Uitspraak van Valentijn!op woensdag 9 mei 2007 om 14:44:
In sommige gevallenb en ik voor! Dus wel invoeren, maar niet zomaar gebruiken
of voor of tegen
er is geen middenweg
[skoebenakkie]doodstraf
ideale manier om te bezuinigen, voor t cellentekort en je bent meteen van da tuig af
He! he! No offense eh. Ik bedoel hoe komt het dat nu je ouder bent je minder achter de doodstraf staat?
JA en ze moeten zelfs een snelprocedure ervoor maken..
daarbij komt dat de doodstraf, uit Amerikaans onderzoek, de reden om geen misdaad te begaan helemaal niet verkleint.
Zo makkelijk ja roepen, weet je hoeveel mensen er bijvoorbeeld in amerika onschuldig de pijp uit gaan op die manier!
zo zijn er nog honderd geciviliceerde argumenten te verzinnen waarom we het stadium van de doodstraf gepasseerd zijn
stelletje impuls-ja-roepers met een 'mening'
vooruitzicht van levenslang is feitelijk erger dan de dood ?
indiaapje
ideale manier om te bezuinigen, voor t cellentekort en je bent meteen van da tuig af
- Kinderverkrachters
- Lustmoordenaars
- Pedofielen die voor de 3e keer veroordeeld worden
- Personen die een directe bedreiging vormen voor de democratie en nationale veiligheid door een geslaagde of mislukte terroristische aanslag
- Oorlogsmisdadigers
- Jumpers
allemaal op het schavot
Kun je het recente geval nog herinneren van die TBS'er die al 2 keer eerder kinderen had vermoord en bij zijn vrijlating meteen weer een meisje ontvoerde en verkrachte met de opzet haar te vermoorden???
jij begon
boeit me nie welk vooruitzicht erger is. zo'n soort mensen moet je gewoon opruimen...
lief van je, maar ik ben gewoon hetero (F)
als er weer eens iemand is gestenigd in Iran
Ben ook zeker niet voor TBS en al het gekloot met die regelgeving, vind ook zeker dat de straffen verzwaard moeten worden, maar met de doodstraf schiet je geen reet op.
ze hebben dan helemaal geen 'tegenargumenten'meer als ze een misdaad willen plegen.
Vind het wel leuk dat sommige mensen het idee hebben dat het afmaken van 'zo'n soort mensen' de beste oplossing is, probleem ligt bij de de maatschappij zelf. De opvoeding van die mensen, dat ze vroeger gepest zijn of weet ik veel wat
Trouwens als in Iran een vrouw de wetten van de Sharia overtredt, wordt de man met wie ze dit doet ook aan gepakt. In andere moslimlanden wordt met 2 maten gemeten
Trouwens als in Iran een vrouw de wetten van de Sharia overtredt, wordt de man met wie ze dit doet ook aan gepakt. In andere moslimlanden wordt met 2 maten gemeten
k*tstraf.
k*texcuus.
hebben ze dat anders wel dandan komen ze er toch mee weg met een lage k*tstraf.
Ja
miss leeuwtje is beetje zwart-wit / mierenneukster
hij geeft dit voorbeeld omdat hij het over een specifiek onderwerp heeft. Niet over het algemeen
Daarom zeg ik, de straffen moeten zwaarder
Verder moet er vanuit de maatschappij wat meer worden gedaan om menxsen van jongs af aan op het rechte pad te houden en ze een plaats te bieden
pedofilie