die altijd kritiek heeft op onbenullige details. En met Vissen die zo negatief kan reageren op leuke voorstellen van Boogschutter. Om niet te spreken van Stier, die zo koppig vasthoudt aan de status quo. Al kan het in de liefde met Stier toch klikken: dan vinden ze elkaar door dezelfde smaak te hebben.

STEENBOK
Steenbok kan heel goed aarden met Maagd en Stier. Dat zijn ook degelijke, betrouwbare types. Steenbok heeft zekerheid en afspraken nodig om te kunnen leven. Kreeft is voor Steenbok een moeilijk teken en in relaties tussen beiden ontstaat snel bindingsangst. Beiden zijn voorzichtig en wantrouwig! De Weegschaal zal in een relatie met Steenbok eveneens bang kunnen worden. Wat moet er wel allemaal niet van Steenbok. Die wil zekerheid en Weegschaal wil nog terug kunnen. Met Ramtypes kunnen langdurige ruzies ontstaan. Ram wil zelfstandig iets gaan ondernemen en dan komt Steenbok het aan banden leggen. Het moeilijkst is voor Steenbok de Tweelingen, daar kunnen harde woorden gaan vallen. Of de Leeuw, die veel te vitaal en trots is om zich beperkingen te laten opleggen. Toch kunnen ze uit loyaliteit bij elkaar blijven, bijvoorbeeld om de kinderen.

WATERMAN
Waterman is het meest onafhankelijke teken. De samenwerking met de andere luchttekens (Tweelingen en Weegschaal) verloopt vlot. Boogschutter stimuleert de Waterman en Waterman inspireert Boogschutter. Ram kan samen met Waterman een heel ander leven beginnen. Met Leeuw wordt het moeilijker om te veranderen, want die heeft een sterke wil en laat zich niets aanpraten. Leeuw wil onvoorwaardelijke steun en Waterman stelt zich onafhankelijk op. Vind je ook niet? Vraagt de Leeuw (instemming en steun verwachtend), maar Waterman zegt: Ik vind dat jullie allebei gelijk hebben. Schorpioenen zijn voor Waterman onbegrijpelijk heftig emotioneel. Waterman blijft altijd redelijk, Schorpioen barst los. Stier is voor Waterman te conventioneel. En de tekens Kreeft en Maagd zijn voor Waterman een probleem. Kreeft is te traditioneel en behoudend voor de Waterman. Maagd is het altijd oneens met Waterman. Onbegrip en misverstand ligt in de relatie met Maagd op de loer.

VISSEN
Vissen tenslotte zijn in de liefde de verleidelijke types. Dat is een leuke uitdaging voor Schorpioen en aantrekkelijk voor Kreeft. Maar het teken Maagd houdt niet van vage romantiek, Boogschutter houdt niet van geheimzinnigheid en Tweelingen krijgt geen respons. Vissen en het teken Leeuw leven hooguit tijdelijk in een romantische waas. Met het teken Weegschaal komt het misschien nooit tot een afspraak, want de communicatiestoornissen zijn erg groot.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 10 juni 2007 om 13:12:
SCHORPIOEN

Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 10 juni 2007 om 13:12:
STEENBOK

daar lees je niks van :lol:

zal dan wel geen nieuws is goed nieuws zijn :lol:
 
leeuw
 
Ik ben kreeft en mijn vriend is schorpioen en zoals hieronder moet dat goed werken en het gaat ook super!!
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 10 juni 2007 om 13:12:
KREEFT
Kreeft maakt een harmonische driehoek met Vissen en Schorpioenen. Ze voelen elkaar goed aan. Met Ram heb je te snel ruzie en met Weegschaal heb je geen enkele zekerheid. Steenbok is veel te hard en zakelijk voor Kreeft en het toppunt is Boogschutter: wat een opschepper! Die moet altijd verder en beter.
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 11:51:
misschien een leuk idee te weten welke sterrebeelden een relatie met elkaar hebben en hoe goed dat samen wel of niet klikt??

