Partyflock

Forumonderwerp · 945752
1 volger · 4849x bekeken

Waarschuw beheerder
Eens, lang geleden, of misschien nog niet eens zo heel lang geleden, was ik nog datende vrijgezel.

Als Happy Single zijn er tegenwoordig tal van mogelijkheden om toch aan de man of vrouw te komen. Het aanbod op sites als Relatie Planet en Partyflock zijn overweldigend. Het is een fantastische Grote Mensen Snoepwinkel waarbij men al dan niet met fotootjes en suffe verhaaltjes kan kiezen uit duizenden wanhopige mede Happy Singles die alleen op zoek zijn naar die ene. Die Ware. De Grote Liefde.

Deze keiharde wereld draait om uiterlijkheden en gevatheden in het e-mailverkeer wat voorafgaande aan de Date volgt. De fotootjes moeten leuk zijn, de mailtjes moeten belangstelling wekken. Tot het Grote Moment daar is: een ontmoeting. Met een aantal goedbedoelde adviezen (ga nooit eten, maar spreek af om iets te drinken, spreek niet NOOIT bij jou thuis af) en een bloemetje onder de arm ga je op weg.

Ik weet het nog goed: de mailtjes waren gevat, er was humor en een absolute virtuele click. De foto was ietwat wazig, maar zeker wel leuk. We deelden wederzijdse interesses.

Gezien de frequentie waarop mijnheer zich op MSN aanmeldde en e-mails stuurde, kon ik enkel de conclusie trekken dat hij A) niet werkte B) onregelmatige diensten draaide. Een alarmbelletje rinkelde..niet. Na wat heen en weer gemail kwam het er van; De Date.

Het was een Godsdank dat ik mijn mobieltje bij me had, want herkend van de foto had ik hem nooit. Ik had waarschijnlijk over hem heengekeken, hem voorbijgelopen en eenvoudigweg genegeerd. Hij was iets kleiner dan/als mij/ik, en ik ben 1.56 meter. Een stuk dikker dan ik verwachte en de tanden van Goofy. (alleen dan scheef) Omdat ik toch een eind had gereisd voor deze ontmoeting, besloot ik eens gek te doen en toch wat te gaan drinken met De Date. In het licht van de TL-balken in een Chinees afhaalrestaurant vroeg Date mij na 5 minuten of ik het niet erg vond dat hij nog maagd was. Overrompeld stommelde ik iets in de trant van; verbaasd, leeftijd, respect, juiste niet tegengekomen? Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker… In een half uur tijd werd Date resp. gebeld door: zijn moeder, zijn vader en zijn zus. Over een tuinset, hoe de date verliep en wanneer hij mij zou komen voorstellen bij zijn ouders. Werk had hij niet, wel een chronische internetverslaving.

Het was een drama.

Na een kleine 40 minuten moest ik ontzettend plassen. Heel spannend was dat. Vanachter een Chinees kamerscherm heb ik Date geobserveerd. Hij peuterde in zijn neus, stuurde nog een sms’je naar (ik vermoed) Papa, mama en zus. Hij keek niet naar het kamerscherm en ook niet richting toilet. Ondertussen bedacht ik een plan; ik zou mijn stoute stiletto’s aanstrekken en vluchten. De vrijheid tegemoet, de wind in mijn haren.

Via de keuken en de achteruitgang ben ik gegaan. Ik snoof de heerlijk zomerse avondlucht op De Wallen en ben gaan rennen. Naar huis, de vrijheid tegemoet.

Nooit meer iets van Date gehoord.

Zijn er meer mensen die hun meest afgrijselijk Date Ervaring met ons willen delen? Schrijf op! Leuk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 afgrijselijke date meegemaakt, die zal ik mijn hele leven nooit meer vergeten....
Waarschuw beheerder
en dit is echt gebeurt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op woensdag 2 mei 2007 om 09:52:
1 afgrijselijke date meegemaakt, die zal ik mijn hele leven nooit meer vergeten....

Vertel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 09:52:
en dit is echt gebeurt?

Serieus!

Ze bestaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 09:50:
en ben gaan rennen.

dat heb ik nou nooit he O:) ...
Waarschuw beheerder
donateur
aanbod op sites als Relatie Planet en Partyflock zijn overweldigend.

Vergeet sugababes niet ;)

als ik

dan ik

mij na 5 minuten of ik het niet erg vond dat hij nog maagd was

pas na 5 minuten :( ? loosert

Waarschuw beheerder
sites als Relatie Planet en Partyflock

partyflock is geen datingsite :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 09:58:
partyflock is geen datingsite

Je kunt het als zijnde gebruiken.
Waarschuw beheerder

hoeveel afspraakjes heb jij geplanned via pf ;) ...
Waarschuw beheerder
donateur
Nietus.

wel het is groter/kleiner dan :P
en even groot als..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, nooit zoiets meegemaakt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 09:59:
Je kunt het als zijnde gebruiken.

ja maar ik wou het zo graag een keer zeggen :(

Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:00:
hoeveel afspraakjes heb jij geplanned via pf

daar ben ik te verlegen voor :$
:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:02:
daar ben ik te verlegen voor

hou toch op ...

best stoer die opmerking van je B) ... slaat alleen weer nergens op ;) ...

Waarschuw beheerder
Nope, nooit meegemaakt. Alleen strontzenuwachtig zijn de 1e keer. Maar voor de rest niks negatiefs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinksie op woensdag 2 mei 2007 om 10:01:
wel het is groter/kleiner dan
en even groot als..

Mkay. Ik weet het.

:flower:

Maareh, niemand zulke afgrijselijke Date-Ervaringen als ik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:05:
Maareh, niemand zulke afgrijselijke Date-Ervaringen als ik?

jawel :) ... alleen geen tijd om te typen ... maar net zo een fucking bizar verhaal :D ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:03:
slaat alleen weer nergens op ...

weer? :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:06:
jawel ... alleen geen tijd om te typen ... maar net zo een fucking bizar verhaal ...

Samenvatting dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:07:
Samenvatting dan?

nu ben ik ook nieuwsgierig ja
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, mooi verhaal! :D (Y)

Ik ben zelf weer single, en heb me maar eens aangemeld op zo'n site ... ik begin nu wel een beetje bang te worden :S :)

Waarschuw beheerder
hahahahahahaahah :roflol:
Het aanbod op sites als Relatie Planet en Partyflock zijn overweldigend.

:rot: Nog nooit aan mee gedaan :roflol:

Waarschuw beheerder
Heb een jaar terug via pf een date gehad..

Dat was dus ook meteen de eerste en laatste keer dat ik met iemand een date heb afgesproken die ik niet ken.

Ik had bij mijn ouders thuis afgesproken... Tjah je weet maar nooit wat voor iemand het is..

Hij was nog niet binnen en begon al over zijn ex... Dat hij van haar houd bla bla.. En dat als hij een nieuwe vriendin had deze maar moest accepteren dat hij nog veel met zijn ex om gaat.

Ook liet hij foto's van haar zien, niet alleen aan mij maar ook aan mijn ouders en de rest van de fam.

Om mijn ouders van dit gezwets te ontlasten heb ik hem meegenomen om wat te gaan drinken..

Wat natuurlijk ook een ramp was want onze gesprekken gingen dus over zijn EX :S

's avonds ging ik naar een feest met een groep vrienden.. Hij vroeg of hij wel mee mocht want hij had al lang niet meer gefeest..

Ach ik ben de minste niet en zei dat hij gerust mee mocht...

Nou wat een feestbeest zeg.. Ten eerste hij had geen geld voor drinken en hij wilde alleen maar bij de uitgang staan. Ik heb hem ff duidelijk gemaakt dat ik dus wel wilde feesten en heb dit ook gedaan.
Ben hem nog 1x wezen opzoeken bij de deur en daarna heb ik hem maar laten barsten... Hij wilde niets en stond alleen maar te mokken omdta hij van mij verwachte dat ik ook de hele avond bij de uitgang ging hangen..

Mooi niet dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:11:
Mooi niet dus...

whahahaha

dat ging best ver hoor
Waarschuw beheerder
Overrompeld stommelde ik iets in de trant van; verbaasd, leeftijd, respect, juiste niet tegengekomen? Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker

hihi, wat goed geschreven zeg! :D

ik heb ook eens een erge AFSPRAAK gehad met een dove jongen! Ik wist dat ie pas rond zijn 4e jaar doof was geworden dus ik ging er vanuit dat ie wel met normale klanken kon praten óf gewoon helemaal niet zou praten, want ik had het doven alfabet geleerd B) dus dan konden we zo wel praten dacht ik :D hahaha

Nou ten eerste dacht hij dat het een date was, terwijl ik gewoon leuk wilde afspreken, dat was al irr, en het ergste was dus dat ie terwijl ie zo een beetje duidelijk zat te maken wat hij wilde, ook van die harde klanken ging schreeuwen, ieeeeeeeeeeeeee, help hahah.

Dus daar stond ik op Amsterdam Centraal met iemand die keihard rare geluiden aan het maken was en aan het gebaren omdat ie naar de wc moest hahaha en iedereen naar mij kijken en ik stond daar echt zo... euhhh oke...

verder was het wel een aparte ervaring,maar ook vreemd, zeker toen we aan het eten waren en er in de keuken servies kapot viel, het hele restaurant opkeek, en hij gewoon aan het dooreten was, of wanneer er bedelaars kwamen of mensen die iets wilde vragen en hij mij meteen wegtrok omdat ie niet snapte wat die mensen moeste.

Maar toen ie me wou zoenen toen ik in de trein stapte ben ik snel weggegaan hor haha, het was totaaaaaaal me type niet en ik had er ook geen aanleiding voor gegeven, dus dat vond ik wel aso dat ze dan meteen alles denken te kunnen maken he B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:06:
weer?

yup weer :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:07:
Samenvatting dan?

via icq een gozer ooit leren kennen ... wreed afzeiken en na een tijd werd hij smoor verliefd op de letters die ik typte ... een half jaar lang zeiken om mij een keer te ontmoeten ... 100x gezegd ... jonge ... heb geen gesprekstof met je ... dat wordt een drama ... uiteindelijk vond ik het gewoon sneu worden voor die gast omdat ik een foto van hem gezien had en hij echt niet vooraan had gestaan bij het uitdelen van good looks ... daarbij speelde hij ook nog eens in een dwijl orkest :S ... mijn drama was compleet ...

hij heeft er een reis van 3uur voor gemaakt ... om na 10min te horen ... dat ik het niet naar mijn zin had zoals voorspeld ... en ben meteen gegaan :yes: ... nooit meer wat van gehoord gelukkig :S

maar hoe mensen verliefd kunnen worden op een paar geschreven zinnen... zal het nooit begrijpen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:14:
speelde hij ook nog eens in een dwijl orkest

Afgrijselijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Nee, maar ik heb al aardig wat liggen kieren :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:19:
Afgrijselijk!

en vol overgave proberen te vertellen :S ... dacht dat ik dood ging :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:14:
daarbij speelde hij ook nog eens in een dwijl orkest

Klinkt als de nieuwe vriend van mn nicht.. Die is dirigent ofzoiets en geeft ook les ofzo? Wat een kwal is dat zeg :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 10:13:
whahahaha

dat ging best ver hoor

:) ik had hem meteen de eerste 5 min. al duidelijk moeten maken dat dit niet wat ging worden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 10:25:
Klinkt als de nieuwe vriend van mn nicht.. Die is dirigent ofzoiets en geeft ook les ofzo? Wat een kwal is dat zeg

:D:D:D ... erg triest :D ... hij kwam uit tilburg ofzo :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:26:
... erg triest ... hij kwam uit tilburg ofzo

Deze niet geloof ik 8) Maar hij heeft echt zo'n hele foute bril, heel fout kapsel, scheve tanden, achterlijke kleren :/

Waarschuw beheerder
Heb er nog wel eentje:

Date waarbij ik mij liet overhalen nog even bij hem thuis wat te gaan drinken. Echt. Die gast was 23 en had zijn hele huis volhangen met schilderijtjes in de trant van: Zigeunerjongen Met Traan. Gehaakte kleedjes op de stoelen en van die porseleinen glanzende beeldjes in de vensterbank.

Echt.

Ik had het onmiddellijk gehad. Tactisch niks meer van me laten horen.

En als je dan de Grote Fout maakt je thuis te laten brengen en men komt bij de deur te dicht in jouw intieme zone. (je weet wel, die cirkel om je heen) Je wilt niet zoenen, je probeert het te ontwijken, maar nee, zijn vieze mond met opgedroogd kwijl komt dichter en dichterbij…Aaaaaaaaaaaaaargh. En als er dan niet gezoend word, zegt ie: ik ben toch niet voor niks helemaal mee naar jouw huis gegaan.

Braak!

Waarschuw beheerder
donateur
vroeg Date mij na 5 minuten of ik het niet erg vond dat hij nog maagd was. Overrompeld stommelde ik iets in de trant van; verbaasd, leeftijd, respect, juiste niet tegengekomen? Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker…

ik denk eerder ook door acties als deze:
Ondertussen bedacht ik een plan; ik zou mijn stoute stiletto’s aanstrekken en vluchten. De vrijheid tegemoet, de wind in mijn haren.

Via de keuken en de achteruitgang ben ik gegaan.

waarom zeg je die jongen niet gewoon eerlijk wat je vind?
tuurlijk doet dat ook pijn,maar zonder wat te zeggen 'wegvluchten' is nog erger...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:35:
Je wilt niet zoenen, je probeert het te ontwijken, maar nee, zijn vieze mond met opgedroogd kwijl komt dichter en dichterbij…Aaaaaaaaaaaaaargh.

Dát is irritant zeg :dood: Zeggen: OPFLIKKEREN! is ook zo onbeleefd :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:38:
maar zonder wat te zeggen 'wegvluchten' is nog erger...

misschien zit ie er nu nog wel...
stikongerust
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:35:
Heb er nog wel eentje:

ik dan weer niet :no: ... hou niet zo van afspreken via inet :no: ...

de mensen waarmee ik daarna heb afgesproken ...daar heb ik nog steeds contact mee en zie ze regelmatig :) ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:38:
waarom zeg je die jongen niet gewoon eerlijk wat je vind?
tuurlijk doet dat ook pijn,maar zonder wat te zeggen 'wegvluchten' is nog erger...

Ik vond er niks pijnlijks aan, aan dat wegvluchten van mij. Ik vind het pijnlijker dat iemand zich anders voordoet dan hij is om een date te kunnen krijgen. Zoals het plaatsen van fotootjes van 4 jaar oud, dat soort dingen.

En het is een mooi verhaal voor bij een biertje, op het terras met vrienden.

Waarschuw beheerder
Zijn er meer mensen die hun meest afgrijselijk Date Ervaring met ons willen delen?

Ik heb nooit een date gehad op deze manier. Wel eens iemand ontmoet die ik via MSN kende, maar dat was bij haar thuis en dat klikte wel in eerste instantie.

