aan alle mama's kunnen jullie bevestigen of dit klopt
http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php
Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap?
Ik had gisteren 2x zwangerschaptest gedaan.
En bleek dat ik zwanger ben
bij mij klopt het niet
tenminste als de verloskundige goed heeft gekeken wat het is
VRAAGJE: Na hoe lang niet ongesteld te zijn hebben jullie een zwangerschapstest gedaan?
Maar moet eerst afwachten natuurlijk want het kan fout gaan.. Ben ongveer 5 a 6 weken zwanger.
Tot je 13e week kan je geen miskraam meer krijgen.
Ben ongveer 5 a 6 weken zwanger.
Uitspraak van MYSTERY * op maandag 14 mei 2007 om 14:14:
Ben ongveer 5 a 6 weken zwanger.
sorry maar je kan ook gewoon nog na die 13 weken een miskraam krijgen je moet nooit denken dat er niks meer kan gebeuren na 13 weken
en wanneer kan je het beste testen?
ik zit een beetje in spanning of het raak is of niet
Zijn jullie ook van die enorme zenuwpezen? Ik maak me echt om alles druk. Vandaag hadden we onze 3e echo (we waren er vroeg bij) en ik kon gewoon niet wachten tot het zover was... Nu weet ik dat het goed is, maar nu moet je ook weer 4 weken wachten tot dat je weer naar de verloskundige kan en naar het hartje kan luisteren. Maken jullie je ook zo druk??
Zijn jullie ook van die enorme zenuwpezen?
Mijn kwaaltjes: vanaf de 6e week misselijk!! Iedere ochtend overgeven (en soms wel 5x op een dag). Nu merk ik dat het wel iets minder wordt. Alleen als ik vroeg op moet staan (4 dagen per week om te werken) hang ik boven de pot.
Verder krijg ik nu ook last van maagzuur...
Ik maak me echt om alles druk.
het enige wat ik nu voel is (pijnlijke)verzwaarde borsten, vorige week één dag buikpijn, de laatste 3 dagen lage rugpijn en gisteren buikpijn. Maar ja, da zijn symptonen van de duiveltjes hé
Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap? En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?
Het ergste vind ik dat ik er langs alle kanten mee wordt gecofronteerd , vooral op het werk!
Je ziet je collega's hun buikje groeien, ze vertellen over hun echo's enz.. sommige hebben al kinderen en voor andere is het hun eerste...
ik ben zeer blij voor hen, maar diep in mijn binnenste denk ik, kon ik ook stralen en erover praten, ik weet mijn (onze) tijd komt en misschien is het deze maand wel
het enige wat ik nu voel is (pijnlijke)verzwaarde borsten, vorige week één dag buikpijn, de laatste 3 dagen lage rugpijn en gisteren buikpijn. Maar ja, da zijn symptonen van de duiveltjes hé
maar het is heel logisch dat je je druk maakt maar het moet niet TE worden dat is niet goed voor de kleine (als je echt gaat zitten stressen dan)
Vandaag de 20 weken echo gehad,alles was goed en we weten ook het geslacht.Maar de baby lag niet zo goed,het lag op de buik en we zagen dus niet echt veel.
Die chinese voorspellingen die ik hier net boven las, die waren bij mij ook onjuist altans bij de jongste Ik ben benieuwd hoe het is als wij straks in verwachting zijn van onze derde Ik heb nu twee jongens, en bij de derde als we zwanger mogen worden zal het een verrassing zijn
Ik hoop echt mee voor jou!!!
Jaaaa, wie weet!!... Echt spannend... Ik ga voor je duimen!
(Hoe lang zijn jullie al bezig??)
Vandaag de 20 weken echo gehad,alles was goed en we weten ook het geslacht.Maar de baby lag niet zo goed,het lag op de buik en we zagen dus niet echt veel.
Na hoe lang niet ongesteld te zijn geworden hebben jullie een zwangerschapstest gedaan?
