Ik begin het een beetje erg zat te worden met die klanten......
Vandaag is op de Japanse Gran-Turismo site als nieuws te lezen dat de beloofde release datum van Gran Turismo 5 in maart 2010 NIET gehaald zal worden.
Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar in mijn ogen kunnen ze beter nu meteen die game uitbrengen, en alle extra toeters en bellen voor GT6 bewaren!!!
Zo zouden ze nu nog bezig zijn om het om te bouwen naar "3D ready" , en GPS mogelijkheid zodat je met een bepaald type toyota je gegevens van een rit op bv de ring
kan opslaan op een usb stick, die in de PS3 stoppen en dan kan je alles thuis bekijken..... LEKKER BELANGRIJK......
Voor alsnog :
Wanneer de release dan wel is, is onbekend. Coming Soon is het enige wat hiervan bekend is....
Maar ook best wel domme, en dan vooral hoe ze sommige dingen omschrijven zoals : Kilometrage
En ook de prijzen zijn regelmatig te gek voor woorden, een paar tientjes er bij en je koopt het nieuw.....
Even voor Frans, Robke, Patje, Rodger Rodger en Bertus..
Gaan we binnenkort om de tafel hoe of wat voor Ford Fair? Want Robke had mailtje gestuurd wat ik eventueel zou willen, qua hotel / camping, auto / busje enzo..
Maar lijk mij beter plan om dat keer samen te bespreken, jwt
Nou ja dat is de optie zoals je in de mail zag anders gaat het weer kwa kosten te hoog worden
Maar goed anyway gaan we naar Time Attack 14 Maart op zandvoort kreeg een mail van Brian vandaag daarover ?
Ik zeg vrijdag heen,hotel,eigen auto!
ik vind dat weekend zaterdag een relax dag , als we ipv vrijdag zaterdag gaan rijden word alles zo druk lijkt mij, als je ook nog uit wil 's avonds .....
ik heb gisteren verlof briefje ingeleverd altijd weer spannend of ik het krijg.
wanneer weg maakt me niet zo veel uit moet daar nog wel ff boodschappen doen, heb net gekeken chocolade is bijna op, graag in een hotel heb je ook ontbijt wat normaal ook iets van 8 pond kost en je ligt niet met je luchtbed in een plas ijswater.
als bertus met z'n cos gaat wil ik wel een keer meerijden.
ff wat andres, prijs is redelijk goed kleur niet jammer weer.