Partyflock

Forumonderwerp · 949264
Waarschuw beheerder
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

Een wetsvoorstel daartoe is vrijdag aangenomen en moet alleen nog worden ondertekend door de gouverneur.

Vijf andere staten kennen reeds de doodstraf voor bepaalde gevallen van kinderverkrachting.

Aangevoerd

Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.

Een tegenstander van de wet, de Democraat Lon Burnam, zei dat het Texaanse parlement weer eens laat zien dat het denkt het door God gegeven recht te hebben om een ander mens te doden.

In geen Amerikaanse staat worden zoveel doodvonnissen voltrokken als in Texas.

(c) Novum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 19 mei 2007 om 01:11:
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

Goed bezig.
Laten ze dat hier ook maar invoeren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Lisa...(F) op zaterdag 19 mei 2007 om 01:12:
Goed bezig.

AMEN!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 mei 2007 om 01:21:
Goed bezig.

AMEN!

Waarschuw beheerder

ik ben meer voor chemisch castreren maar dan wel gelijk bij de eerste keer ;)
Waarschuw beheerder
goeie zaak toch?

Waarschuw beheerder
in iedergeval levenslang
Waarschuw beheerder
denk dat die kinderverkrachters zelf ook wel de doodstraf wille!!!
want als kinderverkrachter zit je daar alles behalve goed in die cel8)
Waarschuw beheerder
daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan

enige nadeel

Waarschuw beheerder

dat word mn dood
Waarschuw beheerder
donateur
Texas wil doodstraf voor kinderverkrachters

Mee eens!
Heeeel pijnlijk en gruwelijk graag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

klinkt heel terecht

echter
Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan

dit zal dan echt veel vaker voorkomen

is chemische castratie of zo + lange straf met na vrijlating meldingsplicht en controle wat?

Waarschuw beheerder

FOUT.......ze moeten het direct bij de eerste x doen, dan blijft er een hoop ellende bespaart voor het 2de kindje.

Waarschuw beheerder
donateur
Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.

daar zit wel wat in ja...
Maar gewoon in de gevangenis bij de zware jongens, ipv in een aparte afdeling.

Dan worden ze zelf wel aangepakt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:38:
FOUT.......ze moeten het direct bij de eerste x doen, dan blijft er een hoop ellende bespaart voor het 2de kindje.

Als jij als 22 jarige sex bedrijft met een meisje van 15 uit vrije wil, en dat meisje heeft over haar leeftijd gelogen dan kun je in Amerika ook al voor kinderverkrachting worden aangeklaagd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:49:
Als jij als 22 jarige sex bedrijft met een meisje van 15 uit vrije wil, en dat meisje heeft over haar leeftijd gelogen dan kun je in Amerika ook al voor kinderverkrachting worden aangeklaagd...

Dat is statutory rape, daar staan niet de zelfde straffen op als iemand verkrachten of misbruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:48:
daar zit wel wat in ja...
Maar gewoon in de gevangenis bij de zware jongens, ipv in een aparte afdeling.

Dan worden ze zelf wel aangepakt

hehe ja ik ken ook iemand die tijdje had vastgezeten meer als 10 jr geleden met 'monster van jura' één of andere mafkees die kinderen verkrachtte en daarna vermoorden en in rivier gooide , hij heeft toendertijd een minuut ofzo samen in een lift met die gast gezeten en hij zegt daarover dat hij nog nooit iemand zo hard geslagen heeft in zo een korte tijd natuurlijk kreeg hij hiermee geen problemen omdat zelfs de bewaarders het ermee eens waren maar zelf nix konden doen dus dit soort gasten word mooi aangepakt in de gevangenis....;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde een verhaal van een gozer die in scheveningen werkt.
een kinderverkrachter werkte in de keuken, toen de bewaker 'even' de andere kant opkeek hadden ze die gast een ketel kokend water over z'n flikker heen gegooid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 01:53:
in iedergeval levenslang

das te duur
Waarschuw beheerder
Goed bezig.

Waarschuw beheerder
Moet het wel live op tv te zien zijn :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 11:23:
een kinderverkrachter werkte in de keuken, toen de bewaker 'even' de andere kant opkeek hadden ze die gast een ketel kokend water over z'n flikker heen gegooid.

