3 volgers · 117777x bekeken
zoals het er nu naar uit ziet krijg ik geen vrij en kan dus niet mee
Ja daaaag patje.. Zijn ze zo collegiaal daar?
Ford Fair is een meet in de UK of niet?
Hoe doen jullie dat altijd,
want wij gaan altijd naar Edition38 (UK VW show in Northampton)
maar wij gaan altijd met de boot.
Alleen wel met de Stenaline,
maar die is zo fucking duur
Ja, op Silverstone.. denk net als jullie VW Edition38 shizzle..
Nemen altijd de boot, bij Duinkerke (Frankrijk) naar Dover. Is het goedkoopst (55,- voor een auto geloof ik) en snelste naar de place van bestemming (vlakbij Northampton btw)..
Ja daaaag patje.. Zijn ze zo collegiaal daar
we hebben een tekort aan chauffeurs en het is in het hoogseizoen er staan al 8 chauffeurs op verlof die datum en dan heb je pech.
ga van de week nog wel ff klagen maar ben bang dat het dit jaar echt niet gaat worden.
Zo heb vandaag de cosworth naar de spuiter gebracht
hoezo naar de spuiter gebracht? ga je hem geel laten spuiten
niet zo goed weer om te rijden? ach als je de cosworth all risk verzekerd heb kan het niet zo veel kwaad, als je hem dan plat rijd krijg je van de verzekering zo de dagwaarde van 1127 euro uitgekeerd dan ze niet moeilijk over hoor.
laatste aanpassing
Hij ia all risk verzekerd en getaxeerd dus
Tja, je kan hem laten taxeren maar als je verzekering net niet met dat bedrijf een contract heeft dan heb je alsnog dikke vette pech..... (een typisch gevalletje van "de slager die z'n eigen vlees keurt" dus... )
HUH? jij zou hem via frans krijgen!
Ik weet van niks !!!
Hij ia all risk verzekerd en getaxeerd dus
en waar is tie verzekerd??
mij lukt het namelijk nog steeds niet om de cos tegen taxatie waarde verzekerd te krijgen.
dus is het voor de verzekering de dagwaarde en dat is niet veel voor een wagen van 16 jaar oud, dat ik een taxatieraport heb is leuk voor mij maar de verzekering doet daar niks mee.
laatste aanpassing
Ik weet van niks !!!
Volgens mij zou jij hem verspreiden onder je vrienden, ik neem aan dat rich tot je vriendenkring behoort hahahahaha
PS, je DJ booth had ernstige vertraging opgelopen doordat ik tijdens de "dinsdagavondklusavond" verplicht vrijwillig moest overwerken voor Haiti , en ik nog andere
klussen ook had... en ook broer wacht al een tijdje op ze spullen..... druk druk druk......
laatste aanpassing
en waar is tie verzekerd??
Hier is ie verzekerd:
http://www.europeesche.nl/verzekeringen/autoenmotor/auto/
en dit is de tussen persoon:
http://www.wiggersgroep.nl/data/teksten/bijzondereautoverzekeringen.htm
PS, je DJ booth had ernstige vertraging opgelopen doordat ik tijdens de "dinsdagavondklusavond" verplicht vrijwillig moest overwerken voor Haiti , en ik nog andere
klussen ook had... en ook broer wacht al een tijdje op ze spullen..... druk druk druk......
Ok check
Dat bandje is mij helemaal niks meer van bekend
Nieuwe inlaat gekocht voor mijn fiesta, goed voor meer als 350 pk
Ziet er goed uit.
Voor op de zetec turbo??
Zoiets lijkt me ook wel wat maar mijn rover inlaar kan ook wel 350 doen schijnt.....
Zelf net een gt2871 turbo binnen gekregen dus dat word weer verbouwen
Klopt voor de turbo 
Moet alleen nog een adapterstuk hebben voor een zetec blok naar een rover inlaat
Nu nog een tubular spruitstuk en dan zijn we al een heel eind
Maar wel de enige die ik in deze maat kon krijgen ( op hangkang en dat soort crap na )
Moet alleen nog een adapterstuk hebben voor een zetec blok naar een rover inlaat
Uitspraak van Razer.NL op dinsdag 2 februari 2010 om 17:42:
Eagle F1
Die zijn zoooooo 1992
Maar wel de enige die ik in deze maat kon krijgen ( op hangkang en dat soort crap na )
laatste aanpassing
Eagle F1 ook goed
Let op deze moet je wel eerst goed warm rijden voor grip,
heb ze zelf ook een tijdje op de 205 gehad en het kwam nog wel es voor dat ik
ineens andersom op de weg stond te kijken
Klopt voor de turbo
Ok dan, mooi zo.
Die adaptorplaten zijn wel in de handel in de UK of je kan em net als ik zelf frezen.
Net zover als ik dus hehe moet ook nog even een tubular spruitstukkie maken komende weken..
Succes, ben benieuwd.
Net zover als ik dus hehe moet ook nog even een tubular spruitstukkie maken komende weken..
Succes, ben benieuwd.
Heb al 1 gevonden, is wel van RVS, kosten 90 pond
Zijn er ook van normaal ijzer... even zien wat daar de kosten van zijn
Zit alleen nog te twijfelen voor het management, de inlaat is voor een cosworth draadboom, maar zit zelf te denken aan een megasquirt ......
Heb al 1 gevonden, is wel van RVS, kosten 90 pond
Zijn er ook van normaal ijzer... even zien wat daar de kosten van zijn
Zit alleen nog te twijfelen voor het management, de inlaat is voor een cosworth draadboom, maar zit zelf te denken aan een megasquirt ......
90 euro is erg goedkoop voor eentje van rvs, als ik daar 1 voor zou vinden.
Aan lasbochten en flenzen ben ik het van gewoon ijzer al kwijt.
Mijn zetec Turbo draait ook op megasquirt, werkt prima.
Neem dat wel minimaal de 2de versie.
Heb ik al
Wat kosten R888 bij jou, maatje 17" softlines
Ik gaa maandag bellen
Is goed
Wil onder die nieuwe set softlines die 888's hebben, alleen maar voor evenementen
FF iets anders
http://link.marktplaats.nl/318685893
Blijft ook een uberauto
Ik gaa maandag bellen
en weet je meer ??