Nou ja, misschien maar eens doen zo'n date. 'Jammer' dat PF geen datingsite is B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 10:40:
misschien zit ie er nu nog wel...
stikongerust

Das waar. Zal het restaurant eens bellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:49:
'Jammer' dat PF geen datingsite is

dat ligt aan jezelf :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:41:
ik dan weer niet ... hou niet zo van afspreken via inet ...

de mensen waarmee ik daarna heb afgesproken ...daar heb ik nog steeds contact mee en zie ze regelmatig ...

Het zijn ook niet alleen maar rampen heur! Ben nu ook weer veilig onder de pannen dankzij PF.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:50:
dat ligt aan jezelf

Nee, dat zeggen de admins hier altijd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:50:
Het zijn ook niet alleen maar rampen heur!

moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel nalatig ben geweest .. om van het gezeik af te zijn af gesproken :S ... en gewoon laten staan op cs :S ...

maar goed ... die niet via inet leren kennen ... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:48:
Ik vind het pijnlijker dat iemand zich anders voordoet dan hij is om een date te kunnen krijgen. Zoals het plaatsen van fotootjes van 4 jaar oud, dat soort dingen.

dat zei je er net niet bij...
en daarbij vind ik het altijd nog stoerder om recht in de toet te zeggen wat er is.
dat blijft ook een mooi verhaal voor op een terrasje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:53:
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel nalatig ben geweest .. om van het gezeik af te zijn af gesproken ... en gewoon laten staan op cs

jij ben echt slecht hoor
als jij gewoon aangeeft sorry t zit er niet in dan hoef je toch niemand te laten staan?

Waarschuw beheerder
mijn ergste date was met een russische dame.. tering wat leven die nog 100 jaar terug in de tijd..

daar kon ik rustig een uur mee in een bar zitten en voor me uit staren, ze kwam dan niet op het idee om een gesprek te beginnen en om eens voor te stellen om wat te drinken te bestellen..

en als ze zich verveelde belde ze me op om te vragen wat ze moest gaan doen..

:X

Waarschuw beheerder
kleine piemel,

dat dacht je niet ,dat wist je rotmeid ik heb hem notabene nog aan je laten zien ,maar hij was wel moddervet he, en dat ie ook nog vingervlug is heb je helaas niet mogen meemaken!:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 10:56:
als jij gewoon aangeeft sorry t zit er niet in dan hoef je toch niemand te laten staan

weet je hoe mensen kunnen zeiken :/... heb een redelijk grote bek :/ ... maar als mensen een plaat voor de kop hebben .. houdt het voor mij op uiteindelijk :/

Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 10:56:
jij ben echt slecht hoor

tsja :/ ... heb wat op mijn kerfstof qua dat idd 8) ... veel gebroken zieltjes :S ... helaas maar waar :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:54:
dat zei je er net niet bij...

Om het verhaal mooier te houden he?

Maar afijn, soms is er geen andere uitweg. Echt niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:02:
Maar afijn, soms is er geen andere uitweg. Echt niet.

Gewoon keihard zijn en in zijn gezicht zeggen, werkt ook :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:06:
Gewoon keihard zijn en in zijn gezicht zeggen, werkt ook

Daar ben ik simpelweg te verlegen voor.

Ik ben zo'n tiep wat zich achter de bank verschuilt, en tegen vrienden een heel grote mond heeft. Virtueel ook, trouwens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:10:
Daar ben ik simpelweg te verlegen voor.

Ik heb het één keer gedaan, zo bot geweest te zeggen dat het niet ging werken. En dat was een dag nadat het bed te ver weg was en de bank uitkomst bood :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:49:
Uitspraak van Nastik-> heeft zin in de zomer! op woensdag 2 mei 2007 om 09:50:
Zijn er meer mensen die hun meest afgrijselijk Date Ervaring met ons willen delen?

wel eens met een meid besloten wat tegaan drinken om mekaar rustig een beetje teleren kennen maar die was zo zenuwachtig ofzo die zij gewoon helemaal niks , nou en probeer jij maar is een avond vol tepraten met iemand die niet spontaan is en barre weinig terug zegt of ook eens dingen vraagt van goh wat doe jij bv ... ik was bek af op het eind van de avond en dacht , ik had ook gezellig met me maten in een kroegje wat kunne drinke :roflol: maarja dat is dus het date gevaar :p ... je weet niet wat je aantreft in het echt ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:11:
Nou wat een feestbeest zeg.. Ten eerste hij had geen geld voor drinken en hij wilde alleen maar bij de uitgang staan.

Iemand van pf die niet van een feestje houd??
:O

Heb je gelijk de jackpot hahahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van raycko op woensdag 2 mei 2007 om 11:15:
goh wat doe jij bv

:O Heb ik een keer in een discotheek gehad. Kwam een superknetter mooie jongen naar me toe en vervolgens had ie het alleen maar over zichzelf (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 11:23:
Heb ik een keer in een discotheek gehad. Kwam een superknetter mooie jongen naar me toe en vervolgens had ie het alleen maar over zichzelf

Oh, das helemaal afgrijselijk!

Dat je er geen woord tussenkrijgt, mijnheer is zo vol van zichzelf, zichzelf en zijn eigen persoontje...

Waarschuw beheerder
Wat zei die dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tess///M5 op woensdag 2 mei 2007 om 10:14:
Maar toen ie me wou zoenen toen ik in de trein stapte ben ik snel weggegaan hor haha, het was totaaaaaaal me type niet en ik had er ook geen aanleiding voor gegeven, dus dat vond ik wel aso dat ze dan meteen alles denken te kunnen maken he

nou kheb eens op je flock zitten spieken, maar ik geef die dove jongen groot gelijk dattie je wilde zoenen haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:27:
Oh, das helemaal afgrijselijk!

Dat je er geen woord tussenkrijgt, mijnheer is zo vol van zichzelf, zichzelf en zijn eigen persoontje...

Ja, zo zat het echt. Wát een afknapper en hij was zoooo knap :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:28:
Wat zei die dan?

Heb je het tegen mij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 11:31:
Heb je het tegen mij?

ja alleen ff vergeten te citeren :$

Waarschuw beheerder
donateur
Heb t stukje met plezier gelezen :) alleen krijg k daarmee nog steeds geen begrip voor mensen die internet daten. Dat vind ik zwaar wanhopig...
Daarbij denk ik, dat mensen die dat punt hebben bereikt al een bepaald beeld hebben gecreeerd van iemand die in hun ogen bij hun past en voldoet aan wat zij willen. Zoooo fout,, zo bevooroordeeld...
Dat soort mensen zullen dat om moet keren en naar hun zelf moeten kijken, misschien dat ze dan ooit nog eens aan een man of vrouw komen (Y)
Waarschuw beheerder
heb vijf jaar terug een blinddate gehad ......wat aan het chatten op chatplaza ,toen zij opeen s prive kwam en na 10 seconden haar telefoonnr gaf......was zo waus als een stuiterbal en toen nog naief in blinddates.....dus na het eerst e telefoontje klikte het opzich wel en er volgde nog tallozen plezierige gesprekken tussen ons ....dat duurde een half jaar......ze had ook ondertussen met een maatje van mij gesproken ......ging op vakantie naar lloret de mar en vond haar al zo de moeit e waard dat ik daar mijn rits probeerde dicht te houden...kwam terug en hoorde van mijn maatje dat hij toen ik weg was haar gezien had....maar niks met haar gerotzooid had....later begreep ik waarom....sprak dag later af om elkaar daadwerkelijk te ontmoeten....bel die maat van mijn nog voor verdere info ....voora l hoeze er uitzag......'dat wil je niet weten zei ie'.Hoezo dan vroeg ik is ze zo lekker of lelijk dan'. "ze is............ echt lekker' zei hij...dus met die info ging ik naar de afgesproken plek op een treinstation ergens in Brabant....ik kon haar herkennen aan haar 11 piercings in haar oor ....dus ik w8 en zag toen een pareltje van God uit de trein stappen met 1234567 genoeg piercing om te denken dat zij mijn date was ...dus ik wil haar 3 kussen op haar wang geven ...en kreeg meteen een douw van haar vriend die 8er haar stond;de verkeeerde dus!!!uit eindelijk was heel het station uitgestorven ,op een hoopje men s na dat in een hoek zat van zo'n treinhokje zat.....ja wel 11 piercings!op dat moment begreep ik wat een anti-climax betekende....dat half jaar van steeds verliefder worden was binnen 1 dag weg......snap nog steeds niet dat zij dat zelfde meisje kan zijn waar ik een half jaar soort van verliefd op ben geweest en niet alleen kwa uiterlijk maar zeke r ook kwa innerlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:37:
Heb t stukje met plezier gelezen alleen krijg k daarmee nog steeds geen begrip voor mensen die internet daten. Dat vind ik zwaar wanhopig...
Daarbij denk ik, dat mensen die dat punt hebben bereikt al een bepaald beeld hebben gecreeerd van iemand die in hun ogen bij hun past en voldoet aan wat zij willen. Zoooo fout,, zo bevooroordeeld...
Dat soort mensen zullen dat om moet keren en naar hun zelf moeten kijken, misschien dat ze dan ooit nog eens aan een man of vrouw komen

Het gevaar schuilt hem in het feit dat je je vannachter het toetsenbord kan voordoen zoals jij wilt zijn. Of men gaat een beeld vormen van die persoon dat niet klopt. En dan is real-life vaak een teleurstelling.

Ik moet zeggen dat de afgrijselijke ervaringen ook op 1 hand te tellen zijn, des te meer heel leuke contacten heb ik aan internet overgehouden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van erikdejong op woensdag 2 mei 2007 om 11:39:
ging op vakantie naar lloret de mar en vond haar al zo de moeit e waard dat ik daar mijn rits probeerde dicht te houden...

whahaha, wat een nerd ben jij zeg
Waarschuw beheerder
met nadruk op probeerde.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:37:
Dat vind ik zwaar wanhopig...

Wanhopiger dan contactadvertenties in de krant? Internet is gewoon een medium, meer niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:32:
alleen ff vergeten te citeren

Geeft niet. Nou, hij had het alleen maar over zn werk en wat ie daar allemaal wel niet meemaakte.. Hij vroeg niet eens wat ik deed ofzo, waar ik woonde, hoe oud ik was, hoe ik heette. Helemaal niks. Wat een kneus (N)
Waarschuw beheerder
Een paar jaar geleden heb ik ooit eens een date gehad via het internet. Op de foto was het een leuke jongen om te zien. We hadden leuke gesprekken via msn, dus uiteindelijk maar eens telefoonnummers uitgedeeld. Gezellig gesmst en uiteindelijk belde hij me. Een ontzettend de leuke stem, heel warm. Dus toen uiteindelijk de vraag kwam of ik wilde afspreken dacht ik van waarom ook niet.
Dus ik stond braaf op tijd op de afgesproken plek en tijd. Duurde 3 lang en 3 breed voordat meneer eens kwam opdagen. Hij was verkeerd gereden. Ja oke kan gebeuren, maar bel dan eventjes. ik had zoiets van ik ga weer weg. Bovendien had ik hem ook helemaal niet herkent. hij leek totaal niet op die jongen op de foto. Het enige waar ik hem aan herkende was zijn stem. Ik schrok me rot en dacht waar ben ik aanbegonnen. Maar ja.. Hij had toch een tijdje in de auto gezeten voor mij dus ook zo lullig om direct te zeggen van ik ga weer naar huis.
Dus wij toch wat drinken. En dat was best gezellig moet ik zeggen. Maar ja... die klik was er niet en ik begon me hoe langer hoe ongemakkelijker te voelen omdat hij duidelijk liet merken dat hij me wel zag zitten.
Lang leve de vriendin :-D... Ik naar de wc en haar een smsje gestuurd dat het een ramp was. En zoals we van te voren al hadden afgesproken belde ze na 10 minuten braaf in huilen op dat ze in een drama verkeerde. En ik goede vriendin als ik ben moest er natuurlijk direct heen. Date kon dat wel begrijpen. Stelde voor om volgende week weer af te spreken. Ik heb hem toen vriendelijk verteld dat het een aandige jongen was, maar dat bij mij de klik miste. Hij van misschien komt die nog wel als we wat vaker afspreken. Dus ik netjes uitleggen dat er geen andere date kwam omdat die klik er toch nooit zou komen en ik nu toch echt weg moest.
Hij heeft nog een paar keer gemailt en gesmst dat hij ervan overtuigd was dat we toch nog maar eens moesten afspreken. Dus uiteindelijk heb ik maar een foto van mij en mijn beste vriend op msn gezet met allemaal hartjes erbij :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 11:43:
Hij vroeg niet eens wat ik deed ofzo, waar ik woonde, hoe oud ik was, hoe ik heette

Misschien kende hij je PF profiel al :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:41:
Het gevaar schuilt hem in het feit dat je je vannachter het toetsenbord kan voordoen zoals jij wilt zijn. Of men gaat een beeld vormen van die persoon dat niet klopt. En dan is real-life vaak een teleurstelling.

Mensen zijn vaak minder verlegen vanaf de pc, durven meer open te zijn etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 11:43:
Geeft niet. Nou, hij had het alleen maar over zn werk en wat ie daar allemaal wel niet meemaakte.. Hij vroeg niet eens wat ik deed ofzo, waar ik woonde, hoe oud ik was, hoe ik heette. Helemaal niks. Wat een kneus

Hahaha
Tja sommige mensen vinden zichzelf gewoon superbikkel ;)
O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:48:
Misschien kende hij je PF profiel al

nee, hij hield niet van hardstyle.. Alleen R&B geloof ik, dus ik neem aan dat ie PF niet kende.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:50:
Tja sommige mensen vinden zichzelf gewoon superbikkel

Hij vond zichzelf echt geweldig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 11:51:
Alleen R&B geloof ik

Dan sowieso niet de moeite waard :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:48:
Misschien kende hij je PF profiel al

:D
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens 'n date gehad via internet, is eigenlijk altijd gezellig en leuk geweest! maar nog nooit tot iets uitgelopen, er zijn wel vrienden aan over gebleven, en dat is ook heel leuk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darkrose op woensdag 2 mei 2007 om 11:48:
En zoals we van te voren al hadden afgesproken belde ze na 10 minuten braaf in huilen op dat ze in een drama verkeerde

wat een watje ben jij zeg.. wel flink genoeg zijn om een date aan te gaan , maar niet de ballen hebben om te zeggen dat je het niks vind..

pff wat kots ik op wijven als jij zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:55:
wat een watje ben jij zeg.. wel flink genoeg zijn om een date aan te gaan , maar niet de ballen hebben om te zeggen dat je het niks vind..

Zou jij je date wel recht in het gezicht zeggen dat je haar niet ziet zitten?

Mannen zijn directer, das waar. Maar er zijn wel veel meer boeken geschreven in de trent van: He's just not that into you.