:Respect:
alleen dat soort dingen horen :X te blijven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:49:

ja oke, maar ik bedoel dan meer de echte verkrachters, die moet je echt geen 2de kans geven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op zaterdag 19 mei 2007 om 12:39:
alleen dat soort dingen horen :X te blijven

Dat soort dingen zijn algemeen bekend, en de daders van zulke acties zijn daar heel trots op.
Stond later nog een keer in de Revu ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 12:42:
Dat soort dingen zijn algemeen bekend, en de daders van zulke acties zijn daar heel trots op

en gelijk hebben ze:yes:
strafvermindering voor goed gedrag:yes::D
Waarschuw beheerder
Goed bezig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zaterdag 19 mei 2007 om 01:56:
denk dat die kinderverkrachters zelf ook wel de doodstraf wille!!!
want als kinderverkrachter zit je daar alles behalve goed in die cel

dus eigenlijk is zo cel dan wel een mooie gepaste straf, as ze dan toch "gemarteld" worden door hun mede gevangen ! (Y) maar dan wel levenslang :[

Waarschuw beheerder
idd ja hehe...

Waarschuw beheerder
donateur
Doorzetten die zaak (Y)
Waarschuw beheerder
bloeddorstig volk hier
Waarschuw beheerder
eerste keer op zn minst castratie, 2 keer een langzame maar pijnlijke dood.
ik heb echt geen medelijden met deze viezerikken !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ze moeten alle Texanen afslachten... redneck idiots :S

maar goed, dit is wel een vreemd iets.. an sich verdienen kinderverkrachters wel te sterven, maar ik vind niet dat de overheid dit moet doen. Laat de ouders van de slachtoffertjes dat maar lekker doen...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 16:16:
Laat de ouders van de slachtoffertjes dat maar lekker doen...

en dan die ouders er een trauma aan laten overhouden?:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Sjon op zaterdag 19 mei 2007 om 11:28:
das te duur

levenslang is goedkoper dan de doodstraf voltrekken in de VS.

Dat heeft o.a. te maken met de complexiteit van rechtszaken waar mogelijk de doodstraf wordt uit gesproken, het automatische hoger beroep als iemand de doodstraf krijgt, de extra beveiliging op death row en alle medici en andere deskundigen die executies in goede banen leiden.

Ik zie dr meer heil in gewoon doodstraf en levenslang af te schaffen, maar gewoon een ernstige crimineel na afloop van zn straf uit te leveren aan de woedende menigte. Niks nieuwe identiteit, gewoon lynchen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zaterdag 19 mei 2007 om 16:18:
en dan die ouders er een trauma aan laten overhouden?

als jij een dochtertje heb.... stel die wordt verkracht... dan is het echt wel dik entertainment om die gast te mogen martelen hoor...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 16:20:
als jij een dochtertje heb.... stel die wordt verkracht... dan is het echt wel dik entertainment om die gast te mogen martelen hoor...

ja, daar heb je wel geleik in, maar ik denk dat die ouders er later toch een soort van trauma aan overhouden, want uiteindelijk hebben ze wel een mens vermoord/gemarteld he ...

Waarschuw beheerder
De doodstraf is ingevoerd om een heleboel redenen... deze zijn echter allemaal te weerleggen.

het bekendste voorbeeld zijn het afschrikwekkend effect. Dat werkt wel, maar enkel bij mensen voor wie gevangenisstraf ook afschrikwekkend werkt. MEnsen die wel kwaad in de zin hebben doen dit sowieso wel, zullen met de doodstraf alleen nog netter te werk gaan en zoveel mogelijk sporen uit wissen :P

ten tweede: de straf als wraak....

wat de neuk is dr wraak aan als een volledig onbekende buitenstaander de verkrachter/moordenaar van iemands kindje doodt? Laat de ouders dan op zn minst de keus of ze zelf de hendel van de gaskamer/stoel willen over halen :P
Waarschuw beheerder
donateur
doodstraf is wel te makkelijk voor ze
beter veel pijn laten lijden :yes:

Waarschuw beheerder
die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

eerste keer zou ook goed zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 18:09:
eerste keer zou ook goed zijn

juist (Y)

Waarschuw beheerder
Mogen ze hier ook invoeren.

