Partyflock

Forumonderwerp · 947241
Uitspraak van Cks op donderdag 10 mei 2007 om 19:20:
:yes:

kijk, daar heb ik dan liever een (K) van

Uitspraak van RoEL' op donderdag 10 mei 2007 om 18:49:
:looser:

Kun je het recente geval nog herinneren van die TBS'er die al 2 keer eerder kinderen had vermoord en bij zijn vrijlating meteen weer een meisje ontvoerde en verkrachte met de opzet haar te vermoorden???

als dit soort gasten een spuit hadden gekregen was de maatschappij er vanaf.

sommige mensen zijn ongeneeslijk ziek in hun kop en de dood is de beste oplossing

Uitspraak van RoEL' op donderdag 10 mei 2007 om 18:49:
Feit blijft dat je in die gevalen een celstraf veel makkelijker terug kan draaien.

nee je meent het?

voor jouw hond???

Ja! als we daar nu eens voor mochten stemmen :P;)

Ik lees steeds dat heel PF zijn afschuw uitspreekt als er weer eens iemand is gestenigd in Iran, maar ondertussen willen de meeste wel de barbaarse straffen terug in Nederland.

Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 9 mei 2007 om 14:46:
ideale manier om te bezuinigen, voor t cellentekort en je bent meteen van da tuig af

(Y) zeker voor, pedo's verkrachters en dat soort sadistisch tuig mag van mij worden afgemaakt.. krijgt dat soort zieke lui meteen ook geen kans meer zich voort te planten (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 mei 2007 om 14:54:
- Kinderverkrachters
- Lustmoordenaars
- Pedofielen die voor de 3e keer veroordeeld worden
- Personen die een directe bedreiging vormen voor de democratie en nationale veiligheid door een geslaagde of mislukte terroristische aanslag
- Oorlogsmisdadigers
- Jumpers

allemaal op het schavot

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 00:03:
Kun je het recente geval nog herinneren van die TBS'er die al 2 keer eerder kinderen had vermoord en bij zijn vrijlating meteen weer een meisje ontvoerde en verkrachte met de opzet haar te vermoorden???

Ben ook zeker niet voor TBS en al het gekloot met die regelgeving, vind ook zeker dat de straffen verzwaard moeten worden, maar met de doodstraf schiet je geen reet op.

Uitspraak van Indiaap op donderdag 10 mei 2007 om 19:17:
jij begon ;)

wellis-nietis ?

boeit me nie welk vooruitzicht erger is. zo'n soort mensen moet je gewoon opruimen...

Ok DAT soort mensen moet je opruimen jaja, kunnen we bio-diesel van ze maken! Nog goed voor het milieu ook(Y)

Voorkomen was beter dan genezen dacht ik, het doel van straffen is altijd geweest dat ze voorkwamen dat mensen misdaden begingen. Dus als je dan voor het minder erge vooruitzicht kiest ben je het doel aan het ondermijnen. Met je slimme praat. Verder zijn er heel veel mensen die in zo'n dal zitten dat de dood ze prima lijkt, ze hebben dan helemaal geen 'tegenargumenten'meer als ze een misdaad willen plegen.

lief van je, maar ik ben gewoon hetero (F)

Nee je bent homofoob :)

Vind het wel leuk dat sommige mensen het idee hebben dat het afmaken van 'zo'n soort mensen' de beste oplossing is, probleem ligt bij de de maatschappij zelf. De opvoeding van die mensen, dat ze vroeger gepest zijn of weet ik veel wat...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 10:14:
als er weer eens iemand is gestenigd in Iran

Irak of Afghanistan... in Iran geven ze stok en zweepslagen, maar ook maar zelden. Ze doen dat af en toe voor de afschrikwekkende werking, maar er zijn daar zoveel massale vechtpartijen tussen woedende burgers en de politie, dat er meestal niet wordt opgetreden op dergelijke manier.

Vrouwen bedekken niet eens hun hele hoofdhaar meer, boeit de politie ook niets.

Af en toe worden dr wat gays op gehangen dat is alles.

Trouwens als in Iran een vrouw de wetten van de Sharia overtredt, wordt de man met wie ze dit doet ook aan gepakt. In andere moslimlanden wordt met 2 maten gemeten, Afghanen zijn wereldwijd bijv. de grootste prostitueebezoekers van alle volkeren.

