Zag net op tmf eem programma van jeckel en hyde die serieus jumples geven dit is toch gvd te sneu en te ernstig voor woorden dat zulke gasten dit uberhaupt doen
2147x bekeken
Bier altijd lekker!
Altijd
Zag net op tmf eem programma van jeckel en hyde die serieus jumples geven dit is toch gvd te sneu en te ernstig voor woorden dat zulke gasten dit uberhaupt doen
sorry maar jeckel en hyde zijn zo beetje de ergste gasten die er zijn.
Stel kneuzen, als die op tv zijn zapt iedereen toch snel door
joh waarom?
Mensen die het niet door hebben is 1
en punt 2 : t is effectiever dan fitness
Maargoed, laat het dan gewoon een instructeur doen
waar maak je je druk om?! Het is absoluut niet mijn ding dat jumpen, maar het is wat anders nu als het hakkûh.. de jeugd gaat hierop los.. laat ze...
Wel geinig, vind het er gewoon leuk uit zien
ieder zijn ding joh
jaah helemaal mee eens.. hoewle het in drukte wel wat irritant kan zijn... maar sommigen gaan daar ook goed mee om..
ik zou dr zelf niet aan beginnen, maar als 2 lui dat synchroom uitvoeren lijkt het toch best aardig..
.. hoewle het in drukte wel wat irritant kan zijn... maar sommigen gaan daar ook goed mee om..
Ja tuurlijk, maar das overal
Ruimte nemen die er niet is, is gewoon bagger
maar als 2 lui dat synchroom uitvoeren lijkt het toch best aardig
k vind het respectable hoor
net als dat cripwalk gebeuren
Niet zeiken als je t zelf niet kan
Ja tuurlijk, maar das overal
Ruimte nemen die er niet is, is gewoon bagger
precies
cripwalk
ik mis iets..?!
Niet zeiken als je t zelf niet kan toch? t viel mij nog echt ff tegen eerste x
ik heb het niet geprobeerd... mn broertje is druk aan het oefenen, misschien met de tijd snelcursusje bij hem nemen
ik mis iets..?!
zal ff zoeken
misschien met de tijd snelcursusje bij hem nemen
Moest zo lachen om een vriendin in friesland
ze zegt : he leuk man, helemaal nieuw : jumpen
jah was wel vet, ik heb ff mee gedaan. ik kon het niet bij houden, maar gelukkig is er nog www.tmf.nl/jump
Moest zo lachen om een vriendin in friesland
ze zegt : he leuk man, helemaal nieuw : jumpen
Echt een andere tijdszone
daar laat ik me niet over uit
maar denk dat het meer eigenwijzigheid ook is, niet anders gedaan als hakkûh en dat er nu een andere stijl steeds populairder ordt.. moet het allemaal nog ff verwerken
Tmf is is zowieso sneu 
donateur
Ik vind het altijd wel interresant om te weten welke 2 namen goede sex met elkaar kunnen hebben
Ik vind het altijd wel interresant om te weten welke 2 namen goede sex met elkaar kunnen hebben
whahaha