Waarschuw beheerder
Vind dat ze dat hier ook wel mogen gaan doen!!!!
Waarschuw beheerder

nou dan komen er ze 1 keer wel mee weg.. vind dat ze gewoon bij de eerste keer al de doodstraf moeten geven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 19:02:
Vind dat ze dat hier ook wel mogen gaan doen!!!!

ja precies.. maar vind dat andere verkrachters (die volwassene verkrachten) ook de doodstraf moeten krijgen.. kan ik iig al wat geruster de hond 's avonds uit gaan laten..
Waarschuw beheerder
Goed bezig.

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:38:

zeker weten

Laat de ouders van de slachtoffertjes dat maar lekker doen...

ik zou dan niks liever willen. en voor de ouders die dit niet willen wil ik wel invallen hoor. krijg t bloedheet als ik naar zoiets kijk (undercover in NL is net afgelopen hihihi).

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zaterdag 19 mei 2007 om 16:23:
mens vermoord/gemarteld he ...

geen problemo

Uitspraak van froppeltje op zondag 20 mei 2007 om 21:50:
kan ik iig al wat geruster de hond 's avonds uit gaan laten..

uhh gevaarlijkere hond is mischien ook wel n ideetje hihih.
Waarschuw beheerder
wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

mag wat mij betreft al bij de 1e keer dat ze een kind verkrachten :[
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!
Vieze vuilakken.
Beter eerst laten lijden..is te makkelijk ophangen of een spuitje.
Ze moeten eigenlijk ook voelen wat ze hun slachtoffers hebben aangedaan. En erger. Gewoon laten lijden heeel lang..is het beste.
Waarschuw beheerder
Het meest walgelijke op aarde zijn kinderverkrachters, maar ik ben anti-doodstraf.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
waarom met verkrachters stoppen?? iedereen die kinderen mishandelt, of het nou seksueel is of niet, moet de doodstraf krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
gewoon overal de doodstraf op geven (net als in death note)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 21 mei 2007 om 02:46:
gewoon overal de doodstraf op geven (net als in death note)

idd, blijf anders met je klauwen van een ander man zijn dingen af (Y)
Waarschuw beheerder

(y) :respect:

:cheer: USA :cheer:

Waarschuw beheerder
goede zaak moeten ze hier ook invoeren

Waarschuw beheerder
Vind het een goede zaak!

Waarschuw beheerder

Op zich een prima straf. En zulke mensen ben je natuurlijk liever kwijt dan rijk, en het is een ideaal voorbeeld. Heb een gruwelijke hekel aan die pedo's, net als iedereen.

Over het algemeen ben ik tegen de doodstraf maarrr.. deze mensen gaan echt niet veranderen. Ik weet nog niet dus of ik het een goed idee vind of niet :P
Waarschuw beheerder
(y) wereldwijd invoeren.. (y)

Waarschuw beheerder
Prima zaak(Y)
Waarschuw beheerder
Raar volk die Chinezen
Waarschuw beheerder
wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

Waarom niet gelijk de eerste keer ?! Zo iemand moet dan toch gelijk de bak in om er nooit meer uit te komen?

en wat mij betreft mogen ze de doodstraf voor kinderverkrachters cq moordenaars ook hier in NL. invoeren :[
In een TBS kliniek leren ze toch niets af of bij en het kost de staat miljoenen Euro's.

Het is een stuk goedkoper om, na alle rechtzaken, korte metten te maken met zulk volk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doodstraf... MMM zouden we hier ook moeten doen, en niet alleen voor kinder-verkrachters!!!
Waarschuw beheerder
Tja Rene_B, ik ben het ontzettend met je eens,..maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die t absoluut niet trekken wat je zegt :flower:

Moet ik er wel bij zeggen dat het dan wel onomstotelijk moet zijn bewezen dat deze mensen een gruweldaad hebben begaan. (voorbeeldje Marc Dutroux!!)

