Partyflock

Forumonderwerp · 949264
Waarschuw beheerder
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

Een wetsvoorstel daartoe is vrijdag aangenomen en moet alleen nog worden ondertekend door de gouverneur.

Vijf andere staten kennen reeds de doodstraf voor bepaalde gevallen van kinderverkrachting.

Aangevoerd

Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.

Een tegenstander van de wet, de Democraat Lon Burnam, zei dat het Texaanse parlement weer eens laat zien dat het denkt het door God gegeven recht te hebben om een ander mens te doden.

In geen Amerikaanse staat worden zoveel doodvonnissen voltrokken als in Texas.

(c) Novum
Waarschuw beheerder
donateur
doodstraf is wel te makkelijk voor ze
beter veel pijn laten lijden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zaterdag 19 mei 2007 om 01:11:
die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

eerste keer zou ook goed zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 18:09:
eerste keer zou ook goed zijn

juist (Y)

Waarschuw beheerder
Mogen ze hier ook invoeren.

Waarschuw beheerder
Vind dat ze dat hier ook wel mogen gaan doen!!!!
Waarschuw beheerder
De Amerikaanse staat Texas wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting.

nou dan komen er ze 1 keer wel mee weg.. vind dat ze gewoon bij de eerste keer al de doodstraf moeten geven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 19:02:
Vind dat ze dat hier ook wel mogen gaan doen!!!!

ja precies.. maar vind dat andere verkrachters (die volwassene verkrachten) ook de doodstraf moeten krijgen.. kan ik iig al wat geruster de hond 's avonds uit gaan laten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisa...(F) op zaterdag 19 mei 2007 om 01:12:
Goed bezig.
Laten ze dat hier ook maar invoeren!

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 10:38:
FOUT.......ze moeten het direct bij de eerste x doen, dan blijft er een hoop ellende bespaart voor het 2de kindje.

zeker weten

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 16:16:
Laat de ouders van de slachtoffertjes dat maar lekker doen...

ik zou dan niks liever willen. en voor de ouders die dit niet willen wil ik wel invallen hoor. krijg t bloedheet als ik naar zoiets kijk (undercover in NL is net afgelopen hihihi).

Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zaterdag 19 mei 2007 om 16:23:
mens vermoord/gemarteld he ...

geen problemo

Uitspraak van froppeltje op zondag 20 mei 2007 om 21:50:
kan ik iig al wat geruster de hond 's avonds uit gaan laten..

uhh gevaarlijkere hond is mischien ook wel n ideetje hihih.
Waarschuw beheerder
wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

mag wat mij betreft al bij de 1e keer dat ze een kind verkrachten :[
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!
Vieze vuilakken.
Beter eerst laten lijden..is te makkelijk ophangen of een spuitje.
Ze moeten eigenlijk ook voelen wat ze hun slachtoffers hebben aangedaan. En erger. Gewoon laten lijden heeel lang..is het beste.
Waarschuw beheerder
Het meest walgelijke op aarde zijn kinderverkrachters, maar ik ben anti-doodstraf.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
waarom met verkrachters stoppen?? iedereen die kinderen mishandelt, of het nou seksueel is of niet, moet de doodstraf krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
gewoon overal de doodstraf op geven (net als in death note)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 21 mei 2007 om 02:46:
gewoon overal de doodstraf op geven (net als in death note)

idd, blijf anders met je klauwen van een ander man zijn dingen af (Y)
Waarschuw beheerder

(y) :respect:

:cheer: USA :cheer:

Waarschuw beheerder
goede zaak moeten ze hier ook invoeren

Waarschuw beheerder
Vind het een goede zaak!

Waarschuw beheerder

Op zich een prima straf. En zulke mensen ben je natuurlijk liever kwijt dan rijk, en het is een ideaal voorbeeld. Heb een gruwelijke hekel aan die pedo's, net als iedereen.

Over het algemeen ben ik tegen de doodstraf maarrr.. deze mensen gaan echt niet veranderen. Ik weet nog niet dus of ik het een goed idee vind of niet :P
Waarschuw beheerder
(y) wereldwijd invoeren.. (y)

Waarschuw beheerder
Prima zaak(Y)
Waarschuw beheerder
Raar volk die Chinezen
Waarschuw beheerder
wil de doodstraf invoeren voor personen die voor de tweede keer worden veroordeeld voor kinderverkrachting

Waarom niet gelijk de eerste keer ?! Zo iemand moet dan toch gelijk de bak in om er nooit meer uit te komen?

en wat mij betreft mogen ze de doodstraf voor kinderverkrachters cq moordenaars ook hier in NL. invoeren :[
In een TBS kliniek leren ze toch niets af of bij en het kost de staat miljoenen Euro's.