Vanwege het gedraai.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:53:
Dan sowieso niet de moeite waard

:lol:

Waarschuw beheerder
ik had een keer een date met een gozer die had beloofd dat we naar de bioscoop konden gaan maar had de hele dag geen bioscoop gezien toen ben ik boos weggegaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:56:

ik zou het persoonlijk niet kunnen :no:
vind dat zo verschrikkelijk zielig :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:56:

ja natuurlijk, want anders hou ik niet alleen haar voor de gek, maar ook mezelf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:58:
ja natuurlijk, want anders hou ik niet alleen haar voor de gek, maar ook mezelf

Toch, ik vind het persoonlijk, moeilijk, mensen kwetsen en teleurstellen.

Dan is achter de bank kruipen makkelijker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:00:
Toch, ik vind het persoonlijk, moeilijk, mensen kwetsen en teleurstellen.

Dan is achter de bank kruipen makkelijker.

ik doe niet aan de makkelijkste weg nemen

Waarschuw beheerder
ik ga op date in venetie!!!!

Waarschuw beheerder
Ik zal dan ook maar eens eentje vertellen O:)

Was een meisje van pf die mij zomaar toevoegde als vriendje. Ik accepteer dat nooit zomaar dus ik denk stuur ff een berichtje (ik heel naief dacht misschien heb ik je ergens gezien maar herken je niet)

Naja dat was dus niet het geval, maar ze vond me mooie jongen bla bla.
Naja na hele tijd berichtjes sturen toen msn na tijdje telefoon nr en smsjes sturen.
Ze had wel een hele lieve stem dus ik d8 naja wat kan er gebeuren spreken wel keertje af.

Nou, de date..
Ze zei dat ze 20 was maar volgens mij was ze net 18. allemaal gouden kettingen om met der naam wel 10 x derop! Veeeeels te dik opgemaakt en ze zat te bellen met een of andere yugoslaaf die der niet met rust wou laten.. (ik d8 hang dan op, maar dat wou ze niet :S) Voor de rest had ze een reggaeton cd opstaan waarvan ze alle nummers uit der hoofd wist mee te zingen (was alleen beetje jammer dat ze niet kon zingen)
We gingen naar de film en na de film bennik maar heeeeel snel weer naar huis gegaan!

Voor de rest nog paar x sms gekregen maar toen ik niks terug stuurde had ze de hint wel begrepen..

ja erger als dit heb ik ze gelukkig niet gehad O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:55:

jij houd van kotssex?:s
viezerd!:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:04:
jij houd van kotssex?
viezerd!

je kan ook over je date heenkotsen.. dan snapt ze ook wel dat het niks gaat worden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:03:
allemaal gouden kettingen om met der naam wel 10 x derop! Veeeeels te dik opgemaakt

:lol: Fout zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:07:
je kan ook over je date heenkotsen.. dan snapt ze ook wel dat het niks gaat worden

das wel heel direkt
maar het gaat gaat om het effect zullen we maar zeggen!:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 12:12:
Fout zeg

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:03:
met der naam wel 10 x derop!

Nou, hoe heette ze dan? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had haar sexy profiel gezien op CU2 en na wat berichtjes heen en weer zaten we al snel te MSN'en...
Onze MSN gesprekken werden steeds ondeugender en al snel bespraken we in detail wat we met elkaar zouden doen als we elkaar zouden zien, ze stuurde zelfs een hele ondeugende foto als opwarmertje.

Dat weekend spraken we af bij haar thuis en ik had er echt zin in.
Ik kwam bij haar huis in een niet al te beste buurt in R'dam en verbaaste me al snel over de staat van haar voordeur, deze was met grof geweld ingetrapt.
Dat was het werk van haar ex, verontschuldigde ze zich en meteen
bekroop mij een angstig gevoel van een boze ex met een geweer die de slaapkamer in kwam stormen op het moment dat wij bezig waren met datgene dat we op MSn hadden besproken...

Ik liep naar binnen en verbaaste me al meteen over het feit dat haar 2 kinderen (:S) nog aanwezig waren, ook de rest van haar huis zag er heel smerig uit.
Na een tijdje gingen de kids dan eindelijk naar bed en toen was mijn libido al flink bekoeld maar ik had nog steeds de hoop dat we een wilde nacht zouden beleven, ik was er immers toch...
Ze zei dat haar drank op was en of we even langs de avondwinkel wilde rijden om drank te halen.

Dat het niet om drank alleen ging was me al snel duidelijk toen ze mij om 50 euro vroeg omdat ze zogenaamd haar geld was vergeten.
De drank heb ik ook maar zelf betaald om zo snel mogelijk weer naar huis te gaan.
Thuis aangekomen moest ze wel opvallend vaak naar de keuken en aan het gesnuif te horen wist ik dondersgoed wat ze ging doen en confronteerde haar ermee.
Aangezien ik zelf niet vies ben van een snuif heb ik er ook maar 1 genomen om de stemming wat te verhogen.
In plaats van te doen waarvoor ik gekomen was vond mevrouw het ineens gezelliger om met haar vriendin te gaan MSN'en :S

Toen had ik het echt gehad met die junk, het was echt een armoedig teringzooitje daar en ze had al zoveel gesnoven dat ze echt niet gezellig meer was.
Bij het afscheid wilde ze wel ineens zoenen en opnieuw afspreken maar ik wilde zo snel mogelijk weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:16:
Nou, hoe heette ze dan?

Euhm..
Eerst ff kijken of ze nog bij me vriendjes staat hoor!
hahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snuivuh snuivuh *muzieknoot*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 12:20:
Toen had ik het echt gehad met die junk, het was echt een armoedig teringzooitje daar en ze had al zoveel gesnoven dat ze echt niet gezellig meer was.
Bij het afscheid wilde ze wel ineens zoenen en opnieuw afspreken maar ik wilde zo snel mogelijk weg.

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:16:
Nou, hoe heette ze dan?

Elisa was het volgens mij
Waarschuw beheerder

sorry hoor
maar ik heb net hardop zitten lachen,ik denk in beelden namelijk
zag er echt komisch/sneu uit in mn hoofd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb er ook naderhand echt om kennen lachen.
Alleen al om het feit dat je denkt te gaan neuken en dan ineens 2 kinderen aantreft...

Ze zag er supersexy uit op haar profiel, echt zo'n MILF.
Maar het bleek gewoon echt zo'n onverzorgde bijstandmoeder

Waarschuw beheerder
donateur
Partyflock is geen 'officiele'date site nee... maar het is toch een medium om met andren in contact te komen?
En een beetje met gelijkgestemden? Eerste overeenkomst staat dan dus al vast;)
Mensen die via internet afspreken zijn absoluut niet triest, je praat vaak makkelijker, opener je kan d.m.v foto's een beetje een indruk krijgen van iemand(mits de foto's wel van die persoon zijn8) ).
Niet iedereen stapt in real life makkelijk op de ander af, mooi toch dat het zo kan?

Ik heb ooit eens een date gehad wat een 'so called friend'voor me geregeld had... (de weten vaak wel wat je leuk vind zou je denken)houd van de zelfde muziek, aardig maar een beetje apart... bla bla bla..ik dacht... what the fuck, doe maar!

Hij kwam met de trein naar mij toe, over de telefoon idd een aardige gast, zelfde intresses... NEE gaan die trein deuren open!!! Staat daar echt zo'n onwijze engerd! Niet een klein beetje lelijk, maar gewoon een monster; zwarte spijkerbroek met bretels, wit opa-hemd, kisten(soort nazilook)met een kale kop, soort blond sikje en heel veel piercings en tatoo's...
Hij bleef een beetje in de opening van de deuren staan, dus heb ik de knop DEUREN SLUITEN ingedrukt en nog vriendelijk gezwaaid, oprotten!

Ik vertrouw dus nog eerder PF profielen als vrienden met een goede smaak;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:43:
Hij bleef een beetje in de opening van de deuren staan, dus heb ik de knop DEUREN SLUITEN ingedrukt en nog vriendelijk gezwaaid, oprotten!

Grappig, dus je bent eerst ingestapt om op die knop te drukken?

Waarschuw beheerder
Ik vertrouw dus nog eerder PF profielen als vrienden met een goede smaak

:P
Grappig al die verhalen
Waarschuw beheerder
en heel veel tatoo's...

is daar soms wat mis mee? o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:45:
Grappig, dus je bent eerst ingestapt om op die knop te drukken?

Als je weet hoe een trein er eruit ziet moet je weten dat je er niet in hoeft om op die knop te drukken, staande op het eerste treetje van het trapje kon ik daar makkelijk bij;)

Bijdehand!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:50:
Als je weet hoe een trein er eruit ziet moet je weten dat je er niet in hoeft om op die knop te drukken, staande op het eerste treetje van het trapje kon ik daar makkelijk bij

Ik reis er dagelijks mee :)
Lange armen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook geen clue hoe de treinen er nu uitzien, dit verhaal dateerd denk ik een jaar of tien(was heel piep toen), misschien dat de NS wat aangepast heeft? Sinds mijn rijbewijs nooit meer in de buurt van een trein gekomen... maargoed reageer inhoudelijk op het verhaal dat is boeiender.

En veel tatoo's is niks mis mee, maar in combinatie met de rest v/d verschijning was het te erg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 12:57:
maargoed reageer inhoudelijk op het verhaal dat is boeiender.

Uh ja, wat moet ik zeggen? 8)

Wel strakke actie :)
Waarschuw beheerder
@ Nastik.... Je moet recensies gaan schrijven... Maar je verhaal is wel echt super.

Heb zelf nooit zoiets meegemaakt, althans 1 keer een beetje, leuke meid via internet leren kennen, zag er goed uit op een foto (maar natuurlijk alleen 1 waar haar hoofd op staat). We hebben nog twee keer afgesproken maar uiteindelijk was het niet wat ik ervan verwacht had (en de rest wat niet op de foto stond ook niet)

Hierna geen electronische encounters meer gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:01:
Uh ja, wat moet ik zeggen?

Wel strakke actie

Niks, lach er maar om, dat kan ik (nu) ook!
Maar geen blinddate meer voor mij, wil eerst 100foto's zien uit alle mogelijke hoeken geschoten!:lol:
Daten over PF kan nl. ook erg leuk zijn, that's 4 sure!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meisje wat schrijf jij toch leuk :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:13:
wil eerst 100foto's zien uit alle mogelijke hoeken geschoten!

:yes:
Onder boven achter voor schuin en met verschillende soorten licht !!
Waarschuw beheerder

:roflol: Wat een geweldig verhaal zeg!!!

Het zal je maar gebeuren..! :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:28:
nou kheb eens op je flock zitten spieken, maar ik geef die dove jongen groot gelijk dattie je wilde zoenen haha

haha :P , ja oké hij mag het best wíllen, maar dan hoeft ie het nog niet te doen, hij ging me echt zo vastpakken (hij vermoedde natuurlijk al dat ik anders weg zou rennen) dat ik het bijna aanranding vond nu ik erover nadenk :/ wehehehhe

Ik heb laatst trouwens wel een keer een date gehad met iemand van pf 8) ik had er helemaal geen zin meer in eigenlijk, omdat ik me meer een beetje gedwongen voelde af te gaan spreken (hij wilde mij na 1 week al zien 'want dan wist ie tenministe of het de moeite was contact te houden' :vaag: en dat soort rare dingen) en had mezelf dus ook gewoon voorgenomen dat het toch niet leuk werd en ik er gewoon scheit aan zou hebben etc.

Maar het was ineens toch heel leuk :D haha, leuker dan verwacht en hij zag er ook beter uit dan verwacht, ja dat kan dus gelukkig ook nog :9
heb er nu verder geen contact meer mee omdat ie toch wel echt meer een relatie wilde merkte ik al, maar vond het wel geslaagd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dnnzz op woensdag 2 mei 2007 om 13:09:
@ Nastik.... Je moet recensies gaan schrijven... Maar je verhaal is wel echt super.

Shit. Weer eentje die gelijk doorheeft welke functie ik in de Maatschappij betrek. :flower:

Ik heb zojuist op mijn fietsje nog wat meer sneue datingbelevenissen uit mijn geheugen kunnen opdiepen.

1) de man die na 2 dates al over kinderen begon
2) dezelfde man stond voor de deur toen ik mijn telefoon eens niet opnam, met de mededeling dat hij het gevoel had dat ik onze relatie niet zo serieus nam. (klopte! er was in mijn beleving nog van een relatie geen sprake)
3) bij bovenstaande moet je wel even meenemen dat betreffende man wel 90 kilometer bij mij vandaan woonde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:31:
Meisje wat schrijf jij toch leuk

Cee, dank je wel! (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:35:
bij bovenstaande moet je wel even meenemen dat betreffende man wel 90 kilometer bij mij vandaan woonde

:O

Waarschuw beheerder
Ik liep naar binnen en verbaaste me al meteen over het feit dat haar 2 kinderen () nog aanwezig waren, ook de rest van haar huis zag er heel smerig uit.
Na een tijdje gingen de kids dan eindelijk naar bed en toen was mijn libido al flink bekoeld maar ik had nog steeds de hoop dat we een wilde nacht zouden beleven, ik was er immers toch...

Hell, waarom zou jij nog sex willen als je in zo'n smerig hok bent beland ? :lol:

Waarschuw beheerder
haha mooie verhalen :D :roflol:
jammer van die fakers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 2 mei 2007 om 10:53:
moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel nalatig ben geweest .. om van het gezeik af te zijn af gesproken ... en gewoon laten staan op cs ...

wat een bullshit, afspreken om van het gezeik af te zijn... Je hebt ook een blokkeer knop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:39:
jammer van die fakers

Zegt JustFake 8)
Waarschuw beheerder
Wel een keer gedate met een meisje dat al op het randje van voldoende zat, maar ach, ik ben de kwaadste niet. Toen kwamen we op een gegeven moment op het moment dat er gezoend gaat worden. Ze had al een paar mentholkauwgompjes genomen.

We begonnen te zoenen, ik wist niet wat ik meemaakte zo belabberd 8) Nadat het gebeurd was, voelde ik het net iets onder mijn kin gloeien: Net als dat er wat tandpasta zit, die menthol daaruit gaat lichtjes branden 8) Ze had haar tong in zoveel bochten gedraaid dus dat ze mijn kin wist te raken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 13:48:
Zegt JustFake

lol

Waarschuw beheerder
Hell, waarom zou jij nog sex willen als je in zo'n smerig hok bent beland ?

omdat haar doos misschien wel lekker is
Waarschuw beheerder

Jij snapt mannen duidelijk niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 13:48:
Zegt JustFake

Hahahaha :roflol: kan ook :P

Waarschuw beheerder

Vroeger deden mensen het in met guano besmeurde grotten, een vieze kamer is toch minder erg dan :)

Waarschuw beheerder
Volgens mij beredeneren mannen en vrouwen toch op een iets andere manier O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op woensdag 2 mei 2007 om 13:53:
Wel een keer gedate met een meisje dat al op het randje van voldoende zat, maar ach, ik ben de kwaadste niet. Toen kwamen we op een gegeven moment op het moment dat er gezoend gaat worden. Ze had al een paar mentholkauwgompjes genomen.

