Partyflock

Forumonderwerp · 949883

Waarschuw beheerder
Ik zelf denk niet helemaal..
Waarom, omdat een mannelijk of vrouwelijk persoon iets kan toevoegen aan een kind! Een man kan een kind een echt jongetje maken, voor zich oplaten komen en niet overal om huilen! Daarin tegen kan een vrouw het kind wat zorgzamer maken.. een vrouw zou ook sneller knuffelen (geborgenheid)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom niet?
alleenstaande moeders of vaders doen t toch ook prima?
nou het dubbele is nooit verkeerd denk ik..liefde, geborgenheid,veiligheid zijn de dingen die een kind nodig heeft en dan maakt het niet uit van wie!!!
Waarschuw beheerder
2 vrouwen wel denk ik... 2 mannen, moeilijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2007 om 08:49:
Een gezond gezin bestaat uit 1 vader, 1 moeder en de kids

wat een bullshit en kortzichtig denken

kinderen vragen om een stabiele basis en dat heeft niets te maken met de samenstelling van het "gezin"

Een gezin is niet gezond per definitie als die bestaat uit een vader moeder.
Genoeg voorbeelden van ouders die elkaar het licht niet in de ogen gunnen en elkaar de hersenen wel kunnen inslaan dus een opmerkin zonder onderbouwing.

Een kind vraagt om andere dingen in zijn leven. Dus hoe het gezin ook is samengesteld doet er niet toe.

wat een wijsheid weer miss wow haha..maar klopt in de bus...:roflol:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het voor het kind het beste is dat hij opgevoed wordt door een vader en moeder aangezien ze van de vader weer andere dingen leren als dat van de moeder..
Als een kind 2 moeders of 2 vaders heeft lijkt het mij juist dat het kind het deel van de vader/moeder mist.

Een kind zal later gepest worden en zich dingen gaan afvragen zoals waarom hebben al mijn klasgenootjes een vader en een moeder en ik niet.