Partyflock

Forumonderwerp · 945752
1 volger · 4868x bekeken

Waarschuw beheerder
Eens, lang geleden, of misschien nog niet eens zo heel lang geleden, was ik nog datende vrijgezel.

Als Happy Single zijn er tegenwoordig tal van mogelijkheden om toch aan de man of vrouw te komen. Het aanbod op sites als Relatie Planet en Partyflock zijn overweldigend. Het is een fantastische Grote Mensen Snoepwinkel waarbij men al dan niet met fotootjes en suffe verhaaltjes kan kiezen uit duizenden wanhopige mede Happy Singles die alleen op zoek zijn naar die ene. Die Ware. De Grote Liefde.

Deze keiharde wereld draait om uiterlijkheden en gevatheden in het e-mailverkeer wat voorafgaande aan de Date volgt. De fotootjes moeten leuk zijn, de mailtjes moeten belangstelling wekken. Tot het Grote Moment daar is: een ontmoeting. Met een aantal goedbedoelde adviezen (ga nooit eten, maar spreek af om iets te drinken, spreek niet NOOIT bij jou thuis af) en een bloemetje onder de arm ga je op weg.

Ik weet het nog goed: de mailtjes waren gevat, er was humor en een absolute virtuele click. De foto was ietwat wazig, maar zeker wel leuk. We deelden wederzijdse interesses.

Gezien de frequentie waarop mijnheer zich op MSN aanmeldde en e-mails stuurde, kon ik enkel de conclusie trekken dat hij A) niet werkte B) onregelmatige diensten draaide. Een alarmbelletje rinkelde..niet. Na wat heen en weer gemail kwam het er van; De Date.

Het was een Godsdank dat ik mijn mobieltje bij me had, want herkend van de foto had ik hem nooit. Ik had waarschijnlijk over hem heengekeken, hem voorbijgelopen en eenvoudigweg genegeerd. Hij was iets kleiner dan/als mij/ik, en ik ben 1.56 meter. Een stuk dikker dan ik verwachte en de tanden van Goofy. (alleen dan scheef) Omdat ik toch een eind had gereisd voor deze ontmoeting, besloot ik eens gek te doen en toch wat te gaan drinken met De Date. In het licht van de TL-balken in een Chinees afhaalrestaurant vroeg Date mij na 5 minuten of ik het niet erg vond dat hij nog maagd was. Overrompeld stommelde ik iets in de trant van; verbaasd, leeftijd, respect, juiste niet tegengekomen? Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker… In een half uur tijd werd Date resp. gebeld door: zijn moeder, zijn vader en zijn zus. Over een tuinset, hoe de date verliep en wanneer hij mij zou komen voorstellen bij zijn ouders. Werk had hij niet, wel een chronische internetverslaving.

Het was een drama.

Na een kleine 40 minuten moest ik ontzettend plassen. Heel spannend was dat. Vanachter een Chinees kamerscherm heb ik Date geobserveerd. Hij peuterde in zijn neus, stuurde nog een sms’je naar (ik vermoed) Papa, mama en zus. Hij keek niet naar het kamerscherm en ook niet richting toilet. Ondertussen bedacht ik een plan; ik zou mijn stoute stiletto’s aanstrekken en vluchten. De vrijheid tegemoet, de wind in mijn haren.

Via de keuken en de achteruitgang ben ik gegaan. Ik snoof de heerlijk zomerse avondlucht op De Wallen en ben gaan rennen. Naar huis, de vrijheid tegemoet.

Nooit meer iets van Date gehoord.

Zijn er meer mensen die hun meest afgrijselijk Date Ervaring met ons willen delen? Schrijf op! Leuk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:15:
Inderdaad, heerlijk elkaars uitwendige stukjes darm bespelen

Romanticus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 14:20:
Euh

Trivia-weetje, schijnt dat de binnenkant van je lippen een zelfde soort 'huid' heeft als de darm. Tenminste, las ik ergens :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:22:
Romanticus!

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:26:
binnenkant van je lopen

Binnenkant van je watte?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 14:32:
Binnenkant van je watte?

