| Betreft: | evenement: I Hate Trance, zaterdag 2 juni 2007 om 22:00 |
Wie roept?
I hate hardcore
zijn nog een lokatie aan t zoeken waar half nederland in past
Waar maak je je druk om
i hate nutteloze onderwerpen
En dat is een nutteloze opmerking...reageer dan niet
Trance is een muziekvorm die je als ware in een soort van trance probeert te krijgen.
op dit feest hebben ze daar geen behoefte aan, daar willen ze alleen snoeihard knallen.
dus haten ze de trance, hoeft niet direct de muziekstroming te zijn
Trance is een muziekvorm die je als ware in een soort van trance probeert te krijgen.
op dit feest hebben ze daar geen behoefte aan, daar willen ze alleen snoeihard knallen.
dus haten ze de trance, hoeft niet direct de muziekstroming te zijn
i hate alles onder 200 bpm
Op trance-feesten hebben ze geen behoefte aan snoeihard knallen
maar "I hate...whatever" komt niet voor als titel van een trance-feest...right?
Maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat dit meer bezoekers trekt wanneer je een titel gebruikt die er echt uit knalt? En zo meer bekijks kijkt wanneer je er ook nog een lekkere line up neerknalt
Maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat dit meer bezoekers trekt wanneer je een titel gebruikt die er echt uit knalt? En zo meer bekijks kijkt wanneer je er ook nog een lekkere line up neerknalt!
dat is met elk feest maja deze naam is idd wel een bijzonder geval
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin...als het succes van een feest daar van afhangt, dan zou elk feest met "I hate..." beginnen.
Kijk maar naar pandemonium: dat knalt er al uit, maar ook omdat je weet dat mensen de oude style nog dragen en ook gedraaid wordt.
Bij mij telt altijd de muziek en de line-up, niet de titel van het feest zelf...
Ben ik helemaal met je eens, maar "I hate trance" vind ik nou niet bijster origineel
waarom heb je dan in godsnaam dit topic geopend?
Vanwege de provocerende ondertoon..."I hate" klinkt zo negatief voor een muziekstroming die ook de nodige successen boekt. En nogmaals, andersom speelt het nooit; "I hate hardcore" zou ook nooit aanslaan volgens mij...
Vanwege de provocerende ondertoon..."I hate" klinkt zo negatief voor een muziekstroming die ook de nodige successen boekt. En nogmaals, andersom speelt het nooit; "I hate hardcore" zou ook nooit aanslaan volgens mij...
Waarom is er laatst een feest georganiseerd met als titel "I hate trance" en waarom zijn er geen feesten die "I hate hardcore" heten? Is een feest met als titel "I love hardcore" niet minder provocerend?
Wie roept?
je kunt toch een hekel hebben aan een bepaalde muziekstijl.
ik denk dat een naam van een nieuw feest met i hate een beetje afgezaagd en niet erg orgineel meer zou zijn
Dat vindt jij misschien niet, omdat je niet van die style houdt. Verplaatst je als gedachten eens als een liefhebber van hardcore/terror en probeer eens een leuke titel te verzinnen voor het feest, waar je met alleen de titel al bezoekers mee trekt
nee als iemand nu komt met bijv. Masters of......
ik denk dat een naam van een nieuw feest met i hate een beetje afgezaagd en niet erg orgineel meer zou zijn
master cd
Een muziekstroming die terror heet, heeft al een negatieve waas om zich heen hangen...right?
das de bedoeling ook denk ik
kijk maar na het verschil van volk wat je op trance feesten of op terror feesten ziet
haa alles goed meissy?!
jah of als je de letter Q in de naam verwerkt van elke feest dat je organiseert
om maar iets te noemen, dat zou pas origineel zijn
En n drugshol maar goed
HeeeJaa gaat goed met jou ook?? Kwam je ook even een discussie voeren?? Maak je trouwens niet veel meer mee..zulke serieuze discussies hier op partyflock
of de naam Ground...
Als je van bijde muzieksmaken houd dan knap je echt af op zo'n feest met zo'n titel. Naar zo'n feest wil ik echt niet.
jaar geleden waren ze iets serieuzer
Maar als ik het goed begrijp dan vinden de hardcore-liefhebbers een titel als "I hate trance" een goede marketing tool en een originele naam?
niet veel hardcore
nou maar ik heb geen hekel aan trance hoor
Maar als ik het goed begrijp dan vinden de hardcore-liefhebbers een titel als "I hate trance" een goede marketing tool, een originele naam en allesbehalve provocerend?
het is uit commercieel oogpunt een goede naam, en om dan ff politiek te lullen, tis misschien niet geheel ethisch correct
veel hardcore beluisteraars claimen een hekel te hebben aan trance. als er dan een feest is met de naam i hate trance dan voelen ze zich aangesproken en gaan ze misschien eerder naar dat feest toe
oe reageert een hardcore-liefhebber dan op een trancefeest met als titel "Fuck hardcore"
Kijk daar heb je het al
De titel spreekt mensen dus wel of niet aan.