Waarschuw beheerder
ze moeten alle Texanen afslachten... redneck idiots

tja dat kun je ook wel zien aan George Bush jr he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 19 mei 2007 om 16:46:
doodstraf = altijd fout

:no:

Uitspraak van Weger op maandag 21 mei 2007 om 12:47:
Raar volk die Chinezen

Voortschrijdend inzicht, maar de 'Wok to Walk' was weer lekker (y)
Waarschuw beheerder
zulke mensen moeten ze met hun lul in de bankschroef vast zetten een zaag met grote tanden er naast legen en het hok in brand steken en als ze het lef toch hebben om hem er af tezagen buiten als nog afknallen
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
doden is nergens goed voor (F)

die masochistische ideën waar sommige mensen mee komen gaan een beetje ver 8)
Waarschuw beheerder
totdat het jouw kindje is die het slachtoffertje is van zo'n Zieke geest!!! :[
Waarschuw beheerder
Dan hoef ik hem/haar niet dood te hebben :S
Dan wil ik weten wat die persoon tot zoiets heeft gedreven ;)

Zo iemand is ziek in zijn hoofd, dat kun je behandelen (F)
Waarschuw beheerder
moeten ze overal invoeren.. niet alleen in texas..
Waarschuw beheerder

en TExas heeft lekkere hamburgers :kwijl:
Waarschuw beheerder
frots citeer 22 mei 2007 14:51
Dan hoef ik hem/haar niet dood te hebben
Dan wil ik weten wat die persoon tot zoiets heeft gedreven

Zo iemand is ziek in zijn hoofd, dat kun je behandelen

zo iemand heeft een geestelijke afwijking, dat is niet te behandelen. Zie het een beetje als het Syndroom van Down, iemand is zo geboren, maar dat is dus niet te behandelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op dinsdag 22 mei 2007 om 16:59:
zo iemand heeft een geestelijke afwijking, dat is niet te behandelen. Zie het een beetje als het Syndroom van Down, iemand is zo geboren, maar dat is dus niet te behandelen.

Je kunt het niet genezen, wel behandelen (F)
En dat weten ze nog niet eens, misschien is het wel te genezen maar daar is de benodigde kennis nog niet voor vergaard.

En trouwens, iemand is zo geboren... Moet hij dan dus maar dood? Hij heeft het recht niet om iemand aan te randen oid, maar niemand heeft ook het recht om hem van het leven te beroven....
Vind ik :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Een wetsvoorstel daartoe is vrijdag aangenomen en moet alleen nog worden ondertekend door de gouverneur.

Vijf andere staten kennen reeds de doodstraf voor bepaalde gevallen van kinderverkrachting.

Aangevoerd

Een tegenstander van de wet, de Democraat Lon Burnam, zei dat het Texaanse parlement weer eens laat zien dat het denkt het door God gegeven recht te hebben om een ander mens te doden.

Doodstraf? :no:

Die mensen moet je pijnigen gewoon lul eraf ballen eraf en het lekker laten opeten (Y)

Je hebt niks aan de doodstraf (N)
Pijnigen moet je die gasten :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind het terecht, moeten ze doen.. over heel de werld niet alleen in Texas.
Die idioten hebben een 1e kans gehad... worden ze voor 2e keer veroordeeld voor hetzelfde daad = dood! Had je maar bij de eerste keer moeten nadenken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 19 mei 2007 om 16:46:
doodstraf = altijd fout

Verklaar jezelf nader?

Kan je ECHT geen scenario verzinnen waarin de doodstraf een gepast straf is?
Waarschuw beheerder
Doodstraf?

Die mensen moet je pijnigen gewoon lul eraf ballen eraf en het lekker laten opeten

enne,...als iemand wordt opgegeten, dan gaat ie zeker niet dood ? :/ :aai:
Waarschuw beheerder
aan een vleeshaak ophangen en dood laten bloeden :cheer:

beetje hard maarja :p
Waarschuw beheerder
Daar zouden ze hier ook een voorbeeld aan moeten nemen !!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op dinsdag 22 mei 2007 om 18:56:
enne,...als iemand wordt opgegeten, dan gaat ie zeker niet dood ?