We begonnen te zoenen, ik wist niet wat ik meemaakte zo belabberd Nadat het gebeurd was, voelde ik het net iets onder mijn kin gloeien: Net als dat er wat tandpasta zit, die menthol daaruit gaat lichtjes branden Ze had haar tong in zoveel bochten gedraaid dus dat ze mijn kin wist te raken

Whahaha....

Ieks!

Vieze zoeners ja, das ook zo'n issue. Bleeeeeeeeegh. Mensen die je slokdarm trachten te bereiken met hun tong.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:00:
Ieks!

Vieze zoeners ja,

eerlijk, ik kan me heugen dat ik zoenen geweldig vond, maar dat gaat zeker niet in alle gevallen op helaas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:00:
Mensen die je slokdarm trachten te bereiken met hun tong.

Mensen die denken dat het een spelletje is om zo hard mogelijk met je tong te draaien :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op woensdag 2 mei 2007 om 13:54:
Jij snapt mannen duidelijk niet

Wat dat betreft niet nee ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:03:
Mensen die denken dat het een spelletje is om zo hard mogelijk met je tong te draaien

Of die besluiten jouw tandarts te sponsoren en je gebit uit je mond breken.

Offeuh, die hun mond zover opendoen dat het lijkt of je een gootsteend-ontplopper op je gezicht hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:03:
Wat dat betreft niet nee

het gaat niet om het hok waarin ze woont, het gaat om het hok tussen haar benen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:05:
Of die besluiten jouw tandarts te sponsoren en je gebit uit je mond breken.

Offeuh, die hun mond zover opendoen dat het lijkt of je een gootsteend-ontplopper op je gezicht hebt.

Mijn collega's kijken me stom aan waarom ik zo hard aan het lachen ben :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :bounce: Nima op woensdag 2 mei 2007 om 13:53:
Ze had haar tong in zoveel bochten gedraaid dus dat ze mijn kin wist te raken

Ohw mensen die niet kunnen zoenen :dood:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:53:
lol

8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:56:
Hahahaha kan ook

;)

:roflol: Dat is ook zoiets ja, mijn god!

Waarschuw beheerder
Ehm, nou zoals wat ik hier boven allemaal lees heb ik nooit echt gehad. 8)
Alleen wel een keer met 1 persoon dat we elkaar gewoon NIKS te vertellen hadden.
Dus het was echt doodstil.. 8)
Was toen wel blij dat die eindelijk weer naar huis ging zeg.. :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:09:
Alleen wel een keer met 1 persoon dat we elkaar gewoon NIKS te vertellen hadden.
Dus het was echt doodstil..

dan zou ik gewoon zijn gaan sexen

Waarschuw beheerder

Of de propellortong, zoveel mogelijk ronddraaien. Zoenen is een spel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:11:
Of de propellortong, zoveel mogelijk ronddraaien

Ja, of iemand die de sneltrein moet halen ofzo :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:11:
Zoenen is een spel.

Zoenen moet rustig en met gevoel :yes:

Waarschuw beheerder
meest afgrijselijk Date

afgrijselijk wil ik het niet noemen, maar ik werd mee genomen naar dat weg restaurant aplebees, of hoe het ook heten mag.
doe ik ook nooit meer (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 14:13:
Zoenen moet rustig en met gevoel

Inderdaad, heerlijk elkaars uitwendige stukjes darm bespelen (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:14:
afgrijselijk wil ik het niet noemen, maar ik werd mee genomen naar dat weg restaurant aplebees, of hoe het ook heten mag.
doe ik ook nooit meer

was t puur dat restaurant?

Waarschuw beheerder
doe ik ook nooit meer

waarschijnlijk omdat ze daar ruime toiletten hebben ;-)

Waarschuw beheerder
doe ik ook nooit meer

Och ja, of zo'n knakker die je meetroont naar een ZelfbakChinees. Soort Oosters steengrillen.

Heel romantisch tussen de gezinnetjes met 7 krijsende peuters en 3 sjacho pubers. (al dan niet met Duplostenen smijtend)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:15:
heerlijk elkaars uitwendige stukjes darm bespelen

Euh :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:15:
Inderdaad, heerlijk elkaars uitwendige stukjes darm bespelen

Romanticus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 14:20:
Euh

Trivia-weetje, schijnt dat de binnenkant van je lippen een zelfde soort 'huid' heeft als de darm. Tenminste, las ik ergens :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:22:
Romanticus!

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:26:
binnenkant van je lopen

Binnenkant van je watte?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 14:32:
Binnenkant van je watte?

:vaag: Lippen, sorry :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:16:
waarschijnlijk omdat ze daar ruime toiletten hebben

denk eerder omdat je maar 1 glas drinken hoeft te betalen en ze de rest gratis bijvullen ( dat was tenminste vroeger zo) :lol:

zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:33:
Lippen, sorry

Ooooohw :roflol: Ik dacht al 8) Maar dat zou maar zo kunnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:36:
zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks

hij wou je goedkoop dronken voeren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 14:38:
hij wou je goedkoop dronken voeren?

van de cola zeker :roflol:

Waarschuw beheerder
geweldig stukje nastik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:36:
zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks

ik zat eigenlijk aan een date met jou te denken... burger king?

Waarschuw beheerder
Burger King, jummie..........!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:

Kentucky doet het ook altijd wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:13:
Burger King, jummie..........!

Jopie's Bikbar, 2 kroketten voor een euro (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:14:
Kentucky doet het ook altijd wel

niet meer sinds kentucky fried chicken KFC heet omdat ze een rechtzaak verloren hebben.

er zit namelijk niet genoeg kip in hun chicken om zichzelf nog langer kentucky fried CHICKEN te mogen noemen..

vraag me toch echt af wat er in zit? .... alle duiven op de dam.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:16:
er zit namelijk niet genoeg kip in hun chicken om zichzelf nog langer kentucky fried CHICKEN te mogen noemen..

Uhm, volgens mij is dat niet helemaal waar. Het is verkort omdat KFC zich niet meer enkel op kip richt en fried een negatieve bijklank heeft in door uiterlijkheden geobsedeerde wereldje. En KFC klinkt gewoon beter dan de hele naam voluit.

Waarschuw beheerder
Ik vind KFC een NegerMacDonalds.

Mij zien ze daar niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:19:

ik vind mcdonalds een blanke-KFC

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik kan dat niet uitleggen, maar als je op een gegeven moment sex in het vooruitzicht gesteld bent kijk je niet zo nauw meer ;)
Ik had er echt zin in maar toen ik die voordeur zag had ik al om moeten draaien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:21:
ik vind mcdonalds een blanke-KFC

Waarschuw beheerder
dan tog maar burger king?

Waarschuw beheerder
Mijn ergste date?
Vorig jaar een weekendje naar centerparcs geweest... Had toen wel een gozer zien lopen die opzich wel okey was, van een afstand tenminste! Maar niks mee gebeurd. Uiteindelijk heeft hij op een 1 of andere manier mijn msn weten te bemachtigen en jahoor, ik werd toegevoegd. Via sms, msn en telefoon veel contact gehad en dat klikte goed. Uiteindelijk is hij na een maandje hierheen gekomen (2 uur met de trein), hij stapte de trein uit en hij zag er wel heel anders uit dan dat ik mij kon herinneren, een stuk kleiner, lelijke tanden, zijn kleding was helemaal fout. (strakke broek bij een kerel? Nee dankje!) Maargoed, om hem nou meteen weer terug naar zijn woonplaats te sturen, dat vond ik ook weer zo lullig dus toch maar samen wat gedronken. Had ik dat maar nooit gedaan! Natuurlijk kwamen we allemaal bekenden tegen en tot overmaat van ramp ook nog mijn wel erg goed uitziende ex... en daar zit je dan met je (superlelijke) date.... *schaam!*
Na een tijdje vond ik het wel genoeg en heb hem op de trein terug naar huis gezet... Nog een aantal smsjes van hem gehad, ik heb nooit meer wat van mij laten horen...

Waarschuw beheerder
Het valt mij op dat er slechts een handjevol mannen reageerd.

De stelling "Als het maar een gat heeft" gaat dus redelijk op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 15:21:
Ik kan dat niet uitleggen, maar als je op een gegeven moment sex in het vooruitzicht gesteld bent kijk je niet zo nauw meer
Ik had er echt zin in maar toen ik die voordeur zag had ik al om moeten draaien

Je krijgt het gewoon te weinig ? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:51:
De stelling "Als het maar een gat heeft" gaat dus redelijk op.

Denk dat de rest zich schaamt en niks durft neer te zetten omdat ze misschien zelf wel een drama date waren :O ;)
O:)

(ik weet het ook niet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:

nee :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:46:
dan tog maar burger king?

Mac Donalds.

Of een pizzaatje...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:05:
nee

Ook niet met mij? :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:11:
Ook niet met mij?

hee nou ben je me voor :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:11:
Ook niet met mij?

als maar niet naar zo'n restaurant is :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:14:
nou ben je me voor

je mag wel mee, lady's night :lol:

Waarschuw beheerder
Ik zeg:

Tapas!

En lekkere mannen kijken!

Waarschuw beheerder
haha geweldige verhalen hier B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:25:
haha geweldige verhalen hier

Jij was toch meer van de Efteling? B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:27:
Jij was toch meer van de Efteling?

sssstt zeg dat nou niet B)

Waarschuw beheerder
donateur
Als het gewoon een lekkerding is en het klinkt leuk, dan maakt het en moer uit waar je heen gaat op je date... ook een kleffe hap bij de Mac of KFC, who cares?
Maar is het een sukkel/loser dan is het een optelsom van alles bij elkaar!:lol:
Op date naar de Efteling lijkt me wel een strak plan, wel daar op het terrein afspreken, is het een mongool kun je hem altijd nog in het sprookjesbos aan een boom binden:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:05:
nee

ok dan slaan we het eten over en gaan we gelijk over tot het inwendig onderzoek (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:54:
sssstt zeg dat nou niet

verrrrrrrrrrrrtel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:00:
ook een kleffe hap bij de Mac of KFC, who cares?

nou, als je daar 3 uur zit en 1 cola krijgt ga je er niet meer heen :lol: nee sorry ik vindt niks afgezaagders als zo'n uitje :S
Waarschuw beheerder
Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker…

hey! :[

Ik heb eigenlijk nog nooit echt afgrijselijke dates gehad, was wel leuk juist :jaja:

1 keer was wel verschrikkelijk, maar dat kwam omdat het toch totaal niet bleek te zijn wat ik van tevoren had gedacht idd 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 2 mei 2007 om 18:06:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt afgrijselijke dates gehad, was wel leuk jui

klinkt het heel achterlijk als k zeg dat k nooit echt een date heb gehad :s ja toen k nog onder de tieners viel (categorie middelbare school- afspreken in t zwembad:P)nu val k al onder de twintigers.. word oud :( bah :( mjah :s ik wil ook een date :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:38:
linkt het heel achterlijk als k zeg dat k nooit echt een date heb gehad

nee, want die heb ik eigenlijk ook nooit echt gehad, een keertje aplebees noem ik nu niet echt een date :lol:

Waarschuw beheerder
Das dan weer het voordeel van niet daten,
ben na deze verhalen ook tot de conclusie gekomen om mij stevig aan dat principe te houden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:47:
een keertje aplebees

eh wa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:57:
eh wa?

[img width=640 height=480 cacheid=0014079b0027c8b7c6f7c5fc1a01de240c]http://www.mandevillesign.com/applebees.jpg[/img]

[img width=300 height=163]http://www.ventureconstruction.com/projects/fullserv-applebees-b.jpg[/img]

ongekende romantiek :lief:

Waarschuw beheerder
bedankt voor de confrontatie :roflol:
Waarschuw beheerder
whahah erg grappige verhalen allemaal.. Begin me goed te beseffen waarom ik geen zin heb om te daten,...:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:01:
bedankt voor de confrontatie

Ja zo ben ik dan ook wel weer :lol:

Uitspraak van partyyyy_ehv op woensdag 2 mei 2007 om 21:05:
Begin me goed te beseffen waarom ik geen zin heb om te daten,...

:roflol: jij dus ook al :D
Waarschuw beheerder
ja.. ik wil al gewoon niet bij het idee alleen al dat het een heel ongemakkelijk samenzijn wordt, en dan heb ik het nog niet eens nagedacht over die rampzalige dingen die hier verteld worden....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:01:
bedankt voor de confrontatie

ooo:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyyyy_ehv op woensdag 2 mei 2007 om 21:16:
bij het idee alleen al

idd

gewoon al alergisch voor het woord :D
Waarschuw beheerder
Zoooo zat als een tientje een meisje hebben versierd, daar heel de avond mee hebben gezoent. De volgende dag afgesproken om naar de bios te gaan en daar af te spreken. Tot je ontdekking komen dat het meisje waarmee je gezoent hebt zeg maar niet slank is maar echt het tegenovergestelde. Stekeltjes heeft en gele scheve tanden heeft. Niet echt de leukste ervaring.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:38:
klinkt het heel achterlijk als k zeg dat k nooit echt een date heb gehad ja toen k nog onder de tieners viel (categorie middelbare school- afspreken in t zwembad)nu val k al onder de twintigers.. word oud bah mjah ik wil ook een date

Het aantal keer dat ik dat heb gedaan is ook op 1 hand te tellen hoor ;P

Tis toch ook altijd wat onwennig, dus zo snel doe ik dat niet....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:26:
gewoon al alergisch voor het woord

ja idd... wij denken precies hetzelfde....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 2 mei 2007 om 22:24:
Het aantal keer dat ik dat heb gedaan is ook op 1 hand te tellen hoor :P

k geloof je meteen B)
Waarschuw beheerder
ik date niet, zonde van me tijd en geld :)

Waarschuw beheerder
Valt me idd ook erg op dat er weinig mannen reageren hierow, misschien hebben ze de balleh niej :P
Achjah fuck it here i go!!!!!

Nadat ik ooit 3 jaar een relatie had met mijn ex en dat best klote uitging waar ik kapot van was, zat ik in een periode van lang leven de lol.
Ik ging verschikkelijk veel uit en kwam zodoende ook in contact met andere pfers.
Met sommige had ik nog meer afgesproken maar merkte al gauw genoeg dat het heel erg makkelijk ging vanuit je computer dates scoren.
Nou was ik niet wanhopig opzoek maar aangezien het zo makkelijk ging had ik zoiets van fuck it ik wil lol.
Zo gezegd zo gedikkie dan..
Een maatje van me zat ook een beetje kapot vanwege zijn ex en logeerde een tijd bij mij, en kwamen erachter hoe komisch partyflock kon zijn.
Wij hadden een standaard bericht getypt in WORD en copyde en paste dat in allerlei profielen van partyflock, wel alleen meiden natuurlijk:P
Al gauw kwamen we erachter dat 80% van die meiden ons gelijk gingen toevoegen op msn en ik denk 50% een afspraak wilde.
We gingen er niet altijd op in maar het was wel een komische tijd..

Met sommige mensen heb ik echt zwaar veel lol gehad, en om het in deze topic te houden sommige deden zich ook anders voor.
Sommige hadden een grote bek aan de phone en met pf berichten echter in real life zo verschikkelijk verlegen dat er niks uit kwam.
Anderen hadden ook fake pics geplaatst, meiden die op foto's er best leuk uit zagen maar in real life 2 x de maat van Sugar Lee Hooper had.

Al met al grotendeels was het wel lol, maargoe dan heb je zoiets van het hoef niet meer van me, en ga je gewoon weer verder met je normale leven ;)..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 01:04:
Valt me idd ook erg op dat er weinig mannen reageren hierow, misschien hebben ze de balleh niej

Nadat ik ooit 3 jaar een relatie had met mijn ex en dat best klote uitging waar ik kapot van was, zat ik in een periode van lang leven de lol.
Ik ging verschikkelijk veel uit en kwam zodoende ook in contact met andere pfers.
Met sommige had ik nog meer afgesproken maar merkte al gauw genoeg dat het heel erg makkelijk ging vanuit je computer dates scoren.
Nou was ik niet wanhopig opzoek maar aangezien het zo makkelijk ging had ik zoiets van fuck it ik wil lol.
Zo gezegd zo gedikkie dan..
Een maatje van me zat ook een beetje kapot vanwege zijn ex en logeerde een tijd bij mij, en kwamen erachter hoe komisch partyflock kon zijn.
Wij hadden een standaard bericht getypt in WORD en copyde en paste dat in allerlei profielen van partyflock, wel alleen meiden natuurlijk
Al gauw kwamen we erachter dat 80% van die meiden ons gelijk gingen toevoegen op msn en ik denk 50% een afspraak wilde.
We gingen er niet altijd op in maar het was wel een komische tijd..

Met sommige mensen heb ik echt zwaar veel lol gehad, en om het in deze topic te houden sommige deden zich ook anders voor.
Sommige hadden een grote bek aan de phone en met pf berichten echter in real life zo verschikkelijk verlegen dat er niks uit kwam.
Anderen hadden ook fake pics geplaatst, meiden die op foto's er best leuk uit zagen maar in real life 2 x de maat van Sugar Lee Hooper had.

Al met al grotendeels was het wel lol, maargoe dan heb je zoiets van het hoef niet meer van me, en ga je gewoon weer verder met je normale leven ..

Te lang verhaal, maar ik neem aan dat je naast een man wakker werd!
Waarschuw beheerder
oei!! whaha, die is heel erg ja haha, begrijp dat je gevlucht was.

Ik dacht zelf ook even zoiets meegemaakt te hebben, bij de ontmoetingsplek zag ik een vrij afzichtelijke dame met vette haren en overgewicht. Ik bleef in de auto zitten en hield haar in de gaten in m´n spiegel, ik belde voor de zekerheid maar, schrok toch effe want dacht dat ze ineens een telefoon bij d´r hoor had! Maar haar stem klopte niet, toen ik vroeg waar ze stond klopte het niet. Ik stapte uit om te kijken en toen zagen we elkaar, en hoe dichterbij ze kwam hoe meer opgelucht ik werd, ze zag er gelukkig leuk uit. En die andere stond op een taxi te wachten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 01:18:
Te lang verhaal, maar ik neem aan dat je naast een man wakker werd!

1 hou je aan de topic 2 waar lees je dat ik een met een man sliep?
hey Ali Illegali als je niks te zeggen heb typ dan niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 01:28:
1 hou je aan de topic 2 waar lees je dat ik een met een man sliep?
hey Ali Illegali als je niks te zeggen heb typ dan niks

Valt me idd ook erg op dat er weinig mannen reageren hierow, misschien hebben ze de balleh niej

Tot daar, en toen werd ik al moe van je gejengel. Hierboven staat duidelijk dat je naast een man wakker werd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 01:32:
Tot daar, en toen werd ik al moe van je gejengel. Hierboven staat duidelijk dat je naast een man wakker werd.

get a life achmet dit zijn forums, daarin staan teksten moeilijk te bevatten? waarschijnlijk wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 01:38:
get a life achmet dit zijn forums, daarin staan teksten moeilijk te bevatten? waarschijnlijk wel

Ik vind dat jij je niet hoeft te schamen, gewoon eerlijk voor uitgekomen op een openbaar forum. Maar nu niet naar complimentjes vissen, want ik blijf het vreemd vinden. Succes met je zoektocht naar je identiteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 01:43:
Ik vind dat jij je niet hoeft te schamen, gewoon eerlijk voor uitgekomen op een openbaar forum. Maar nu niet naar complimentjes vissen, want ik blijf het vreemd vinden. Succes met je zoektocht naar je identiteit.

?????

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:51:
Het valt mij op dat er slechts een handjevol mannen reageerd.

Ik reageerde op dit briggiej

Dus ik typ

WAUW moeilijk he eerst een topic doorlezen voordat je reageerd.
Je moet niet kwaad worden dat je afgaat hierow, maar volgende x wel eerst een topic doorlezen voordat je gaat reageren op iemand.
Dan doen de meeste mensen wel best logisch.
Ennuhm Dalgliesh wat het ook mag betekenen..... na een paar reacties te hebben gezien van jou in topics is het niet zo gek dat je ook nu weer reageerd op een abnormale wijze..

Mja pas wel bij je naam :D jij snjahpt wat iek zeg?

Waarschuw beheerder
2 mannen aan t bitchen zie je nie vaak (Y)

Waarschuw beheerder
Inderdaad!

Tering!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 11:04:
2 mannen aan t bitchen zie je nie vaak

Een halve man en ik dan he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 11:12:
Een halve man en ik dan he!

hoeveel is da bij elkaar dan :P opschepper B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 11:59:
hoeveel is da bij elkaar dan opschepper

Ik hoef mij voor jou niet te bewijzen dacht ik zo ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hey mensen weer ff on topic... niemand geen dates from hell meer???

Waarschuw beheerder
Misschien moet ik maar weer gaan daten voor wat nieuwe ervaringen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 15:24:
Misschien moet ik maar weer gaan daten voor wat nieuwe ervaringen!

dat zal ferry vast fijn vinden haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op donderdag 3 mei 2007 om 15:25:
dat zal ferry vast fijn vinden haha

Ik betwijfel het enigszins.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:49:
ben na deze verhalen ook tot de conclusie gekomen om mij stevig aan dat principe te houden 8)

Dus dat zit er weer niet in :/

Waarschuw beheerder
Het was een Godsdank dat ik mijn mobieltje bij me had, want herkend van de foto had ik hem nooit. Ik had waarschijnlijk over hem heengekeken, hem voorbijgelopen en eenvoudigweg genegeerd. Hij was iets kleiner dan/als mij/ik, en ik ben 1.56 meter. Een stuk dikker dan ik verwachte en de tanden van Goofy. (alleen dan scheef) Omdat ik toch een eind had gereisd voor deze ontmoeting, besloot ik eens gek te doen en toch wat te gaan drinken met De Date. In het licht van de TL-balken in een Chinees afhaalrestaurant vroeg Date mij na 5 minuten of ik het niet erg vond dat hij nog maagd was. Overrompeld stommelde ik iets in de trant van; verbaasd, leeftijd, respect, juiste niet tegengekomen? Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker… In een half uur tijd werd Date resp. gebeld door: zijn moeder, zijn vader en zijn zus. Over een tuinset, hoe de date verliep en wanneer hij mij zou komen voorstellen bij zijn ouders. Werk had hij niet, wel een chronische internetverslaving.

Het was een drama.

Na een kleine 40 minuten moest ik ontzettend plassen. Heel spannend was dat. Vanachter een Chinees kamerscherm heb ik Date geobserveerd. Hij peuterde in zijn neus, stuurde nog een sms’je naar (ik vermoed) Papa, mama en zus. Hij keek niet naar het kamerscherm en ook niet richting toilet. Ondertussen bedacht ik een plan; ik zou mijn stoute stiletto’s aanstrekken en vluchten. De vrijheid tegemoet, de wind in mijn haren.

Via de keuken en de achteruitgang ben ik gegaan. Ik snoof de heerlijk zomerse avondlucht op De Wallen en ben gaan rennen. Naar huis, de vrijheid tegemoet.

haha :D geweldig om te lezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 01:49:
Ik reageerde op dit briggiej

Dus ik typ

Uitspraak van Dark-Side op donderdag 3 mei 2007 om 01:04:

WAUW moeilijk he eerst een topic doorlezen voordat je reageerd.
Je moet niet kwaad worden dat je afgaat hierow, maar volgende x wel eerst een topic doorlezen voordat je gaat reageren op iemand.
Dan doen de meeste mensen wel best logisch.
Ennuhm Dalgliesh wat het ook mag betekenen..... na een paar reacties te hebben gezien van jou in topics is het niet zo gek dat je ook nu weer reageerd op een abnormale wijze..

Mja pas wel bij je naam jij snjahpt wat iek zeg?

Hij gaat het ook echt helemaal uitleggen he, i.p.v het te negeren 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 23:44:
k geloof je meteen

klinkt niet erg overtuigend :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op donderdag 3 mei 2007 om 17:55:
klinkt niet erg overtuigend

niet? O:) oo.. das jammer zeg :9 moet k meer mn best doen dan :P
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 12:23:
Ik hoef mij voor jou niet te bewijzen dacht ik zo

je hoeft je niet te bewijzen.. maar ik ben niet zo goed in rekenen :P.. dus een halve man + jij = ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:13:
niet? oo.. das jammer zeg

nee :[
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:13:
moet k meer mn best doen dan

ja hoor, dat mag wel O:)
Waarschuw beheerder
Ik had laatst een date met een meisje, onder de naam Niles Banks... Allemaal foto's sturen enzo, vet lekker, toen bleek het een gast te zijn :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op donderdag 3 mei 2007 om 19:21:
Ik had laatst een date met een meisje, onder de naam Niles Banks... Allemaal foto's sturen enzo, vet lekker, toen bleek het een gast te zijn

had je maar niet alleen om anaal foto's moeten vragen...

Waarschuw beheerder
meest nare ervaring is dat ik beneden bij haar ouders aan het ontbijt zat en de moeder ineens met de lakens van boven baar beneden kwam met een vette vlek erin ..
(zij squirte!)
ik zou alleen blijven stappen daar en kende haar via internet en ik sliep in de logeer kamer ...
alleen bleef daar niet lang!

Da's best genant..
en dan ook nog zeggen

"jij hebt zeker Pim Pam PRET gespeeld meisje?"

erg leuk ook wel maar genant
Waarschuw beheerder
whaaha, als er geen gezeik van is gekomen is het toch goed(y) maar wel genant, zo'n speelfilm actie:p
Waarschuw beheerder
Wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DonJuanjo op donderdag 3 mei 2007 om 19:50:
whaaha, als er geen gezeik van is gekomen is het toch goed maar wel genant, zo'n speelfilm actie

:x :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op donderdag 3 mei 2007 om 19:55:
Wat ben ik blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt!

Meen je dat? of verlang je ergens naar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 19:35:
"jij hebt zeker Pim Pam PRET gespeeld meisje?"

:ROFLOL: whahhahha
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 3 mei 2007 om 20:12:
Meen je dat? of verlang je ergens naar.

omgekeerde psychologie staat je niet B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op donderdag 3 mei 2007 om 19:31:
had je maar niet alleen om anaal foto's moeten vragen...

Kreeg ook wel andere, maar nu ik ze beter bekijk zie ik dat de oude piemel tussen-de-benen-zodat-het-een-kutje-lijkt truc werd toegepast :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op vrijdag 4 mei 2007 om 12:43:
Kreeg ook wel andere, maar nu ik ze beter bekijk zie ik dat de oude piemel tussen-de-benen-zodat-het-een-kutje-lijkt truc werd toegepast

nee hoor...groter is ie gewoon niet...
Waarschuw beheerder
Aangezien ik in Australie woon zijn de afstanden best wel groot.

Ik werkte 85 uur per week, en had nooit tijd om uit te gaan of nieuwe mensen te ontmoeten, dus begon savonds laat na mijn werk met mensen in een chatroom te lullen... je weet hoe dat gaat, veel prive berichten, nummers ruilen... uren lang aan de telefoon hangen...

zij was 29, een jaar eerder ging het uit met dr ex, omdat zij hem betrapte met een van dr vriendinnen; huis verkocht toen had ze het over dat ze 20,000 euro belasting moest betalen ofzo, zij had haar eigen bedrijf, interiour designer, en ging vaak naar het buitenland (hong kong e.d.) om antiek meubels te halen voor dr klanten.

Zij zat in Brisbane ik woon in Melbourne, dat is 2000km afstand, te vergelijken met nederland-zuid italie denk ik. Maar eindelijk kwam ze 5 dagen naar mij toe, en het klikte hartstikke goed, aardig meid, gek op sex B) kon goed met me ma opschieten en was met mij eens dat mensen in het algemeen schuimbakken waren.

Ging ze een week naar huis kwam ze weer een week, en ga maar door... in twee maanden is ze zeker 6 keer geweest :yes:

Zat ze een keer bij mij, werd ze gebeld door een school in Brisbane. Haar beste vriendin was schizofreen of bipolar ofzo, en was er vandoor gegaan, zonder brief achter te laten, nix, en haar twee kinderen zaten op school nog om 6 uur savonds omdat mama hun niet op kwam halen. Haar naam was aangegeven bij dat school dus werd zij gebeld en gevraagd of zij meteen die kinderen op kon halen. Kon ze niet natuurlijk omdat ze 2 uur vliegen vandaan zat, maar zij had iemand geregeld om hun op te kunnen halen en de volgende dag is ze naar huis gegaan.

Na een paar weken zat ze weer bij me, die kinderen bij oppas. Ze werd gek van ze, ze wou maar dat die moeder gevonden zou worden want ze was het al zat na 2 weken :vaag:

En ineens toen ze weer terug ging was ze niet meer online, haast nooit, de telefoontjes werden minder, en ze nam nooit op, wat ze vroeger wel altijd deed.

