| Betreft: | evenement: Digital Overdose, zaterdag 11 augustus 2007 om 18:00 |
ik ga alleen als het in de sporthallen zuid is anders niet boeiend.
Vorige keer kon je niet eens normaal lopen (in de hardcore zaal)
ik kom alleen als ie in sporthallen zuid is
die steigers en gangen
Maar snap soms niet dat mensen de Hemkade / North Sea Venue / Whatever nou nog zo geweldig vinden.. doorgaans veel te warm/druk/klotegeluid daar.. pff, wordt je toch niet goed van?
daar worden vaak wel lekkere feesten gegeven
lekker dichtbij, bereikbaar, knus (en toch groot genoeg) en geluid was vroeger wel stukken beter
Hoorde via via dat het weer in de sporthallen zuid is
www.hardcorepower.nl en dan week 23 luisteren
zal niet doorgaan, bij de shz weten ze van niets
hoop houden
al zou het komen in Sporthallen Zuid, denk je dan echt dat het zo gaat worden als 10 a 15 jaar geleden? Dat mensen uit Rotterdam en Amsterdam door elkaar zitten buiten in de chill grapjes maken over Ajax en Feyenoord zonder elkaar de hersens in te slaan. Uberhaubt dat de sfeer weer terug komt zoals die toen was. Ik denk dat het allemaal alleen maar kan tegenvallen. Soms moet je het doen met herineringen.
hij komt dus op de hemkade
hoe willen ze dat ooit flikken????
hemkade is gewoon te klein voor 9 area's
de lokatie is niet geschikt voor n digital overdose
hij komt dus op de hemkade
https://partyflock.nl/party/95894:Digital_Overdose.html
Maar doe het asjeblieft niet in de Hemkade.. liever op zoek naar een beter alternatief
in de hemkade is alleens eerder een hellraiser intensive care party gehouden in 1997-1998 ofzo was toen wel vet!
Tis geen reunie zoals vorige x mensjes...
digital overdose = sporthallen-zuid
Geluid daar is gewoon slecht.
Kan het dus ff niet vinden, please explain?
- Gemeente weigert elke vergunning, behalve voor bepaalde sportevenementen.
- Dak moet al vele jaren gerenoveerd worden, deze overleeft een Houseparty met veel bezoek en beukende bass niet
- Etc
Een optelsom van drugsdoden (ik d8 de laatste op die editie uit sept 99?)
[quote]
Aantal doden viel wel mee en daarnaast valt er niets aan te beginnen met die ambtenaren omdat ze dus niet naar de oorzaken kijken.
Overigens is het bij andere feesten niet anders geweest en werd mede daardoor de hardcore de mond gesnoerd.
[quote element=message id=32469489]{element is niet toegankelijk}
- Overlast voor de mensen uit de rivierenbuurt of iig de woningen die er vrij dichtbij staan
[quote]
Tja al die nep Amsterdammers die daar ineens gaan wonen gaan ineens klagen. Net als dat het midden in de Jordaan hardstikke rustig is geworden en het Jordaanfestival in Almere is omdat men anders last heeft van geluidsoverlast!
- Een door de gemeente aangewezen aanbod van lokaties die aangeduid werden als evenementenlokaties oa Boelelaan, NDSM, iets later de HMH, Arena.
[quote]
Dat is dus onzin. Je kan iedere lokatie aanvragen om je feest te laten organiseren. Het is enkel wat makkelijker als je dus een lokatie neemt waarvoor je zeker weet dat het goed gekeurd zal worden. HMH heeft bijvoorbeeld zelf al een vergunning om feesten te organiseren. Voor de Boelelaan moet je het echt iedere keer bij de gemeente aanvragen.
Het zou prachtig zijn als DO zou terug kunnen keren, eenmalig met de nodige samenwerking met de SPHZ maar volgens mij is het onmogelijk geworden...
Met het publiek van tegenwoordig? Die gaan dan weer zeuren dat het te druk en te warm is. Tevens gaan ze ook klagen dat de gangen waardoor je moet lopen veel te smal. Ze gaan ook zeuren dat ze lang moesten wachten bij de ingang. Nee laat maar lekker zo totdat iedereen een feest gaat waarderen hoe het hoort en niet op "geweldig" gaan klikken omdat het zo gellig was met zijn vrienden. terwijl de rest bagger was.
Maar sfeer, muziek, gemoedstoestand etc maakt een feest compleet.
De andere helft wil het allemaal nog eens mee maken maar beseft dat inmiddels de tijden verandert zijn en je van alles uit de kast moet halen om een DO enige kwaliteit te geven voor juist dat deel dat de hedendaagse standaard wenst!
Lekker losssssssss
That's the spirit
Denk dat ik wel wat positiever was geweest als het feest anders zou heten overigens.
Ze zeggen dat het geluid is verbeterd. Mij benieuwen!
Ze zeggen dat het geluid is verbeterd
beter doen ze ook wat aan de airco daar, en bekijken ze eens opnieuw hoeveel mensen er binnen kunnen cq mogen, zonder dat het zo overdreven druk wordt, dat je niet eens meer fatsoenlijk kan hakkuh of iets.. heb k wel zo´n hekel aan
Airco boeit me niet zo SHZ had ook geen airco en dat was dan ook wel te zien zo rond een uur of 4
Overdreven drukte.. ja daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Wil wel in een zaal kunnen hakken.
airco
Spanje
geen ventilatie..
en dat is alles behalve relaxed, als je echt naar lucht moet happen.. vooral als je net hard los wil gaan
ja dan hak ik toch niet omdat het te druk is
Het geplande Digital Overdose in de Hemkade te Zaandam kan 18 augustus helaas geen doorgang vinden. Vanwege diverse verbouwingswerkzaamheden is de North Sea Venue momenteel gesloten en door vertraging in de afwerking van deze verbouwing is er voor de organisatie achter Digital Overdose geen tijd en ruimte meer om deze productie in zijn geheel goed rond te krijgen. Om aan Digital Overdose toch de aandacht en invulling te geven die het concept verdient, heeft de organisatie besloten het evenement te verplaatsen naar een nader bekend te maken datum in 2008.
Houdt de website van Digital Overdose in de gaten voor actuele informatie: www.digitaloverdose.nl
Waar komt dit bericht eigenlijk vandaan? Want op die site staat nog niks
Welke organisatie zit er achter dit feest eigenlijk?laatste aanpassing 24 juli 2007 18:26
ok ga ik hun ff lastig vallen
Heb ook mail naar multi gestuurd, kijken of zij kunnen antwoorden
Hoop het ook
Heb dus net 2 dagen geleden een biertje besteld
Waar komt dit bericht eigenlijk vandaan? Want op die site staat nog niks
Nou als ik www.digitaloverdose.nl intik dan staat het er dus wel.
Het gaat niet door en uiteraard houd ik mijn smoel. Lijk me lastig lullen zonder
wil gvd me geld terug
Het geplande Digital Overdose in de Hemkade te Zaandam kan 11 augustus helaas geen doorgang vinden. Vanwege diverse verbouwingswerkzaamheden is de North Sea Venue momenteel gesloten en door vertraging in de afwerking van deze verbouwing is er voor de organisatie achter Digital Overdose geen tijd en ruimte meer om deze productie in zijn geheel goed rond te krijgen. Om aan Digital Overdose toch de aandacht en invulling te geven die het concept verdient, heeft de organisatie besloten het evenement te verplaatsen naar een nader bekend te maken datum in 2008.
Houdt de website van Digital Overdose in de gaten voor actuele informatie: www.digitaloverdose.nl
heb geen zin om dat takke stuk alleen te rijden.
waarom afgelast?
Vorig jaar was supervet,
je moest ns weten hoe vet het was toen het nog
in sporthallen-zuid was
ik denk na de vele kritiek op de lokatie
hebben ze het maar afgeblazen
sporthallen-zuid
multi-boycot
komt hier nou nog wat van terecht???????????
achteraf gezien ook jammer dat ik toen die memberspas aangeschaft heb, nooit wat aan gehad
Dat zei ik toen ook al in die topic, maar dit is waar ze goed in zijn. Ouwe gabbers paaien en vervolgens het deksel op de neus geven. Ben al zovaak member geweest, gemaakt of geworden en er geen minuut langer of goedkoper mee gefeest.
ik ben er toch gratis binnen gekomen
Dat was 4 maanden geleden gek
ja snapte ik wel hoor