Beter lezen (Y) :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 mei 2007 om 19:23:
Beter lezen (Y) :vaag:

Ja idd ik dacht ook al...

Waarschuw beheerder
en terecht. (Y)
Waarschuw beheerder
Dat ze dat in NL ook maar eens doen..
Z'n mensen verdienen t niet om te leven!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat net ff een filmpje te kijken.
Dit zou ik doen met iemand als ie met zijn handen aan mn kind zou zitten:

http://www.psfights.com/fight-video-1640.htm

Kijk 'm helemaal uit, vooral die laatste aktie is (y)

Wel een kleine waarschuwing: zeer hard pak slaag!

Waarschuw beheerder
Hier ook invoeren en ik vind dat de ouders van het slachtoffertje het mogen voltrekken en mogen bepalen hoe hij/zij moet sterven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 01:53:
in iedergeval levenslang

dan kosten ze alleen maar bakken met geld

Waarschuw beheerder
Doodstraf (L) moeten ze overal doen.
EN voor die figuren die zeggen, mja vind het te hard of mja het is meer een ziekte een afwijking, dat is misschien 1%.
De rest kiest er bewust voor omdat ze erop geilen.
Mja het idee is ziek maar dat terzijde het bewust ervoor kiezen omdat te doen dat is pas ziek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 01:52:
EN voor die figuren die zeggen, mja vind het te hard of mja het is meer een ziekte een afwijking, dat is misschien 1%

Ik denk dat het juist een minderheid is die de doodstraf weer ingevoerd zou willen hebben.

Terecht overigens. Een onschuldige dode is altijd nog even dood als een schuldige dode.

Afgeschaft --> nooit meer invoeren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 01:52:
De rest kiest er bewust voor omdat ze erop geilen.
Mja het idee is ziek maar dat terzijde het bewust ervoor kiezen omdat te doen dat is pas ziek.

Dat iemand bewust voor zoiets kan kiezen geeft al aan hoe ziek hij is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 21 mei 2007 om 00:54:
Het meest walgelijke op aarde zijn kinderverkrachters, maar ik ben anti-doodstraf

(y)
Waarschuw beheerder
Nanceee citeer 22 mei 2007 19:23
Uitspraak van Cipres :kusje2: op dinsdag 22 mei 2007 om 18:56:

enne,...als iemand wordt opgegeten, dan gaat ie zeker niet dood ?

Beter lezen

Ehm,...volgens mij zei je "nee" tegen de doodstraf, maar wil je iemand pijnigen tot de dood erop volgt. (toch??)
Dan ben je indirect toch voor de doodstraf.

Misschien lees/begrijp ik je alsnog verkeerd ? :flower:
Waarschuw beheerder
ja nee uhhh marteling tot dat die niet meer beweegt haha

Waarschuw beheerder
Zie het een beetje als het Syndroom van Down, iemand is zo geboren, maar dat is dus niet te behandelen.

Heel klein beetje ja, want iemand met het down syndrome maakt over het algemeen geen slachtoffers ;)
Waarschuw beheerder
:lol: nee klopt helemaal, die mensen zijn juist Moordadig knuffelbaar en lief :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op woensdag 23 mei 2007 om 09:10:
Ehm,...volgens mij zei je "nee" tegen de doodstraf, maar wil je iemand pijnigen tot de dood erop volgt. (toch??)

Misschien lees/begrijp ik je alsnog verkeerd ? :flower:

Hij bedoelt dat diegene ze zaak er af gehakt moet worden en dat hij het dan zelf op moet eten (F)

Dus je begrijpt heb inderdaad wéér verkeerd :9
Waarschuw beheerder
Dus je begrijpt heb inderdaad wéér verkeerd

Getsies.... maar ik heb hem nu hoor :P

(diepe zucht van opluchting ;-) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op woensdag 23 mei 2007 om 09:10:

Misschien lees/begrijp ik je alsnog verkeerd ?

Uitspraak van Frots op woensdag 23 mei 2007 om 11:48:
Hij bedoelt dat diegene ze zaak er af gehakt moet worden en dat hij het dan zelf op moet eten

Dus je begrijpt heb inderdaad wéér verkeerd

(Y)

Ik ben een zij btw.

