| Betreft: | evenement: I Hate Trance, zaterdag 2 juni 2007 om 22:00 |
Wie roept?
I hate hardcore
zijn nog een lokatie aan t zoeken waar half nederland in past
Waar maak je je druk om
i hate nutteloze onderwerpen
En dat is een nutteloze opmerking...reageer dan niet
Trance is een muziekvorm die je als ware in een soort van trance probeert te krijgen.
op dit feest hebben ze daar geen behoefte aan, daar willen ze alleen snoeihard knallen.
dus haten ze de trance, hoeft niet direct de muziekstroming te zijn
Trance is een muziekvorm die je als ware in een soort van trance probeert te krijgen.
op dit feest hebben ze daar geen behoefte aan, daar willen ze alleen snoeihard knallen.
dus haten ze de trance, hoeft niet direct de muziekstroming te zijn
i hate alles onder 200 bpm
Op trance-feesten hebben ze geen behoefte aan snoeihard knallen
maar "I hate...whatever" komt niet voor als titel van een trance-feest...right?
Maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat dit meer bezoekers trekt wanneer je een titel gebruikt die er echt uit knalt? En zo meer bekijks kijkt wanneer je er ook nog een lekkere line up neerknalt
Maar kom op je snapt zelf toch ook wel dat dit meer bezoekers trekt wanneer je een titel gebruikt die er echt uit knalt? En zo meer bekijks kijkt wanneer je er ook nog een lekkere line up neerknalt!
dat is met elk feest maja deze naam is idd wel een bijzonder geval
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin...als het succes van een feest daar van afhangt, dan zou elk feest met "I hate..." beginnen.
Kijk maar naar pandemonium: dat knalt er al uit, maar ook omdat je weet dat mensen de oude style nog dragen en ook gedraaid wordt.
Bij mij telt altijd de muziek en de line-up, niet de titel van het feest zelf...
Ben ik helemaal met je eens, maar "I hate trance" vind ik nou niet bijster origineel
waarom heb je dan in godsnaam dit topic geopend?
Vanwege de provocerende ondertoon..."I hate" klinkt zo negatief voor een muziekstroming die ook de nodige successen boekt. En nogmaals, andersom speelt het nooit; "I hate hardcore" zou ook nooit aanslaan volgens mij...
Vanwege de provocerende ondertoon..."I hate" klinkt zo negatief voor een muziekstroming die ook de nodige successen boekt. En nogmaals, andersom speelt het nooit; "I hate hardcore" zou ook nooit aanslaan volgens mij...
Waarom is er laatst een feest georganiseerd met als titel "I hate trance" en waarom zijn er geen feesten die "I hate hardcore" heten? Is een feest met als titel "I love hardcore" niet minder provocerend?
Wie roept?