Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 16:04:ik wist als klein jochie niet wat me overkwam toen ik een gewone sierra zag voor het eerst, laat staan die Cos
ik ga sinds '89 al naar de nurburgring en toen nog naar de 24 uurs race op de nordschleife daar zag ik de sierra Cos voor het eerst voorbij vlammen (letterlijk)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 16:04:gewoon een vette bak...
ik wist als klein jochie niet wat me overkwam toen ik een gewone sierra zag voor het eerst, laat staan die Cos
Ik wist als jochie van 18 ook niet wat me overkwam toen ik dagelijks als stratenmaker opgehaald werd in een Sierra 1.6
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 18 mei 2007 om 17:41:Ik wist als jochie van 18 ook niet wat me overkwam toen ik dagelijks als stratenmaker opgehaald werd in een Sierra 1.6
wij zijn duidelijk van een andere generatie
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 18 mei 2007 om 17:41:Ik wist als jochie van 18 ook niet wat me overkwam toen ik dagelijks als stratenmaker opgehaald werd in een Sierra 1.6
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 17:42:wij zijn duidelijk van een andere generatie
onze scull dokter snapt niet dat het model van de sierra toen heel ver voor zijn tijd was dus behoorlijk opviel net als jaren later bijvoorbeeld de calibra dat ook deed.
Ging niet om de 1.6
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 18 mei 2007 om 17:57:Dat snap ik dus wel, heb hier zelfs nog eens de Cw-waarde's van die auto gepost Verandert niks aan het feit dat ik ze gewoon lelijk vind.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:09:nee, wel een langzame
zien
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 18:12:begin jaren 80 zag de gemiddelde auto er zo uit:
idd
Uitspraak van Revolution op zaterdag 19 mei 2007 om 19:31:alleen jammer dat die nooit flink gas geeft
Als hij dat wel zou doen, dan zou hem nooit tegen gekomen zijn....