Partyflock

Forumonderwerp · 949614

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=258 height=210 cacheid=000df90e0027f903786424d61a01e43850]http://www.rtl.nl/reality/vandeltotdame/components/images/Groep2_258x210.jpg[/img]

Op een speciaal ingerichte school op een chique landgoed worden 9 ongeremde feestbeesten in 6 weken klaargestoomd om zich staande te houden in een wereld waarin fatsoen, glamour en de jetset maatgevend zijn. Wie lukt het om zich te ontpoppen van sloerie tot een echte dame?

De 'dames':
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_roxanne.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_tamara.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_lara.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_kirby.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_jasmin.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_desi.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_demet.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_anna.xml
http://www.rtl.nl/reality/damesindedop/bio_elli.xml

Vanaf 28 mei elke maandag om 21.30 uur op RTL 5
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Blondy's :kwijl: (L)

Sorry, offtopic :$
Waarschuw beheerder
Ik zie 't nu toevallig omdat ik net ANTM heb zitten kijken. En idd, kende Anna gelijk van PF :D Moet gelijk aan die foto denken waar ze dat geweldige pakje aanhad met die vlammen erop. Echt een mooie meid! (l) Haha d'r gaat geen programma voorbij waar geen PF-dames of -heren inzitten tegenwoordig, grappig om te zien.

Heb dit programma trouwens in 't Engels gezien en vond 't echt yuk. Waarom moet je in godshemelsnaam weten aan welke kant je je vork neerlegt, op hakken kunnen lopen of naar cricket/croquet/whatever kijken? %)

Alsof er geen middenweg is tussen del en dame. Ik zou gene del willen zijn :D maar ook geen dame hoor. Laat mij dan idd maar lekker op mn sportschoentjes lopen, naar housefeestjes gaan en boeren laten. (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 28 mei 2007 om 21:37:
aat mij dan idd maar lekker op mn sportschoentjes lopen, naar housefeestjes gaan en boeren laten

Voeg ik mij aan toe :jaja:

ot: grappig programma, ben het nu aan het kijken :D
wel benieuwd hoe het afloopt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 28 mei 2007 om 21:37:
Alsof er geen middenweg is tussen del en dame. Ik zou gene del willen zijn maar ook geen dame hoor. Laat mij dan idd maar lekker op mn sportschoentjes lopen, naar housefeestjes gaan en boeren laten.

Juistem! (Y)
Waarschuw beheerder
:D Tyf toch op man. "Ja wij kunnen ons heel ongemakkelijk voelen bij het zien van zo'n vrijpartij". Allemachtig, wie heeft in godshemelsnaam bepaald dat je niet in het openbaar mag zoenen? God ofzo? :[ Haha die Anna mag ik nu al! Ok, daty je niet en plain publique een potje anaal gaat staan te neuken kan ik begrijpen. Maar zo'n frigide trut kan zich op haar beurt ook gewoon effe omdraaien als je iemand een zoen wilt geven. Stel je aan zeg. *pjoek*

Nogmaals, het is wel erg zwart-wit. Want d'r zitten wel een paar tantes tussen die wel erg asociaal zijn. Uiteraard kun je best een beetje rekening met elkaar houden en je een beetje netjes gedragen. maar om dan gelijk zo'n stijve houten Klaas te worden die helemaal krampachtig op een stoeltje moet gaan zitten omdat iemand anders misschien wel een stuk been kan zien...goddamn :D

En dan weer dat eeuwige gebitch tussen die wijven...ik word al gek als ik er naar kijk. Effe vrijwillig met allemaal onbekenden in zo'n huis gaan zitten en je dan druk moeten lopen maken over dingen die er echt totaal niet toe doen. :D Nee dank je de koekkoek.

Hehe sorry hoor maar dit is er weer eentje die ik niet ga volgen. Ik wens Anna veel succes, volgens mij kan ze wel ver komen. Lijkt me wel een toffe chick!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die Demet is gaaf :roflol:
Waarschuw beheerder
Opsodemieteren met je deftigheid :dood: kakwijven

Anna is (Y) :kwijl: Die outfit.. prrr :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wrtaaaarggghhh haha nu ga ik 't echt afzetten hoor. Ik wil die Coco echt schoppen namelijk! :[ "We gaan nog moeite krijgen die tattoo te verbloemen..." Ooit wel eens bij nagedacht dat ze dat ding juist gezet heeft omdat ze 'm MOOI vindt? En 'm dus graag laat zien?

Onee, een tattoo, dat hoort natuurlijk niet. %)

Hallooooooo CoCoCocain-met-je-lampenkap: Het is 2007! Sommigen daar mogen best een beetje minder dellerig worden maar als jij het voorbeeld moet zijn van hoe het dan wel moet, ga ik vast een gat in de grond graven.

Ik vraag me bij zo'n mens altijd echt gelijk af hoe die nou poept. Als ze wel poept. En of ze zich nou ook nooit eens laat gaan onder de lakens. Haha volgens mij zijn zulke vrouwen nou juist de grootste nasty persons die er bestaan. Volgens mij hijst ze zich in d'r vrije tijd in zo'n leren pak en tuigt ze d'r man, die zich voor de gelegenheid in een luier heeft gehuld, helemaal af.