De organisatie is dus gericht op 1 bepaalde groep mensen.
De titel zegt meestal veel over het feest (en dan heb ik het niet over de sfeer)
Dit was wat ik bedoelde
Dance or Die
nou maar ik heb geen hekel aan trance hoor
spaar je nog altijd vriendschapsverzoeken
?
spaar je nog altijd vriendschapsverzoeken
hoezo?heb jij nog een zeldzame liggen?
daar ging het niet om
ik vroeg me af of de hype aanslaat bij ander ik heb er al 1
Het is heel simpel. als de mziek platter wordt. Dan de titel ook. En andersom. Dat heet commercie.
Opzich helemaal niks tegen hardcore. Mar je ziet de muziek veranderen. KOmen meer leuzen en teksten bij en het wordt wel heel erg ondersteund door blije en agressieve teksten en geluiden. Beetje voor de sensatie. Van het type waar jongeren van een bepaalde leeftijd van houden.
Het wordt dus steeds erger. En dat is zo met meerdere stijlen zo. Ook industrial heeft er last van maar dat hangt er van af wie de maker is en wie het draaid. Want je hebt industrial en je hebt industrial.
Hardstyle is ook een duidelijk voorbeeld zo ook jump= een muziekstijl die ooit best underground of minder bekend was en verwant aan techno.
Ik denk zelfs dat heel misschien hardtechno ook dat lot beschoren is. Maar dat is een gok. Trance trouwens ook. Maar je hebt zo veel soorten trance. Hardtrance bijv is een hele mooie stijl. Goed dansbaar en best indrukwekkend volgens vele maar wordt niet meer geproduceerd want deze verloor het van de hardstyle en trance. deze bleef dus kwalitatief behoorlijk goed.
Zodra iets op de lopendeband geproduceerd wordt dan hoor je dat. Je hebt natuurlijk uitzonderingen het ene nummer is het andere niet.
master ik ga zelf 18 fake profielen aanmaken dan heb ik er meer dan jou
jaa maar nu heb je er 1 minder
Het is heel simpel. als de mziek platter wordt. Dan de titel ook. En andersom. Dat heet commercie.
Opzich helemaal niks tegen hardcore. Mar je ziet de muziek veranderen. KOmen meer leuzen en teksten bij en het wordt wel heel erg ondersteund door blije en agressieve teksten en geluiden. Beetje voor de sensatie. Van het type waar jongeren van een bepaalde leeftijd van houden.
Het wordt dus steeds erger. En dat is zo met meerdere stijlen zo. Ook industrial heeft er last van maar dat hangt er van af wie de maker is en wie het draaid. Want je hebt industrial en je hebt industrial.
Hardstyle is ook een duidelijk voorbeeld zo ook jump= een muziekstijl die ooit best underground of minder bekend was en verwant aan techno.
Ik denk zelfs dat heel misschien hardtechno ook dat lot beschoren is. Maar dat is een gok. Trance trouwens ook. Maar je hebt zo veel soorten trance. Hardtrance bijv is een hele mooie stijl. Goed dansbaar en best indrukwekkend volgens vele maar wordt niet meer geproduceerd want deze verloor het van de hardstyle en trance. deze bleef dus kwalitatief behoorlijk goed.
Zodra iets op de lopendeband geproduceerd wordt dan hoor je dat. Je hebt natuurlijk uitzonderingen het ene nummer is het andere niet.
en al dat om bijna 23:00pfff morgen om 6 uur werke ciao mensen (F)
pfff morgen om 6 uur werke ciao mensen
Als je dat maar laat
truste
ik krijg er nooit genoeg van.
yoo trusten!!
nee mischien wel 20 dan hebk er zeker meer
moet morgen afrijden
wish me luck
prison break is een bekende populaire serie
is niet wereldwijd
Het is ook niet zo dat we trance niet RESPECTEREN, ieder z'n eigen smaak, maar het is niet de onze. En als je deze naam niet kan waarderen, ga dan gewoon naar een ander feest en laat het lekker zo.
discussie is idd al 45037946704x gevoerd..
Eerlijk gezegd worden we een beetje moe van deze discussie.
is dat er altijd vanuit de hardcore negatief wordt gehandeld naar de andere stromingen in de scene.