Het is een stuk goedkoper om, na alle rechtzaken, korte metten te maken met zulk volk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doodstraf... MMM zouden we hier ook moeten doen, en niet alleen voor kinder-verkrachters!!!
Waarschuw beheerder
Tja Rene_B, ik ben het ontzettend met je eens,..maar ik denk dat er hier heel veel mensen zijn die t absoluut niet trekken wat je zegt :flower:

Moet ik er wel bij zeggen dat het dan wel onomstotelijk moet zijn bewezen dat deze mensen een gruweldaad hebben begaan. (voorbeeldje Marc Dutroux!!)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 16:16:
ze moeten alle Texanen afslachten... redneck idiots

tja dat kun je ook wel zien aan George Bush jr he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 19 mei 2007 om 16:46:
doodstraf = altijd fout

:no:

Uitspraak van Weger op maandag 21 mei 2007 om 12:47:
Raar volk die Chinezen

Voortschrijdend inzicht, maar de 'Wok to Walk' was weer lekker (y)
Waarschuw beheerder
zulke mensen moeten ze met hun lul in de bankschroef vast zetten een zaag met grote tanden er naast legen en het hok in brand steken en als ze het lef toch hebben om hem er af tezagen buiten als nog afknallen
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
doden is nergens goed voor (F)

die masochistische ideën waar sommige mensen mee komen gaan een beetje ver 8)
Waarschuw beheerder
totdat het jouw kindje is die het slachtoffertje is van zo'n Zieke geest!!! :[
Waarschuw beheerder
Dan hoef ik hem/haar niet dood te hebben :S
Dan wil ik weten wat die persoon tot zoiets heeft gedreven ;)

Zo iemand is ziek in zijn hoofd, dat kun je behandelen (F)
Waarschuw beheerder
moeten ze overal invoeren.. niet alleen in texas..
Waarschuw beheerder

en TExas heeft lekkere hamburgers :kwijl:
Waarschuw beheerder
frots citeer 22 mei 2007 14:51
Dan hoef ik hem/haar niet dood te hebben
Dan wil ik weten wat die persoon tot zoiets heeft gedreven

Zo iemand is ziek in zijn hoofd, dat kun je behandelen

zo iemand heeft een geestelijke afwijking, dat is niet te behandelen. Zie het een beetje als het Syndroom van Down, iemand is zo geboren, maar dat is dus niet te behandelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op dinsdag 22 mei 2007 om 16:59:
zo iemand heeft een geestelijke afwijking, dat is niet te behandelen. Zie het een beetje als het Syndroom van Down, iemand is zo geboren, maar dat is dus niet te behandelen.

Je kunt het niet genezen, wel behandelen (F)
En dat weten ze nog niet eens, misschien is het wel te genezen maar daar is de benodigde kennis nog niet voor vergaard.

En trouwens, iemand is zo geboren... Moet hij dan dus maar dood? Hij heeft het recht niet om iemand aan te randen oid, maar niemand heeft ook het recht om hem van het leven te beroven....
Vind ik :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Een wetsvoorstel daartoe is vrijdag aangenomen en moet alleen nog worden ondertekend door de gouverneur.

Vijf andere staten kennen reeds de doodstraf voor bepaalde gevallen van kinderverkrachting.

Aangevoerd

Advocaten van slachtoffers van kinderverkrachting hebben aangevoerd dat daders hun slachtoffer - en enige getuige - mogelijk eerder zullen vermoorden als op kinderverkrachting de doodstraf komt te staan.

Een tegenstander van de wet, de Democraat Lon Burnam, zei dat het Texaanse parlement weer eens laat zien dat het denkt het door God gegeven recht te hebben om een ander mens te doden.

In geen Amerikaanse staat worden zoveel doodvonnissen voltrokken als in Texas.

Doodstraf? :no:

Die mensen moet je pijnigen gewoon lul eraf ballen eraf en het lekker laten opeten (Y)

Je hebt niks aan de doodstraf (N)
Pijnigen moet je die gasten :yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind het terecht, moeten ze doen.. over heel de werld niet alleen in Texas.
Die idioten hebben een 1e kans gehad... worden ze voor 2e keer veroordeeld voor hetzelfde daad = dood! Had je maar bij de eerste keer moeten nadenken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 19 mei 2007 om 16:46:
doodstraf = altijd fout

Verklaar jezelf nader?

Kan je ECHT geen scenario verzinnen waarin de doodstraf een gepast straf is?
Waarschuw beheerder
Doodstraf?

Die mensen moet je pijnigen gewoon lul eraf ballen eraf en het lekker laten opeten

enne,...als iemand wordt opgegeten, dan gaat ie zeker niet dood ? :/ :aai:
Waarschuw beheerder
aan een vleeshaak ophangen en dood laten bloeden :cheer:

beetje hard maarja :p
Waarschuw beheerder
Daar zouden ze hier ook een voorbeeld aan moeten nemen !!!!