:D :D :D

Brrrr rillingen over m'n rug.
Waarschuw beheerder
haha Jacky :roflol:
naja het is amal echt zoo aangedikt en nep als je het mij vraagt 8)
Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ava op maandag 28 mei 2007 om 22:12:
naja het is amal echt zoo aangedikt en nep als je het mij vraagt

Lijkt mij dus ook, er zitten er een paar tussen die niet echt manieren hebben, maar ik weet bijna wel zeker dat de helft in scene gezet is.
Waarschuw beheerder
Aha Anna!
Jep leuke meid, ze heeft al een leuk rijtje op YOUTUBE ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=l3shpFeNs1Q

http://www.youtube.com/watch?v=SCKuKyVoRHA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me het hele uurtje vermaakt.. tof programma.. en wat is die Anna een kicke wijffie!! lekker schijt aan alles.. :D

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
''Ze heeft een Limburgs accent waar ze zelf enorm van baalt''

haha lara toch, daar hoor je trots op te zijn :P
Waarschuw beheerder
Heb ook maar even gekeken, wel lachen. Vond die Roxanne en Anna wel lekker gek in die limo :lol:

Uitspraak van VS* op maandag 28 mei 2007 om 22:19:
maar ik weet bijna wel zeker dat de helft in scene gezet is.

Dat idee had ik dus ook. Heb wel het idee dat sommige dingen nogal overdreven worden. Net alsof al die jetset lui zulke brave figuren zijn :/ Misschien kunnen ze beter aandacht besteden aan normen en waarden dan aan van die overdreven manieren.
Trouwens ook weer een afgezaagde zooi met dat wegstemmen, al die programma's beginnen zo'n beetje hetzelfde te worden.
Waarschuw beheerder
vond het wel lache programma :yes:

het is wss ook soo zwart-wit gemaakt, om het de dames nog "moeilijker" te maken waardoor er hilarische momenten bestaan ...
als je dit programma wint hoef je toch niet gelijk altijd soo te blijven, denk dat geen van de dames een jetset-leventje echt ziet zitten (... en dat snap ik :yes: ), maar je neemt er de dingen uit mee die je zelf van belang vindt en is gewoon een leuke ervaring!

vond anna wel schattig in de wc bij dat concert ... "... moet ik ook die kut hakken nog aan, en ik vind het al niet leuk dat ik zo lang ben!" :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 28 mei 2007 om 22:09:
Ooit wel eens bij nagedacht dat ze dat ding juist gezet heeft omdat ze 'm MOOI vindt? En 'm dus graag laat zien?

:/ :\ Het gaat er hier om dat ze dames willen worden toch? Als je een mooie galajurk draagt, staat zo'n tattoo eronder natuurlijk voor geen meter. Maar ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat ze het zo bedoelt.

Die tattoo was trouwens wel gruwelijk lelijk zeg :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2007 om 12:10:
Hoezo, ik wil graag beroemd worden *edit, is zij niet die muts die niet wist waar de toren van pisa staat? laatste aanpassing 21 mei 2007 12:11

nee dat was zei niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ginaa :cheer: op dinsdag 29 mei 2007 om 09:50:
nee dat was zei niet..

Ohw okee 8)
Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die desi een gruwelijk lekker ding vind? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 29 mei 2007 om 09:52:
Ben ik de enige die desi een gruwelijk lekker ding vind?

Wel een mooie meid ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
nou pfff ksat gister te kijken, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet :nee:

ik ben best goed opgevoed en heb wel tafelmanieren en vind dat je niet als een boerin aan tafel meot gaan lopen schreeuwen en met je eten lopen gooien en gillen en weet ik het wat
en dat ene rokje van dat meisje je zag heel dr kont zitten :O
whaha ja op een feest dan is het leuk ja O:)

maar wel lachen programma om te volgen, en anna zit idd op pf

Waarschuw beheerder
weer zo kut programma, als ze het nou eens van nette vrouwen sletten maken dan is het misschien nog leuk O:)
Waarschuw beheerder
:( vergeten te kijken... Ben alles vergeten te kijken dit weekend :|
Waarschuw beheerder
Komt die Demet jullie ook bekend voor??? Ik heb echt lopen denken, ma volgens mij ook al in een ander programma..Webcam girls ofzo haha dat was toen toch een tijdje op tv??? haha
Waarschuw beheerder
Anna, toffe meid, van mij mag je winnen!

Volgens mij maakt ze ook best wel kans. Ze is lekker gek (gelukkig maar) maar zeker geen del of sloerie :no:

Die jury is volgens mij na de oorlog niet meer buiten geweest, wat een beknopte mensen zeg :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 12:00:
weer zo kut programma, als ze het nou eens van nette vrouwen sletten maken dan is het misschien nog leuk

whaha :D

die daisy vond ik maar irritant.. en dan met dr 18 jaar op tv een beetje laten zien wat voor slet ze (waarschijnlijk) is.. het zal je dochter maar zijn, schaam je je toch dood als ouder zijnde :S

haha en die demet zat te zeiken over iedereens kleren, nou zelf zag ze er nou ook niet echt netjes uit :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:23:
haha en die demet zat te zeiken over iedereens kleren, nou zelf zag ze er nou ook niet echt netjes uit

Ze draagt wel Gucci en Prada hoor :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:27:
Ze draagt wel Gucci en Prada hoor

haha ja ze zei ook dat ze zoveel stijl had enzo
nou dan kunnen het wel dure merken zijn maar het zag er niet uit
Waarschuw beheerder
hey die anna die kom k regelmatig tegen op feesten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:32:
haha ja ze zei ook dat ze zoveel stijl had enzo
nou dan kunnen het wel dure merken zijn maar het zag er niet uit

:lol: "Ik heb stijl en klasse"
Waarschuw beheerder
Anna en Demet vind ik tot nu toe nog de leukste :jaja:
En die Daisy vind ik echt 3 keer niks :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda:cheer: op dinsdag 29 mei 2007 om 13:33:
die anna die kom k regelmatig tegen op feesten..

Ja, die heb ik ook al vaker gezien op feesten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:35:
"Ik heb stijl en klasse"

Haha idd!
en "iedereen ziet er zo ordinair uit hier!" 8)

vond t wel zielig hoor voor anna bij dat feest na het concert..
doet echt dr best om met iemand een praatje te maken, zegt de ene dat ze een dom blondje is en de andere zegt dat ze te lang is :/
donateur
voor dit programma ben ik gebeld om mee te doen :LOL:

maar ben niet uitgekozen.. ik was waarschijnlijk toch té netjes :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op dinsdag 29 mei 2007 om 15:00:
voor dit programma ben ik gebeld om mee te doen

maar ben niet uitgekozen.. ik was waarschijnlijk toch té netjes

Vriendin van mij had ook meegedaan maar is niet uitgekozen..

Had hier wel aan mee willen doen.. niet dat ik niet netjes ben maar wat manieren kan k af en toe wel leren :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Om eerlijk te zijn vind ik dat je behoorlijk voor schut staat als je in dat programma zit...
Het heet van Del tot Dame, nou lekker dan, bij voorbaat wordt je dus al voor del uitgemaakt :/
Waarschuw beheerder
Anna is idd een partybeest!

ik hoop dat zei er uiteindelijk vandoor gaat met die 20.000 euro!:yes:

want ik denk dat anna bij lange na niet dom is :no:

bepaalde opmerkingen die ze maakt die misschien dom uit de hoek komen die laten ze natuurlijk zien! zo kan iedereen der lekker als dom bestempelen. we zullen het zien.

vind het wel een leuk programma :D

Waarschuw beheerder
lara heeft ook een partyflock..

toevallig mijn beste vriendinnetje :lief:

het programma heeft geholpen haha

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 23:12:
''Ze heeft een Limburgs accent waar ze zelf enorm van baalt''

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 23:12:
haha lara toch, daar hoor je trots op te zijn

is ze ook :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zitten een paar heerlijk meiden tussen :mjam:
Waarschuw beheerder
Top show anna en daisy favorietjes (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
o my god,hoe graag wil je op tv als je je voor zoiets opgeeft...?

heel fout programma..maar ik ga het wel volgen o:)

En wat zijn ze dom..!!maar ze spelen het ook wel een beetje denk ik?

en heb wel om Anna moeten lachen,maar het is er volgens mij wel zo eentje die puur en alleen meedoet om uiteindelijk in dr blote tits in de Playboy te komen ;)

Ik dacht eerst dat Demet een man was :o
En de enige mooie die erbij zit is Desi/Daisy (Y) vind ik dan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die Demet... :roflol: wat een ordinaire **** is dat .. hoe ze praat, hoe ze doet.. echt niet normaal :O

Een beetje ordinair kan wel lekker zijn O:) maar je moet nog steeds een dame blijven natuurlijk.
Af en toe lekker gek doen, ach daar hou ik wel van, maar als je niet kunt eten, niet normaal kunt praten, en ook nog eens je tepel eruit hangt als je met anderen in het dagelijks leven aan het praten bent.. dan gaat het toch wel erg ver..

Dus.. leuk programma :9 Anna is zeker cool, heb er wel vaker bij Teasers gezien (Y)
Vind Daisy ook wel grappig :)
Waarschuw beheerder
Dat Amsterdamse mokkel met die gigantische tieten :X
"Stel ashjosjalen zijn ut"

Waarschuw beheerder
:( Heb gister gemist, alleen laatste paar minutjes gezien,
weet iemand of er herhaling is of wat? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:20:
Heb gister gemist, alleen laatste paar minutjes gezien,
weet iemand of er herhaling is of wat?

Het is een Nederlands programma dus ik gok dat je het via www.rtl.nl - uitzending gemist wel terug kan kijken!