heb je het filmpje ook met ondertiteling?
ik begrijp er geen zak van
die gila mek lijkt me niet zo lekker
ff uit pure interesse, maar waar kom jij eigenlijk vandaan? zag net je foto's en vroeg me af of je indisch was?
pedis aan je pantra zeker haha
ben half russich, 1/8 duits , 1/8 spaans en 1/4 romeins!
en jij?
www.likmeklootzak.nl
maar indo ben ik niet..
hou tog eens op!
ik wil je best ff ballen hoor,dan zeg je echt niet hou op
je maakt zelf lekker belachelijk ouwe!
ik begrijp er geen zak van
Wij hebben ze het beloofd en een belofte moet je niet breken en mensen moet je ook niet in stoffige eterniet barakken stoppen.
sorry ik zie nooit geen acties van Molukse jongeren, terwijl er in Walcheren toch minimaal 2 gemeenschappen zijn, maar volgens mij zijn die politiek niet zo actief.
Das waar ook, heb ik gelezen in de krant, maar ze worden gewoon in een doofpothoekje gestopt, terwijl Nederland ze een onafhankelijke staat hebben beloofd.
we proeberde jullie nog wel goed te gehandelen, maar al dat gehandel in die lastige molukkers.. pff, ging ons de keel uithangen
Hahaha, laat me niet lachen...
Eerst verdiepen in de geschiedenis, dan blaten
Stom filmpje trouwens.
RMS is daarvan 1 hoofdlijn, dus je kunt jezelf wel wijsmaken dat die jeugdige RMS roepertjes t niet weten, maar zelfs mijn kinderen van 7 en 11 weten dat
omdat je het niet kan verstaan zeker? of heb je t over het tweede filmpje??
Aha, die hebben ook gevochten voor een onafhankelijke Republiek der Molukken? Maar, mooi dat zij wel wat van de geschiedenis weten, pleit voor jou als ouder.
Ja, duh. Wat denk je eigenlijk over mij te weten?
je bent niet eens de moeite waard om t wel uit te leggen met je vooroordeel en vergelijking van molukkers met nazi's
De mensen aan wie ze het toendertijd beloofd hebben zijn ook alweer in de 70-80 jaar
en dan is toch fijn om te zeggen dat ik achter de treinkapingen van de jaren '70 sta tegen simpele zieltjes als nastik (en anderen)
Je hebt mij hier nog niks negatiefs of iets anti-RMS zien schrijven.
Hahaha, laat me niet lachen...
De meeste, jeugdige RMS roepertjes weten niet eens waar die drie letters voor staan en waar RMS zijn oorsprong in vindt.
Bijna net zo sneu als die schattige ´rechterhandjes-in-lucht-stekers´ met hun ruitbloesjes en bretels.
Eerst verdiepen in de geschiedenis, dan blaten. Stom filmpje trouwens.
Aha, die hebben ook gevochten voor een onafhankelijke Republiek der Molukken? Maar, mooi dat zij wel wat van de geschiedenis weten, pleit voor jou als ouder.
Ik vind alleen dat er ook een bheoorlijk groot aantal eenvoudige RMS-kalkers zijn, (en dat zijn jongeren die zich niet in de geschiedenis hebben verdiept), die maar wat roepen omdat de rest het doet.
FSW, jij mag zeker trots zijn op jouw land en prachtige cultuur. Ik hoop dan ook zeker dat het ooit eens helemaal goedkomt met Indonesie. Als Nederland daar wat aan kan bijdragen is zij dat de Molukse gemeenschap zeker schuldig.
Maar goed, dat kan ook het temperament zijn.
belofte maakt schuld en dat is de reden dat er in de jaren '70 acties zijn geweest vd molukse gemeenschap...
helemaal als men eeuwenlang trouw is geweest aan NL...en zich heeft laten plunderen door NL waardoor NL heeeeel rijk van is geworden...
met correcte manier luisteren ze niet, heb jij afgelopen 25 april iets gezien op tv?
Nee alleen als er ongeregeldheden komen, of de jongeren weer indonesische ambassade willen bestormen oid... tja dan zijn ze weer ineens interressant!
Maar jullie zijn het hopelijk met me eens dat het uiteindelijk een verkeerde manier is??? En je weet toch hoe de media werkt: alleen als er negatief nieuws te melden is over Molukkers dan wordt dat naar buiten gebracht
En waarom worden er dan vier of vijf vieringen op 25 april gehouden terwijl vroeger er alleen Den Haag was???
Komt wel weer n kaping
dan zullen ze wel weer "mislukken"
ik wil niks vragen, wacht tot hij wat t melden heb...
ZeikerTs
da tuig
![[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00135/keespruiterasmus_135043a.gif[/img]](http://www.ad.nl/multimedia/archive/00135/keespruiterasmus_135043a.gif)
idd de molukse gemeenschap zou eigenlijk weer eens op een harde manier van zich moeten laten horen om die kazen wakker te krijgen
jammer zijn er te veel kansloze figuren binnen de molukse gemeenschap die het dan verpesten voor de wat "normalere" molukkers...
Respect voor hen die voor Nederland vochten. Ik denk niet dat die daad is beloond zoals het hoort
erasmusbrug
Respect voor hen die voor Nederland vochten.
Goed tegenargument trouwens Nelis
Wtf heb ik met Friesland nodig
Denk je niet dat ze meer hadden gekregen als ze met de andere vijand hadden samengewerkt
ze moeten jou onthoofden in dokkum friese overloper
De Friesen hebben het later overgenomen en aangepast
anti frieze stemming
Ontoppa: belofte maakt schuld.
Ook op de martinitoren. Heb maandag ook nog even gestaan maar het was rustig. Ook niemand uit de politiek oid aanwezig.
Ontoppa: belofte maakt schuld.