:vaag: Lippen, sorry :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:16:
waarschijnlijk omdat ze daar ruime toiletten hebben

denk eerder omdat je maar 1 glas drinken hoeft te betalen en ze de rest gratis bijvullen ( dat was tenminste vroeger zo) :lol:

zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:33:
Lippen, sorry

Ooooohw :roflol: Ik dacht al 8) Maar dat zou maar zo kunnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:36:
zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks

hij wou je goedkoop dronken voeren?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op woensdag 2 mei 2007 om 14:38:
hij wou je goedkoop dronken voeren?

van de cola zeker :roflol:

Waarschuw beheerder
geweldig stukje nastik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:36:
zegt al genoeg als iemand je mee neemt naar zoiets belanchelijks

ik zat eigenlijk aan een date met jou te denken... burger king?

Waarschuw beheerder
Burger King, jummie..........!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:

Kentucky doet het ook altijd wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:13:
Burger King, jummie..........!

Jopie's Bikbar, 2 kroketten voor een euro (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:14:
Kentucky doet het ook altijd wel

niet meer sinds kentucky fried chicken KFC heet omdat ze een rechtzaak verloren hebben.

er zit namelijk niet genoeg kip in hun chicken om zichzelf nog langer kentucky fried CHICKEN te mogen noemen..

vraag me toch echt af wat er in zit? .... alle duiven op de dam.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:16:
er zit namelijk niet genoeg kip in hun chicken om zichzelf nog langer kentucky fried CHICKEN te mogen noemen..

Uhm, volgens mij is dat niet helemaal waar. Het is verkort omdat KFC zich niet meer enkel op kip richt en fried een negatieve bijklank heeft in door uiterlijkheden geobsedeerde wereldje. En KFC klinkt gewoon beter dan de hele naam voluit.

Waarschuw beheerder
Ik vind KFC een NegerMacDonalds.

Mij zien ze daar niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:19:

ik vind mcdonalds een blanke-KFC

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:39:
Hell, waarom zou jij nog sex willen als je in zo'n smerig hok bent beland ?

Ik kan dat niet uitleggen, maar als je op een gegeven moment sex in het vooruitzicht gesteld bent kijk je niet zo nauw meer ;)
Ik had er echt zin in maar toen ik die voordeur zag had ik al om moeten draaien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:21:
ik vind mcdonalds een blanke-KFC

Waarschuw beheerder
dan tog maar burger king?

Waarschuw beheerder
Mijn ergste date?
Vorig jaar een weekendje naar centerparcs geweest... Had toen wel een gozer zien lopen die opzich wel okey was, van een afstand tenminste! Maar niks mee gebeurd. Uiteindelijk heeft hij op een 1 of andere manier mijn msn weten te bemachtigen en jahoor, ik werd toegevoegd. Via sms, msn en telefoon veel contact gehad en dat klikte goed. Uiteindelijk is hij na een maandje hierheen gekomen (2 uur met de trein), hij stapte de trein uit en hij zag er wel heel anders uit dan dat ik mij kon herinneren, een stuk kleiner, lelijke tanden, zijn kleding was helemaal fout. (strakke broek bij een kerel? Nee dankje!) Maargoed, om hem nou meteen weer terug naar zijn woonplaats te sturen, dat vond ik ook weer zo lullig dus toch maar samen wat gedronken. Had ik dat maar nooit gedaan! Natuurlijk kwamen we allemaal bekenden tegen en tot overmaat van ramp ook nog mijn wel erg goed uitziende ex... en daar zit je dan met je (superlelijke) date.... *schaam!*
Na een tijdje vond ik het wel genoeg en heb hem op de trein terug naar huis gezet... Nog een aantal smsjes van hem gehad, ik heb nooit meer wat van mij laten horen...

Waarschuw beheerder
Het valt mij op dat er slechts een handjevol mannen reageerd.

De stelling "Als het maar een gat heeft" gaat dus redelijk op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 mei 2007 om 15:21:
Ik kan dat niet uitleggen, maar als je op een gegeven moment sex in het vooruitzicht gesteld bent kijk je niet zo nauw meer
Ik had er echt zin in maar toen ik die voordeur zag had ik al om moeten draaien

Je krijgt het gewoon te weinig ? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:51:
De stelling "Als het maar een gat heeft" gaat dus redelijk op.

Denk dat de rest zich schaamt en niks durft neer te zetten omdat ze misschien zelf wel een drama date waren :O ;)
O:)

(ik weet het ook niet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:05:

nee :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 15:46:
dan tog maar burger king?

Mac Donalds.