En ik maar vragen,als ik dr wel af en toe aan de lijn kreeg, wanneer kom je weer? 'Ja kan geen oppas vinden ik zal het volgende week proberen' 'Moet ik dan naar jou toe komen?' 'Nee nee dan wordt je ook gek van die jong, ik probeer het wel'

Begon ze ineens rare telefoontjes van dr ex te krijgen, die stalk telefoontjes, hij had ontdekt waar zij woonde, haar nummer enz, en begon met allerlei bedreigingen. Probeerde die chat room in te gaan en contact met mij op te nemen, ik wou wel reageren maar zij zei dat ik dat beter niet kon doen want als die kwaad werd, zou zij het te pakken krijgen, en ik was te ver vandaan om haar te kunnen verdedigen, desnoods..

Dus die berichten van hem PBtjes in chat 'Rick mag ik met je praten' emails 'Rick wij moeten ff contact met elkaar opnemen ik moet met je praten' heb ik nooit op gereageerd... omdat zij het niet wou.

Kwam ze eindelijk, had ze oppas voor die kinderen gevonden, weer een weekje geweest, zou ze op een woensdag terug gaan, heeft ze het uitgesteld tot vrijdag, nog ruzie met dr oppas gehad aan de telefoon omdat ze 2 dagen later thuis kwam..

De donderdag de hele dag heen en weer ge sms en gebeld, ik steeds vragen wie is dat steeds, liep ze de kamer uit als ik bij dr kwam staan, en dan daarna zei ze dat het die oppas was, die zat bij haar in huis achter die kinderen te kijken, en ze werd ook gestalked door die ex van mijn uhm vriendin.

En wat deed ze raar die laatste avond :vaag: probeerde nog een dvd te kijken, zij maar heen en weer sms'en, weinig zeggen, huilen zelf omdat ze de stress zat was, en ik met dr meeleven want ik vond het zo zielig voor dr..

Sochtends werd ik wakker gemaakt met een kop thee om 9 uur, ze wou gelijk weg, moest pas om 12 uur op het vliegveld zijn maar wou eerst wat 'leuks doen' dus met haast aangekleed en weggegaan, mobiel thuis laten zitten, zijn wij koffie gaan drinken in de stad, daarna afscheid genomen voor de zoveelste keer; maar ze was anders, haar gedachten zaten duidelijk ergens anders.

Ik ben naar huis gegaan, loop ik binnen staat mijn moeder heel raar tegen de aanrecht te leunen. Ik vroeg wat is er zei ze 'ik werd net door haar vriend gebeld'
'ja ma das haar EX vriend'
'hij zegt dat hij haar vriend is'
'nee die gast is gek, dat denkt hij, het is de EX van d'r, hoe komt ie in fucks naam aan mijn nummer?'

Loop ik mijn slaapkamer binnen, twee berichten op mijn GSM van d'r.. sorry voor alles ik heb over alles gelogen, ik weet niet waarom en ik kan het niet uitleggen maar ik hoop dat je me ooit zal vergeven'

he???? :S:S:S

Kijken of er een email is misschien, en ja hoor, door die gast nou komt het leukste:
-hij was haar huidige vriend maar ze hebben pas ontmoet 2 maanden nadat wij voor het eerste hadden ontmoet..
-hij is gelijk bij haar gaan wonen, dezelfde dag.
-zij had hem verteld dat ik haar ex was, en dat ik haar lastig viel.
-totdat hij ontdekt had dat ze bij mij zat in Melbourne, heeft ie al mijn gegevens in haar PC gevonden...en vandaar dat ik die emails, PBs en die telefoontje kreeg.
-het leukste - hij zat bij haar thuis op HAAR kinderen op te passen, ja haar kinderen, want die vriendin met schitzofrenia bestond niet.
-zij had geen eigen bedrijf, gewoon een pensioen voor alleenstaande moeders; en ze was nooit naar het buitenland geweest..
-zij was getrouwd met dr ex, maar nadat zij voor het eerste naar mij toe ging is hij weggegaan en heeft ze nooit wat meer van hem gehoord.

Dan klapt je wereld wel ondersteboven :vaag: Hij heeft het uitgemaakt met d'r die donderdag avond (vandaar dat ze de hele avond aan de telefoon hing) en zij wist dat ie mij die ochtend zou bellen (vandaar dat ze snel weg wou).

En ik snap nog niet waarom ze over letterlijk alles heb moeten liegen, wel een horrorstory, vooral als je bij de arts zit voor een HIV onderzoek omdat je weet dat zulke mensen espres mensen besmetten die ze via het internet ontmoeten...

sorry lange verhaal, maar moet toch mijn Nederlands oefenen B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op vrijdag 4 mei 2007 om 13:21:

Ik werkte 85 uur per week, en had nooit tijd om uit te gaan of nieuwe mensen te ontmoeten, dus begon savonds laat na mijn werk met mensen in een chatroom te lullen... je weet hoe dat gaat, veel prive berichten, nummers ruilen... uren lang aan de telefoon hangen...

zij was 29, een jaar eerder ging het uit met dr ex, omdat zij hem betrapte met een van dr vriendinnen; huis verkocht toen had ze het over dat ze 20,000 euro belasting moest betalen ofzo, zij had haar eigen bedrijf, interiour designer, en ging vaak naar het buitenland (hong kong e.d.) om antiek meubels te halen voor dr klanten.

Zij zat in Brisbane ik woon in Melbourne, dat is 2000km afstand, te vergelijken met nederland-zuid italie denk ik. Maar eindelijk kwam ze 5 dagen naar mij toe, en het klikte hartstikke goed, aardig meid, gek op sex kon goed met me ma opschieten en was met mij eens dat mensen in het algemeen schuimbakken waren.

Ging ze een week naar huis kwam ze weer een week, en ga maar door... in twee maanden is ze zeker 6 keer geweest

Zat ze een keer bij mij, werd ze gebeld door een school in Brisbane. Haar beste vriendin was schizofreen of bipolar ofzo, en was er vandoor gegaan, zonder brief achter te laten, nix, en haar twee kinderen zaten op school nog om 6 uur savonds omdat mama hun niet op kwam halen. Haar naam was aangegeven bij dat school dus werd zij gebeld en gevraagd of zij meteen die kinderen op kon halen. Kon ze niet natuurlijk omdat ze 2 uur vliegen vandaan zat, maar zij had iemand geregeld om hun op te kunnen halen en de volgende dag is ze naar huis gegaan.

Na een paar weken zat ze weer bij me, die kinderen bij oppas. Ze werd gek van ze, ze wou maar dat die moeder gevonden zou worden want ze was het al zat na 2 weken

En ineens toen ze weer terug ging was ze niet meer online, haast nooit, de telefoontjes werden minder, en ze nam nooit op, wat ze vroeger wel altijd deed.

En ik maar vragen,als ik dr wel af en toe aan de lijn kreeg, wanneer kom je weer? 'Ja kan geen oppas vinden ik zal het volgende week proberen' 'Moet ik dan naar jou toe komen?' 'Nee nee dan wordt je ook gek van die jong, ik probeer het wel'

Begon ze ineens rare telefoontjes van dr ex te krijgen, die stalk telefoontjes, hij had ontdekt waar zij woonde, haar nummer enz, en begon met allerlei bedreigingen. Probeerde die chat room in te gaan en contact met mij op te nemen, ik wou wel reageren maar zij zei dat ik dat beter niet kon doen want als die kwaad werd, zou zij het te pakken krijgen, en ik was te ver vandaan om haar te kunnen verdedigen, desnoods..

Dus die berichten van hem PBtjes in chat 'Rick mag ik met je praten' emails 'Rick wij moeten ff contact met elkaar opnemen ik moet met je praten' heb ik nooit op gereageerd... omdat zij het niet wou.

Kwam ze eindelijk, had ze oppas voor die kinderen gevonden, weer een weekje geweest, zou ze op een woensdag terug gaan, heeft ze het uitgesteld tot vrijdag, nog ruzie met dr oppas gehad aan de telefoon omdat ze 2 dagen later thuis kwam..

De donderdag de hele dag heen en weer ge sms en gebeld, ik steeds vragen wie is dat steeds, liep ze de kamer uit als ik bij dr kwam staan, en dan daarna zei ze dat het die oppas was, die zat bij haar in huis achter die kinderen te kijken, en ze werd ook gestalked door die ex van mijn uhm vriendin.

En wat deed ze raar die laatste avond probeerde nog een dvd te kijken, zij maar heen en weer sms'en, weinig zeggen, huilen zelf omdat ze de stress zat was, en ik met dr meeleven want ik vond het zo zielig voor dr..

Sochtends werd ik wakker gemaakt met een kop thee om 9 uur, ze wou gelijk weg, moest pas om 12 uur op het vliegveld zijn maar wou eerst wat 'leuks doen' dus met haast aangekleed en weggegaan, mobiel thuis laten zitten, zijn wij koffie gaan drinken in de stad, daarna afscheid genomen voor de zoveelste keer; maar ze was anders, haar gedachten zaten duidelijk ergens anders.

Ik ben naar huis gegaan, loop ik binnen staat mijn moeder heel raar tegen de aanrecht te leunen. Ik vroeg wat is er zei ze 'ik werd net door haar vriend gebeld'
'ja ma das haar EX vriend'
'hij zegt dat hij haar vriend is'
'nee die gast is gek, dat denkt hij, het is de EX van d'r, hoe komt ie in fucks naam aan mijn nummer?'

Loop ik mijn slaapkamer binnen, twee berichten op mijn GSM van d'r.. sorry voor alles ik heb over alles gelogen, ik weet niet waarom en ik kan het niet uitleggen maar ik hoop dat je me ooit zal vergeven'

he????

Kijken of er een email is misschien, en ja hoor, door die gast nou komt het leukste:
-hij was haar huidige vriend maar ze hebben pas ontmoet 2 maanden nadat wij voor het eerste hadden ontmoet..
-hij is gelijk bij haar gaan wonen, dezelfde dag.
-zij had hem verteld dat ik haar ex was, en dat ik haar lastig viel.
-totdat hij ontdekt had dat ze bij mij zat in Melbourne, heeft ie al mijn gegevens in haar PC gevonden...en vandaar dat ik die emails, PBs en die telefoontje kreeg.
-het leukste - hij zat bij haar thuis op HAAR kinderen op te passen, ja haar kinderen, want die vriendin met schitzofrenia bestond niet.
-zij had geen eigen bedrijf, gewoon een pensioen voor alleenstaande moeders; en ze was nooit naar het buitenland geweest..
-zij was getrouwd met dr ex, maar nadat zij voor het eerste naar mij toe ging is hij weggegaan en heeft ze nooit wat meer van hem gehoord.

Dan klapt je wereld wel ondersteboven Hij heeft het uitgemaakt met d'r die donderdag avond (vandaar dat ze de hele avond aan de telefoon hing) en zij wist dat ie mij die ochtend zou bellen (vandaar dat ze snel weg wou).

En ik snap nog niet waarom ze over letterlijk alles heb moeten liegen, wel een horrorstory, vooral als je bij de arts zit voor een HIV onderzoek omdat je weet dat zulke mensen espres mensen besmetten die ze via het internet ontmoeten...

sorry lange verhaal, maar moet toch mijn Nederlands oefenen

damn man...flink fucked up (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 4 mei 2007 om 13:30:
damn man...flink fucked up

whaha nooit gedacht dat iemand het helemaal door zou lezen :lol:
Waarschuw beheerder
sorry lange verhaal,

Geeft niks (y)

Wat een verhaal zeg..! :o
Waarschuw beheerder
ik heb het ook doorgelezen :lol:

Wicked sick :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op vrijdag 4 mei 2007 om 13:45:
whaha nooit gedacht dat iemand het helemaal door zou lezen

ik had alleen de eerste zin gelezen...dat vond ik al fucked up B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op vrijdag 4 mei 2007 om 13:48:
ik had alleen de eerste zin gelezen...dat vond ik al fucked up

:roflol:

Uitspraak van xzonx op vrijdag 4 mei 2007 om 13:46:
Geeft niks

Wat een verhaal zeg..!

echt een fucked up wijf, heeft me veel strafpunten veroorzaakt hier :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op vrijdag 4 mei 2007 om 13:50:
echt een fucked up wijf, heeft me veel strafpunten veroorzaakt hier

Xzonx heeft mij een hoop punten gekost :D Racistische hillbillie met een dikke reet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

wat een teringwijf zeg..
Waarschuw beheerder
daarbij wil ik wel zeggen : ik heb altijd spijt van dat ik mijn mobiel niet mee heb genomen die dag naar het vliegveld, want dat had die ander vriend ook geprobeerd te bellen. Had ik haar telefoon uit het raam geflikkerd en 3 uurtjes doorgereden, en dan in the middle of nowhere afgezet want dat kan makkelijk hier B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op vrijdag 4 mei 2007 om 13:51:
Xzonx heeft mij een hoop punten gekost Racistische hillbillie met een dikke reet

:lol: tenminste geen leugenaar 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 13:53:
wat een teringwijf zeg..

en als ik dr ooit tegenkom waar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op vrijdag 4 mei 2007 om 13:54:
en als ik dr ooit tegenkom waar..

ja zo denk ik ook over mijn ex
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 13:56:
ja zo denk ik ook over mijn ex

zet je verhaal hier neer :D dan heb ik morgen wat te lezen :cheer:

(Y) ik ga pitte :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Nima op vrijdag 4 mei 2007 om 13:51:
Xzonx heeft mij een hoop punten gekost Racistische hillbillie met een dikke reet

:roflol: Dikke reet - 15 kilo nu...! :P

Harm..... ik vind jou ook lief...! (l)

(what goes around, comes around :P)

Waarschuw beheerder

Ik heb het ook gelezen! Wat een schijtwijf zeg.

Raar land, dat Australie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 15:10:
Hey mensen weer ff on topic... niemand geen dates from hell meer???

toen ik nog heel jong was, heel lang geleden dus hahaha
had ik een blind date met een jongen uit een andere stad.
had wel een vage foto gezien maar daar kon je niet zo goed zien hoe die eruit zag..
toen hij hier heen kwam was i zo vreselijk lelijk maar erger nog zo ontzettend dom er zat duidelijk een steekkie los dat ik me rot schrok, uit fatsoen ben ik der hele dag mee opgetrokken, maar ondanks dat ik heel eerlijk was dat het niks kon worden tussen ons heb ik nog maanden last van hem gehad met brieven en telefoontjes..pfff
nooit meer een blind date gedaan hahaha

Waarschuw beheerder
Niet echt date, wel horror:

Gisteren nog; echt weken, bijna een maand geleden word ik aangesproken door eoa gast. Ik liep met mijn blaffers, dus meestal spreken personen mij daarop aan. En een praatje over mijn popjes (L) wil ik altijd wel maken, dus ik klets er lustig op los.

Bijna bij mijn huis bedenk ik mij, kut, nu weet die gast dus waar ik woon. Ik wil gedag zeggen "ik ben thuis, het zuur". Blijft ie me aan staan kijken en verwacht (ik zag het in zijn ogen) ook nog eens 3 zoentjes. Op een afstandje met armlengte heb ik hem beleefd de hand geschudt en toen kwam het: of ie mijn telefoonnummer mocht. Nou, nee. Voor de beleefdheid gezegd; je mag het jouwe wel geven. En dat kreeg ik. Met de mededeling dat ik hem NU een sms'je moest sturen. Uiteraard niet gedaan. Nooit gedaan. Nooit van plan geweest.