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder

Wilt Nederland ook, behalve de regering.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloemkoolroosje op woensdag 23 mei 2007 om 08:55:
Het meest walgelijke op aarde zijn kinderverkrachters, maar ik ben anti-doodstraf

Waarschuw beheerder
dat soort mensen verdienen het niet om te leven, maar ze komen er dan wel veel te gemakkelijk vanaf.

Waarschuw beheerder

Bij de eerste keer al doodstraf!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 12:45:
Wilt Nederland ook, behalve de regering

Ik geloof er nog steeds geen bal van dat de meerderheid dit zou willen.

Waarschuw beheerder
degene die aan mijn kind zit, sorry hoor maar daar hoeft geen rechtsysteem meer aan te pas te komen want diegene heeft echt een dik probleem :flower:
Waarschuw beheerder
De EU en Nederland zijn allebei tegen de doodstraf en die zal NOOIT meer terug ingevoerd worden

Waarschuw beheerder
die mensen zijn echt ziek in z'n hoofd
Pik Afhakke
En Da Ze Maar flink lijde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 mei 2007 om 12:23:
Ik ben een zij btw.

:$ had ff niet naar je naam gekeken :9

Waarschuw beheerder
Afslachten die honden, denken dat het makkelijke slachtoffers zijn, bloedbakke.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 22:20:

Kijk 'm helemaal uit, vooral die laatste aktie is

Wel een kleine waarschuwing: zeer hard pak slaag!

Zóó... en dat voor een diefstal? :O Tering... Geen grappen daar in China :nee:
Waarschuw beheerder

T-4 (Y).
Waarschuw beheerder
laat ze dat overal maar invoeren! afbeulen die vieze teringlui!
Waarschuw beheerder
Dood maken die handel!! en niet zomaar een spuitje maar de meeste vreselijke dood die je je maar kunt voorstellen meer hebben die kk lijers niet verdient!! ze moeten lijden zo erg dat ze je gaan smeken dat je ze dood maakt!!
En dan ist nog niet genoeg!! DAt kind is getekend voor zijn/ haar hele leven!!
Waarschuw beheerder
tweede keer

2de keer?? de eerste de beste keer zul je bedoelen?! maar de dood is niet het ergste lijkt me..gewoon levenslang in een zwaarbewaakte gevangenis..
Waarschuw beheerder

2de keer :O :@

meteen bij de eerste keer afmaken die zooi

dat soort (mensen) heeft geen recht op leven

Uitspraak van Feest-Beestje op donderdag 7 juni 2007 om 11:44:
maar de dood is niet het ergste lijkt me..gewoon levenslang in een zwaarbewaakte gevangenis..

dood is ook niet het ergste maar anders blijf je de rest van je leven betalen voor deze gasten, nu ben je er meteen vanaf

*WE MAKE THE WORLD A BETTER PLACE*
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

niet zo erg,. maar waarom pas bij de tweede keer :S
Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan

tjaah..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 mei 2007 om 18:26:
Doodstraf? :no:

Die mensen moet je pijnigen gewoon lul eraf ballen eraf en het lekker laten opeten (Y)

Je hebt niks aan de doodstraf (N)
Pijnigen moet je die gasten :yes:

Waarschuw beheerder

super bush :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 18:40:
super bush

waarom is dr nou geen kotssmiley :[
Waarschuw beheerder
dat zou niet alleen texas moeten denken..
zo zou iedereen moeten denken.

Waarschuw beheerder
Liquederen die gasten[img width=50 height=15 cacheid=00008b490002ea2264f878281a01ea2c8e]http://www.heelveelsmileys.nl/smileys/ak.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Goed bezig Texas.
Nederland zou er een voorbeeld aan moeten nemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 05:15:
waarom is dr nou geen kotssmiley

omdat ik je foto nu pas zie :D

grapje schat :P

ontopic

:respect: bush

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 18:23:
omdat ik je foto nu pas zie

kop dicht Capo di tutti capi :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juni 2007 om 18:23: