die auto ken ik rijdt op groene injectoren + - 320 pk conversie
de auto heeft veel aandacht nodig aan de carosserie roest achterwielkasten enz.
Staat bij wouter bollen te koop.
Staat idd bij bollen ja, is hier een paar dorpjes verderop. Ik zelf werk bij ford dealer in venray. Maar die roest is wel minder dan, dat stond er nog niet bij in de advertentie... Maarja is ook wel weer op te lossen he, want ik wil het toch als hobby wagen kopen
Opties:
ABS, Achterruitverwarming, Alarmsysteem klasse II, Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar, Buitenspiegels in carrosseriekleur, Buitentemperatuurmeter, Bumpers in carrosseriekleur, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Deelbare achterbank (ongelijke delen), Elektrisch bedienbare ramen, Getint glas, Getuned, Hoofdsteunen achter, In hoogte verstelbaar stuur, Koplampen met wis-was installatie, Koplampsproeiers, Lederen stuurwiel, Lichtmetalen velgen (17"), Middenarmsteun achter, Middenarmsteun voor, Mistlampen voor, Nieuwe APK bij aflevering, Open dak mechanisch, Radio voorbereiding, Rechter buitenspiegel, Sideskirts, Sperdifferentieel, Spoiler achter, Spoiler voor, Sportonderstel, Sportstoelen, Sportstuur, Sportuitlaat, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging, Toerenteller, Verstralers, Voorruitverwarming, Witte knipperlichten,
Zeer mooie Cosworth voorzien van splinternieuwe motor! (factuur aanwezig)
Zeer vele speciale onderdelen. RVS uitlaat, Koni verlaagd, 330pk, Samco's en nog veel meer.