Hij fiets nog niet weg maar zegt: Goh, een kopje thee zou me wel lekker lijken. Dus ik wil mijn portomonnee pakken voor 50 ct, kan die jongen thee kopen bij de Mac. Neeeeeeeeeee. Hij nodigde zichzelf uit. Zucht.

Ik ben naar binnen gelopen, gast fietst nog een rondje om mijn huis en gaat GODZIJDANK weg.

Dag later:

Kaartje in de brievenbus. Dat ie binnenkort komt koken voor me. :[ MAAR IK WIL HELEMAAL NIET!

Eve heeft kaartje verscheurd.

Gisteren, zonder dollen, het is 22.50 uur en de bel gaat; ja hoor, die gast weer. Eerst wilde ik me verstoppen, daarna bedacht ik dat dat belachelijk was.

Dus ik heb de deur opengegooid en hem beleefd verteld dat ik niet/nooit nu niet/later niet de intentie heb om ooit met hem af te spreken.

Hij ging.

Stiekem hoop ik dat ie eens terugkomt als Vriendjelief thuis is. Maar dat gebeurd, vreemd genoeg, nooit.

Waarschuw beheerder
donateur
@ Nastik...

Damn woman... jij hebt ook altijd situaties dat je denkt; 'hoe kom ik hier nou weer in terrecht'??? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 16:18:
@ Nastik...

Damn woman... jij hebt ook altijd situaties dat je denkt; 'hoe kom ik hier nou weer in terrecht'???

Ik zou er topics over vol kunnen blaffen. Maar ik denk dat ik beter een boek kan gaan schrijven!

Waarschuw beheerder
donateur
Hhahaa:lol: dat word een dikke dan!
Maarre ik wil wel een exemplaar dan, gesingeerd;) :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 15:23:
Niet echt date, wel horror:

Gisteren nog; echt weken, bijna een maand geleden word ik aangesproken door eoa gast. Ik liep met mijn blaffers, dus meestal spreken personen mij daarop aan. En een praatje over mijn popjes wil ik altijd wel maken, dus ik klets er lustig op los.

Bijna bij mijn huis bedenk ik mij, kut, nu weet die gast dus waar ik woon. Ik wil gedag zeggen "ik ben thuis, het zuur". Blijft ie me aan staan kijken en verwacht (ik zag het in zijn ogen) ook nog eens 3 zoentjes. Op een afstandje met armlengte heb ik hem beleefd de hand geschudt en toen kwam het: of ie mijn telefoonnummer mocht. Nou, nee. Voor de beleefdheid gezegd; je mag het jouwe wel geven. En dat kreeg ik. Met de mededeling dat ik hem NU een sms'je moest sturen. Uiteraard niet gedaan. Nooit gedaan. Nooit van plan geweest.

Hij fiets nog niet weg maar zegt: Goh, een kopje thee zou me wel lekker lijken. Dus ik wil mijn portomonnee pakken voor 50 ct, kan die jongen thee kopen bij de Mac. Neeeeeeeeeee. Hij nodigde zichzelf uit. Zucht.

Ik ben naar binnen gelopen, gast fietst nog een rondje om mijn huis en gaat GODZIJDANK weg.

Dag later:

Kaartje in de brievenbus. Dat ie binnenkort komt koken voor me. MAAR IK WIL HELEMAAL NIET!

Eve heeft kaartje verscheurd.

Gisteren, zonder dollen, het is 22.50 uur en de bel gaat; ja hoor, die gast weer. Eerst wilde ik me verstoppen, daarna bedacht ik dat dat belachelijk was.

Dus ik heb de deur opengegooid en hem beleefd verteld dat ik niet/nooit nu niet/later niet de intentie heb om ooit met hem af te spreken.

Hij ging.

Stiekem hoop ik dat ie eens terugkomt als Vriendjelief thuis is. Maar dat gebeurd, vreemd genoeg, nooit.

het spijt me, ik was gewoon was eenzaam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 16:52:
Hhahaa dat word een dikke dan!
Maarre ik wil wel een exemplaar dan, gesingeerd

Dat komt goed!

Zucht........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 16:59:
het spijt me, ik was gewoon was eenzaam

Ik vind het wel lief dat je zo'n fucking eind gaat fietsen voor mij.

Maar waarom ging je naar drie keer bellen niet gewoon weg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:01:
Maar waarom ging je naar drie keer bellen niet gewoon weg?

er zat kauwgom aan je bel :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:03:
er zat kauwgom aan je bel

Had jij er zeker op geplakt?

Nou?

Nou?

Nou?

Waarschuw beheerder
Bram Kockelkoren is de persoon waarvoor ik alle meiden wil waarschuwen.
Nadat we elkaar 3 weken geleden ontmoetten en ik viel voor zn uiterlijk en mooie woorden, begon de ellende.
Bram heeft, in het huis waar ik samen met n maatje woon, zeker 2,5 weken lang gegeten, gedronken, gesnoven, gelééfd dus...
Echter, het begon mij op te vallen dat hij al nooit geld had..
Deze vent kan heel mooi praten, hij belooft gouden bergen en pakt je in met allerlei gedichten...die zogenaamd recht uit zijn hart komen, maar die hij naar wel 4 verschillende meiden stuurt.

Ik ben erachter gekomen dat hij het bij lange na niet bij 1 meid houdt, via de berichten die hij op deze pc verzond en de berichtgeschiedenis op msn.
Ik hou er niet van om iemand te controleren, maar het gevoel dat er iets niet in de haak was speelde al veel langer.

Vanaf gisterenmiddag is hij bij wéér een andere meid, ene Debby uit Den Haag (wie hij 'vunzig' smste met mijn telefoon)dus ook zij wordt weer de dupe van zijn profiterende gedrag.

Ik heb contact gehad met Bram's 'beste vriend'....die mij heeft verteld dat hij van leugens aan elkaar hangt en alleen maar schulden maakt...
Ook aan mij is hij nog 240 euro en een telefoon schuldig...

Dit bericht stuur ik, voor ieders bestwil...
Ik wil iedereen hiervan bewust maken, omdat hij dit herhaaldelijk doet/heeft gedaan...en niemand verdient het om zo gebruikt te worden.

Dit bericht heb ik naar alle meiden in zijn lijst gestuurd, hij bleek daarna nog niet bij 1 meid weg te zijn of hij was alweer met iemand anders aan aan het pappen om zo maar steeds onderdak en een gespreid bedje geregeld te krijgen.

Maar zoals zijn acties erg waren, zo zoet was mijn wraak. Op 13 Maart heeft deze walgelijke gast zijn profielen noodgedwongen verwijderd..hij is gevlucht uit zn woonplaats en woont nu in de anonimiteit samen met de lelijkste en ergste junkie vrouwspersoon in de hele wereld!!!

:lol:

Dus ik lach duidelijk het laatst...:D:D:D

Cataclysm, veel sterkte, I feel for you man...:hug:
After all bad things that happen, there'll be good ones instead..:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:09:
Had jij er zeker op geplakt?

Nou?

Nou?

Nou?

nee echt niet .. ik was het niet

Waarschuw beheerder
donateur

net gedaan,maar wat een verhaal :S
lijkt me kut om mee te maken...
heb zelf ook ervaring met een date die over alles heeft gelogen en nog doet...het is en blijft klote!
Waarschuw beheerder
Waah okee komtdie in t kort....

Ik ben al een tijd vrijgezel & men vriendin had een leuke jongen voor me! Ik beetje met hem gemsnt, d8 is wel een aardige jongen.

Nou toen hadden we afgesproken om na de film tegaan & hij wilde me perse ophalen.. stond die daar met een bos bloemen:O! waah..

En toen reden we na de bios, ah fijn hij lulde al zen troste verhalen van de politie hoe die mensen bekeurde dat was al verschrikkelijk!
Naa bios allemaal leuk, maar toen op de trg weg... vertelde die dat hij Libelle en wat voorn andere vrouwen bladen die leeste om vrouwe beter de kunnen begrijpen.. dus ik moest echt lachen en zei; nou geef mij maar een man die de playboy leest hoor!!
Werd die kwaad zegt die dus jij twijveld aan men mannelijkheid?
Halve weg was die stil.. was gewoon eng! Dus ik d8 bij me eigen die gaat zo stoppen langs de weg en gooit me eruit.. en ja hoor hij stopte op de vluchtstrook gevaren lampjes aan.. zegt die; ik wil een kus? Ik zo; doe is ff normaal jo ik dacht echt dat je me eruit wilde gooien..
naa toen had k het helemaal gedaan...

Spannend?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RSJW op vrijdag 4 mei 2007 om 23:12:
Spannend?!

maareh...

niet geneukt?
Waarschuw beheerder
dat was een blind date maar die gozer had al grijs haar :o....waarschijnlijk had hij gelogen over zijn leeftijd :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 23:14:
niet geneukt?

hahahaha nee! hij zoende als een wasmachine dus kan de rest ook nie best zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RSJW op vrijdag 4 mei 2007 om 23:32:

dus wel gezoend haha
maar nee...als het zoenen niet klopt,dan is het snel klaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 23:35:
als het zoenen niet klopt,dan is het snel klaar...

oefent voor de spiegel :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 23:36:
oefent voor de spiegel

...nothing beats the real thing ;)

Waarschuw beheerder
Ik had een keer een gozer die zo vreselijk uit ze mond stonk..sixpack sportlife zou nog te min zijn..(N)

Waarschuw beheerder

zou wat zijn als die ook zou neuken als een wasmachine:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 23:56:
Ik had een keer een gozer die zo vreselijk uit ze mond stonk..sixpack sportlife zou nog te min zijn..

*kots*
had ik ook eens met een meisje...die rook ik op een meter afstand nog...ook gelijk klaar mee
Waarschuw beheerder

Damn...met jou wil ik ook wel eens op date...

Je vond er niks aan en toch tongen...das makkelijk :D

Waarschuw beheerder
Dit weekend geen horrordate... maar hand in hand door Burgers'Zoo... (L)

Alhoewel, zijn tong in mijn oor was weer minder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 14:43:
Alhoewel, zijn tong in mijn oor was weer minder.

:| OMG...
Waarschuw beheerder
Overdreven verlegen meisjes zijn zo kut.

Meisje komt bij me thuis. Ik vraag of ze wat wil drinken.. nee hoefde niet. Ze gaat zitten en ik probeer een gesprek te voeren, maar ze antwoord alleen maar met ja of nee en verder gewoon helemaal niets. Nou na een tijdje ben je ook door je vragen heen.. Zit je elkaar een beetje stil aan te staren, terwijl ik altijd goed kan praten. Wat een hel.

Toen heb ik maar gezegd dat ik over 10 minuten m'n zusje ergens op moest halen hehe.

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij had een jongen via internet leren kennen en ze wilde wel met hem afspreken zei ze.. Nou goed, leuk voor haar dan toch.

Maar nee, zij en haar date hadden bedacht dat een dubbel date wel gezellig was..En hij had wel een beschikbare vriend. Maar betekende dat dan, dat ik zomaar zonder eigen keus gekoppeld werd ? :|.Ja, dus.. Of ik alsjeblieft mee wilde want misschien was haar date wel niks, dan had ze in iedergeval mij nog..

Ik dacht, ach ja.. vooruit dan. Maar alleen voor haar. Zij kon haar geluk niet op.. Ik kreeg het email adres van 'mijn date'..Meldde hem op msn aan en begon een praatje.. Ja, als ik er dan toch mee op gescheept zit.. Uit zijn gesprekken dacht ik op te kunnen maken dat het geen complete mongool was. Toen was het moment dan daar...

De date 8).. Maar toen werd ik nog daarvoor aangenaam verrast.. Mijn vriendin en haar date hadden geregeld dat we die middag zouden beginnen met zwemmen :| en daarna wat eten/drinken..

Meen je niet ?! Zwemmen ?! :|.. Ja, en er was geen weg meer terug nu.. Godverdomme heej, heb ik dat. We hadden afgesproken op het centraal station want dat was een duidelijk plek voor iedereen. Wij waren daar al wat aantal minuten eerder geariveerd, en daar sta je dan.. Zij heeft een date met vin diesel en ik met herman.. Ik wist het zeker..

Er stoptte een zwarte auto voor ons, dit was het moment...

Haar date staptte uit en had een roos in zijn handen, van me leven niet zou ik ermee daten..maar misschien was het iets voor haar ? Maar die roos ? Had mijn date er ook een ? :|..

Ja. Eerst zijn armen uit de auto, een been.. een gezicht.. Oneeeeeeeeeee, dit is hem.. En daar stonden ze dan.. Wij naar het zwembad gegaan, en mijn vriendin was al snel vertrokken met haar date.. samen romantisch in een bubbelbad. En daar sta je dan... Met mr. flapdrol.. Hij zag mij wel zitten..Dat bleek wel uit de opmerkingen al 'misschien moet wij ook eens in de sauna of het bubbelbad, jij schone dame..' :dood: Alsjeblieft zeg.. Mijn vriendin heb ik die middag daar maar weinig gezien, ik heb wat rondgedobberd in het water en die flapdrol bleef maar rondjes bij mij zwemmen.. Je werd er nie goed van..

Zij had een goeie date ja.. maar ik :|.. Na het zwembad wilde ik toch eerst langs haar huis, eenmaal bij haar huis heb ik haar bij haar date weggesleurd en gezegd dat ik het niet langer volhield en echt weg moest..Hij had volgensmij nog nooit geneukt zo wanhopig keek ie naar me, en zoveel liet ie dat aan mij merken door zijn gedrag..

Met moeite kon ik haar overtuigen om de date te beeindigen.. Zij zou haar date binnenkort snel wel weer zien, dat spraken ze af..Ik heb mijn date een hand gegeven, en uitgezwaaid met op de achtergrond een kussende vriendin..

Hij heeft mij in de weken daarna via me email nog liefdesverklaringen gedaan, maar ik heb er nooit op gereageerd.. En thank god, hield het op na verloop van tijd :D.
Waarschuw beheerder
sorry lange verhaal, maar moet toch mijn Nederlands oefenen

aardig verrot ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 15:40:
Hij heeft mij in de weken daarna via me email nog liefdesverklaringen gedaan, maar ik heb er nooit op gereageerd.. En thank god, hield het op na verloop van tijd

sorry nog daarvoor he

Waarschuw beheerder

Heb het ook helemaal gelezen hoor, ;).. Maar da's echt klote :s !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 7 mei 2007 om 15:47:
sorry nog daarvoor he

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 15:40:
Hij had volgensmij nog nooit geneukt zo wanhopig keek ie naar me

don toch....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 15:54:
don toch....