Of een pizzaatje...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:05:
nee

Ook niet met mij? :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:11:
Ook niet met mij?

hee nou ben je me voor :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:11:
Ook niet met mij?

als maar niet naar zo'n restaurant is :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:14:
nou ben je me voor

je mag wel mee, lady's night :lol:

Waarschuw beheerder
Ik zeg:

Tapas!

En lekkere mannen kijken!

Waarschuw beheerder
haha geweldige verhalen hier B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:25:
haha geweldige verhalen hier

Jij was toch meer van de Efteling? B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:27:
Jij was toch meer van de Efteling?

sssstt zeg dat nou niet B)

Waarschuw beheerder
donateur
Als het gewoon een lekkerding is en het klinkt leuk, dan maakt het en moer uit waar je heen gaat op je date... ook een kleffe hap bij de Mac of KFC, who cares?
Maar is het een sukkel/loser dan is het een optelsom van alles bij elkaar!:lol:
Op date naar de Efteling lijkt me wel een strak plan, wel daar op het terrein afspreken, is het een mongool kun je hem altijd nog in het sprookjesbos aan een boom binden:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:05:
nee

ok dan slaan we het eten over en gaan we gelijk over tot het inwendig onderzoek (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 16:54:
sssstt zeg dat nou niet

verrrrrrrrrrrrtel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 17:00:
ook een kleffe hap bij de Mac of KFC, who cares?

nou, als je daar 3 uur zit en 1 cola krijgt ga je er niet meer heen :lol: nee sorry ik vindt niks afgezaagders als zo'n uitje :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 09:50:
Maar ik dacht: begrijpelijk, kleine piemel, te onzeker…

hey! :[

Ik heb eigenlijk nog nooit echt afgrijselijke dates gehad, was wel leuk juist :jaja:

1 keer was wel verschrikkelijk, maar dat kwam omdat het toch totaal niet bleek te zijn wat ik van tevoren had gedacht idd 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 2 mei 2007 om 18:06:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt afgrijselijke dates gehad, was wel leuk jui

klinkt het heel achterlijk als k zeg dat k nooit echt een date heb gehad :s ja toen k nog onder de tieners viel (categorie middelbare school- afspreken in t zwembad:P)nu val k al onder de twintigers.. word oud :( bah :( mjah :s ik wil ook een date :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:38:
linkt het heel achterlijk als k zeg dat k nooit echt een date heb gehad

nee, want die heb ik eigenlijk ook nooit echt gehad, een keertje aplebees noem ik nu niet echt een date :lol:

Waarschuw beheerder
Das dan weer het voordeel van niet daten,
ben na deze verhalen ook tot de conclusie gekomen om mij stevig aan dat principe te houden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:47:
een keertje aplebees

eh wa?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 20:57:
eh wa?

[img width=640 height=480 cacheid=0014079b0027c8b7c6f7c5fc1a01de240c]http://www.mandevillesign.com/applebees.jpg[/img]

[img width=300 height=163]http://www.ventureconstruction.com/projects/fullserv-applebees-b.jpg[/img]

ongekende romantiek :lief:

Waarschuw beheerder
bedankt voor de confrontatie :roflol:
Waarschuw beheerder
whahah erg grappige verhalen allemaal.. Begin me goed te beseffen waarom ik geen zin heb om te daten,...:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:01:
bedankt voor de confrontatie

Ja zo ben ik dan ook wel weer :lol:

Uitspraak van partyyyy_ehv op woensdag 2 mei 2007 om 21:05:
Begin me goed te beseffen waarom ik geen zin heb om te daten,...

:roflol: jij dus ook al :D
Waarschuw beheerder
ja.. ik wil al gewoon niet bij het idee alleen al dat het een heel ongemakkelijk samenzijn wordt, en dan heb ik het nog niet eens nagedacht over die rampzalige dingen die hier verteld worden....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:01:
bedankt voor de confrontatie

ooo:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyyyy_ehv op woensdag 2 mei 2007 om 21:16:
bij het idee alleen al

idd

gewoon al alergisch voor het woord :D
Waarschuw beheerder
Zoooo zat als een tientje een meisje hebben versierd, daar heel de avond mee hebben gezoent. De volgende dag afgesproken om naar de bios te gaan en daar af te spreken. Tot je ontdekking komen dat het meisje waarmee je gezoent hebt zeg maar niet slank is maar echt het tegenovergestelde. Stekeltjes heeft en gele scheve tanden heeft. Niet echt de leukste ervaring.