idd een leuk idee :yes:

ikzelf (vis) ben samen met een leeuw, moet zeggen in het begin was het niet altijd even gemakkelijk maar ik zou hem nu niet meer kunnen missen, en weet je hij heeft nu wat trekjes van mij en ik van hem :lol:
Wat wil je nu na 9jaar samen zijn :woop:
lees hier de liefdeshoroscoop:

http://users.fulladsl.be/spb4613/liefdeshoroscoop/
 
Ben n regelrechte echte leeuw:jaja:
 
Maagd:/
 
Schorpioen
 
Leeuw
 
ik ben de Libra
 
Lion
 
Tweelingen :)
Tweelingen natuurlijk...
Relatie met: mezelf... B)

Mijn tegenpool is vissen maar mijn tegenwicht (voor evenwicht) is de boogschutter...en dat is zo... O:)
laatste aanpassing
ben zelf een kreeft en heb een relatie met een leeuw, goede combi??
 
Uitspraak van MYSTERY * op zaterdag 9 juni 2007 om 19:08:
Ik behoor bij de: VISSEN

Ik ook..
Jammer genoeg is dat vaak het meest saaie stukje in de bladen of wat!
 
Uitspraak van Profiel 11580 op zondag 10 juni 2007 om 13:12:
VISSEN
Vissen tenslotte zijn in de liefde de verleidelijke types. Dat is een leuke uitdaging voor Schorpioen en aantrekkelijk voor Kreeft. Maar het teken Maagd houdt niet van vage romantiek, Boogschutter houdt niet van geheimzinnigheid en Tweelingen krijgt geen respons. Vissen en het teken Leeuw leven hooguit tijdelijk in een romantische waas. Met het teken Weegschaal komt het misschien nooit tot een afspraak, want de communicatiestoornissen zijn erg groot.

Ahaaa.. Nu snap ik waarom het niet werkte met een Boogschutter:x
 
leeuw
 
Weegschaal...
 
ook visje , daardoor heb ik ideen als dit bij een mooie meer, bij rand van het water, barbequen met grote kaarsen op standaards om ons heen.
De sterren die ons verlichten, , kusjes geven tussen door.
En stukjes eten van ons lichaam af eten.
En heerlijk vrijen en strelen tussen door.
En moe en voldaag in elkaars armen in slaap vallen dicht tegen elkaar aan met onze naakte lichamen zo dat we elke adem halingen spiertrekking van elkaar voelen.
En als we af en toe wakker worden, heerlijk kusjes geven en strelen.
 
Schorpioen O:)
Ram. En een echte (d)ram dus :[


RAM PAST BIJ...
Het principe van Ram gaat goed samen met dat van Leeuw en Boogschutter, Tweelingen of Waterman. Het is moeilijk met Weegschaal (die wil alles maar samen doen), Steenbok (die is veel te voorzichtig) of Kreeft (die zit teveel achter de geraniums). Echt moeilijk wordt het met Maagd (muggenzifters in de ogen van Ram) De Schorpioen kan een uitdaging zijn, die moet je bijna willen veroveren. Maar: Ram wil niet zo intens leven. Schorpioen maakt overal een probleem van in de ogen van de Ram.


Ram gaat ook goed samen met een andere Ram ;) En verder klopt dit lijstje bij mij ook echt precies haha. Nou ja, niks mis met de intensiteit van de Schorpioen alleen. (6) Niet dat ik helemaal naar mn Sterrenbeeld leef hoor, ben er verder totaal niet mee bezig, maar het blijkt gewoon heel vaak te kloppen. Ik ga niet iemand die ik leuk vind afwijzen omdat die toevallig Kreeft is ofzo, zo erg is het niet. ;)
 
Schorpioen :woop:

Mijn vriendin is tweelingen en het karakter van een tweelingen is precies wat ik nodig had. Deze relatie werkt vooralsnog dus ook prima.

Ik heb ook iets met kreeft gehad dat was hartstocht maar ook drama. Die tijd met haar past precies in z'n traditioneel liefdesverhaal wat ellendig afloopt.

Maar toch waren 9 van de 10 dames die ik voorheen ontmoette en met wie ik iets kreeg of scharrelde vaak Leeuw. Leeuw en schorpioen klikt naar mijn mening ook het beste :yes:
 
tweelingen
 
Ram