Zag net op tmf eem programma van jeckel en hyde die serieus jumples geven dit is toch gvd te sneu en te ernstig voor woorden dat zulke gasten dit uberhaupt doen
2904x bekeken
Cabaret
en je ziet het steeds vaker
jammer genoeg wel ja
Er moet maar eens een battle gehouden worden tussen die zgn jumpers/jumpstylers en breakdancers...eens kijken of die springers zich dan nog geweldig voelen.
en iedereen wil dat je er aan meedoet ...
je kan toch zegge donder op ik doe der niet aan mee!?
als je iets niet wilt hoeft het niet dus
Er moet maar eens een battle gehouden worden tussen die zgn jumpers/jumpstylers en breakdancers...eens kijken of die springers zich dan nog geweldig voelen.
nou, dat weet ik nog zo niet. Heb wel eens "echte" jumpers in actie gezien, nou, dat is wel anders dan dat TMF rotzooi ...
je kan toch zegge donder op ik doe der niet aan mee!?
als je iets niet wilt hoeft het niet dus
als er op je werk altijd Slam FM op staat, dan hoor je 5 á 6 dagen in de week jumpstyle, en elke dag hebben we wel weer iemand uit de keuken of achter de counter die zegt van: "ik kan nu ook jumpen, kijk!"
pikkies 18 worden
euhm, ik ben 17 en ik doe er niet aan mee, dus het heeft niks met leeftijd te maken ...
mocht ik er 1 zien op een hardcore feest, dan schop ik zn poten onderuit
paar week terug in 2night in delfzijl, werden 2 Hardcore nummers gedraaid, gingen mensen er op staan te jumpen
de 2 gabbers die daar dus waren zijn ook meteen weg gegaan ...
euhm, ik ben 17 en ik doe er niet aan mee, dus het heeft niks met leeftijd te maken ...
nou op mn 9e luisterde ik niet naar hardcore hoor, maar ik zie dat jump echt veel meer kinderen trekt omdat het zo commercieel is.
Zag net op tmf eem programma van jeckel en hyde die serieus jumples geven dit is toch gvd te sneu en te ernstig voor woorden dat zulke gasten dit uberhaupt doen
Ach dit is gewoon een hype net als alle anderen: flippo's sparen en mee knikkeren, knikkeren, aussies dragen en overal kale koppen, half kaal, overal hakken...
Maakt toch niks uit?
Tmf
Alle "hippe" mongolen dingen komen op Tmf. (overal waar ik dus niet aan mee doe)
Anti mode!!!
mot je je stekker er eem beter in doen
jamaar, das alleen Tmf & Tv5
"Want wij doen niet mee aan de MODUUUH"
hahaha, hoe vet
(1993)
toen was ik 10, en kon ik m'n eerst hak pasjes
en nu is het een generatie erna, en kunnen ze hun eerst jump pasjes
iedere tijd z'n ding.
waar maak je je druk om?! Het is absoluut niet mijn ding dat jumpen, maar het is wat anders nu als het hakkûh.. de jeugd gaat hierop los.. laat ze...
Idd.
Maar geef mij maar hakkuh.
En ooit eens, heeeeel vroeger, hadden ze ook een programma op tmf wat iets te doen had met hakkuh.
Kun je het jezelf nog herinneren.
Maar ja daar lieten ze niet zien hoe je het moest doen.
Godszijdank.

![[DZ] TubTerror :bier:](/images/user/49355_34925.jpg)
moontjuh(k)](/images/user/503230_493286.jpg)