Partyflock

Forumonderwerp · 953550

Waarschuw beheerder
Zou die meer weten of zou die onschuldig zijn?
Bij het programma 'de wereld draait door' kwam hij erg overtuigend over bij mij. Hij leek een normale jongen die alleen 1 fout was ondergaan en dat was haar achter laten op het strand!

Maar gisteren '08-06-2007' was hij te gast bij het programma 'Jensen' waarin hij erg rustig en relax leek tot hem de vraag werd gesteld: Hoe ben je nadat je Nathalie achter had gelaten op het strand naar huis gekomen' Hij reageerde erg nerveus en dat zei Jensen ook.. Jensen zei zelfs recht in zijn gezicht: Ik geloof dat jij haar niet hebt vermoord maar jij weet meer!

Hoe denken jullie erover...? Standpunten, feiten en alles wat je gelezen en gezien of gehoord hebt.
En hebben mensen het boek van hem al gelezen..? Graag mening over dit boek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder
heb het boek inmiddels uitgelezen, maar ik vindt dat hij in het boek overkomt alsof hij onschuldig is! ik heb het gevoel dat hij er wel degelijk mee te maken heeft
Waarschuw beheerder
is het nou nog steeds niet duidelijk hoe het nou zit? wa duurt da toch ammel lang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzz op maandag 6 augustus 2007 om 16:36:
is het nou nog steeds niet duidelijk hoe het nou zit? wa duurt da toch ammel lang

je hoort er ook niet meer over in het nieuws, ben benieuwd of ze het nou stop gelegd hebben of dat ze nog bezig zijn met het onderzoek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzz op maandag 6 augustus 2007 om 16:36:

joran is ontschuldig! vertelde die gister bij het pokeren nog!
Waarschuw beheerder
Dat wijf was gewoon met de kut op de loop, net goed dat ze weg is.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375]http://judicial-inc.biz/25839765_74dcc0fa7e.jpeg[/img]
Hijs wel 1 dikke player dus wie weet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geloof niet dat die jonge dat gedaan heeft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was laatst bezig met wat fellatio bij Joran, en ik vroeg hem:

joran, kom op, wat is er nou gebeurt

dus Joran zei: ik ehb haar niet vermoord, maar ik heb haar voor 250.00 zslotty verkocht aan een poolse vruowenhandelaar op het strand

het leek hem een goede deal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 augustus 2007 om 13:55:
dus Joran zei: ik ehb haar niet vermoord, maar ik heb haar voor 250.00 zslotty verkocht aan een poolse vruowenhandelaar op het strand

(y) mogen ze met jouw ook doen.

Waarschuw beheerder
afschieten die gozer, geloof geen wooord van z'n verhaal. maar dan ook géén enkel verhaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mogen ze met jouw ook doen.

was dat maar waar

gratis drugs, betaalde sex

wat wil je nog meer als verhandelde vrouw?

de zieligheid daarvan is ook zwaar overdreven
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ie haar heeft verkracht, KO heeft geslagen en in zee heeft gedonderd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 16:30:
heb het boek inmiddels uitgelezen, maar ik vindt dat hij in het boek overkomt alsof hij onschuldig is!

Vrij logisch denk, zal zichzelf ff lekker beschuldigen in z'n eigen boek..
Het blijft gewoon een vage zaak!

Waarschuw beheerder
Denk dat ie het wel heeft gedaan had hem toen bij Jensen gezien
En daar kwam die niet echt overtuigend over

Waarschuw beheerder
het hele verhaal klopt niet helemaal weet niet of ie het gedaan heeft maar hij weet wel meer