:roflol:
tactiek he ;)

Waarschuw beheerder
zeker de film 40 year old virgin gezien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:01:
zeker de film 40 year old virgin gezien?

nee king kong haha

Waarschuw beheerder
Nou ja toen die ene keer, en toen deed hij, en toen zei ik, en toen gebeurde er dat, en toen naja jeweetwel en sjee wat er toen gebeurde, naja was wel erg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 7 mei 2007 om 16:04:
nee king kong haha

ook zoveel haren op je rug dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:07:
ook zoveel haren op je rug dan ?

meer nog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 7 mei 2007 om 16:13:
meer nog

Kan je vlechtjes in maken en kraaltjes inrijgen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 7 mei 2007 om 16:17:
Kan je vlechtjes in maken en kraaltjes inrijgen

make it bling bling

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 7 mei 2007 om 16:17:
Kan je vlechtjes in maken en kraaltjes inrijgen

kan ik ook , maar dan ergens anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:20:
kan ik ook , maar dan ergens anders

~

Nu ben ik nieuwsgierig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:24:
Nu ben ik nieuwsgierig?

i´ll show you mine, if you show me yours

Waarschuw beheerder
[img width=257 height=283]http://katten.jille.be/photos/peshawar2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:29:
i´ll show you mine, if you show me yours

Nu jij?
Waarschuw beheerder
Mja ik heb weleens een date gehad.. Heel erg.. We zouden naar de bios gaan (eigenlijk al afgezaagd maar goed) toen kwamen we bij de BIOS.. er draaide geen leuke film. Toen zijn we in het park gaan zitten. Ja een beetje gekletst over dingen.. Verder niet veel. Toen kwam hij op het briljante plan om bij een vriend thuis te gaan zitten.. :S Nou wij naar die vriend. Op een gegeven moment vroeg ie: zullen we naar boven gaan? (niet dat ik behoefte had om iets te doen ofsow en ik was ook niet van plan om iets te gaan doen) maar goed. Wij naar boven. En toen probeerde hij me duidelijk te maken dat hij me helemaal geweldig vond, dat ik HET perfecte meisje was. Dattie me echt leuk vond (ja hij kende me wel goed hoor!! :S nee dus) en hij probeerde me het bed in te krijgen. Ja vast.. Na een paar keer msnen en bellen ken je iemand natuurlijk.. :D grapjas.
Toen ik wegging was ik ontzettend blij, hij vroeg nog een kus. Ik zei nee en ben weggegaan. Daarna heeft ie me nog gebeld om te vragen of ik bij hem thuis langs wilde komen. Heb nee gezegd. Vervolgends
verhuisde die naar Enschede :P en niets meer van hem gehoord. Ik zeg niet wie het is :P
Waarschuw beheerder
ahum, ik ging een keer uit met iemand en die bracht me thuis..
moet je nog wat drinken? jahoor...
Kreeg ik m mijn huis niet meer uit :S
Was nog mn beste vriend ook...grrrrrrrrrr wat heb ik me gergerd zeg!
Had een relatie en hij bleef zich gewoon opdringen.
Uieindelijk heb ik hem er een keer uitgeschopt, letterlijk:
Hier zijn je motorsleutels en je helm, je pak ligt buiten :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sacred Flame op maandag 7 mei 2007 om 16:53:
Was nog mn beste vriend ook...

dan kende je m kennelijk nog niet erg goed ?
Waarschuw beheerder
eens een date gehad met een dom wijf. kwou alleen maar sex toen. en ze begreep niets. toen we het over werk studie hadden, zei ik dat ik pornografie studeerde. geloofde ze. dus ik bepaalde dingen uitleggen over standjes enzo :S

dom wijf. kreunde als de Fran de nanny :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 7 mei 2007 om 17:14:
dom wijf. kreunde als de Fran de nanny

hahaha
Mr Sheffield

Waarschuw beheerder
Hahah echt lachen die verhalen....

Ik heb een keer met 2 andere vriendinnen toen we 14 waren met 3 jongens van de tmf chat afgesproken....we zouden naar de film gaan...

Nou we moesten ze ophalen vh station....stonden daar 3 super nerds echt heel hoog kwik kwek en kwak gehalte om het zo maar te zeggen...

Film was nog het toppunt vd avond om het zo maar te zeggen...met een smoesje waren we weggegaan MAAR....

Op een gegeven moment zagen we ze rennen op straat....wij zo roepen gingen ze nog harder rennen :S totdat eentje om keek en zag dat wij het waren....

Wat bleek...waren ze in mekaar getimmerd op het station door een groep Marocs hahaha

Wat een verhaal :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:33:
Nu jij?

[img width=677 height=454 cacheid=000debae0027d66d582e5d521a01dfaf95]http://portfolio.kevinthom.com/albums/performers/aaron_merke_afro.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 19:06:
Wat bleek...waren ze in mekaar getimmerd op het station door een groep Marocs hahaha

Wat een verhaal

kut marocs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R1ch4rd op maandag 7 mei 2007 om 17:14:
dom wijf. kreunde als de Fran de nanny

wehehehe ohja echt zo overdreven ja, zo hoorde ik een vriendin van mij ook een keer (in een andere kamer) ik schoot gewoon keihard in de lach zo nep dat dat overkomt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op maandag 7 mei 2007 om 19:27:
kut marocs

Vaak ben jij het niet met mij eens, en vice versa, maar nu toch een wijze uitspraak (y)
Verder vind ik je een lul.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 19:06:
Ik heb een keer met 2 andere vriendinnen toen we 14 waren met 3 jongens van de tmf chat afgesproken

hier ga je al de fout in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:21:
Ik zeg:

Tapas!

En lekkere mannen kijken!

Dat is een stunt.

Met een man op date zijn en dan zeggen: damn, wat lopen hier lekkere kerels rond!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Ien op maandag 7 mei 2007 om 21:51:
Met een man op date zijn en dan zeggen: damn, wat lopen hier lekkere kerels rond!

Wel gelijk duidelijk!!!
Ook leuk om te doen als man zijnde... als je zo'n troela niet ziet zitten gewoon over lekkere mannen beginnen:lol:

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig topic! :respect:

Heb niet al te wazige 'blind'dates gehad. maar wel één keer gehad, dat ik had afgesproken met een jongen (ook leren kennen via internet, btje op msn gezeten, fotootjes uitgewisseld, die van hem ook aardig vaag) in de shop..
En ik kwam hem daar dus mooi tegen, had ie een vriend bij zich! :vaag:
Verder was ie ook een kop kleiner dan ik (al ben ik dan aardig lang, maar goed) en ontieglijk lelijk! (scheve Goofey-tanden vind ik een mooie omschrijving)
Maar goed, wij dus de shop in, dat was dan nog wel een pluspuntje, werd ie gebeld door z'n moeder dat ie onmiddelijk thuis moest komen! :lol:
Nou vraag ik je??!! :O

vond ik niet erg, want het gesprek was nou ook niet echt zó spannend (vriend van die jongen had meer te vertellen dan de jongen zelf)
dus ik kon er mooi vandoor.. enige nadeel was, dat ik dus opeens met m'n stonede kop in de auto moest en nog 20km. naar huis moest rijden, waar m'n ouders mooi thuis op de bank zaten.. (rooie oogjes? was rokerig in de kroeg :9)

m'n allerlaatste 'blind'date die ik had is gelukkig wel goed afgelopen, want we zijn nu nog bij elkaar :)
maar bovenstaande was toch echt :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk Topic(Y)

Zelf eigenlijk tot nu toe helemaal geen erge date-ervaringen gehad :)

Waarschuw beheerder
Hahahahaha, prachtig verhaal! :d:d:d

Ik ga meer foute date verhalen lezen hier. :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 7 mei 2007 om 15:46:
aardig verrot ja

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 15:52:
Heb het ook helemaal gelezen hoor, ;).. Maar da's echt klote :s !!

tenx guyzz, dan vinden mensen het raar dat ik zo negatief ben over dingen en niemand vertrouw :|
Waarschuw beheerder
Nu ik dit allemaal heb gelezen weet ik weer waarom ik niks met vrouwen afspreek die ik op het internot leer kennen.

Waarschuw beheerder
Ik heb dit hele topic doorgelezen en dat was toch wel een leuk uurtje vermaak! :jaja: 8)

Waarschuw beheerder
Zelf geen afgrijselijke date-ervaring, Poes?
Waarschuw beheerder

Nee want ik weet wel met wie ik afspreek hahaha;) (als ik afspreek)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op woensdag 9 mei 2007 om 02:21:
Nu ik dit allemaal heb gelezen weet ik weer waarom ik niks met vrouwen afspreek die ik op het internot leer kennen.

Juist! En zeker op internet en al helemaal op partyflock! Niks aan hiero!;)
Waarschuw beheerder
Deze vrouwen houden van feesten en vaak zie je dat hoe mooier ze zijn en hoe voller hun feestenlijstje staat, hoe vaker er ''NEE'' achter 'relatie' staat in hun profiel. Dat zijn flierefluiters en dus niet geschikt voor een vaste relatie.

Je kan beter je collega op je werk pakken die net zo als jij baalt van dr werk en zin heeft in een verzetje. En daarbij weet je zeker dat ze werkt en dus serieus genoeg is om aan een relatie te denken en niet alleen maar aan feesten denkt want dan weet je hoe laat het is.8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 10:14:
Zelf geen afgrijselijke date-ervaring, Poes?

Ow jawel hoor. :) Maar die zijn niet echt boeiend ofzo voor anderen denk ik :P

Waarschuw beheerder
Ach was meer dat ze gewoon heel erg lelijk of super zenuwachtig waren. Nou niet echt iets dat veel amusementswaarde voor anderen heeft denk ik.

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer met de verkeerde jongen afgesproken via msn..

Ik verveelde me en hij ook, dus kwamen we op het idee op samen te gaan winkelen..
Ik dacht dat het .... was, de jongen waar ik al een eeuwigheid verliefd op was..
Hij zou me ophalen in de auto. Ik was door het dollen heen, want ik zou vandaag de "move" maken..

Ik stond op de afgesproken plek te wachten op ....
Ik zag een auto aankomen, wat niet zijn auto was..:/ Maarja.. misschien was het de auto van zn pa?!

Op het moment dat hij uitstapte was het .... helemaal niet :| Ik schrok me dood..
Vervolgens heb ik niks gezegd over dat ik dacht dat hij .... was.
Het was een ontzettende kneus waarmee ik had afgesproken en ik moest nog een hele middag met hem winkelen...
Het moest maar.. wat was ik blij dat die middag om was..

Hij probeerde uiteindelijk een "move" te maken toen we uitgewinkeld waren. Whaha wat ik vlug afwimpelde..
Ben snel naar huis gegaan.. en heb vervolgens noooit meer wat van me laten horen

Waarschuw beheerder
Het is hoogzomer.........

Geen datende mensen met enge ervaringen meer?

Waarschuw beheerder
Doe niet aan daten alleen aan one night stands :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 juli 2007 om 15:21:
Geen datende mensen met enge ervaringen meer?

ikke heb nog wel een hele oude:

vriendinnetje had voor de gein tegen een of andere vieze marokaan gezegd dat ti wel langs mocht komen.. belt ti der: ik sta over een half uur bij die en die bushalte..

ik heb hem opgehaalt, rondje door de stad gelopen en heel sniekkie weer bij een andere bushalte afgezet: ik moet echt gaan! ciao!!

hahaha hij zat de hele tijd maar: je lijkt helemaal niet op je foto;s en waar moet je heen dan enzo.. ze heeft daarna nooit meer wat van hem gehoord :d
Waarschuw beheerder
stage is bijna voorbij maar morgen ga ik ook mijn verhaal tikken..

erg leuk forum dit..

Waarschuw beheerder
x afgesproken met een meisje die ik in de kroeg had leren kennen. Week erop kwam ze bij me thuis bleek ze zwaar uit haar mond te meuren :nocheer:
Waarschuw beheerder
Mijn afgrijselijkste date ervaring;

Ik was op een verjaardag van een oud buurmeisje dat 16 werdt, ik was ook 16 toendertijd.. Zij was op haar 8ste verhuist uit onze oude straat en voor haar 16de verjaardag had haar moeder wat mensen van vroeger uitgenodigd, waaronder ik..

ik kwam daar aan en het was best gezellig, het klikte wel tussen haar en mij en aan het eind van het feest hadden we gezoend en de afspraak gemaakt om een week later naar de bios te gaan..

De week later.....................

Ik kom aan bij haar om haar mee te nemen, ik was in de veronderstelling dat we met de fiets zouden gaan, niet dus.. Mamma bracht ons naar de bios in haar suzuki alto...maar das niet z'n ramp.. wat ze aan had!!!!

Het was midden in de zomer dus ze had een witte linnen broek aan... met een super doorschijnende witte onderbroek type parachute daaronder, ook een witte polo en witte schoenen.. ze is zelf een hollandse meid met blonde haren, blauwe ogen.. Maar die onderbroek kon dus echt niet he, en toen ik met haar alleen was bleek ze ook nog eens super verlegen, dan is het echt moeilijk om een praatje te maken.. ze zij gewoon alleen ja of nee terug en verder niks..

Je snapt dat ik de film heb uitgezeten, nog een colatje gedronken op het terras en dat we daarna moeders hebben gebeld om ons op te komen halen waarna ik naar huis ben gefietst en verder contact wat gemeden heb...

Waarschuw beheerder
:d hehe prachtig om dit alles zo te lezen :D heb echt dubbel gelegen.. kan eigenlijk niet echt zeggen dat ik een date-ramp heb meegemaakt.. maar heb eigenlijk ook nooit echt een date afgesproken via internet of zoiezo echt vaak "ge-date" ben meer van spontane acties en gewoon tegenkomen op stap of zo maar dan leer je elkaar al wel kennen dat het toch geen ramp-date wordt :p

Maar nu sinds tijdje weer vrijgezel dus who knows ;) misschien wel eens zo aant daten slaan kank ook nog leuk verhaal neer zetten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 15:23:
hehe prachtig om dit alles zo te lezen heb echt dubbel gelegen.. kan eigenlijk niet echt zeggen dat ik een date-ramp heb meegemaakt.. maar heb eigenlijk ook nooit echt een date afgesproken via internet of zoiezo echt vaak "ge-date" ben meer van spontane acties en gewoon tegenkomen op stap of zo maar dan leer je elkaar al wel kennen dat het toch geen ramp-date wordt

Jij bent ook overal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nijssen op woensdag 11 juli 2007 om 15:51:
Jij bent ook overal!

jij ook :p
Nee haha voorlopig ff laatste dag op stage voordat ik op vakantie ga ;) iaw even wat tijd voorhanden ;) behavle vanochtend dan toen hebk als halve gare lopen werken... bleek dus dat ik wa rustiger aan kon doen :p maja OT he ;)