Gister weer gekeken...heerlijk!
Hoeveel Demet ook haar best zou willen doen, laat ze dan beginnen met haar accent en manier van praten. Echte dames, zullen weinig accent hebben (ivm echte *kak ABN*)
Daarbij zou zij geloof ik precies hetzelfde hebben gedaan, wat die kamerindeling betreft. Alleen maar om die ander een loer te draaien. Dus niet zeuren.
Anna vind ik erg haar best doen. Zij gaat er echt voor. Keurig opgelost van dat aan tafel (een poging tot: we praten er na het eten verder over), helaas dat het anders afliep.
Maar ik neem aan als je aan dit programma mee doet, dat je dat voor jezelf doet en vanuit je eigen. Als ik de voorstukjes zo zie voor volgende week, dan vind ik de reactie: Dadelijk maakt mijn vriend het uit, ivm met mijn haren. Dan denk ik van....wat voor een vriend heb je dan wel niet!? Je bent een hartstikke leuke meid...met lang haar. Al zou jij een kale kop hebben en een vuilniszak aan, dan nog 'straal' jij!
Terecht dat Kirby eruit is. Ik vond haar allereerst ongeïnterresseerd overkomen. En als je een dame wilt worden, dan zou ik toch maar eens snel beginnen met uiterlijke verzorging en je haar dracht. Je kunt je haar los hebben, maar niet zo..

Het zag er verschrikkelijk verwaarloosd uit.
Dat ene meisje (weet even haar naam niet meer) die met koken (smaken) niks wilde proeven, vond ik ook een beetje aanstellen. Bij het horen van wat het is ging ze al over haar nek, terwijl ze het niet eens geproefd had. Later wilde ze het toch 'proberen', maar ik noem dat niet proberen, om voor de show een minihapje in je mond te nemen en vervolgens nog sneller eruit te krijgen.
proe·ven (ov.ww.)
1 waarnemen met de smaakzin
2 met de smaakzin onderzoeken
3 ervaren, ondervinden => bespeuren
Dat houdt in, dat je het dus iets langer dan 15 seconden in de mond moet houden. Ik geloof dat zij niet eens de 5 seconden haalde!