Partyflock

Forumonderwerp · 953223
451x bekeken
Betreft: evenement: I Hate Trance, zaterdag 2 juni 2007 om 22:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom is er laatst een feest georganiseerd met als titel "I hate trance" en waarom zijn er geen feesten die "I hate hardcore" heten? Is een feest met als titel "I love hardcore" niet minder provocerend?

Wie roept?
Waarschuw beheerder
Ik blijf het zelf ook een erg kinderachtige naam vinden (n) Terwijl ik zelf toch erg van terror en speedcore hou :)
Waarschuw beheerder
prison break is een bekende populaire serie ze dnken dat als ze die naam gebruiken het ook veel bezoekers zou trekken (F)

Waarschuw beheerder
jah
makkie
rijbewijs in de pocket :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Early Breemen op vrijdag 8 juni 2007 om 11:41:
prison break is een bekende populaire serie

Goeie tijden, slechte tijden ook...veel populairder zelfs ;-)

GTSHardcore? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 12:25:
rijbewijs in de pocket

proficiat :cheer:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juni 2007 om 14:16:
Goeie tijden, slechte tijden

is niet wereldwijd B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Early Breemen op vrijdag 8 juni 2007 om 18:25:
is niet wereldwijd

Ehhhh..."I hate trance" wel? ;-) :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hier een korte reactie van de organisatie:

Eerlijk gezegd worden we een beetje moe van deze discussie. De naam bestaat inmiddels ruim 5 jaar en vanaf het begin af aan is deze discussie gaande.

Voor alle duidelijkheid: De naam "I Hate Trance" is ooit begonnen als GRAP. Namelijk als reactie op alle "I Love..." feesten die in die periode als paddestoelen uit de grond schoten. De eerste I Hate Trance was erg succesvol en dan kan een vervolg niet uitblijven natuurlijk. Zo is het steeds verder gaan groeien en daarom hebben we de naam aangehouden, want de bezoekers zijn er bekend mee en weten wat ze op I Hate Trance kunnen verwachten.

Het is ook niet zo dat we trance niet RESPECTEREN, ieder z'n eigen smaak, maar het is niet de onze. En als je deze naam niet kan waarderen, ga dan gewoon naar een ander feest en laat het lekker zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dank je wel voor je reactie! (y)

Uitspraak van Underground For Ever op zaterdag 9 juni 2007 om 22:18:
Het is ook niet zo dat we trance niet RESPECTEREN, ieder z'n eigen smaak, maar het is niet de onze. En als je deze naam niet kan waarderen, ga dan gewoon naar een ander feest en laat het lekker zo.

Laat ik voorop stellen dat qua smaak gewoon niet valt te twisten en het is ook helemaal niet aan de orde in deze discussie. Waar het mij om ging/gaat (en ik heb nog nooit eerder een forumdiscussie geopend, dus excuses als dit al een keer is aangehaald) is dat er altijd vanuit de hardcore negatief wordt gehandeld naar de andere stromingen in de scene. Of dat nou in discussies (hardcore vs Tiesto) of via feesten (I hate trance) gaat, het is altijd het neerhalen van de andere smaak; diezelfde smaak waar dus niet over te twisten valt.
Waarschuw beheerder
discussie is idd al 45037946704x gevoerd..

nja tis iig wel een slimme marketingnaam.. blijkt wel weer dat als mensen er steeds maar weer een topic over gaan openen 8)

negatieve reclame bestaat toch niet namelijk o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Underground For Ever op zaterdag 9 juni 2007 om 22:18:
Eerlijk gezegd worden we een beetje moe van deze discussie.

Dan hadden jullie het maar anders moeten noemen vind ik. Dat kan je van te voren weten. Althans dat zou ik wel bedacht hebben.

Maar opzich snap ik je verhaal wel.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juni 2007 om 06:12:
is dat er altijd vanuit de hardcore negatief wordt gehandeld naar de andere stromingen in de scene.

En dat is de rede. En das nou net een beetje jammer. Want ik was ook altijd hardcorefan maar door deze dingen en nog wat andere typische dingetjes. Gewoon n beetje jammer van een eigenlijk mooie stroming.

Misschien dat het in de toekomst weer wat zakt. En af en toe thunderdome vind ik wel goed om te doen.(Y)
Waarschuw beheerder
zoek voortaan ff in de topics dan ;) staat hij ook al vaakgenoeg bij :)