Nog een keer: Na hoe lang niet ongesteld te zijn geworden hebben jullie een zwangerschapstest gedaan?
sinds februari 2007
normaal moet ik donderdag ze hebben, indien niet ... ga ik +/- 5 dagen wachten voor ik een test doe
(als ik het zo lang kan uithouden )
normaal moet ik donderdag ze hebben, indien niet ... ga ik +/- 5 dagen wachten voor ik een test doe
Ik heb 2 weken gewacht. Ik was namelijk al een keer 1,5 week over tijd, toen ik een test deed was ik niet zwanger
Normaal had ik een week geleden ongesteld moeten worden maar nu na 7 dagen nog niet dus ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dan maar een test ga halen. Het kan natuurlijk zijn dat het gewoon even in de war is omdat ik een maand geleden gestopt ben met de pil maar ja elke dag is er 1 en ik wil gewoon zekerheid.
het kan idd zijn omdat je net gestopt bent met je pil
Cool, maar het blijft een geheimpje voor ons zeker?
jullie prutske is al kiekeboe aan't spelen met jullie
VRAAGJE: Na hoe lang niet ongesteld te zijn geworden hebben jullie een zwangerschapstest gedaan?
Na 5 dagen heb ik getest. Je kan wel vanaf de eerste dag dat je ongi uitblijft testen maar vaak geeft het op dat moment meer twijfel dan zekerheid, omdat het hormoon HCG nog weinig is aangemaakt en de test dus maar een vage uitslag geeft.. als je een paar dagen wacht heb je in één keer duidelijkheid..
Daarnaast heeft mijn schoonmoeder dat gebeuren met die ring gedaan (hihi)
Het kan natuurlijk zijn dat het gewoon even in de war is omdat ik een maand geleden gestopt ben met de pil maar ja elke dag is er 1 en ik wil gewoon zekerheid.
Uitspraak van Female_Karin wordt mama!op dinsdag 15 mei 2007 om 09:04:
Cool, maar het blijft een geheimpje voor ons zeker?
ja idd,hier lezen teveel mensen mee waarschijnlijk
alleen sinds vorige week een veeeel te lage bloeddruk (96/59)
Zouden jullie nog uitgaan als je 20 weken bent?
dat zou kunnen aan de andere kant, hoe langer je wacht met testen (mits je er niet zo mee bezig bent) des te meer valt het mee Mocht je dan toch zwanger zijn want dan zijn er alweer veel dagen overheen en ben je dus weer langer zwanger! Ik was 7,5 zwanger toen we erachter kwamen..
hou ons op de hoogte hé
ja ik ben ook nieuwsgierig!!
hou me op de hoogte he wijfie haha kussie
Dus morgen haal ik gewoon een test en dan zie ik wel!
Zouden jullie nog uitgaan als je 20 weken bent?
Ik zou dolgraag naar bassleader gaan en lichamelijk kan ik dat nog makkelijk aan,en heb het ook even bij de gyneacoloog gevraagd of het geluid niet schadelijk is.En ze moest er mee lachen en zei dat de baby het wel zou laten merken dan.
Vooral omdat je in een ruimte staat waar harde muziek wordt gedraaid, waar gerookt wordt, waar het warm is etc. Maarrrrrr ik ben dan ook overbezorgd. Volgens mij kan het inderdaad (zoals de GC zegt) geen kwaad... Als je googled op "Zwanger naar feesten" ofzo, dan komt er volgens mij ook overal te staan dat je dat het beste zelf in kan schatten... Dus... ben je er al uit?
VRAAGJE: Na hoe lang niet ongesteld te zijn geworden hebben jullie een zwangerschapstest gedaan?
Ik heb de test net in mijn pauze gehaald en vanavond ga ik testen.
We zien het wel!!
2 weken, maar wist toen al dat ik zwanger was..dus was eigenlijk alleen een bevestiging
Spannend, succes!!laatste aanpassing 16 mei 2007 17:06