Uitspraak van RoEL' op vrijdag 11 mei 2007 om 14:02:
Ben ook zeker niet voor TBS en al het gekloot met die regelgeving, vind ook zeker dat de straffen verzwaard moeten worden, maar met de doodstraf schiet je geen reet op.

Gewoon opsluiten op een cel met een ketting om de poot zodat dr minder bewaking nodig is.

ik stem voor (Y)

ze hebben dan helemaal geen 'tegenargumenten'meer als ze een misdaad willen plegen.

hebben ze dat anders wel dan :s dan komen ze er toch mee weg met een lage k*tstraf.
Vind het wel leuk dat sommige mensen het idee hebben dat het afmaken van 'zo'n soort mensen' de beste oplossing is, probleem ligt bij de de maatschappij zelf. De opvoeding van die mensen, dat ze vroeger gepest zijn of weet ik veel wat

k*texcuus.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 15:25:
Trouwens als in Iran een vrouw de wetten van de Sharia overtredt, wordt de man met wie ze dit doet ook aan gepakt. In andere moslimlanden wordt met 2 maten gemeten

in alle moslimlanden wordt er met 2 maten gemeten.
Voor den dootstraf!
De doodstraf moet wel bespreekbaar blijven in Nederland,en van geval tot geval bekeken worden,ben zeker niet tegen de doodstraf.
miss leeuwtje is beetje zwart-wit / mierenneukster
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 15:25:
Trouwens als in Iran een vrouw de wetten van de Sharia overtredt, wordt de man met wie ze dit doet ook aan gepakt. In andere moslimlanden wordt met 2 maten gemeten

hij geeft dit voorbeeld omdat hij het over een specifiek onderwerp heeft. Niet over het algemeen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 04:15:
k*tstraf.

k*texcuus.

jaja, wel een goede manier om jezelf uit te drukken!

hebben ze dat anders wel dan :s dan komen ze er toch mee weg met een lage k*tstraf.

Daarom zeg ik, de straffen moeten zwaarder:P Verder moet er vanuit de maatschappij wat meer worden gedaan om menxsen van jongs af aan op het rechte pad te houden en ze een plaats te bieden.

Uitspraak van johnnybravo op woensdag 9 mei 2007 om 14:42:
Ja

maar eerst wat jaren in barre omstandgheden in de cel laten leven (y)

Uitspraak van RoEL' op zondag 13 mei 2007 om 15:19:
miss leeuwtje is beetje zwart-wit / mierenneukster

ik hou van mieren (L) laat mij :[ :P

hij geeft dit voorbeeld omdat hij het over een specifiek onderwerp heeft. Niet over het algemeen

en ik geef aan dat het naar mijn idee niet klopt, omdat in alle moslim landen met 2 maten word gemeten als het om mannen/vrouwen gaat.
Daarom zeg ik, de straffen moeten zwaarder

ben k met je eens, straffen moeten flink zwaarder.
Verder moet er vanuit de maatschappij wat meer worden gedaan om menxsen van jongs af aan op het rechte pad te houden en ze een plaats te bieden

hoe wou je da realiseren?>
laatste aanpassing

wel, maar moet er wel heeel duidelijk bewijs wezen om het uit te voeren.nl

Meer levenslange straffen en straffen tot 100jaar of meer.

en geen all-in gevangenissen, maar keiharde werkkampen.

breng ze maar naar tailand, sterven ze van zelf wel na een poosje (y)
ja bij iedereen die schuldig is aan pedofilie

Uitspraak van Cb2eHz5oOpHe op zondag 13 mei 2007 om 22:50:
pedofilie

verkrachting, moord en dat soort delicten (y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 22:53:
moord

kan je geen beloning krijgen als je bepaalde mensen uit de weg ruimt (6)

wel als je als ouder wraak neemt op de verkrachter van je kind etc gevallen (y) dan krijg je hoge beloning (y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 23:05:
wel als je als ouder wraak neemt op de verkrachter van je kind etc gevallen

waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger (6)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 23:06:
waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger

bij mij, op dit moment deel ik albert heyn jokers uit :lol:

jaa ik wil graag een albert heyn joker krijgen van black007 :P O:):cheer: hiep hoi :P :cheer:
laatste aanpassing

astu 3 tegelijk :cheer: